c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
Mam Contour'a Roam, moze wystarczy. Masz ochote w sobote to ogarnac ze mna, bo sam sie pewnie nie rusze
c20rsa, czlowieku meeen!
- kyniek
- Weteran
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2 wrz 2003, o 18:14
- Lokalizacja: Jozefow (pod pruszkowem)
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
jak mi powiadominie przyszło na maila to myślałem że ktoś odkopał temat i wpisał "super projekt" a tu prosze.... autor
tja nastał czas spokojnego kombi...
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
Wow, Staneq, Klari... heh... myślałem, że nikt już ze "starych" tu nie zagląda
Nawiązując to tych targów gier, to gdyby nie tvn24 nie wiedzielibyśmy, że żyjesz wow
Świat idzie do przodu
Klamrą początku i końca tego auta musi być jakiś filmik Także ogarnaijcie z Markosem cokolwiek, bo każdy ma sentyment do tego auta Kilka lat temu części ściągane z Holandii (tak?) do tego auta na swapa, oraz zdjęcia z Cinquecento z silnikiem na pace, to było "coś".
Kawał historii za nami.
Podobnie jak wykład na z budowy głowicy na stacji Neste przy Galerii Mokotów - X lat temu.
PS. @wow, @Markos - Poszukam na drugim dysku zdjęć z Galerii Mokotów. Może Was to zainspiruje
Nawiązując to tych targów gier, to gdyby nie tvn24 nie wiedzielibyśmy, że żyjesz wow
Świat idzie do przodu
Klamrą początku i końca tego auta musi być jakiś filmik Także ogarnaijcie z Markosem cokolwiek, bo każdy ma sentyment do tego auta Kilka lat temu części ściągane z Holandii (tak?) do tego auta na swapa, oraz zdjęcia z Cinquecento z silnikiem na pace, to było "coś".
Kawał historii za nami.
Podobnie jak wykład na z budowy głowicy na stacji Neste przy Galerii Mokotów - X lat temu.
PS. @wow, @Markos - Poszukam na drugim dysku zdjęć z Galerii Mokotów. Może Was to zainspiruje
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
Nie bede ryzykowal i draznil markosa - czas poprawic bledy z przeszlosci - zatem ogarniam sie, wytaczam paszczura z garazu i pora zrobic troche halasu
c20rsa, czlowieku meeen!
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Miszczem fotografii nie jestem, ani ręki, ani sprzętu, ale cośtam widać. Może coś jeszcze jutro dorzucę. Na filmiki musicie niestety poczekać trochę dłużej.
KLIKNIJ TU NATYCHMIAST!!!
Ja powiem tylko tyle, że podaje No i megazajebiście gada, musicie tego posłuchać, cierpliwości.
KLIKNIJ TU NATYCHMIAST!!!
Ja powiem tylko tyle, że podaje No i megazajebiście gada, musicie tego posłuchać, cierpliwości.
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
Uuuu... Fota z przodu plus silnik mega kocur!!! Meeeen... Strasznie wielkie dzieki!!!
Wiesz co? Chyba nie schowam auta do garazu tylko posmigam nim conieco jak to zauwazyles jeszcze sie nie do konca wyleczylem. Uzupelnie zaslepke, zajme sie chyba tym zderzakiem i sprawdze z Kuba AEMa.
Wiesz co? Chyba nie schowam auta do garazu tylko posmigam nim conieco jak to zauwazyles jeszcze sie nie do konca wyleczylem. Uzupelnie zaslepke, zajme sie chyba tym zderzakiem i sprawdze z Kuba AEMa.
c20rsa, czlowieku meeen!
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
Ja to nie rozumiem.......
Mieć cichego killera w garażu......
I nie korzystać z niego.......
Jak stoi, to się psuje.
Mieć cichego killera w garażu......
I nie korzystać z niego.......
Jak stoi, to się psuje.
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
Ja37: moze byc w Twoim garazu auto daje sporo frajdy i nie calkiem sie z niego wyleczylem ale juz nie jest to co kiedys...
