Strona 6 z 16

Re: groszek - ja37

: 3 lis 2014, o 14:33
autor: yosh
darco16v pisze:Z combo 1.7 jest szersza ale wejście cieczy ma na samym dole. Powinna podejść bo to ryj corsy B
W corsie B z silnikiem 1,5 i 1,7 jest ta sama chłodnica , taką też mam u siebie .
Po jutrze będę zrzucać zderzak do przeróbki króćca , mogę wrzucić parę fotek poglądowych jeśli coś pomogą ?

Re: groszek - ja37

: 3 lis 2014, o 16:36
autor: darco16v
Dokładnie , grubsza jest. Swoją drogą ja mam chłodnice ori z tigry 1.4 i spokojnie wychładza mi 2.0T. Czujnik w chłodnicy 87-92st kolektor wydechowy owinięty bandażem.

Re: groszek - ja37

: 3 lis 2014, o 19:25
autor: ja37
Jak możesz, to zrób jakieś fotki, będę dźwięczny ;)

Re: groszek - ja37

: 13 lis 2014, o 01:58
autor: yosh
Znalazłem parę fotek z budowy .
ObrazekObrazekObrazek
Jutro postaram się dorzucić parę zdjęć z bliska od strony komory silnika i przy okularach , tym bardziej że lewy okular jest lekko podcięty przy powrocie .

Re: groszek - ja37

: 13 lis 2014, o 04:51
autor: ja37
Dziekuję.
Niestety masz szeszą chłodnice, taka mi nie wejdzie......
Musze gdzieś chyba na szrot z miarką pojechać.

Re: groszek - ja37

: 29 lis 2014, o 22:38
autor: ja37
Zająłem się kupionym BOV.
Wziąłem na testy do pracy, bo mam tam jak sprawdzić.
Niestety tłoczek nawet 0,2 bara nie trzyma.
Nawet pokusiłem sie o wymiane uszczelki i niestety.
Reasumując-BOV greddy to szmelc.
Raz, że tłoczek przepuszcza i można w skrajnym przypadku zabić turbinę , dwa - kłopoty z uszczelnieniem regulacji napięcia sprężyny.

Podpowiedzcie, jaki BOV kupić?

: 5 gru 2014, o 10:40
autor: !markos
ja37 pisze:Reasumując-BOV greddy to szmelc.
I jesteś pewien, że masz oryginalny zawór Greddy...? Bo te, które znam, szmelcowate nie były i trzymały tyle ile naładujesz.

A jak chcesz megaporządny zawór, to kup Tiala, tylko, że oryginał kosztuje 900 złotych. Jeśli nie, to dowolny, byle nie jakieś podrabiane chińskie gówno, bo czasem działają, a czasem nie.

Re: groszek - ja37

: 5 gru 2014, o 15:08
autor: ja37
Kupiłem używkę z OLX, możliwe, że chińczyk.
Cóż, ładnie w koszu na śmieci wyglądał ;)

Re: groszek - ja37

: 7 gru 2014, o 14:33
autor: ja37
http://allegro.pl/zawor-upustowy-blow-o ... 61508.html

Czy taki będzie ok?
Co to znaczy, że nie wymaga regulacji?

Re: groszek - ja37

: 7 gru 2014, o 18:47
autor: Zynio
ja37 pisze:Wreszcie wróciło wspomaganie kierownicy, stara pompa pokazała mi środkowy palec
[ Obrazek ]

Trochę poprawiłem chłodzenie IC
[ Obrazek ]

A pod maską na razie jest tak

[ Obrazek ]

Żona boi sie to prowadzić ;)
Hej bardzo fajny projekt.
Jeśli mogę pomóc to rozpórka omp wejdzie ci tu bez problemu i nie będziesz musiał nic dopasowywać tak jak to było u mnie :grin:

Obrazek

: 8 gru 2014, o 00:41
autor: !markos
ja37 pisze:Co to znaczy, że nie wymaga regulacji?
W zaworach sekwencyjnych nie ma regulacji, bo domyka je ciśnienie, trzymają dowolne doładowanie.
Poza tym to też jest chiński szit, który albo będzie działał, albo się po jakimś czasie przytrze i zawiesi, albo rozszczelni.
Ten silnik nie ma przypadkiem w serii zaworu recurkulacyjnego? Nie ma tu problemów z zastosowaniem BOV'a?

Re: groszek - ja37

: 8 gru 2014, o 04:42
autor: ja37
Seryjnie jest DV (ty się daje zaślepkę przy montażu bov), który też lubi się popsuć, cóż, najwyżej na razie BOV odpuszczę.

Re: groszek - ja37

: 9 gru 2014, o 19:29
autor: ja37
Zaryzykowałem jeszcze taki
http://img10.allegroimg.pl/photos/orygi ... 72269815_1
W c20let dawał rade, zobaczymy, jak bedzie.

Re: groszek - ja37

: 9 gru 2014, o 20:21
autor: sebano
Jak ten nie da rady to może włóż DV z firmy forge . U brata elegancko chodzi a przy stożku słychac dżwięk podobny do blow off-a.

Re: groszek - ja37

: 9 gru 2014, o 21:03
autor: ja37
Właśnie moim zamysłem było upuszczanie w atmosferę, DV daje ciepłe przed turbinę a ta znów mieli i podgrzewa.
Jak znam życie, to ja tego nie poczuję pod pedałem, ale moje "ego" bedzie zadowolone :crazy:

Re: groszek - ja37

: 10 gru 2014, o 17:28
autor: darco16v
HKS próbował ?

