Takze no wszystko jest juz jasne auto jezdzi i ma sie dobrze jest jeszcze do porobienia sporo rzeczy ale teraz juz na spokojnie bo tak jak chcialem udao sie przyjechac autem na majowke,
Wyciepac silnik z budy to byl spontan 3 godzinki i skrzynia wyszla prawym nadkolem silnik lewym, auto stalo na koziolkach z golym ryjem. Wyszly kwiatki na grodzi, a im wiecej sie dotykalo tym wiecej bylo pognite. Bylem strasznie sceptycznie nastawiony do robienia clean looka, mial byc prosty swap bez takich niepotrzebnych ekscesow, niechcialem bronilem sie ale jak widac auto tego chcialo haha. Grodz zostala wymajzlowana wiadomo kto tam pracowal przy tym, oczywiscie nie moglo byc tak zeby sie nie stlokla szyba, ale dobrze bo bylo potem na czym sie wyladowywac. Nastepnym krokiem bylo wyciecie i wyspawanie wszystkich tych miejsc ktore dostaly po dupie od czasu wody a nawet kwasu z akumulatora, i tak zostalo wstawione praktycznie cale podszybie i juz byla jakas wizja na to. Nastepny etap to bylo kiowanie, sprowadzilem sobie betoniarke i jazda , zaciepac poszlifowac zaciepac poszlifowac zaciepac poszlifowac i tak przez dobre 2 tygodnie z garazu wychodzilismy jak mlynaze. W miedzy czasie zawieszenie poszlo w niebieski kolor, nowe wachacze, tuleje gumki wszystko co sie dalo, stabilizator zostal wydarty do golej blachy i polakierowany , nowe piasty przetoczone pod polosie z diziola i tak jak to juz wszystko bylo zamontowane do budy auto klaplo znow na 4 kola podjechala laweta i zabrala auto do lakiernika, postalo tam 2 tygodnie i wrocilo znow do mnie. Silnik sie skladal w miedzyczasie w garazu no i tak ze silnik wisial praktycznie gotowy jak mialem juz polakierowana komore. Wkladanie silnika z Kokiem to byl chyba jedyny nerwowy moment przy ktorym na siebie krzyczelismy bo byla nerwowaka, wrzucac xe w 2 do polakierowanej komory nie majac nic poustawiane i niewiedzac czy to klapnie na lapy ale dalismy rade xe zawislo wskoczyla skrzynia i bylismy w domu. schemat wody jakies informacje o kablach i zaczelismy podpinac i skladac, W wiace silnikowej tu ubylo tam dodalo sie troche kabli , instalacja oswietlenia taksamo idzie gdzies lecz nie wiadomo gdzie
Oryginalnego zbiorniczka na plyn chlodniczy nie ma zreszta tu nie ma wielu oryginalnych rzeczy, chlodnica oleju jest inna, przewody sa elastyczne zbrojone, wentylatory sa przd chlodnica i tlocza zamiast ssac, cuda nie widy dziwne sytuacje, powaznie. Nakurwialismy dzien w dzien, koko z usztywnionym palcem na l4 a ja mialem urlop i dzien w dzien od rana do nocy byla walka z tym samochodem az wkoncu nadszedl ten dzien ze odpalila, popychacze tykaly dramatycznie, niektore przestaly nie ktore nie ale to jest do zrobienia, okazalo sie ze sa problemy z wezami wody, uszczelkami miski i pokrywy zaworow, no kwiatki ktorych sie na sucho nie przewidzi. Mechanika byla poskladana i auto tym razem o wlasnych silach zajechalo sie lakierowac cale z zewnatrz, a i owszem jak ma byc grobo to idziemy po calosci, odcien sie delikatnie zmienil na bardziej niebieski tak jak chcialem znikly wszystkie defekty o ktorych ja wiedzialem i strasznie mnie wkurwialy. Auto odebralem niedawno bo 6 maja. Polakierowalo sie i jezdzi no to trzeba bylo sie zajac wnetrzem, kubly byly kanapa byla, nie bylo boczkow wiec TAPICER MODE : ON i dzialalem, wyszlo jak wyszlo wsumie to jestem zadowolony bo jest lepiej niz przy poprzednich boczkach a na dodatek zamiast dac 2000 zl za 4 boczki w interior cars design zrobilem to taniej bo faktycznie przy tym wszystkim fundusze sie powoli konczyly. kubly kanapa roll boczki plastiki wszystko jest czarne, a no i we wnetrzu jest jak dla mnie wisienka na torcie, czyli obszyta w perforowana i zwykla skore momo corse d35. No i to tyle z tej pieknej opowiesci o tym pieprzonym aucie, mam jeszcze mase roboty, i w cholere pomyslow co jescze ugrac w tym sezonie, takze teraz juz bez sciemy bede w wrzucal aktualizacje na forumka
Zapomnial bym o czyms cholernie waznym. MUSZE PODZIEKOWAC WSZYSTKIM tym bez ktorych ten samochod dalej stal by rozjebany a w szczegolnosci KOKOwi bo tyle co mi ten chlop pomogl to sobie nie wyobrazacie .
Prosze jakies amatorskie fotki z prac i 2-3 takie tak to wyglada teraz, wiecej jak bedzie na tip top zrobione i jak bedzie jakas profi sesja.
jak sie komus chcialo przeczytac to co napisalem to szacun hah.