Strona 9 z 14

: 7 wrz 2006, o 21:44
autor: GUMIS2000
kolejny dzien kolejna cegiełka
ale cos nadal jest nie tak silnik warjuje na wonych obrotach
cos jest ewidentnie nie tak :-?
hmm
moze sie na urodziny wyrobie

: 7 wrz 2006, o 22:15
autor: D12
Gumis a teraz troche o danych technicznych.
Czy wiesz już jakie spalanie jest w corsolocie ? Czy jeszcze nie miałeś okazji przetestować ?

: 8 wrz 2006, o 00:36
autor: Basista
okolo 10do11 litrow przy normalnej jeździe przynajmniej tyle pali moj LET
przy deptaniu ile wlejesz tyle spali :D:D:D:D

: 8 wrz 2006, o 09:32
autor: GUMIS2000
D12 pisze:Gumis a teraz troche o danych technicznych.
Czy wiesz już jakie spalanie jest w corsolocie ? Czy jeszcze nie miałeś okazji przetestować ?
jego specyfikacje :

MODEL:

opel combo tour rocznik 1999


Silnik: C20LET wraz ze skrzynia F28

Modyfikacje głowicy:
Wypolerowane kanały w głowicy

Modyfikacje napędu :
Kompletny kit konwersyjny holenderskiej firmy Mathijssen-Technics


Układ dolotowy: zastosowany uniwersalny filtr w związku z brakiem miejsca na obudowę filtra
1,5 rurki wykonane ze stali kwasoodpornej łaczące turbo , IC oraz przepustnice

Układ wydechowy: 2,5 calowy 2 tłumiki przelotowe całość wykonana ze stali kwasoodpornej

Układ wtryskowy: seria z C20LET

Elektronika: seria z C20LET

Układ hamulcowy: 288x25 z przodu 270x10 z tyłu (orginalnie były benby)

Układ chłodzenia: chłodnica z corsy 1,7 turbo diesel , intercooler z frontiery oraz chłodnica oleju z calibry turbo

Układ napędowy: 6 biegowa skrzynia manualna z short shifterm

Zawieszenie: z przodu kompletny kwint KW warjant 2 z tyłu zawieszenie
bilsteina tez gwintowane (jeszcze nie załorzone)
"gumki" zstały wymienione na poliuretany

BODY KIT: brak



Spalanie cos około 10 litrów a i tak sie szybciej przemieszczam niz
w combo z 1.4 a tam tez paliłem 10 a przy deptaniu na
maxa 12 tu jak teraz zdepcze to widac rezultaty 20 litrów
(mowie tu odczytach gtecha bo jeszcze nie przekraczałem 5 tys)

: 9 wrz 2006, o 13:06
autor: GUMIS2000
Obrazek
tak to wyglada w praktyce :)
Obrazek
radosc po kolejnej przewozce osob :D

: 9 wrz 2006, o 13:39
autor: endo
buahaha, fajne foto :-D :-D :-D

: 12 wrz 2006, o 19:26
autor: All
a ja mam pytanie :) czemu osłona z napisem "turbo" nie założona ?

: 12 wrz 2006, o 20:06
autor: GUMIS2000
All pisze:a ja mam pytanie :) czemu osłona z napisem "turbo" nie założona ?
odp :
bo nie chce ciac plastuku bo wiejscko wyglada
pozatym nie mam tez tego czerwonego dekla
wiec tak juz "maszynersko" zostanie

Pozatym mam zdjeta szybke z zegarów w celu lepszego
balansu miedzy osiami :oko: :oko: :oko:

: 12 wrz 2006, o 22:50
autor: -=kLaRi=-
GUMIS2000 pisze:
All pisze:a ja mam pytanie :) czemu osłona z napisem "turbo" nie założona ?
odp :
bo nie chce ciac plastuku bo wiejscko wyglada
pozatym nie mam tez tego czerwonego dekla
wiec tak juz "maszynersko" zostanie
quote]
Hmm a to dziwne jakos bo Basista nie musial nic wycinac i mu pasuje... !?

