Corsa by Mat

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
Awatar użytkownika
przyciaga
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1083
Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
Imię: Ania
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: przyciaga »

Ja tez się ostatnio zastanawiałam co sie dzieje z Matem - rzadko tu zaglada ostatnio. Pewnie teraz korzysta z uroków corsy :D

P.S. Mat na Twoich amorkach w mojej corsie jest ja na łóżku wodnym :D
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...

Pamiętaj, wymień świece.
Awatar użytkownika
corsarz
Swój
Posty: 860
Rejestracja: 2 mar 2008, o 16:38
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Królewski Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: corsarz »

hallo, jest tu ktoś??? :-D
Mat co się z Tobą dzieje? Żyć żyjesz bo widziałem że wchodzisz na forum.
Czemu nic nie piszesz w temacie?
Interesuje mnie czy wszystko Ok z silnikiem? czy jeszcze coś modzisz z corsą?
Odezwij się...
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

Helllooooo :)

Jestem jestem, miałem sporo pracy przy dwóch kółkach i corsa trochę była mniej dopieszczana. Zmiany w corsie to wreszcie front gsi, zawieszenie z mniejszymi springami i drobna kosmetyka.

Co do planów są oczywiście :) Modzenie 1.6 nie ma sensu i jeśli wyjdzie mi pewna sprawa to 1.6 zostanie wyjęte a na jego miejsce wsunie się coś co rzadko montuje się w corsach z racji wymiarów silnika :) lub też druga możliwość dojdzie eaton m45 do 1.6 jeśli tylko uda mi się go kupić. Lecz skłaniam się ku pierwszej opcji :)

Aha do sprzedania będę miał komplet gwintu FK z mojej corsy, niestety to nie na drogi w moim wojewodzctwie :(

poooooozdrawiam :)
Awatar użytkownika
corsarz
Swój
Posty: 860
Rejestracja: 2 mar 2008, o 16:38
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Królewski Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: corsarz »

zakładałeś wkońcu oil catch tanka? możesz zrobić jakieś fotki tego? gdzie zamontowałeś i jak wszystko rozwiązałeś?
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

Dobra...wiem zaskoczę was :D tym że się odzywam po takim czasie i tym że szykuje się zmiana w aucie :D Dalej śmigam corsą ale...ale zakupiłem ostatnio Let'a :D którego po powrocie za miesiąc do Polski będę przygotowywał i sądzę że w wakacje będzie już w aucie :D póki co mam do nadrobienia sporą lekturę no i muszę poszperać trochę w tematach o Let'ach co by się przygotować w temacie półosi,zacisków i innych modyfikacji :D

Pozdro Wariaty :D:D

PS. Corsarz wszystko okej ze mną i z autkiem, oil catch tank spisuje się git, po włożeniu let'a zapewne silnik x16xe (130KM) poszuka nowego właściciela :D
Awatar użytkownika
przyciaga
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1083
Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
Imię: Ania
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: przyciaga »

Ale takie powroty cieszą :D
Życzę aby wszelkie założenia i plany wypaliły. Trzymam kciuki. Czekam na aktualizację :)2
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...

Pamiętaj, wymień świece.
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

Takie pytanko, rozumiem że długość półosi do CB (silnik c20xe/c20let) po swapie silnika ma wynosić 340 i 690mm, czy mogę do skrzyni f20 przy planowanej mocy ok 250KM dać przetoczone nowe piasty od cali 2.0 16v? zależy mi na tym by były one na 4ry śruby. Czy jeśli dotoczę nowe piasty odpowiednio pod zwrotnicę CB , dam kompletne półosie z przegubami od 2.0 16v(nowe przeguby i półosie) to to się nie wys.....a po jakimś czasie i wytrzyma tą moc ? powoli zbieram się do kompletowania części pod swap, hamulce już mam mniej więcej teoretycznie ogarnięte. Dzięki za odpowiedzi :D wiem mógłbym zastosować piasty od v6 na 5 śrub ale zależy mi na 4x100 :D pozdro :D
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

