Audi TT 8N 1.8T Quattro
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
Po pomiarach - 5.6 do 100km/h i 14.0s na 1/4 mili, wynik świetny jak na prawie seryjne auto z silnikiem 1.8
Pisk opon był z wszystkich 4 butów, bo opony to badziew
Pisk opon był z wszystkich 4 butów, bo opony to badziew
- koziolek
- Nowy
- Posty: 296
- Rejestracja: 27 lip 2010, o 17:26
- Imię: Dawid
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
jak obejrzałem ten filmik pierwszy raz to myślałem, że szybko zmieniasz biegi, ale po przyjrzeniu się dokładnie widać, że filmik jest "przycięty"
Moja Corsa -->corsa-b-by-koziolek-t70960.html
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
niedawno siedziałem w tt, wczesniej nigdy nie miałem okazji, ani tez jej nie szukałem. wewnatrz to troche jak bolid i trzeba przywyknac i ma to auto urok. w dodatku siedzac w nim icezko o nim mowić "auto dla kobiet".
ten sie przy okazji fajnie odpycha.
ten sie przy okazji fajnie odpycha.
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
w której sekundzie jest to przycięcie, bo ja tam żadnego nie widzękoziolek pisze:jak obejrzałem ten filmik pierwszy raz to myślałem, że szybko zmieniasz biegi, ale po przyjrzeniu się dokładnie widać, że filmik jest "przycięty"
W zasadzie w aucie mechanicznie mam wszystko skończone. Nie chcę zmieniać turbo, a pomysły się już na inne mody skończyły. Wymieniłem taki Insert w sterowniku Haldexa ostatnio, dzięki czemu szybciej i mocniej załącza mi tył. Teraz pozostało strojenie i tyle. Nie chce mi się jechać na hamownię, ale po wymianie Downpipeu trochę na pewno przybyło, stawiam, że biorąc pod uwagę poprzedni wykres na poziomie 232KM i 323Nm to teraz będzie w okolicy 240KM, ale Nm może być albo podobnie albo nieco mniej
- kamiloooo
- Post Mistrz
- Posty: 2168
- Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
to corsa 3 litrowa co najmniej 0,5 sekundy jeszcze z przodu ale juz jest fajnie no i 4 lapyy
- koziolek
- Nowy
- Posty: 296
- Rejestracja: 27 lip 2010, o 17:26
- Imię: Dawid
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
w domu na kompie ten filmik wydawał się "przycięty" i miał 23 sekundy, a teraz jak to oglądam w pracy wszystko jest ok i filmik ma 25 sekund mniejsza z tym... ładnie sie odpycha
Moja Corsa -->corsa-b-by-koziolek-t70960.html
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
taaa, ale Corsa ma ponad 400kg mniej Mam zważone 1430kg na rezerwie. TT nie jest demonem w zakrętach, ale jak ostatnio miałem porównanie mojej TT do Astry z C25XE na torze to mi właściciela Astry żal było jeżeli chodzi o ogrom podsterownościkamiloooo pisze:to corsa 3 litrowa co najmniej 0,5 sekundy jeszcze z przodu ale juz jest fajnie no i 4 lapyy
- kamiloooo
- Post Mistrz
- Posty: 2168
- Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
tak przy okazji:
Engine: V6 DOHC twin turbo with 5-valves per cylinder
Power: 280 kW , 380 hp at 6,100 rpm
Torque: 440 Nm at 2,500 rpm
Transmission: 6-speed manual, quattro permanent all-wheel drive
Wheels: 8.5 J x 18, 9- spoke design, 255/35 ZR 18 tires
0-62 mph: 4.8 seconds
Top Speed: about 183 mph / 295 km / h
Dry Weight: 3483 lbs., 1.580 kg
Date Manufactured: 2001
Engine: V6 DOHC twin turbo with 5-valves per cylinder
Power: 280 kW , 380 hp at 6,100 rpm
Torque: 440 Nm at 2,500 rpm
Transmission: 6-speed manual, quattro permanent all-wheel drive
Wheels: 8.5 J x 18, 9- spoke design, 255/35 ZR 18 tires
0-62 mph: 4.8 seconds
Top Speed: about 183 mph / 295 km / h
Dry Weight: 3483 lbs., 1.580 kg
Date Manufactured: 2001
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
Widziałem zdjęcia i opis tego auta, niestety Audi pozostawiło je tylko jako prototyp, a mógłbyć to już całkiem fajny mały supercarPorszak pisze:Stelmi... rękawica rzucona
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
- kamiloooo
- Post Mistrz
- Posty: 2168
- Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re:
tak podchodzac do sprawy to wyglada polowa aut ktore sie produkuje!markos pisze:Fajny nius przy okazji, szkoda, ze to w zasadzie nie jest TT, tylko skrocona o 17cm plyta RS4 B5, na ktora nalozono bude i wnetrze TT.
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro
i mieć auto, które tylko stoi w garażu albo jeździ na zawody i ma ciągłe awarie? Nie dzięki Wolę mniejszą moc i jeździć na codzień Obecnie mam w okolicy 240KM i jeszcze do zrobienia program, więc do turlania się po mieście jest aż nadto a i na wypad na tor wystarczaja37 pisze:
Może tak pokombinujesz?
W piątek montaż gwintu po odnowieniu, bo w niedzielę zawody na torze w Toruniu.
Całość poszła do malowania proszkowego:
A na allegro udało się upolować:
Stabilizator tył z TT 3.2
Wymieniłem też niedawno INSERT w sterowniku Haldexa na taki, który zwiększa ciśnienie na sprzęgło Haldexa, dzięki czemu tył mocniej i szybciej spina:
Wszystko powyższe jest dla pozbycia się okrutnej podsterowności na torze. Jak to nie zda efektu to pozostają tylko opony i resztę zawieszenia w poliuretanie.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2013, o 12:45 przez STELMI, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re:
to tylny ten co mam teraz ma całe 14mm średnicy!markos pisze:Stelmi, ten giety drucik z lacznikami na koncach nazywasz stabilizatorem? Troche powagi!
