Strona 8 z 10
: 29 lis 2006, o 22:00
autor: GUMIS2000
=JUHol= pisze:f13wr
to chyba jakies magiczne to f13wr
GRATULACJE

: 29 lis 2006, o 23:10
autor: AdamXXL
jeśli taki ICek zostanie, to pewnie jakiś "gołębnik" na masce się pojawi

pogratulować

: 29 lis 2006, o 23:15
autor: YAQB
O rzesz Ty orzeszku!! :0
Gratulejszyn!!!
Zdajesz sobie sprawe, ze teraz to juz Ci wogole nie dam spokoju ?
Super! Naprawde sie cieszem, bo Twoim projektom i pomyslom szczegolnie kibicuje! Co CA to CA
Rozumiem, ze teraz dopracowanie - kiedy jakies blizsze dane?
: 30 lis 2006, o 00:10
autor: =JUHol=
no tak wlocik bedzie bo byc musi.... prawdopodobnie seryjna maska ustapi miejsce carbonowemu odpowiednikowi juz z ladnym malym delikatnym wlocikiem

wciaz bym chcial zeby auto nie stwarzalo pozorow hehe...
blizsze dane to ciezko powiedziec, ale nie sadze zeby miala teraz wiecej jak 140km... wlasnie wrocilem z kolejnych testow tym razem na bardziej suchej nawierzchni bo chcialbym sie przekonac ze skrzynia jeszcze kilka tygodni posluzy... narazie zyje i nie wykazuje zadnych dziwnych objawow... bardziej martwi mnie sama turbina bo troszke jednak ciagnie oleju.... silnik tak jak byl suchy nagle zaczal sie ujawniac kilka "nieszczelnosci", ktore juz zostaly usuniete...
z tego co sie zdazylem zorientowac spalanie wynosi ok 16l/100 czyli tragedii wielkiej nie ma - ciekawe czy uda sie sprawdzic to w normalnej jezdzie hihihi
: 30 lis 2006, o 08:27
autor: -=m&m=-
=JUHol= pisze:Corsa Turbo juz jezdzi (tyle oficjalnie)
gratulacje Juhol, dopiąłeś swego

teraz pozostaje życzyć jak najmniej awaryjnej jazdy i dopracowania paru szczegółów
ps. rezerwuje sobie miejsce

: 30 lis 2006, o 08:49
autor: YAQB
-=m&m=- pisze:=JUHol= pisze:Corsa Turbo juz jezdzi (tyle oficjalnie)
ps. rezerwuje sobie miejsce

JA PIERWSZY, JA PIERWSZY
Juhol nie bedziesz jakos na Mazowszu? Bo nie wiem czy doczekam do nastepnego zlotu

: 30 lis 2006, o 10:50
autor: endo
: 30 lis 2006, o 13:10
autor: Staneq
brawo miszczu...taaa corsa jest jedyna w swoim rodzaju a w dodatku, jednyna cA ktora mi sie mega podoba...
: 30 lis 2006, o 13:22
autor: !markos
ogolnie zajebiscie fajny projekt, ale..
=JUHol= pisze:prawdopodobnie seryjna maska ustapi miejsce carbonowemu odpowiednikowi
nie to, zebym sie czepial.. budzetowy projekt z uzywana zjadajaca olej turbina, rury dolotu spawane tak, ze wygladaja jak z kibla, rurka, ktora rozerwie sie jak dmuchniesz w nia wiecej niz te 0.3 bara i weglowa maska?

przeciez ta maska bedzie kosztowala 2x wiecej niz wszystko co do tej pory do tego samochodu wlozyles

: 30 lis 2006, o 13:59
autor: Matex
zazdrosny jestes co ? bo twoja padlo stoi a od juhola jedzie

fajnie juhol naprawde gratki

: 30 lis 2006, o 14:05
autor: !markos
Matex pisze:zazdrosny jestes co ?
tak, bardzo

i dlatego wlasnie napisalem, ze weglowa maska jest zajebiscie droga, bo tak na prawde wiadomo przeciez, ze kosztuje 5 zeta

: 30 lis 2006, o 14:05
autor: pirat
Fajna ta zabawka, oj fajna
Zapodaj teraz jakis material filmowy, zebysmy sie mogli bardziej pozachwycac

: 30 lis 2006, o 16:07
autor: -=kLaRi=-
!markos pisze:
=JUHol= pisze:prawdopodobnie seryjna maska ustapi miejsce carbonowemu odpowiednikowi
nie to, zebym sie czepial.. budzetowy projekt z uzywana zjadajaca olej turbina, rury dolotu spawane tak, ze wygladaja jak z kibla, rurka, ktora rozerwie sie jak dmuchniesz w nia wiecej niz te 0.3 bara i weglowa maska?

przeciez ta maska bedzie kosztowala 2x wiecej niz wszystko co do tej pory do tego samochodu wlozyles

Ja tez ,nie chce sie czepiac i nic z tych rzeczy ale Markos ma tu racje...
Lepiej bedzie zrobic maske z zywicy.Duzo taniej itd.
: 30 lis 2006, o 16:19
autor: =JUHol=
tak sie sklada ze jestem obcykany w klocki typu laminaty, laminowanie itp

material juz jest, forma sie robi a koszt bedzie porownywalny z cieciem, spawaniem i lakierowaniem maski od nowa

oczywiscie priorytetem jest jest teraz usprawnienie wszystkiego co jest slabe i kroki w tym kierunku juz sa poczynione. Co do dolotu to smialo wytrzyma duuuuuze cisnienie

(moze tylko tak chujowo wyglada). ale tak jak pisalem - to dopiero poczatek i wszystko bedzie sukcesywnie robione
narazie nie bylo czasu na pierdoly typu polerowanie rurek czy wygladzanie spawow bo to mozna zrobic zawsze albo nigdy.... osobiscie mi to nie przeszkadza w takiej formie jak jest choc jak znam zycie to jak bedzie trzeba pokazac auto to i to pewnie bedzie zrobione

: 30 lis 2006, o 16:54
autor: !markos
pamietaj tylko, ze tkanine rowingowa obrabia sie jednak nieco inaczej i troszke trudniej niz wlokno szklane..
a dolot wyglada tragicznie

ale jak mowisz, ze wytrzyma.. reszta wytrzyma?

