To chyba nie możliwe...przynajmniej w bigblokach np.c20xefotograf pisze:chyba że tłoki dołem wyjęli
A docieranie zaworów to norma ,jak przepuszczają... być może tamtędy ucieka część kompresji - lepiej mieć to zrobione ..
To chyba nie możliwe...przynajmniej w bigblokach np.c20xefotograf pisze:chyba że tłoki dołem wyjęli
Umarnięcie uszczelki pod głowicą za chwile... mam to samo w 2.0 8V terazkruszyn1 pisze:a jakie mogą byc konsekwencje nie planowania? jakies widoczne skutki?
kruszyn1 pisze:będę ją regularnie kontrolował, póki co nic się nie dzieje, mam zrobione 65km
tak jak pisał szajbooos może ją wypluć za chwilę, a mechanik tak na oko stwierdził że dobra czy zamierzył czymś jej płaskość czy nie ma zwichrzeń?kruszyn1 pisze:a jakie mogą byc konsekwencje nie planowania? jakies widoczne skutki?
mechanik jednak troche się zna, powiedział że głowica wygląda na tyle dobrze że nie trzeba planować...
Możesz tam nic nie zobaczyć bo płyn może się dostać do komory spalania i będzie wydmuchiwac wydechem jako para przy takiej temp.kruszyn1 pisze:Seboss płyn chłodzący i tak ucieka przy chłodnicy więc będę regularnie oglądał okolice uszczelki...
taa... Kruszyn pewnie potajemnie sam podpijał borygo a na chłodnice zwalałseboss pisze:wreszcie skończą się problemy z ubytkami chłodzącego
no stress, men! mi paczka z Gliwic (ok 30 KM ode mnie) priorytetem szła 4 dnikruszyn1 pisze:paczka priorytet z poznania wysłana w poniedziałek wieczorem... nie wiem dlaczego jeszcze nie dotarła...