No to czas rozpocząć prace...:D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by Mat

Post autor: Lichacsw »

U mnie są przeguby i półosie z 2.0 16V w piaście CB i nie ma z nimi żadnego problemu a mam 404NM.
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
Awatar użytkownika
Zioo
Nowy
Posty: 499
Rejestracja: 9 sie 2008, o 21:44
Imię: Adam
Lokalizacja: ŁDZ
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Corsa by Mat

Post autor: Zioo »

Lichacsw pisze:U mnie są przeguby i półosie z 2.0 16V w piaście CB i nie ma z nimi żadnego problemu a mam 404NM.
przeczysz sam sobie :P żeby wsadzić przeguby od 2.0 trzeba dołożyć piasty od 2.0 i stoczyć pod łożysko z corsy, ewentualnie wyczarować łożyska 37x66x37, żeby nie toczyć, ale np ja takich nigdzie nie mogłem namierzyć ...


Mat fajnie, ze dalej rzeźbisz corse :) też kiedyś swoją odkopie, jak finanse się polepszą...
Morette bitch !! ZłooGarage - elektryka/mechanika pojazdowa 883 969 504
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Fifo »

Licha się pewnie pomylił, zdecydowanie są w jego Corsie przetoczone piasty od Vectry, z której pochodził pierwszy, dwulitrowy wolnossacy motor.

Mat - przeczytaj topic z mojego podpisu, masz sprawdzona receptę na mocnego, bezawaryjnego LET'a
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Karczo_27
Nowy
Posty: 274
Rejestracja: 2 wrz 2010, o 21:18
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Corsa by Mat

Post autor: Karczo_27 »

Noo niech służy! :oko:
Widzę że silniczek na stojaku, robisz coś z motorownią przed swapem czy najpierw przymiarka w budzie? :oko:
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

W sumie silniczek ma głowicę ks859 zrobioną niedawno i dodatkowo zmodyfikowaną, przekładka z kanapki, dól nominał, różnice ciśnień na cylindrach min-max 0,7bar, (w razie co mam kute odprężone tłoki w zapasie :D) śruby na korbowodach arp 3jki, powerczapa, ic iveco, td04-15g, bov, więcej nie pamiętam tak na szybko :D Nie które rzeczy mam, nie które to planowane modyfikacje: wzmocniony docisk, skrzynia f20, kości ecu ph2, półosie dorabiane, przeguby nowe, MBC, piasty 4x100 z cali przetoczone pod zwrotnice cb,regulowane koła rozrządu, Det 3 i profi strojenie, wskaźniki na słupek i parę innych :D Póki co muszę silniczek umyć i z autodatą w łapie posprawdzać czujniki, później jakieś malowanie bloku itp i powoli składanie. Altek i rozrusznik już po regeneracji. Jest tego trochę do roboty ale póki nie skończę nowego silnika i nie będę miał gotowego wszystkiego to jeżdżę w zmodyfikowanej x16xe :D Później sprzeda się to 130 konne x16xe i będzie na bak paliwa hehe :D Mimo że jest to uturbiony c20xe a nie c20let, nie ma to dla mnie znaczenia bo efekt i tak będzie taki jak sobie zaplanowałem :D
Lichacsw
Nowy
Posty: 197
Rejestracja: 22 lip 2009, o 19:42
Imię: Marcin
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Corsa by Mat

Post autor: Lichacsw »

Kurde fakt pomyliło mi się, sorka za wprowadzanie w błąd
Biały człopak z czarna muza na japońskim systemie
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Fifo »

Mat pisze:...kości ecu ph2, Det 3 i profi strojenie...
Po co Ci kośc ecu ph2, jak bedziesz stroił na det 3? Co to za profi strojenie, tzn kto bedzie stroił?
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

