Strona 52 z 54

Re: Projekt "CORSCHE"

: 17 gru 2011, o 13:44
autor: Bear_
Wystarczy poszukać... Link do filmiku na You Tube'ie gościu (jakby Ci się chciało tak poszukać ) jest w temacie Klarie'go...

Analogicznie w temacie kamilooo jest linkt do jego gościny w OPT...

Po za tym ode mnie osobiste zdanie... OPT jak OPT ale kurwa niech zmienią gościa, który prowadzi ten program... Z resztą Klari coś wie w tym temacie...

Re: Projekt "CORSCHE"

: 17 gru 2011, o 14:12
autor: Davidss
tede to cwaniaczek ktory sie nabija z wszystkiego i z kazdego lepszy był by juz Krzychu Ibisz :grin:

Re: Projekt "CORSCHE"

: 18 gru 2011, o 22:04
autor: -=kLaRi=-
Coś się tam rzeźbi :)))
Flansza pod dBilas-a ;)) będzie troszku więcej powietrza :)))
ObrazekObrazek

Stalowa uszczelka pod głowicę z silnika Z20LET (młodszego brata C20LET) ori ASO...
Obrazek

Re: Projekt "CORSCHE"

: 18 gru 2011, o 22:12
autor: Porszak
kari chce Ci sie dlubac przy itb skoro i tak bedziesz dmuchał? chyba ze Ci sie chce bo tak zaplanowales wczesniej i chcesz doprowadzic tego moda do konca.

Re: Projekt "CORSCHE"

: 18 gru 2011, o 22:57
autor: -=kLaRi=-
Tak Marcin :) Dbilasik będzie pod turbo :) - w c20xe/let seryjny kolektor dolotowy to największe zło.. dlatego najczęściej wypala środkowe tłoki przy podnoszeniu mocy... ze względu na większą ilość powietrza niż zewnętrzne - afr zbierasz z ogółu i niby wszystko jest ok ale potem wychodzi kuku ;) trzeba by stroić na 4 osobnych sondach..

U mnie powietrza będzie dużo więc i sprężarka dość odpowiednia.

: 18 gru 2011, o 23:33
autor: !markos
Czyli jaka?

Re: Projekt "CORSCHE"

: 19 gru 2011, o 09:21
autor: -=kLaRi=-
td05 z evo na TS wystarczy :)

Re: Projekt "CORSCHE"

: 19 gru 2011, o 12:32
autor: !markos
I to z tej sprezarki ma byc az tyle powietrza..? Nnnno nie wiem... Glowy nie urywa. Myslalem, ze jak taki chrom lans i worek oemu, to i turbo bedzie odpowiednie. Widzialbym tu conajmniej 30tke taka jak moja ;)

Re: Projekt "CORSCHE"

: 19 gru 2011, o 12:49
autor: -=kLaRi=-
td05 pod 350km wystarcza - więc pod 300 będzie w sam raz w dodatku ma mniejszy lag niż seryjna kkk16 z Leta i jest prawie niezniszczalna pod taką moc.

Re: Projekt "CORSCHE"

: 19 gru 2011, o 14:54
autor: Fifo
Klari td05, ale która z którego EVO? Jakbys dorwał np z IX to jest to zajebista spreżarka, z której spojkojnie da się zrobić 350+ i żyje długo a w istocie laga ma niewielkiego. Inna bajka, ze w seryjnej IX-tce w całości duza role odgrywa jeszcze Mivec. Natomiast wystroic turbo i itb razem to jest niezłe wyzwanie :) Pełnego buta owszem, ale zakresy pośrednie to już nie tak prosto :)

Re: Projekt "CORSCHE"

: 19 gru 2011, o 15:52
autor: !markos
-=kLaRi=- pisze:td05
Ale gdzie takie turbo do takiej ilosci chromu, hiperzadbanej strony wizualnej i gadzeterii... Ja wiem, ze jest rozsadne, wydajne i do tego tanie, ale to chyba nie jest Twoj kaliber. No chyba, ze chcesz je zaslonic polerowana nierdzewna oslona, to zrozumiem wybor ;)

Re: Projekt "CORSCHE"

: 19 gru 2011, o 16:44
autor: Porszak
myslalem ze cos wiecej niz 300 jesli chchesz itb. deadline'u nie ma wiec wystroi sie na spokojnie, powoli

Re: Projekt "CORSCHE"

: 19 gru 2011, o 19:05
autor: Fifo
Nie qmam, a co ma turbo do wizualnej strony...jak dorwie mało uzywana sztuke to będzie dobrze wygladała. A jak kupi nówke 3071 czy inna to i tak za chwile będzie wygladła jak używana...no nie czaje. Poza tym czesc ciepła i tak trzeba obłozyc kocem bo w mikro małej komorze Corsy nie potrzeba nadmiernej ilości grzejników.

