Strona 6 z 7
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 27 cze 2009, o 17:54
autor: Bert150
bartezop pisze:wydaje mi sie ze te 3mm roznicy wiekszej nie zrobi wiec raczje spokojnie mozesz je zakladac
jest o 2-3 zwoje gwintu mnie. Napiszcie mi jeszcze jakim momentem dokręca sie głowice bo każdy mówi inaczej, jedni ze 20nm/60*/60*/60 drudzy ze 25nm/90*/90/90* i sam juz nie wiem.
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 27 cze 2009, o 19:55
autor: -=m&m=-
Bert150 pisze:
Napiszcie mi jeszcze jakim momentem dokręca sie głowice bo każdy mówi inaczej, jedni ze 20nm/60*/60*/60 drudzy ze 25nm/90*/90/90* i sam juz nie wiem.
Czasami warto skorzystać z szukajki
lub zajrzeć do działu Manual &Faq
Momenty dokrecania c20xe
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 27 cze 2009, o 20:02
autor: Bert150
Dziekuje
nastepnym razem najpierw poszukam.
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 28 cze 2009, o 01:36
autor: Fifo
W c20xe były stosowane dwa rodzaje śrub, rózniące się długością i podkładkami. Kótsze mają łeb wpustowy i na stałe założone podkładki, dłuższe mają łeb nasadowy i podkładki luzem. Ja ogólnie przykreciłbym takimi śrubami jak były orginalnie tyle, ze nowymi a nie liczył, że może 3 mm nie będa miały znaczenia. Ktos w fabryce opla na pewno przeliczył, że śruba o długości "x", mająca zwojów "y" przy dokrecaniu odpowiednim momentem naciaga się w wymiar "z" i wtedy trzyma jak należy. Wiec nie ryzykowałbym innych śrub. Oczywiście nie jest powiedziane, ze na tych krótszych nie będzie działać, ale ryzyko niepowodzenia jest większe.
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 28 cze 2009, o 11:39
autor: Bert150
Fifo pisze:W c20xe były stosowane dwa rodzaje śrub, rózniące się długością i podkładkami. Kótsze mają łeb wpustowy i na stałe założone podkładki, dłuższe mają łeb nasadowy i podkładki luzem..
w silniku były te z łbem nasadowym i podkładkami luzem a w sklepie dali mi te z łbem wpustowym i podkładkami na stałe. Skoro były stosowane dwa rodzaje śrub to wydaje mi sie ze można przykręcać albo tymi długimi albo krótkimi.
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 28 cze 2009, o 16:25
autor: -=kLaRi=-
Nie będzie żadnej różnicy - najpierw dokręcasz momentem ,chyba 25Nm a potem dopiero 3x90st. + 1x90st po nagrzaniu. 3mm nie zrobią najmniejszej różnicy.
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 18 lip 2009, o 19:21
autor: Bert150
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 25 lip 2009, o 13:08
autor: Bert150
Usterka opanowana. Okazało sie ze silnik nie miał masy i dlatego wywalało checka. Jak sciagałem glowice to olej zalał główny kabel doprowadzajacy mase na silnik. Powodem przerywania był pekniety aparat zapłonowy a dokładnie kopułka. Do tego przyczynił sie mój piesek który zrzucił go z pułki.
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 25 lip 2009, o 13:14
autor: Marko
fajnie że opanowałeś silnik
tylko nie znęcaj się nad biednym pieskiem
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 25 lip 2009, o 19:04
autor: Bert150
Marko pisze:tylko nie znęcaj się nad biednym pieskiem
Nie no pieska kocham wiec nic mu sie nie stało ;p skończyło sie na lekkim opierdzielu ustnym.
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 5 kwie 2010, o 10:34
autor: -=kLaRi=-
jak tam corsa? widzę ,że sprzedajesz graty na allegro ???
corsa B "Mercedes Edition"by Bert
: 20 kwie 2010, o 08:32
autor: Bert150
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 20 kwie 2010, o 09:11
autor: kerni
gonisz klariego
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 20 kwie 2010, o 10:56
autor: STELMI
zawsze mnie ciekawiło jak wygląda corsa na mercedesach, bo swego czasu tez o nich myślałem, ale stwierdziłem, ze nie chce jeździć na żadnych przejściówkach 4 / 5 śrub
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 20 kwie 2010, o 22:43
autor: Krzy Krzy
Fajnie się zapowiada
Tez myślę na felgami z Merola lecz inny model. Jakie rozmiary i ET posiadają Merce?
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 21 kwie 2010, o 09:51
autor: -=kLaRi=-
No całkiem ciekawie będzie na mercach
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 21 kwie 2010, o 10:28
autor: Porszak
dla mnie to pierwszyzna(merce w corsie), ale czekam z ciekawoscia na efekt koncowy.