W swapie pomaga mi ktoś kto wsadził już dwa lety do swojego i kumpla auta. Komp ori let bodajże odcina boost przy 0,9 bara a kość ph2 niweluje to ograniczenie i poprawia parę detali,głównie po to mi to ustrojstwo. Ja tam się w sumie nie znam:D trafia się za grosze to kupiłem. Posiadam od jakiegoś czasu det2 i tam co nie co się orientuję a chciałem by det3 zajął się resztą roboty. tzn. na samą końcówkę wystrojenie tego jak trzeba, czyli ułożenia map pod custom dolot i wypierd, zmodyfikowaną głowicę, turbo itp. Mam czas na wszystko i uczę się każdego dnia więc jako zwykły człowiek mogę być jak zawszę w błędzie ale w sumie chciałbym to skończyć i mieć bezawaryjne autko :D Aaa Fifo jeszcze bardzo wielka prośba do Ciebie , możesz zmierzyć mi odległość od krawędzi przedniej głowicy do belki przedniej ? tej co ma w sobie zamek do maski? muszę obadać czy bo włożeniu silnika będę miał miejsce na "baranka" z kompletu bo jak nie to muszę coś uspawać ;/
Karczo_27
Nowy
Posty: 274
Rejestracja: 2 wrz 2010, o 21:18
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Corsa by Mat

Post autor: Karczo_27 »

To już raczej pytanie do @Lichacsw :pig: :-D
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Fifo »

Ja juz nie mogę, bo auto od ponad 1,5 roku nalezy do Lichacsw. W zasadzie to bez róznicy dla własciwego położenia silnika czy to LET czy XE, więc może Ci to zmierzyc ktokolwiek kto ma 2.0 16V pod maską. Swoja droga odległośc głowicy do pasa to połowa sukcesu i słabo miarodajna wielkość bo silnik jest pochylony lekko do przodu, głowica przy deklu jest szersza niz w miejscu gdzie wychodza kanały a wazniejsze od linii pasa jest ułożenie chłodnicy i wentylatora.

Co do ogarnięcia elektronicznego Twojego auta to sugerowałbym wywalenie kopułki i przejście na DIS'a. Wiązkę daj pod Motronica 2.8, kompa tez Motronica 2.8 - może byc z wolnossaka tylko bez immo. Dużo pewniejsze i bardziej bezawaryjne rozwiązanie niz Mot. 2.5 i kopułka. Resztą zajmie się DET3 FIT i ktos ogarnięty w strojeniu... i nie potrzebujesz żadnych kompów z leta, czipów, przepływomierzy etc.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

Fifo ok , sugerowałem się podpisem pod Avatarem że nadal jeździsz T. Osprzętu nie będę zmieniał , po prostu chce to zrobić na tym co mam, wydaje mi się że do moich potrzeb to starczy a jak będzie prawidłowo wystrojone to nie będzie problemu. Nie szukam mocy paruset koni lecz "nieco" polepszonej serii i mi to starczy. Auto nie jest robione do ścigania się na 1/4, miałem takie marzenie mieć 2.0T w corsie i chcę to spełnić :D póki co muszę skompletować części i dopiero będę coś kombinował, mam nadzieje że zrozumiecie mnie że chcę co na tych częściach ogarnąć i pomożecie mi w chwilach słabości :D
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Fifo »

Zrobisz, jak uwazasz to była sugestia :) Zreszta niemająca nic do rzeczy w zwiazku z planowana przez Ciebie mocą. Moje byłe auto na tym samym setupie mogło miec i miało 200KM/250NM dalej 250KM i 300Nm, dalej 270KM i 320Nm i na końcu 292KM i 404NM. Chodzi tylko i wyłacznie o wyeliminowanie na poziomie budowy słabych ogniw, żeby potem mogło byc bezawaryjnie niezaleznie od mocy. Bo nie ma nic gorszego, jak zmodyfikowane auto z problemami i większym niz konieczne stopniem komplikacji elektroniczno-mechaniczniej. Tak, czy siak powodzenia.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