Re: groszek - ja37

: 10 gru 2014, o 17:41
autor: ja37
Nie próbował, mam nadzieję, że już nie będe musiał ;)

Re: groszek - ja37

: 11 gru 2014, o 07:03
autor: STELMI
z Properfekt nie będzie żadnego problemu, a jakby się pojawił to napisz do Propera to ci zregeneruje.

Re: groszek - ja37

: 13 gru 2014, o 14:57
autor: ja37
Cóż, trafiło sie w gratisie, to sobie naprawiłem, tylko wyważyć pozostało ;)
Obrazek
Obrazek

Ukrychniety był kawałek łopatki wirnika kompresyjnego, ze 2mm2
Napawane laserem i nawet sam nie wiem, która łopatka była naprawiana ;)
Mam zdjęcie, ale marnej jakości, to nie daję.

Skróciłem trochę rurę ssącą, będzie lepiej dolot załozyć.

: 15 gru 2014, o 12:16
autor: !markos
Albo mi się zdaje, albo to jest tak wypiaskowane, że chyba jeszcze miejscami ścierniwo zostało... Weź to wszystko doczyść, bo strach dotykać, nie mówiąc o wkładaniu do silnika..

Re: groszek - ja37

: 15 gru 2014, o 19:50
autor: ja37
Jest czyste, spoko.
Mogło gdzie4niegdzie zostać niedoczyszczone, bo musiałem zwolnić piaskarkę.

Re: groszek - ja37

: 16 gru 2014, o 23:26
autor: Porszak
chlodnice ogarnałes? ja mam chlodnice nissensa do gsi i ma 30mm grubosci

Re: groszek - ja37

: 17 gru 2014, o 07:23
autor: ja37
Chłodnicy jeszcze nie, zajmę się koło marca.

Re: groszek - ja37

: 22 gru 2014, o 12:50
autor: ja37
Mam okazję zrobić chipsa, może ugram ze 30-40KM na seryjnych gratach, warto?

Re: groszek - ja37

: 22 gru 2014, o 18:21
autor: Porszak
zawsze warto, byle nie przesadzic i dalo sie jezdzic, a nie samzyć kapcia.

Re: groszek - ja37

: 22 gru 2014, o 19:59
autor: ja37
No właśnie ja nie liczę na maxa.
Liczę na to, że będzie przesuniete włączenie turbiny - przy 2600 jest jak kij do oka dla mnie, wolę później.
Wolę wyższe jałowe - teraz mam jakieś 650, zdecydowanie za mało, skręcając w miejscu silnik przygasa, no i mam wrażenie,że depcząc na max przepustnica się cała nie otwiera, tylko "dozuje"
Sprawdzę to , pojeżdżę z opcomem włączonym , ale pewnie tak jest.
Wkurza jeszcze mała rzecz, przy ściganiu - zmiana biegu - trza czekać, aż turbo napompuje, może da sie cos tu ugrać elektroniką.
Kurde ja jestem za stary już na takie kopy w plecy ;)

Re: groszek - ja37

: 22 gru 2014, o 22:58
autor: Porszak
niestety to jest turbo,w dodatku, zadne wyszukane to i spool slaby, ale dziwi mnie ze przy sciganiu czyli na obrotach. u mnie w opc przy spokojnej jezdzie jak po zmianie obr spadaja do 2000 czy lekko ponad 2000 tez jest chwila zanim znow zacznie pompowac, ale kiedy idzie sie ogniem to jest jak w wolnossaku. bywam w lodzi co weekend wiec mozemy sie ustawic i zobaczysz, najblizej pewnie w 2 dzien swiat moze mi sie zdarzyc.
choc ja moge spokojnie "pracowac" prawa stopa na gazie i to wstawanie turbiny moze byc niewyczuwalne odpowiednio wczesnie unoszac/cofajac pedal.
w Twoim wypadku poprostu przydaloby sie zrobic charakterystyke kreconego wolnossaka, zeby moment max byl przy np 3500-4000, ale chyba bez elektroniki dodatkowej nie da sie tego zrobic tak jak doladowania po biegach.

Re: groszek - ja37

: 23 gru 2014, o 18:19
autor: ja37
Sie zobaczy, mapy będzie robił kumaty grek, z polecenia ide do niego.
Zrobiłem fote wirnika kompresji, tego co popsuty był
Obrazek

Napawany laserem i sam nie wiem, która łopatka byłam ukrychnięta.

Re: groszek - ja37

: 23 gru 2014, o 19:56
autor: krzysztof1985
Jeździłem astrą z takim silnikiem i nie odczuwałem tego pompowania przy ostrym przyspieszaniu i zmianach biegów. Owszem przy jeździe na wyższych biegach i wciskaniu gazu czuć że musi się napompować. Turbo musi kopać ale to taka moja dewiacja :wink: :) Wrzucaj fotki jak to wygląda i jak jeździ :grin:

Re: groszek - ja37

: 10 sty 2015, o 07:12
autor: ja37
Jak jeździ, to dopiero na wiosnę, jak będą letniaki założone.
Teraz bez sensu, bo zimófffki już dogorywają i smażą się praktycznie na każdym biegu.....

Męczy mnie jeszcze jedna sprawa.
Kontrolka "auto z kluczykiem"
U mnie się wcale nie zapala.
Kiedy ona ma sie zapalać?
Myślałem, że na zapłonie choć na chwile sie pokaże, jak poduchy, czy ABS, a tu nic.
Może podejść drastycznie i odłączyć na przykład przepływomierz, żeby się zapaliła?
Czy może nie zapala się, bo mam wsio ok?
Przejście od kompa na kontrolkę jest, bo sprawdzałem.
Od czego ona w ogóle jest?
Bo od silnika to check na bank.