D12 pisze:Gumis a teraz troche o danych technicznych.
Czy wiesz już jakie spalanie jest w corsolocie ? Czy jeszcze nie miałeś okazji przetestować ?
jego specyfikacje :
MODEL:
opel combo tour rocznik 1999
Silnik: C20LET wraz ze skrzynia F28
Modyfikacje głowicy:
Wypolerowane kanały w głowicy
Modyfikacje napędu :
Kompletny kit konwersyjny holenderskiej firmy Mathijssen-Technics
Układ dolotowy: zastosowany uniwersalny filtr w związku z brakiem miejsca na obudowę filtra
1,5 rurki wykonane ze stali kwasoodpornej łaczące turbo , IC oraz przepustnice
Układ wydechowy: 2,5 calowy 2 tłumiki przelotowe całość wykonana ze stali kwasoodpornej
Układ wtryskowy: seria z C20LET
Elektronika: seria z C20LET
Układ hamulcowy: 288x25 z przodu 270x10 z tyłu (orginalnie były benby)
Układ chłodzenia: chłodnica z corsy 1,7 turbo diesel , intercooler z frontiery oraz chłodnica oleju z calibry turbo
Układ napędowy: 6 biegowa skrzynia manualna z short shifterm
Zawieszenie: z przodu kompletny kwint KW warjant 2 z tyłu zawieszenie
bilsteina tez gwintowane (jeszcze nie załorzone)
"gumki" zstały wymienione na poliuretany
BODY KIT: brak
Spalanie cos około 10 litrów a i tak sie szybciej przemieszczam niz
w combo z 1.4 a tam tez paliłem 10 a przy deptaniu na
maxa 12 tu jak teraz zdepcze to widac rezultaty 20 litrów
(mowie tu odczytach gtecha bo jeszcze nie przekraczałem 5 tys)