Strona 6 z 7

Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro

: 4 lis 2013, o 16:18
autor: STELMI
Po pomiarach - 5.6 do 100km/h i 14.0s na 1/4 mili, wynik świetny jak na prawie seryjne auto z silnikiem 1.8 ;)





Pisk opon był z wszystkich 4 butów, bo opony to badziew ;)

Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro

: 4 lis 2013, o 19:04
autor: koziolek
jak obejrzałem ten filmik pierwszy raz to myślałem, że szybko zmieniasz biegi, ale po przyjrzeniu się dokładnie widać, że filmik jest "przycięty" :pig: :grin:

Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro

: 4 lis 2013, o 21:33
autor: Porszak
niedawno siedziałem w tt, wczesniej nigdy nie miałem okazji, ani tez jej nie szukałem. wewnatrz to troche jak bolid i trzeba przywyknac i ma to auto urok. w dodatku siedzac w nim icezko o nim mowić "auto dla kobiet".
ten sie przy okazji fajnie odpycha.

Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro

: 5 lis 2013, o 08:58
autor: STELMI
koziolek pisze:jak obejrzałem ten filmik pierwszy raz to myślałem, że szybko zmieniasz biegi, ale po przyjrzeniu się dokładnie widać, że filmik jest "przycięty" :pig: :grin:
w której sekundzie jest to przycięcie, bo ja tam żadnego nie widzę ;)

W zasadzie w aucie mechanicznie mam wszystko skończone. Nie chcę zmieniać turbo, a pomysły się już na inne mody skończyły. Wymieniłem taki Insert w sterowniku Haldexa ostatnio, dzięki czemu szybciej i mocniej załącza mi tył. Teraz pozostało strojenie i tyle. Nie chce mi się jechać na hamownię, ale po wymianie Downpipeu trochę na pewno przybyło, stawiam, że biorąc pod uwagę poprzedni wykres na poziomie 232KM i 323Nm to teraz będzie w okolicy 240KM, ale Nm może być albo podobnie albo nieco mniej

Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro

: 5 lis 2013, o 09:06
autor: kamiloooo
to corsa 3 litrowa co najmniej 0,5 sekundy jeszcze z przodu ale juz jest fajnie no i 4 lapyy :twisted:

Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro

: 5 lis 2013, o 09:25
autor: koziolek
w domu na kompie ten filmik wydawał się "przycięty" i miał 23 sekundy, a teraz jak to oglądam w pracy wszystko jest ok i filmik ma 25 sekund :pig: mniejsza z tym... ładnie sie odpycha :twisted:

Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro

: 5 lis 2013, o 09:28
autor: STELMI
kamiloooo pisze:to corsa 3 litrowa co najmniej 0,5 sekundy jeszcze z przodu ale juz jest fajnie no i 4 lapyy :twisted:
taaa, ale Corsa ma ponad 400kg mniej ;) Mam zważone 1430kg na rezerwie. TT nie jest demonem w zakrętach, ale jak ostatnio miałem porównanie mojej TT do Astry z C25XE na torze to mi właściciela Astry żal było jeżeli chodzi o ogrom podsterowności :lol:

Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro

: 5 lis 2013, o 15:12
autor: kamiloooo
tak przy okazji:

Obrazek

Engine: V6 DOHC twin turbo with 5-valves per cylinder

Power: 280 kW , 380 hp at 6,100 rpm

Torque: 440 Nm at 2,500 rpm

Transmission: 6-speed manual, quattro permanent all-wheel drive

Wheels: 8.5 J x 18, 9- spoke design, 255/35 ZR 18 tires

0-62 mph: 4.8 seconds

Top Speed: about 183 mph / 295 km / h

Dry Weight: 3483 lbs., 1.580 kg

Date Manufactured: 2001

Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro

: 5 lis 2013, o 16:23
autor: Porszak
Stelmi... rękawica rzucona :-P

Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro

: 6 lis 2013, o 07:06
autor: STELMI
Porszak pisze:Stelmi... rękawica rzucona :-P
Widziałem zdjęcia i opis tego auta, niestety Audi pozostawiło je tylko jako prototyp, a mógłbyć to już całkiem fajny mały supercar ;)

Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro

: 7 lis 2013, o 00:42
autor: Bear_
A to jest 2,7 z S'ki nie ? 265 kuca w S4 to miało...