: 12 wrz 2006, o 23:24
autor: arts
popiescil i zmiescil , a widac Gumi cos slabo piescil :lol: z tego co widzialem na fotach to chyba basista tez ciol jednak :oko:

: 13 wrz 2006, o 10:35
autor: =JUHol=
a kiedy bedzie filmik gumi? :-D

: 14 wrz 2006, o 07:49
autor: GUMIS2000
=JUHol= pisze:a kiedy bedzie filmik gumi? :-D
filmik z czego ??
nie mam zamiaru byc frajerem i publikowac swoich
killi na necie bo a noz a widelec ktos wykorzyzta
to w niecnych celach

z nosów to moge powiedzeć ze podczas ztarcia z golfem 4
1,8 T pekł pasek od alternatora.................................:D :D :D
ale czego sie nie robi dla kilku seundowego spojrzenia :)
ale najbardziej przerazony byl własciciel 745 ............:D
a tak wogle to co blow off nie bardzo ten teres
i upuszca powyrzej 5 tys z 0,6 do 0,4 ale i tak jest jazda
nie podczas deszczu bo tam zostaje tylko 5 i 6
PEACE :D

: 14 wrz 2006, o 08:31
autor: =JUHol=
a czy ja pisalem o killach? hehe... chodzi mi o ogolny wyglad/dzwiek autka

: 19 wrz 2006, o 07:51
autor: GUMIS2000
juchol specjalnie dla ciebie :)
Obrazek

: 19 wrz 2006, o 10:04
autor: -=kLaRi=-
Ladnie docierasz silnik ;D hehe - potem paski pekaja ;D heheh
Jaki czas ??

: 19 wrz 2006, o 16:16
autor: arts
-=kLaRi=- pisze:Ladnie docierasz silnik ;D hehe - potem paski pekaja ;D heheh
Jaki czas ??
wszyscy chyba tak docieralismy 2.0.....
nie da sie chyba powstrzymac :lol:
kurde szkoda ze sprzedalem corse chetnie stanol bym Gumi z Toba na kresce ... ale co sie nie odwlecze to nie uciecze do wiosny :lol:
jaki czas wykreciiles ?

: 19 wrz 2006, o 18:12
autor: Staneq
właśnie Gumiś jaki czas???

ale tyłek combosa wysoko w porownaniu z przodem, masz zamiar cos z tym robic?

aha no i tez jestem za jakims filmikiem pokazujacym prace silnika..etc..


Chwal sie Gumiś, chwal..my na to czekamy :-P

Pozdrówki

: 19 wrz 2006, o 19:11
autor: GUMIS2000
ojeku jeku
silnik to dotarłem juz w zeszłym tygodniu
zaraz potym sprawdzałem jakie jest doładowanie
ale do dzis nie mam ani predkosciomierza ani wskaznika doładowanie

czas był taki ze czester i porszak z palcem w dupie mnie objerzdzaja
TAKA JEST PRAWDA !! DO konca 3 czyli jakies 140 km/h
przednie koła nie wykazywały przyczepnosci
takze czas jakie wykreciłem jkadac z Tajfunem(sypie 10) to 17 z roszami
a czas z Mielcarkiem(fanatyk jeden wykrecił 11 na atmosferze przdnieonapedowej i nie była to honda tylko astra Gsi) to 18
takgze wszyscy mnie z klubu objada na płycie lotniska z
palcem w dupie

: 19 wrz 2006, o 19:16
autor: Staneq
aaa tam Gumis na nastepne Bemowo zalozysz opony z kolcami i wykrecisz 10.. :oko:

: 19 wrz 2006, o 19:45
autor: GUMIS2000
Staneq pisze:aaa tam Gumis na nastepne Bemowo zalozysz opony z kolcami i wykrecisz 10.. :oko:
taaaaaaa jasne top seryjny C20LET wiec cos koło 15 bedzie
tam była corsa A z 300 konnym letem i dawała 12 z groszami