Jako uzupelnienie zdjec dla wszystkich zainteresowanych/ciekawskich znalazlem na mailach spec, ktory kiedys sobie z grubsza wynotowalem:
- kompletny C20LET ze skrzynia F28
- tloki CP, korby Pauter, sruby ARP
- glowica Coscast, metalowa uszczelka pod glowica
- zestaw montazowy Mathijssen, zawulkanizowane poduszki silnika
- turbo Garett GT2871R, customowe orurowanie, customowy intercooler, HKS blow off, Friedrich Motorsport top hat, filtr ITG, customowy kolektor wydechowy, customowy 3" wydech (2 tlumiki), koncowki Sebring
- pompa paliwa Walbro, wtryski 770cc RC, kable Magnecor, modyfikacja zaplonu na uklad bezrozdzielaczowy
- customowa miedziana chlodnica wody
- standalone AEM EMS
- ATB Quaife, konwersja skrzyni na FWD, shortshifter
- nawiercane tarcze Mathijssen przod i tyl: przod rozmiar Calibra Turbo, tyl konwersja na tarcze rozmiar Astra F GSI, master cylinder Calibra Turbo, klocki EBC Red Stuff, teflonowe przewody Goodridge
- klatka Ireco, rozporki przod i tyl Wiechers
- kompletne zawieszenie gwintowane Spax (customowe sprezyny przod), stabilizatory przod Eibach, tyl Eibach + Whiteline, regulowane gorne lozyska McPhersona (uniball) Balance Motorsport, geometria all round ustawiona na dual angle shims SPC, poly bushes Powerflexa
- odnowiona karoseria, nowe drzwi, tylna klapa, nowy lakier (komora silnika na bialo), wzmocniony przedni pas Mathijssen, oryginalne progi Corsa GSI, zmodyfikowany zderzak przedni Corsa GSI, nakladka tylnej klapy irmscher, przednie lampy Morette, tylne lampy MHW, maska z wlokna weglowego
- 16" OZ Ultraleggera z Falkenami Azenis
- wnetrze w kolorze czarnym (z Corsy na 100 lecie Opla), zegary Corsa GSI, dodatkowe zegary Omori (boost, EGT, temp i press oleju), deska flokowana, przednie fotele Recaro, 3 calowe 4 punktowe Sabelty, kierownica Sparco
- produkcja, montaz, strojenie PromotoR
Jako uzupelnienie zdjec dla wszystkich zainteresowanych/ciekawskich znalazlem na mailach spec, ktory kiedys sobie z grubsza wynotowalem:
- kompletny C20LET ze skrzynia F28
- tloki CP, korby Pauter, sruby ARP
- glowica Coscast, metalowa uszczelka pod glowica
- zestaw montazowy Mathijssen, zawulkanizowane poduszki silnika
- turbo Garett GT2871R, customowe orurowanie, customowy intercooler, HKS blow off, Friedrich Motorsport top hat, filtr ITG, customowy kolektor wydechowy, customowy 3" wydech (2 tlumiki), koncowki Sebring
- pompa paliwa Walbro, wtryski 770cc RC, kable Magnecor, modyfikacja zaplonu na uklad bezrozdzielaczowy
- customowa miedziana chlodnica wody
- standalone AEM EMS
- ATB Quaife, konwersja skrzyni na FWD, shortshifter
- nawiercane tarcze Mathijssen przod i tyl: przod rozmiar Calibra Turbo, tyl konwersja na tarcze rozmiar Astra F GSI, master cylinder Calibra Turbo, klocki EBC Red Stuff, teflonowe przewody Goodridge
- klatka Ireco, rozporki przod i tyl Wiechers
- kompletne zawieszenie gwintowane Spax (customowe sprezyny przod), stabilizatory przod Eibach, tyl Eibach + Whiteline, regulowane gorne lozyska McPhersona (uniball) Balance Motorsport, geometria all round ustawiona na dual angle shims SPC, poly bushes Powerflexa
- odnowiona karoseria, nowe drzwi, tylna klapa, nowy lakier (komora silnika na bialo), wzmocniony przedni pas Mathijssen, oryginalne progi Corsa GSI, zmodyfikowany zderzak przedni Corsa GSI, nakladka tylnej klapy irmscher, przednie lampy Morette, tylne lampy MHW, maska z wlokna weglowego
- 16" OZ Ultraleggera z Falkenami Azenis
- wnetrze w kolorze czarnym (z Corsy na 100 lecie Opla), zegary Corsa GSI, dodatkowe zegary Omori (boost, EGT, temp i press oleju), deska flokowana, przednie fotele Recaro, 3 calowe 4 punktowe Sabelty, kierownica Sparco
- produkcja, montaz, strojenie PromotoR
c20rsa, czlowieku meeen!