: 7 lis 2013, o 10:04
autor: !markos
Fajny nius przy okazji, szkoda, ze to w zasadzie nie jest TT, tylko skrocona o 17cm plyta RS4 B5, na ktora nalozono bude i wnetrze TT.

Re:

: 7 lis 2013, o 13:18
autor: kamiloooo
!markos pisze:Fajny nius przy okazji, szkoda, ze to w zasadzie nie jest TT, tylko skrocona o 17cm plyta RS4 B5, na ktora nalozono bude i wnetrze TT.
tak podchodzac do sprawy to wyglada polowa aut ktore sie produkuje :lol: :lol:

: 7 lis 2013, o 20:30
autor: !markos
Niezupelnie.

Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro

: 7 lis 2013, o 22:29
autor: ja37


Może tak pokombinujesz? :)

Re: Audi TT 8N 1.8T 225KM Quattro

: 19 lis 2013, o 12:08
autor: STELMI
ja37 pisze:

Może tak pokombinujesz? :)
i mieć auto, które tylko stoi w garażu albo jeździ na zawody i ma ciągłe awarie? Nie dzięki ;) Wolę mniejszą moc i jeździć na codzień ;) Obecnie mam w okolicy 240KM i jeszcze do zrobienia program, więc do turlania się po mieście jest aż nadto a i na wypad na tor wystarcza ;)

W piątek montaż gwintu po odnowieniu, bo w niedzielę zawody na torze w Toruniu.
Całość poszła do malowania proszkowego:

Obrazek

A na allegro udało się upolować:

Obrazek

Stabilizator tył z TT 3.2 ;)

Wymieniłem też niedawno INSERT w sterowniku Haldexa na taki, który zwiększa ciśnienie na sprzęgło Haldexa, dzięki czemu tył mocniej i szybciej spina:

Obrazek

Wszystko powyższe jest dla pozbycia się okrutnej podsterowności na torze. Jak to nie zda efektu to pozostają tylko opony i resztę zawieszenia w poliuretanie.

Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro

: 19 lis 2013, o 17:18
autor: Bear_
Moje springi z gwinta tez sie maluja :D Ale ja mniej męcki kolor :P

: 22 lis 2013, o 08:55
autor: !markos
Stelmi, ten giety drucik z lacznikami na koncach nazywasz stabilizatorem? Troche powagi! :grin:

Re:

: 22 lis 2013, o 09:42
autor: STELMI
!markos pisze:Stelmi, ten giety drucik z lacznikami na koncach nazywasz stabilizatorem? Troche powagi! :grin:
to tylny ;) ten co mam teraz ma całe 14mm średnicy :lol:

: 22 lis 2013, o 21:05
autor: !markos
Domyslam sie, ze tylny. Tak czy siak jakas cienizna :-D

Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro

: 27 lis 2013, o 07:23
autor: STELMI
Zawieszenie nadal w serii, stabi też, bo nie zdążyłem zmienić, ale jak pojechałem na tor w Toruniu to się cieszyłem, że nadal mam serię, bo zrobili nam rundę, gdzie kawałek jechaliśmy betonem i nie było zbyt równo, z gwintem na pewno byłoby okrutnie twardo.
Nagrałem onboard z toru, wygląda jakbym jechał po mieście po bułki ;) Ale udało się jechać jak równy z równym z EVO X, więc jestem bardzo zadowolony. Zająłem 3 miejsce, na 1 jest poza zasięgiem przygotowane specjalnie na tory blisko 400KM EVO IX, na drugim wspomniane fabryczne EVO X, z którym po 3 przejazdach przegrałem o 2s, a ja zająłem trzecie miejsce na 10 startujących w mojej klasie.



-- 27 lis 2013, o 14:57 --

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro

: 16 gru 2013, o 11:17
autor: STELMI
Różnica stary zawias vs nowy:
Obrazek

a tak wygląda po montażu - przód będę chciał lekko podnieść, bo jest niżej od tyłu. Bałem się, ze auto będzie podskakiwać jak piłka, ale jest OK, wybiera nierówności i nie podskakuje

Obrazek

Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro

: 16 gru 2013, o 22:02
autor: Porszak
jak Cie te fotele trzymaja, nie obijasz/obcierasz sobie kolan na winklach? na filmie widac, że chyba przyzwoicie. co to za gwincik? jak przod nizej to przyczepnosc lepsza:). tylko nie przesadz w druga strone z kreceniem.