Weitec Hicon GT 30-60/30-50 do corsy B za ok 2k warto ? nie chce żadnego Fk za 800zł i zastanawiam się nad tym, nie wiecie czy będzie to przy c20let dawało radę ?

http://www.ebay.de/itm/Weitec-Gewindefa ... 3a7126f384
Awatar użytkownika
Zioo
Nowy
Posty: 499
Rejestracja: 9 sie 2008, o 21:44
Imię: Adam
Lokalizacja: ŁDZ
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Corsa by Mat

Post autor: Zioo »

wygląda ciekawie.. ale muisz poszukać u niemców i angoli, jakie są opinie, bo wątpie, żeby ktoś u nas na tym jeździł.. :P
Morette bitch !! ZłooGarage - elektryka/mechanika pojazdowa 883 969 504
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

Nie chciałem zakładać nowego tematu więc pomyślałem że u siebie umieszczę te dwa pytanka bo de facto wiąże się to z moim projektem. Pytanie pierwsze czy posiada ktoś może używaną piastę w dobrym stanie do corsy b (Gsi w sumie to nie wiem czy sa jakieś różnice w różnych wersjach silnikowych) chciałbym przetoczyć piastę z viki na wzór tej z corsy b ale chciałbym by auto do dnia swapu jeździło bo mam trochę spraw do załatwienia;/ a swap chce zrobić gdy będę miał wszystkie części i odkupiłbym za jakieś tanie pieniądze taką piastę (stan taki abym mógł użyć jej jako wzoru) albo wypożyczyć i po zdjęciu wymiarów odesłać.
Drugie pytanko czy może mi ktoś zmierzyć te wartości na kole zamachowym od c20xe które są zaznaczone na czerwono na obrazku ? chodzi mi o to jaka seryjnie jest grubość zamachu w tym miejscu (duża czerwona linia) albo o ile względem rowka wysunięta jest do góry płaszczyzna na której opiera się żelazko, Dziękuję za pomoc !
Obrazek

A jeśli można to prosiłbym o pomiar z dokładnością do 0,1mm dzięki !
Awatar użytkownika
Zioo
Nowy
Posty: 499
Rejestracja: 9 sie 2008, o 21:44
Imię: Adam
Lokalizacja: ŁDZ
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Corsa by Mat

Post autor: Zioo »

nie wystarczą wymiary łożysk ? do tej piasty ?
kadett
Średnica wewnętrzna [mm]: 39
średnica zewnętrzna [mm]: 72
Szerokość [mm]: 37

corsa
Średnica wewnętrzna [mm]: 34
średnica zewnętrzna [mm]: 66
Szerokość [mm]: 37

czyli 6mm do stoczenia ...

ps. mam całą zwtornice do zezłomowania tylko nie pamiętam czy pod prosty, czy wygięty sworzeń, ale piasty raczej są takie same
z zamachem nie pomogę, mam tylko od x16xe
Morette bitch !! ZłooGarage - elektryka/mechanika pojazdowa 883 969 504
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

Zioo dzięki za zainteresowanie tematem lecz spieszę wyjaśnić :D łożysko na przód mam od... Seata Arosy, wymiar wewnętrzny jest o 1mm szerszy niż w corsie więc o 1mm mniej stoczyć trzeba piastę co ją mniej osłabi bla bla bla :D piasty takie jak trzeba już mam tylko zostało ich przetoczenie. Chciałem uniknąć rozbierania auta by jeszcze nim pojeździć ale widzę że i tak to zrobić trzeba to co mi szkodzi jak sobie postoi w garażu trochę (a ja w tym czasie postrzelam do gołębi które obsrywały mi Corsę :)11 dobra mniejsza o piasty :D teraz inne pytanko bo w sumie mnie to zastanawia :D dajmy na to że łożysko wewnątrz ma wymiar 35 to teraz do ilu stoczyć piastę 34,9mm a może jakiś inny wymiar ? to ma mieć jakiś luz ? ma być wprasowane ? wracam do PL za tydzień i chce mieć merytorycznie rozplanowane wszystko by nie błądzić w czasie prac :D poooooozdro :D
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