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Wrzucaj spec w pierwszy post z linkiem do zdjęć, bo tak to nikt tego nie odgrzebie. Jak Ci się chce, to rozpisz według wzoru
Jak się zaczyna jeździć na motocyklu, albo latać samolotem, to pewnie trochę zmienia się "punkt zapalny" sterujący zajawkami... Tak zgaduję, bo mnie wciąż jarają samochody i punkt zapalny się nie zmienił. C20rsa wywołuje natychmiastowego banana na gębie czy tego chcesz czy nie, wystarczą półgazy i niewielkie prędkości, żeby głupi uśmiech nie schodził z twarzy.ja37 pisze:Ja to nie rozumiem.......
Mieć cichego killera w garażu......
I nie korzystać z niego.......
- Cougar
- Nowy
- Posty: 303
- Rejestracja: 15 lut 2008, o 15:03
- Imię: Krzychu
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
Monstrum ✌skręca to coś chociaż?
c16xe was BIG BUMed...
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
Hihi, w moim garażu też jest let, który w ciągu dwóch miesięcy się dwa razy rozsypał......
Nowe lety to złoooo
Żebym wiedział, to bym brał starego i sobie wyremontował
Co do śrub ARP - nie są wcale aż takie dobre, jedna sobie pęknęła na pół, druga jest wygieta, jak łyżka na Matrixie w rękach dzieciaka
Pewnie są twarde z zewnątrz z miękkim rdzeniem, ale warstwa twarda jest za "płytka" takie moje zdanie.
Cena nie idzie w parze z jakością, jadą chyba na reklamie starszych wyrobów......
Nowe lety to złoooo
Żebym wiedział, to bym brał starego i sobie wyremontował
Co do śrub ARP - nie są wcale aż takie dobre, jedna sobie pęknęła na pół, druga jest wygieta, jak łyżka na Matrixie w rękach dzieciaka
Pewnie są twarde z zewnątrz z miękkim rdzeniem, ale warstwa twarda jest za "płytka" takie moje zdanie.
Cena nie idzie w parze z jakością, jadą chyba na reklamie starszych wyrobów......
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
no to czekam na dobre klipy jak za starych czasów
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Innym się nie gną i nie łamią na pół. Albo kupiłeś podróbę, albo jest to kwestia czynnika ludzkiego. Jeździ na tym srylion samochodów i nic się nie dzieje, to raczej nie przypadek. Zobacz ile kutych korb ma te śruby montowane w fabryce. I działają, pozwalają razem z korbą na 100-200-300 koni z cylindra, 9-10000 obrotów i nic się nie urywa.ja37 pisze:Co do śrub ARP - nie są wcale aż takie dobre, jedna sobie pęknęła na pół, druga jest wygieta, jak łyżka na Matrixie w rękach dzieciaka
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
No nie wiem....
http://allegro.pl/sruby-korbowodow-arp- ... source=mlt
Takie zakupione i dokręcane książkowo.
Ja raczej podejrzewam czynnik "nadludzki" ")
Jakiś urok, czy inna sraczka, bo nigdy takich kłopotów z silnikiem nie miałem, żeby w ciągu dwóch miesięcy się zesrał dwa razy......
http://allegro.pl/sruby-korbowodow-arp- ... source=mlt
Takie zakupione i dokręcane książkowo.
Ja raczej podejrzewam czynnik "nadludzki" ")
Jakiś urok, czy inna sraczka, bo nigdy takich kłopotów z silnikiem nie miałem, żeby w ciągu dwóch miesięcy się zesrał dwa razy......
