Strona 2 z 3
: 29 paź 2002, o 15:36
autor: cyberpooh
ja mam znajomka ktory sie tym zajmuje, handluje i wogole, jak juz beda konkrety to moge z nim pogadac

: 29 paź 2002, o 15:38
autor: sierak
No to super..
: 29 paź 2002, o 15:42
autor: AdamXXL
: 29 paź 2002, o 15:44
autor: Retox
Paintball jest też u mnie w mieście.
http://www.paintball.e-legionowo.pl/
: 29 paź 2002, o 15:48
autor: cyberpooh
legionowo nie tak daleko

: 30 paź 2002, o 14:42
autor: gabson
Panowie, Panowie.....
Ale co ztym moim ET ??????
W dalszym ciągu nie mam pojęcia jakie ma być ET w Corsie A przy feldze 15 lub 16 calowej . o szerokości 5,5 lub 6 Cali

: 30 paź 2002, o 15:16
autor: AdamXXL
Opel w swoich modelach (odyginalna felga) ma ET 49 - najbardziej schowana. Felgi 15 i 16" to przeważnie szerokość od 6" i więcej. Moim zdaniem max szerokość to 7".
ET jeśli wybierzesz z zakresu 49 do 36 to nie powinieneś mieć żadnych problemów. Moim zdaniem

: 30 paź 2002, o 16:17
autor: gabson
AdamXXL pisze:Opel w swoich modelach (odyginalna felga) ma ET 49 - najbardziej schowana. Felgi 15 i 16" to przeważnie szerokość od 6" i więcej. Moim zdaniem max szerokość to 7".
ET jeśli wybierzesz z zakresu 49 do 36 to nie powinieneś mieć żadnych problemów. Moim zdaniem

No...

Dzięki za konkret. Wiem juz przynajmnie z jakiego przedziału wybierać fele
Pozdro
: 20 lis 2002, o 15:02
autor: wow
AdamXXL pisze:Opel w swoich modelach (odyginalna felga) ma ET 49 - najbardziej schowana. Felgi 15 i 16" to przeważnie szerokość od 6" i więcej. Moim zdaniem max szerokość to 7".
ET jeśli wybierzesz z zakresu 49 do 36 to nie powinieneś mieć żadnych problemów. Moim zdaniem

to tak tylko pro-forma zapytam Adam co myslisz o feldze 7x16 et 37 do corsy b przy dropie -30mm. bedzie dobrze? szczegolnie z tylu? z obliczen winno byc okee, ale gabson pytal o corse a...
: 20 lis 2002, o 15:26
autor: AdamXXL
to, że felga nie będzie ci obcierać od środka to jestem prawie (sam nie wsadzałem) pewien. i jeśli masz dość twardą zawieche na tyle lub zawsze można dołożyć odboje na amorkach to opona nie powinna trzeć o błotnik po obciążeniu auta (jedyne miejsce z którym mogą być problemy)
zaraz skończe....
: 20 lis 2002, o 15:29
autor: PABLO
Chłopaki :0 wy to wiecie czy za kazdym razem w ksiązke zaglądacie ??
: 20 lis 2002, o 15:35
autor: wow
adam:

o! to dobra wiadomosc, bo balem sie bardziej o obcieranie od srodka... o blotnik mniej sie martwie, bo kiedys mialem zalozone oponki 165/70/14 (takie kupilem na felgach) co jest chorym rozmiarem do opla - kolo bylo o 25 mm wieksze i dobilo mi tylko raz majac dwie duze osoby z tylu i do tego na malej hopce...
pablo: hmmm... aleosochoci???

: 20 lis 2002, o 15:38
autor: AdamXXL
teraz tak sobie dumam, czy nie będze zbyt wystawać za obrys. Zobacze jak dotre do domu i mapiszę jutro.
Proszę nie uważajcie , że się wymądrzam, bo ja jaokoś się tak czuję

: 20 lis 2002, o 15:47
autor: wow
adam: czekam zatem niecierpliwie na Twoja diagnoze co do wystawania poza obrys... wymadrzanie??? hej! przestan... przeciez sam pytalem

mow, mow... jak mnie ktos wywoluje do tablicy to tez czasem mysle sobie, ze przeciez ja nie za wiele wiem, ale skoro ktos pyta to staram sie jak najlepiej odpowiedziec

: 22 lis 2002, o 08:48
autor: AdamXXL
to jest zdjęcie jak miałem na tyle 15 z oponą 205/50R15 więc średnica = jaką będziesz miał na 16" i oponą 195/45R16. Samochód nie jest obciążony i na standardowej zawieszce. Jak widać trochę miejsca jest
jeszcze nie koniec...
: 22 lis 2002, o 22:57
autor: AdamXXL
wow : kończąc już, felga będzie wystawać jakieś 7mm, opona 1cm (wartości nie dodawać) . Mam nadzieje, że się bardzo nie myle (a może całkiem