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro
Zawieszenie nadal w serii, stabi też, bo nie zdążyłem zmienić, ale jak pojechałem na tor w Toruniu to się cieszyłem, że nadal mam serię, bo zrobili nam rundę, gdzie kawałek jechaliśmy betonem i nie było zbyt równo, z gwintem na pewno byłoby okrutnie twardo.
Nagrałem onboard z toru, wygląda jakbym jechał po mieście po bułki Ale udało się jechać jak równy z równym z EVO X, więc jestem bardzo zadowolony. Zająłem 3 miejsce, na 1 jest poza zasięgiem przygotowane specjalnie na tory blisko 400KM EVO IX, na drugim wspomniane fabryczne EVO X, z którym po 3 przejazdach przegrałem o 2s, a ja zająłem trzecie miejsce na 10 startujących w mojej klasie.
-- 27 lis 2013, o 14:57 --
Nagrałem onboard z toru, wygląda jakbym jechał po mieście po bułki Ale udało się jechać jak równy z równym z EVO X, więc jestem bardzo zadowolony. Zająłem 3 miejsce, na 1 jest poza zasięgiem przygotowane specjalnie na tory blisko 400KM EVO IX, na drugim wspomniane fabryczne EVO X, z którym po 3 przejazdach przegrałem o 2s, a ja zająłem trzecie miejsce na 10 startujących w mojej klasie.
-- 27 lis 2013, o 14:57 --
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro
Różnica stary zawias vs nowy:
a tak wygląda po montażu - przód będę chciał lekko podnieść, bo jest niżej od tyłu. Bałem się, ze auto będzie podskakiwać jak piłka, ale jest OK, wybiera nierówności i nie podskakuje
a tak wygląda po montażu - przód będę chciał lekko podnieść, bo jest niżej od tyłu. Bałem się, ze auto będzie podskakiwać jak piłka, ale jest OK, wybiera nierówności i nie podskakuje
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro
jak Cie te fotele trzymaja, nie obijasz/obcierasz sobie kolan na winklach? na filmie widac, że chyba przyzwoicie. co to za gwincik? jak przod nizej to przyczepnosc lepsza:). tylko nie przesadz w druga strone z kreceniem.
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro
Mimo prawie 2m wzrostu nie mam problemu z kolanami w tym aucie. Fakt, za mną nikt nie wsiądzie, bo fotel mam na max cofnięty, ale miejsca mam pod dostatkiem. Co do trzymania foteli to wiadomo - skóra nie pomaga w utrzymaniu się w fotelu, ale lekko wyprofilowane boczki i mocno dopięty pas wystarczają, żeby po torze pojeździćPorszak pisze:jak Cie te fotele trzymaja, nie obijasz/obcierasz sobie kolan na winklach? na filmie widac, że chyba przyzwoicie. co to za gwincik? jak przod nizej to przyczepnosc lepsza:). tylko nie przesadz w druga strone z kreceniem.
no nie wydaje mi się, żeby było dobrym pomysłem jeździć przez całą zimę bez zbieżności i kątów pochylenia prawidłowo ustawionych Zawsze na wiosnę będzie można drugi raz ustawić, ale teraz wolę mieć prawidłową geometrię.!markos pisze:Zarowno z regulacja jak i w zasadzie samym montazem poczekalbym na letnie kola... A jesli juz zmontowales, to nie ustawiaj niczego teraz, bo potem zalozysz te wielkie walce z paskiem gumy i wyjdzie, ze i tak trzeba poprawic.STELMI pisze:przód będę chciał lekko podnieść, bo jest niżej od tyłu
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro
Na pewno jest lepiej, ale wciąż daleko do ideału.Porszak pisze:a Twoje odczucia z prowadzenia?
Poniżej onboard z ostatniego przejazdu, warto zwrócić uwagę na:
Zegar boost - koniecznie wywalam MBC, bo w zakręcie muszę machać nogą, żeby modulować gaz, MBC działa zbyt zero-jedynkowo i przeszkadza to w płynnym pokonywaniu zakrętu.
Druga sprawa to wciąż podsterowność. Kręcenie kierownicą w przeciwną stronę do zakrętu na tym torze to nie efekt korekcji przy nadsterowności, tylko wychodzenie z podsterowności.
Oprócz powrotu do N75 chcę w końcu zamontować ten tylny stabilizator z R32 i wywalić dociążenie, które jest pod tylnym zderzakiem, żeby w zakręcie odelżyć tył. Ma ono 17kg + wywalę dojazdówkę z bagażnika i powinno łatwiej uślizgiwać tylne koła.
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro
ale z czego się tłumaczyć? Mam TT już blisko 2 lata, a z reguły trzymam auto 2 lata i sprzedaję. Wystawiłem na sprzedaż ale szczerze mówiąc wątpię w szybką sprzedaż, bo miałem już raz na 2 tyg na allegro i nie miałem ani 1 telefonu Jest na sprzedaż, bo mi się już żony nie chce słuchać jakie to niepraktyczne auto i jaki to mam rodzinny dupowóz kupić, bo słucham tego od samego pomysłu, żeby takie auto kupić. Generalnie do czasu sprzedaży będę dalej modził, lubię to auto i wiem, że jak się sprzeda to będę żałował, ale coś muszę zmienić, bo wkurza mnie to ciągłe marudzenie żony, więc albo żona albo autoPorszak pisze:Pan by coś się "wytłumaczył" z tego watku w dziale sprzedam