- kyniek
- Weteran
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2 wrz 2003, o 18:14
- Lokalizacja: Jozefow (pod pruszkowem)
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
Widziałem , słyszałem... Lodzio Miodzio....
tja nastał czas spokojnego kombi...
- gregor9144
- Nowy
- Posty: 142
- Rejestracja: 10 cze 2012, o 10:05
- Imię: Gregor
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Staneq
- Post Mistrz
- Posty: 2460
- Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
..piknie..
@ Pirat
zaglądam, zaglądam.. bardzo rzadko ale...
@ Pirat
zaglądam, zaglądam.. bardzo rzadko ale...
Ostatnio zmieniony 4 maja 2015, o 13:35 przez Staneq, łącznie zmieniany 1 raz.
Było c14se
- przyciaga
- Moderatorzy
- Posty: 1083
- Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
- Imię: Ania
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
Nie no, ja po obejrzeniu filmiku mam ciary na rękach i łezkę w oku.
Świetnie że temat został odkopany
Świetnie że temat został odkopany
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...
Pamiętaj, wymień świece.
Pamiętaj, wymień świece.
- Konik
- Moderatorzy
- Posty: 957
- Rejestracja: 28 maja 2009, o 23:49
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków, spotkać można wszędzie:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
Mnie włąsnie poczepało jak pies kością
łagnie ciagnie ale filmik to nie to samo co prawy taboret
-- 4 maja 2015, o 12:19 --
Mnie włąsnie poczepało jak pies kością
łagnie ciagnie ale filmik to nie to samo co prawy taboret
łagnie ciagnie ale filmik to nie to samo co prawy taboret
-- 4 maja 2015, o 12:19 --
Mnie włąsnie poczepało jak pies kością
łagnie ciagnie ale filmik to nie to samo co prawy taboret
- maximo
- Nowy
- Posty: 367
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 17:06
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
haha... dziekowka markos! jak sie oglada w kompie to wideo nie wyglada strasznie, wrazenia z fotela sa jednak nieporownywalne
zaraz zajme sie pierwszym postem - faktycznie mozna to uporzadkowac jak nalezy.
padlo w miedzyczasie pytanie czy skreca to cos chociaz - standardowy ni to hejt, ni to nie hejt do wszystkich aut z czyms ciezszym niz 1.6 z przodu - a i owszem skreca, mysle ze bylbys mega zaskoczony tym jak przyjemnie pracuje zawias i jakie cuda robi quaife w tym aucie... powiem tak o: szybciej jezdze zakrety c20rsa, zdecydowanie pewniej sie czujac niz w ds3.
jesli chodzi o sruby arp - pauter (zdecydowanie wyzsza polka) fabrycznie daje je do swoich korb, wiec dostalem je w zestawie i tak zostalo. gdyby Kuba mial jakiekolwiek obawy zmienilibysmy na to co wskaze, budzet w pewnym momencie nie mial zadnego znaczenia.
jako pewien efekt uboczny ostatniego powozenia sie byla zagubiona zaslepka progu gsi - dzis uzupelnilem juz ten brak. zaslepke bede musial pomalowac, wiec i przy okazji pewnie poprawie tylny zderzak ktorym przytulilem sie do sciany podczas robienia zdjec (ups...) - zrobie to jeszcze dla tego auta i jego przyszlego wlasciciela, bo przypominam... auto do wziecia
zaraz zajme sie pierwszym postem - faktycznie mozna to uporzadkowac jak nalezy.
padlo w miedzyczasie pytanie czy skreca to cos chociaz - standardowy ni to hejt, ni to nie hejt do wszystkich aut z czyms ciezszym niz 1.6 z przodu - a i owszem skreca, mysle ze bylbys mega zaskoczony tym jak przyjemnie pracuje zawias i jakie cuda robi quaife w tym aucie... powiem tak o: szybciej jezdze zakrety c20rsa, zdecydowanie pewniej sie czujac niz w ds3.