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 21 kwie 2010, o 13:55
autor: Bear_
No to musze sprzedać moje felgi bo tez Kupilem merce ale inny wzór. U mnie to jest 16x7.5J ET o ile pamietam cos kolo 40
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 21 kwie 2010, o 23:23
autor: Bert150
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 22 kwie 2010, o 06:21
autor: STELMI
błagam, wypier...l ten bad ass i wlot z błotnika
Zaspawane miejsce gdzie są nadkola na +, ale z wlotem a już wogóle z bad assem to popłynąłeś. Z tymi dodatkami to na pewno nie będzie german, tylko ulep
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 22 kwie 2010, o 07:55
autor: czester 1
no te zakryte tylne lampy bedzie tragedija
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 22 kwie 2010, o 10:04
autor: Cougar
jak dla mnie to ten wlot jeszce moglby zostac bardziej praktycznie bo jak zaspawane nadkola to nie bedzie skad wziasc powietrza chociaz i tak kloci sie z koncepcja german czy tam kult ale ten tył to porazka po calosci
mozesz to jeszcze odciąc puki co
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 22 kwie 2010, o 11:08
autor: -=kLaRi=-
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 22 kwie 2010, o 13:01
autor: Porszak
brewki z tylu beee. wlot ze sprintera moze byc funkcjonalny, a nie tylko stylistyczny, reszta dla mnie spoko.
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 22 kwie 2010, o 18:45
autor: Krzy Krzy
Bad ass to kiepski pomysł, szczególnie w Corsie. Do niczego nie pasuje :0
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 22 kwie 2010, o 19:01
autor: Bert150
Panowie widziałem takie rozwiązanie w jednej corsie i mi się to podoba. Byłem przeciwnikiem robienia całego bad looka z tyłu, od rogu do rogu ale taki delikatny daszek według mnie jest ok. Jest to jakaś inność bo widziałem tylko jedna tak zrobiona klapę do tej pory. Chciałem mieć coś innego niż maja wszyscy, bo za jakiś czas dojdzie do tego ze każda corsa będzie taka sama i będzie tworzona według jednego i tego samego wzoru a tego w moim przypadku nie chce. Jak przyjdzie kolor i zostanie to ładnie wygładzone, założę zderzak oraz nowe lampki to będzie to zupełnie inaczej wyglądać. Wlot został zamontowany dla lepszego oddychania silnika. Zrobie taki ładny tunel który będzie kierował powietrze prosto na stożek, choć stylistycznie według mnie tez nie ma jakiejś tragedii.
: 22 kwie 2010, o 19:36
autor: !markos
idz na calosc, zaspawaj drzwi na gladko i wsiadaj przez bagaznik
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 25 kwie 2010, o 10:35
autor: Bert150
Wczoraj wziąłem sobie jedna felgę do pracy i po 2 godzinach wyszedł taki efekt:
Zostały jeszcze drobne ryski ponieważ robiłem papierem 1500 i tylko trochę 2000 a został jeszcze 2500 do przematowania ale byłem już bardzo ciekawy jak to będzie wyglądać
Musze to poprawić ale dopiero jak wymyśle co zrobić z wnękami. Zastanawiam sie czy wypolerować czy pomalować. cdn...
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 25 kwie 2010, o 10:51
autor: -=kLaRi=-
Całkiem nieźle to wyszło ,ciekaw jestem jak na aucie będą wyglądały
Co do polerki to jak możesz to zrób sobie te wnęki , wygląda na to ,że nie będzie trudno z dostępem do tych miejsc , a jak nie to lak na srebrno.
Jedyny problem będziesz miał z przodem 7,5" to już dużo i ciężko będziesz miał to zmieścić ,z tego względu ,że mamy gwint i amor przeszkadza .poza tym będzie ciekawie z adapterem bo musisz przejść z 4x100 na 5x112 i tu też jest średnio ,bo jedna śruba od 4x100 będzie zbyt blisko drugiej od 5x112 .
Ja u siebie miałem 5x130 i odstęp był ok 6mm ,a u Ciebie jest jeszcze niższy rozstaw więc będzie bliżej.
Re: Czerwona corsa B by Bert
: 25 kwie 2010, o 11:11
autor: Bert150
-=kLaRi=- pisze:Całkiem nieźle to wyszło ,ciekaw jestem jak na aucie będą wyglądały
Co do polerki to jak możesz to zrób sobie te wnęki , wygląda na to ,że nie będzie trudno z dostępem do tych miejsc , a jak nie to lak na srebrno.
Myślałem żeby to polakierować albo w czarna perłę albo jest taka specjalna farba do felg która daje podobny efekt jak polerka. Oryginalnie te felgi były taka pokryte a teraz stosuje się to w felgach np forda. Zobaczę jak będzie z czasem, jeżeli auto nie wyjedzie w tym sezonie to zimą wypoleruje całość.