: 1 gru 2006, o 17:47
autor: Porszak
gratuluje podoba mi sie ten pomysl i ta jeszcze wytrzymujaca skrzynia.
juhol mocy moze jeszcze nie masz duzo, ale momentu na pewno masz sporo
: 1 gru 2006, o 20:30
autor: All
Juhol pięknie !! gratuluję

- wiadomo na początku są jakieś problemy...życzę Ci ich jak najmniej w kwestii lekkiej maski podpinam się
Chętnie bym u siebie takową założył może hurtem będzie taniej materiał załatwić itd
BRAWO

: 1 gru 2006, o 22:16
autor: arts
ja pierdole :0 :0 :0 niezly zapierdalacz z tego musi byc... o ile rurek nie pogubi
wypas mnie siepodobuje tylko cos niechce wygladac hehe
: 1 gru 2006, o 23:24
autor: szajboos
Juhol nie potrzebuje auta które wygląda tylko czegoś praktycznego... do killowania

.
Juhol, gratulowałem na gadu i tu pogratuluję jeszcze raz. Wielki respect

: 2 gru 2006, o 02:43
autor: =JUHol=
arts pisze:ja pierdole :0 :0 :0 niezly zapierdalacz z tego musi byc... o ile rurek nie pogubi
goń sie!

: 2 gru 2006, o 13:15
autor: -=kLaRi=-
Juhol a co ze strojeniem?
: 2 gru 2006, o 15:15
autor: =JUHol=
-=kLaRi=- pisze:Juhol a co ze strojeniem?
wszystko gra.... jest to rozwiązanie mechaniczne... komputery i cala instalacja jest seryjna (poza wtryskami)
: 2 gru 2006, o 18:18
autor: kozzi
=JUHol= pisze:-=kLaRi=- pisze:Juhol a co ze strojeniem?
wszystko gra.... jest to rozwiązanie mechaniczne... komputery i cala instalacja jest seryjna (poza wtryskami)
tzn. jak? pochwal się jeśli mozesz
: 3 gru 2006, o 21:41
autor: =JUHol=
wsadzilem tzw FMU zamiast seryjnego regulatora cisnienia paliwa. A dziala to tak ze po zalozeniu wiekszych wtryskiwaczy obniza sie cisnienie paliwa do poziomu na ktorym silnik pracuje normalnie na wolnych obrotach. czyli duze wtryski + mniejsze cisnienie i silnik pracuje jak seryjny... do FMU jest podlaczone nadcisnienie z turbo (tylko nadcisnienie) i w momencie gdy pokazuje sie nadcisnienie na turbinie FMU zwieksza cisnienie na listwie co skutkuje wieksza iloscia paliwa... jest to tak cwanie zrobione ze w pelnym zakresie przy doladowaniu i nie sklad paliwa jest prawidlowy. Komputer nie wykazuje zadnych bledow... Przeplywka klapkowa tez dziala ok!
aha ma to jeszcze jedna "zimowa" zalete. jak rozkrece calkowicie WG silnik pozostaje seryjny a moc wyjsciowa reguluje sie dwiema srubkami
: 3 gru 2006, o 21:53
autor: =JUHol=
aha.... z takich ciekawostek to mialem dzisiaj okazje jechac tym autkiem
KLIK i szczerze powiem ze jestem posrany do teraz.... to co sie dzieje w tym aucie i jak to przyspiesza to przechodzi ludzkie pojecie!!!!! jak wsiadlem w corse pozniej to myslalem ze stoi w miejscu
: 3 gru 2006, o 22:52
autor: GUMIS2000
no coz 4 łąpy i duzy monet robia swoje
swoja droga to krótka t skrzynia bo sie konczy na 180km/h
nie orjetujesz sie Juchol czy na 1 ma 100km/h
ps. przydał sie ten moj przewód czy nie ??
: 3 gru 2006, o 22:56
autor: =JUHol=
no baaaa!
GUMIS2000 pisze:swoja droga to krótka t skrzynia bo sie konczy na 180km/h
nie orjetujesz sie Juchol czy na 1 ma 100km/h
ciezko powiedziec bo nie ma licznika w srodku... ale mysle ze jest to 2 albo 3
GUMIS2000 pisze:ps. przydał sie ten moj przewód czy nie ??
no jasne!!! zasila mi turbo - dzieki serdeczne!!!
: 4 gru 2006, o 17:34
autor: All
nie ma co się przejmować Twoja Corsa Juhol też mega zapier... przesiądź się teraz do takiej np. CA 1,4...
16 litrów na 100 ? sporo - kadett mi palił jakieś 12 w cyklu mieszanym
Ponawiam zapytanie w sprawie maski, lub materiałów do niej - jaki byłby koszt wykonania ?
: 4 gru 2006, o 17:55
autor: D12
Juhol twoja wypowiedź na temat spalania 16L/100km, jest to spowodowane tym, że zrobiłeś myk z listwą czy powodem jest jeszcze małe doładowanie na turbinie ?
: 8 sty 2007, o 07:58
autor: kozzi