jesli chodzi o sruby arp - pauter (zdecydowanie wyzsza polka) fabrycznie daje je do swoich korb, wiec dostalem je w zestawie i tak zostalo. gdyby Kuba mial jakiekolwiek obawy zmienilibysmy na to co wskaze, budzet w pewnym momencie nie mial zadnego znaczenia.
jako pewien efekt uboczny ostatniego powozenia sie byla zagubiona zaslepka progu gsi - dzis uzupelnilem juz ten brak. zaslepke bede musial pomalowac, wiec i przy okazji pewnie poprawie tylny zderzak ktorym przytulilem sie do sciany podczas robienia zdjec (ups...) - zrobie to jeszcze dla tego auta i jego przyszlego wlasciciela, bo przypominam... auto do wziecia
c20rsa, czlowieku meeen!
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
witaj wowiq
C20rsa tak jak kiedyś tak i dziś wyznacza nowe standardy, poprzeczka została postawiono wysoko i nie sądzę aby ktoś w najbliższym czasie się do niej zbliżył. Dla mnie osobiście przejażdżka Twoim autem była swego rodzaju katalizatorem późniejszego swapa c20xe
Fajnie, że obudziłeś się ze snu zimowego i postanowiłeś zakończyć ten rozdział
W 100% podpisuje się pod słowami Klariego
C20rsa tak jak kiedyś tak i dziś wyznacza nowe standardy, poprzeczka została postawiono wysoko i nie sądzę aby ktoś w najbliższym czasie się do niej zbliżył. Dla mnie osobiście przejażdżka Twoim autem była swego rodzaju katalizatorem późniejszego swapa c20xe
Fajnie, że obudziłeś się ze snu zimowego i postanowiłeś zakończyć ten rozdział
W 100% podpisuje się pod słowami Klariego
-=kLaRi=- pisze: Ja dodam od siebie, że dzięki tym pudełkom się poznaliśmy jak dla mnie to najważniejszy aspekt zabawy z autem...
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
wow, a jak ta kombinacja stabów z tylu: eibach+whiteline sie zachowuje? moja zamiata dupa jak zla jak tylko cofniesz gaz w zakrecie lub wjezdzasz hamujac silnikiem
- Cougar
- Nowy
- Posty: 303
- Rejestracja: 15 lut 2008, o 15:03
- Imię: Krzychu
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
wow pytanie o skręt nie było hejtem, wiem jak jezdziła buda b z c20xe bo upalałem prżez 2 lata.
Tak się składa że szukam funny cara, ale odkąd pracuję w BMW to mocno mentalnie przestawiłem się na tył napęd, mówiłem sobie że fajnie było by kiedyś wrócić do corsy... I bach nadarzyła się okazja bo Ty chcesz sprzedać swoje auto.
Liczyłem na obiektywną ocenę bo bardziej patrzyłem na auto pod względem ewentualnego kupna dla siebie, mam kilku kandydatów ( w tym też auta przednionapędowe, które dysponują sporą mocą i do tego świetnie skręcają).
Zresztą nie po to zalogowałem się na forum po 2 latach pasywnego czytania by hejtować, no chyba że tetryczeje jak Wy
A projektu gratuluje i zazdroszczę, jak mi kiedyś pozwolą jechać M4 na delegację do stolicy to chętnię pokaże o co chodzi ze skręcaniem
Tak się składa że szukam funny cara, ale odkąd pracuję w BMW to mocno mentalnie przestawiłem się na tył napęd, mówiłem sobie że fajnie było by kiedyś wrócić do corsy... I bach nadarzyła się okazja bo Ty chcesz sprzedać swoje auto.
Liczyłem na obiektywną ocenę bo bardziej patrzyłem na auto pod względem ewentualnego kupna dla siebie, mam kilku kandydatów ( w tym też auta przednionapędowe, które dysponują sporą mocą i do tego świetnie skręcają).
Zresztą nie po to zalogowałem się na forum po 2 latach pasywnego czytania by hejtować, no chyba że tetryczeje jak Wy
A projektu gratuluje i zazdroszczę, jak mi kiedyś pozwolą jechać M4 na delegację do stolicy to chętnię pokaże o co chodzi ze skręcaniem
c16xe was BIG BUMed...