No to zaczynamy :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Druga połowa gratów razem z rozpórkami, zregenerowaną belką, zaciskami od Cali v6 i innymi pierdółami czeka w garażu :D
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

Żeby nie było że stoję w miejscu to :

Obrazek

Obrazek

Zostało do ukończenia bardzo mało rzeczy. Wszystko mam kompletne podorabiane i gotowe do zamontowania, czekam tylko na IC i składam do kupy. Jak zwykle największymi problemami okazały się drobne detale ale...ale myślę że tydzień dwa i autko będzie już skończone.
frytek04
Świeżak
Posty: 69
Rejestracja: 23 lis 2008, o 15:34
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Corsa by Mat

Post autor: frytek04 »

Naprawdę miło się patrzy na takie fotki :)2

Czekamy z niecierpliwością na dalsze fotki :twisted:
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

Jakby co dzieje się dzieje, nie koniecznie dobrze ale się dzieje (z związku z moim błędem muszę wymienić wiązkę kabinową ale dzięki kamil600f odbędzie się to chyba bez problemów). Wszystkie detale przymierzone, przygotowane do skręcenia (wstępny montaż za mną) czekam tylko na kawałek wiązki i montuję.
Pytanie pierwsze, jako że nie mam seryjnej turbiny to czy dobrze wywnioskowałem że do pojedyńczego króćca od amal valve idzie podciśnienie, do jednego z podwójnych (obok wtyczki elektrycznej) idzie ciśnienie doładowania z muszli kompresującej a do drugiego króćca wężyk z gruszki?, wolę się upewnić. Druga sprawa spójrzcie na środkowy wydech, 9cm to chyba za mały prześwit? (tłumik z volvo s40). Gdyby go nie było to prześwit zwiększyłby się do 14/15mm. I zastanawiam się tylko, czy jeśli zastąpię go rurą to wydech na przelotowym końcowym z proexa będzie nadawał się do jazdy i nie zgubię gdzieś głowy :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Mat
Nowy
Posty: 340
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 19:25
Lokalizacja: Lbt
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Corsa by Mat

Post autor: Mat »

Mały spy shoot :)

Obrazek

Corsa odpala ale prawdopodobnie jak wrócę z wyjazdu czapka zostanie zdjęta bo nie podobają mi się odgłosy zaworów (nie są to na pewno hydro ale wole to skontrolować), ciśnienie sprawdzę na dniach i będzie wiadome. Ogarnięte chłodzenie, IC, pompa wspomagania z Astry, chłodnica oleju poszła w nadkole gdzie będzie miała nawiew powietrza bezpośrednio sprzed zderzaka (zrezygnowałem z halogenów gdyż pompa wspomagania nie pozwala na zamontowanie jednego z nich a z jednym to bym wyglądał jak jednooki pirat:D). Dzisiaj docinam zderzak i mam dylemat bo prawdopodobnie dolna krawędź IC będzie wystawała trochę, bo nie dam rady przy tym zderzaku bardziej go schować. Jak myślicie nie będzie to za bardzo szpeciło zderzaka ? (miejsce które trzeba by wyciąć zaznaczyłem na zdjęciu poniżej).

Obrazek

Chciałem by jak najmniej było widać to co siedzi pod maską ale niestety pewnych rzeczy nie przeskoczę ale może wpadnę jeszcze dzisiaj na jakieś rozwiązanie co do zderzaka. Pierwotnie miała być zamontowana czarna siatka z małymi oczkami kamei lecz widzę że nawet i na to miejsca może nie być. Jeśli macie jakieś pomysły to chętnie je przeczytam.
Zablokowany

Wróć do „Nasze Projekty”