Ja w kasku nic nie słyszałem bo był o rozmiar zamały ale
rozmowa tych dwuch panów z mikrofonami była poprostu boska
Obrazek
pan w carnym wdzinku (booster) :
"teraz na lini starowej jest combolot i Ren tylko
dlaczego on startuje w outlaw Pewnie ma juz tyle mocy ze moze "
pan w białej koszylce (PWN) :
to nie Ren to nie nawet combolot to jakies combo bez homologacji
bo nie ma kradki z tyłu i bez zdrzeka dlatego w outlaw "
:)))))))))))))))))))))))))))))))
a tutaj
z tez nizłym kilerem ale to honda zgasła wiec podjechał Pan Milcarek
Obrazek
a tu z koleji z tajfunem :) nie ma to jak naped na 4 koła
Obrazek

@Staneq
Obrazek
jak widac na fotce fura ma teraz kształ klina co mnie jeszcze bardziej podnieca :) napewno jak z tyłu wyladuje wreszcie gwint to sie obnizy
o 3 cm moze 4 cm wiec kszatł powinien zostać ten sam
ale generalnie to niedługo pokaze jak silnik pracuje :)

: 19 wrz 2006, o 19:50
autor: Staneq
fajnoo, a zderzaczek kiedy??

: 19 wrz 2006, o 20:04
autor: GUMIS2000
Staneq pisze:fajnoo, a zderzaczek kiedy??
dzis od 16 jest zderzak i wyglada teraz totalnie seryjnie :)
dokładnie tak jak chciałem jeszcze tylko po maluje
te fele na czarno i odpowiednia guma typu protenza i bedzie
9,5 na 10 :) w mojejocienie :)

: 19 wrz 2006, o 20:16
autor: arts
Gumis to nie wiesz jaki czas wykreciles? dawaj jakies konkrety

: 19 wrz 2006, o 20:24
autor: GUMIS2000
arts pisze:Gumis to nie wiesz jaki czas wykreciles? dawaj jakies konkrety
napisałem 17 sek i 18 sek
dokładne to sa na stronie http://www.sss.org.pl/
klasa outlaw
polecem :)

: 19 wrz 2006, o 20:43
autor: arts
9 822 Gumiński Jan Opel Combo 18.958 17.804 19.715 18.779
Gumi nie wiem jak to zrobiles :grin:

: 19 wrz 2006, o 20:56
autor: GUMIS2000
arts pisze:9 822 Gumiński Jan Opel Combo 18.958 17.804 19.715 18.779
Gumi nie wiem jak to zrobiles :grin:
tak zwanym "draftingiem" :grin: :grin: :grin: - zero trakcji :)

: 19 wrz 2006, o 21:17
autor: kozzi
Gumii chyba stanołeś się wysikac po drodze :-D :grin:

: 19 wrz 2006, o 22:33
autor: arts
Gumi to sie startuje z 2 tys i trakcja wraca, nie masz tam przeciez 500 szkap :grin:

: 20 wrz 2006, o 01:06
autor: GUMIS2000
arts pisze:Gumi to sie startuje z 2 tys i trakcja wraca, nie masz tam przeciez 500 szkap :grin:
ta Starfish tak zrobił ten emerycki start i wykrecił 16
tylko mi to nie pomoze jak turbina zaczyna pompowac na maxsa
bo i tak zrywa przyczepnosc , umuwmy sie mam opony
w spadku po dzidku bo facet mi dorzucił do felg wiec
uznałem ze do jazd probnym beda idealne
ale czas juz sie przesiasc na opone z prawdziwego zdarzenia
Wogle jeszcze trzeba skonczyć samochod ale narazie
zyje innimi sprawami i ucze sie samochodu a no mnie :)

: 20 wrz 2006, o 07:29
autor: -=kLaRi=-
No stary sa bardzo slabe ...
dla porowania :P
751 Wasilewski Paweł Fiat Seicento 900: 17.602,17.248,18.524,18.029

Jak sie rusza z 2tys to spokojnie gaz a nie pelna pizda ;D heh ,ale nauczysz sie jak posmigasz !