Porszak stroic mozna długo i powoli, na wprost i na skos, rzecz w tym, że w przypadku połaczenia turbo+itb jest to spora sztuka. Seryjne auta turbo w połaczeniu z itb mozna na palcach jednej ręki policzyć i grzebanie w ich elektronice celem szukania mocy skutkuje tym, ze jak masz pełne obciazenie zrobione to np przy klepaniu po gazie auto się przeokrutnie przylewa i zamiast iść bomba zawsze i wszedzie to sa momenty ze zdycha. Jak zniwelujesz ten efekt to z kolei sa problemy przy pełnym obciązeniu. Niestety świnki maja za małe mozliwość. Ostatnio jak stroiliśmy GTiR'a (auto, które seryjnie ma itb oraz turbo) to Jadźwin (własciciel Ecu Master) specjalnie dla nas kawałek softu dopisał do DET'a III, żeby się to dało ogarnąć. W takim układzie to SA jest rozsądniejszym wyjściem.

Re: Projekt "CORSCHE"

: 19 gru 2011, o 20:44
autor: -=kLaRi=-
Dzięki za podpowiedzi -
Fifo ma rację - turbo będzie w kocu - zimna część pewnie w polerce... - i tak chodziło o te z IX :)
Co do strojenia to jeszcze długa droga i może faktycznie załadujemy SA na razie to temat do rozgryzienia na przyszłość.

Poraszak - zobaczymy co wyjdzie ;) generalnie nie wiem czy jest sens ładować ponad 300KM... .
Może inaczej - silnik będzie przygotowany pod większe moce pod względem technicznym a co wyskrobiemy to pokaże czas...

Re: Projekt "CORSCHE"

: 21 gru 2011, o 07:29
autor: -=m&m=-
Podziwiam chęć połączenia ITB z turbo, ale czytając wypowiedzi fifo nachodzi mnie refleksja, że ciężko będzie to wystroić i zamiast kupy szczęścia będziesz się z tym tylko pałował i denerwował.

Re: Projekt "CORSCHE"

: 21 gru 2011, o 13:37
autor: Fifo
To nie tak, itb + turbo to bardzo fajna sprawa. Takie połaczenie wystepowało w np. Nissanie Skyline GT-R, w Sunny GTiR i ż mechanicznego punktu widzenia jest super. Inna sprawa, ze jest cieżkie do wystrojenia, choć to nie oznacza, ze się nie da, bo da sie. Tyle tylko, ze mało kto potrafi to dobrze ogarnąć. W istocie, jak się zabierze ktos nieodpowiedni to bedzie więcej problemów niz frajdy. Jak będzie to zrobione dobrze to i frajda z jazdy będzie :)

Re: Projekt "CORSCHE"

: 21 gru 2011, o 21:57
autor: Porszak
Klari,patrzaj, potem post #29 i dalej chyba tez cos było.

Re: Projekt "CORSCHE"

: 22 gru 2011, o 11:48
autor: Fifo
Heh dobrze Porszak ze dałes linka do tego tematu. Post 29 dokładnie oddaje to o czym wspominałem wyzej. Niemniej jednak Coobcio juz nie chce itb a my stroilismy niemalże bliźniacze auto (rózniące się dosłownie detalami pod maską) i na Ecu Masterze DET III da się to ogarnąć ( jak wspominałem Jadźwin dopisał nam soft na życzenie :-P ), tyle, ze jest z tym troche walki. ITB to przy turbo mega fajna sprawa. Nie jestem w stanie stwierdzić czy to zasługa tylko ITB, ale przerabialiśmy wiele Nissanów z silnikami SR20DET pod maska i w zadnym nie było takiej odpowiedzi na gaz jak w tym GTiR. Spręzarka (GT2871R) miała 1 bar doładowania przy 3000 obr/min a ogólnie sprezarka wstawała od około 2200. Zero laga. Fantastyczna sprawa. Myslę, że w projekcie Klariego bedzie się dało uzyskac rewelacyjny przebieg krzywych. ITB w połaczeniu ze sprezarka z EVO powinno dac boosta od niskich obrotów do końca i w rezultacie płaski moment oraz pure power w całym zakresie prędkości obrotowej.

Re: Projekt "CORSCHE"

: 22 gru 2011, o 17:11
autor: Porszak
no to Fifo po tym co napisales Kalri na bank nie zrezygnuje z ITB i chyba tez bym tego nie zrobil(wiem ze odradzalem)... przez Ciebie :-P :-P

Re: Projekt "CORSCHE"

: 22 gru 2011, o 17:33
autor: -=kLaRi=-
:diabel: :diabel: :diabel: i tak bym nie zrezygnował z tego pomysłu ale po tym co Fifo napisał to jeszcze bardziej się nakręciłem...