: 17 gru 2013, o 08:37
autor: !markos
STELMI pisze:przód będę chciał lekko podnieść, bo jest niżej od tyłu
Zarowno z regulacja jak i w zasadzie samym montazem poczekalbym na letnie kola... A jesli juz zmontowales, to nie ustawiaj niczego teraz, bo potem zalozysz te wielkie walce z paskiem gumy i wyjdzie, ze i tak trzeba poprawic.

Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro

: 17 gru 2013, o 09:14
autor: STELMI
Porszak pisze:jak Cie te fotele trzymaja, nie obijasz/obcierasz sobie kolan na winklach? na filmie widac, że chyba przyzwoicie. co to za gwincik? jak przod nizej to przyczepnosc lepsza:). tylko nie przesadz w druga strone z kreceniem.
Mimo prawie 2m wzrostu nie mam problemu z kolanami w tym aucie. Fakt, za mną nikt nie wsiądzie, bo fotel mam na max cofnięty, ale miejsca mam pod dostatkiem. Co do trzymania foteli to wiadomo - skóra nie pomaga w utrzymaniu się w fotelu, ale lekko wyprofilowane boczki i mocno dopięty pas wystarczają, żeby po torze pojeździć
!markos pisze:
STELMI pisze:przód będę chciał lekko podnieść, bo jest niżej od tyłu
Zarowno z regulacja jak i w zasadzie samym montazem poczekalbym na letnie kola... A jesli juz zmontowales, to nie ustawiaj niczego teraz, bo potem zalozysz te wielkie walce z paskiem gumy i wyjdzie, ze i tak trzeba poprawic.
no nie wydaje mi się, żeby było dobrym pomysłem jeździć przez całą zimę bez zbieżności i kątów pochylenia prawidłowo ustawionych ;) Zawsze na wiosnę będzie można drugi raz ustawić, ale teraz wolę mieć prawidłową geometrię.

Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro

: 21 gru 2013, o 21:43
autor: STELMI
Przed gwintem:

Obrazek

Z gwintem:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro

: 22 gru 2013, o 14:01
autor: Porszak
a Twoje odczucia z prowadzenia?

Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro

: 23 gru 2013, o 13:09
autor: STELMI
Porszak pisze:a Twoje odczucia z prowadzenia?
Na pewno jest lepiej, ale wciąż daleko do ideału.
Poniżej onboard z ostatniego przejazdu, warto zwrócić uwagę na:
Zegar boost - koniecznie wywalam MBC, bo w zakręcie muszę machać nogą, żeby modulować gaz, MBC działa zbyt zero-jedynkowo i przeszkadza to w płynnym pokonywaniu zakrętu.
Druga sprawa to wciąż podsterowność. Kręcenie kierownicą w przeciwną stronę do zakrętu na tym torze to nie efekt korekcji przy nadsterowności, tylko wychodzenie z podsterowności.
Oprócz powrotu do N75 chcę w końcu zamontować ten tylny stabilizator z R32 i wywalić dociążenie, które jest pod tylnym zderzakiem, żeby w zakręcie odelżyć tył. Ma ono 17kg + wywalę dojazdówkę z bagażnika i powinno łatwiej uślizgiwać tylne koła.


Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro

: 10 sty 2014, o 15:55
autor: Porszak
Pan by coś się "wytłumaczył" z tego watku w dziale sprzedam :P

Re: Audi TT 8N 1.8T Quattro

: 11 sty 2014, o 06:39
autor: STELMI
Porszak pisze:Pan by coś się "wytłumaczył" z tego watku w dziale sprzedam :P
ale z czego się tłumaczyć? :) Mam TT już blisko 2 lata, a z reguły trzymam auto 2 lata i sprzedaję. Wystawiłem na sprzedaż ale szczerze mówiąc wątpię w szybką sprzedaż, bo miałem już raz na 2 tyg na allegro i nie miałem ani 1 telefonu ;) Jest na sprzedaż, bo mi się już żony nie chce słuchać jakie to niepraktyczne auto i jaki to mam rodzinny dupowóz kupić, bo słucham tego od samego pomysłu, żeby takie auto kupić. Generalnie do czasu sprzedaży będę dalej modził, lubię to auto i wiem, że jak się sprzeda to będę żałował, ale coś muszę zmienić, bo wkurza mnie to ciągłe marudzenie żony, więc albo żona albo auto ;)