) ale z tego co mi wyszło.. mogą być problemy z "obcierką" jak nie dasz większych zderzaków na amorkach

w porównaniu do zdjęć koła będą jakieś 24mm bardziej wysunięte na zewnątrz
PS. Po co mnie słuchać

sprawdź sam jakie felgi pakują w anglii
: 25 lis 2002, o 21:51
autor: wow
zamotales mnie adam... juz sam nie wiem czy bedzie dobrze czy nie... z ostatnich Twoich przemyslen wynika jednak ze nie

to smutne, bu... ale to wynika tez z angielskich stron... doskonaly offset do corsy to 49, dobrym rozwiazeniem tez jest 45 ale im dalej od tego tym bardziej pod gore... dla et 35 kolka wystaja juz z nadkoli, przez co jakiekolwiek obnizenie jest klopotliwe... i mam problem

a mialo byc tak pieknie... felgi 16'... eeeech, co robic????
patrze tak na tych anglikow i ciagle widze tylko et49, et45, 44 ale chlopaki montuja swobodnie 17' do corsy - fajnie maja

no i nie wiem co zrobic... skoro moga wystawac to nie da sie tego skorygowac w latwy sposob...
: 26 lis 2002, o 08:42
autor: Jedrus
Wow - przecież Adam Ci napisał że musisz zamontować porządne odboje i wtedy problem znika - po prostu skracasz skok sprężyny z tyłu i nie ma szans żeby koło weszło w kontakt z błotnikiem.
: 26 lis 2002, o 09:12
autor: REN
moje dotz'e to ET38, nic nie obciera ale jak wszyscy wiedza z tylu ja mam troche inna sytuacje

: 26 lis 2002, o 13:32
autor: AdamXXL
zamotales mnie adam...
a ja tylko chciałem pomóc
wow: praktycznie lepiej byłoby dogadać się z Renem i przymierzyć jedno kółko na tył i wszystko się wyjaśni

15min i po sprawie. Przecież Ren się zgodzi

prawda
ps. paczuszka odebrana i połowa już w autku. Jeszcze raz dzięki

: 26 lis 2002, o 23:39
autor: wow
pomogles, pomogles

dzieki

ciagle mam tylko jeszcze dylematy

i stad ten balagan mysli... musze sie dogadac z renem jak zdejmie kolka, bo poki co na nich jezdzi... swoja droga jakie et ma ren???
co do czesci nie ma sprawy - ciesze sie, ze dotarly, ze jestes zadowolony, ja polecam sie na przyszlosc...
: 27 lis 2002, o 06:45
autor: REN
patrz 3 posty wyzej
: 27 lis 2002, o 19:30
autor: wow
okee Panowie, okee... jakos sobie poradze... teraz tylko musze znalezc swoje przyszle felgi... Jedrus - jakis pomysl na mille miglia??? jakies inne wiesci???
Ren: Twoj tyl to zupelnie inna sytuacja co tyl w normalnej corsi.
: 28 lis 2002, o 00:38
autor: REN
ja wiem

mam tyle miejsca ze bym drugie kolo 16" zapakowal w nadkole
: 28 lis 2002, o 13:39
autor: !markos
wow pisze:Jedrus - jakis pomysl na mille miglia??? jakies inne wiesci???
ja juz Jedrusia meczylem o millemiglia
napisal, ze chyba tylko prywatny import, czyli rozwiazanie juz wziete pod uwage.
Jedrus nie obrazisz sie chyba, ze Cie tu cytuje w slusznej sprawie?

: 28 lis 2002, o 13:47
autor: !markos
a moze by tak bardziej domowo sprawe rozwiazac? nigdzie nie jechac
i przyjac np. 16" ats mira? tez mi sie bardzo podoba...
i bedzie po sprawie
tak tak, ja wiem, ze to nie millemiglia action, ani evo, ale tez nie jest chyba taka zla, cio?

: 28 lis 2002, o 15:46
autor: Jedrus
No cóż mnie się podoba - szczerze mówiąc. obecnie cena promocyjna (na zimę) wynosi - 360 zl/szt.
Nie namawiam tylko podaję
Żeby nie było autoreklamy
Pozdrawaim
: 28 lis 2002, o 15:59
autor: !markos
no mnie to sie ona podoba ZAJEBISCIE!
i chyba wlasnie podjalem decyzje. to mowisz Jedrus, ze ile kosztuje 7x16"?

: 28 lis 2002, o 18:21
autor: wow
!markos: dzieki... dzieki...

ze tak sie napaliles na evo, ze az po dwoch dniach sie wykrecasz... zajebiscie...
poza tym mnie sie mira nie podoba...
Jedrus - poddawaj takie tematy promocyjne - mysle, ze sa mile widziane. moze ktos skorzysta...

: 29 lis 2002, o 01:38
autor: !markos
wow pisze:ze tak sie napaliles na evo, ze az po dwoch dniach sie wykrecasz...
dokonalem po przepaleniu pierwszego materialu zaplonowego do zajawki na evo
chlodnej kalkulacji pienieznej i wyszlo mi, ze evo zostalo przeglosowane na korzysc miry.
wow, pomysl jaka to zajebiscie nieporownywalna cena!!!!!
mnie na evo poprostu nie stac. ja wiem, ze jest super i najwyzsza polka.
ale to poprostu za duzo kosztuje. kalkuluje nie tylko efekty, ale rowniez koszty ich osiagniecia.
i tu niestety znacznie lepiej wypada mira. a jak widzisz cena bardzo atrakcyjna
wybacz, ze Cie zawiodlem. chetnie natomiast pomoge w poszukiwaniach.