Re: Projekt "CORSCHE"

: 22 gru 2011, o 19:44
autor: mr_luke
Klari a ty masz DETa III już na pokładzie? Bo do czasu jak skończysz składanie etc powinien się pojawić SA od EMa. Na nim dużo prościej by się chyba wszystko postawiło, mam racje Fifo? :)

Re: Projekt "CORSCHE"

: 22 gru 2011, o 21:15
autor: -=kLaRi=-
Ja 2 lata temu kupiłem DETII ale sprzedałem go na allegro i generalnie tak jak Fifo mówił plan był ,żeby kupić DETIII ale chyba jednak będzie SA - to wyjdzie w praniu... tak jak mówisz na SA będzie łatwiej...
Do tego etapu jeszcze mam trochę czasu żeby odłożyć jakieś siano bo nie ukrywam ,że czeka mnie jeszcze wiele poważnych wydatków zanim dojdę do etapu składania elektroniki... :))

Re: Projekt "CORSCHE"

: 23 gru 2011, o 10:52
autor: Fifo
No zdecydowanie do wiosny będzie w sprzedazy SA od ECU Master, juz Wam wrzuciłem małe info w innym temacie - tylko mało kto tam zagląda ;-p

http://corsasport.pl/forum/projekty-z-p ... 69998.html

Ostatnie posty :)

Da się ogarnac itb + turbo na DET III, w temacie podanym przez Porszaka wypowiedział się mój wspólnik, ale naturalnie większe mozliwości stwarza SA.

Na chwile obecna moge napisać, że SA od Ecu Master ma kilka małych detali w sofcie do korekcji, ale poza tym wsio działa, z czego jestesmy mega zadowoleni. Lex śmiga i to najwazniejsze :)

Re: Projekt "CORSCHE"

: 31 gru 2011, o 17:09
autor: -=kLaRi=-
Dziś sylwestrowo...
Wczoraj odebrana paczka z Opel Classic Parts... jako ,że nie wszystkie już części są dostępne w serwisie Opla...
Niedostępne już blachy mocujące gumę zderzaka GSi oraz ciekawy znaczek... ;D
Obrazek
W tym momencie mogę powiedzieć ,że skompletowałem cały nowy zderzak GSi !!

Oraz sylwestrowe dłubanie przy flanszy dla dBilasa ... :D
ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

Tak mniej więcej to będzie wyglądało... (to oczywiście zdjęcie poglądowe :)) - detale będą odpowiednio dopieszczone
ObrazekObrazek

Pozdro i DOSIEGO !!!!

Re: Projekt "CORSCHE"

: 31 gru 2011, o 17:43
autor: Porszak
Ładnie, ładnie....

ten plaskownik to przejscowka miedzy przepustnicami, a flansza kolektora, nie chcesz spawac DB do flanszy?

Re: Projekt "CORSCHE"

: 31 gru 2011, o 18:49
autor: -=kLaRi=-
Tak to przejściówka - nie jest potrzebny taki długi kolektor :) - wytryski będą teraz w obudowie przepustnic (tak jak to robi JENVEY) przejściówka będzie płynnym przejściem z 45mm do i tak delikatnie powiększonego kanału dolotowego w głowicy.

Re: Projekt "CORSCHE"

: 2 sty 2012, o 17:54
autor: Davidss
@klari pacz twoja corsche ;p podobne :grin:

Re: Projekt "CORSCHE"

: 3 sty 2012, o 09:40
autor: -=kLaRi=-
;)))) znam to auto lecz u mnie z tego co wiem dużo wcześniej pojawiły się prosiaki ;) poza tym koleś pojechał już grubo nie w tą stronę jak na mój gust... przerost formy nad treścią :)

Re: Projekt "CORSCHE"

: 8 sty 2012, o 22:23
autor: Davidss
z tyłu pług zapodał i zboku pojechał z progami ;]

Re: Projekt "CORSCHE"

: 1 lut 2012, o 00:06
autor: -=kLaRi=-
Halo
Ciąg dalszy układanki - prace posuwają się mega powoli do przodu ponieważ mam ciągle robotę przy swapach klientów... i jak to mówią szewc bez butów chodzi...

W międzyczasie wpadło to :
Obrazek
Korby PEC

dBilas ciąg dalszy...
Ale jednak coś się tam dzieje delikatnie...
Narazie wersja bardzo wczesna ale już coś widać...
Obrazek

Po doszlifowaniu mała przymiarka... zaczyna to już jakoś wyglądać... :))))
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek