Strona 2 z 2

: 20 kwie 2003, o 21:36
autor: Jedrus
No cóżpisałem już parę razy. Dla mnie 185/55R14 przy bardzo utwardzonym zawieszeniu (Koni+Eibach+belka przód góra+stabilizator Eibach) było bardzo w porzadku. Przy 15 bez wspomagania było z deka ciężko.
Natomiast auto służbowe 215/40R17 i jest miód, tylko ciśnienie 3,0 żeby felgi chociaż jeden sezon przeżyły. 8-)
Niestety polski drogi są bezlitosne choć moje służbowe felgi z reguły żyją dwa sezony bez problemu.
A żebt było ciekawiej prezesowa Vectra Kombi jeździ na 235/35R18 (i to nie wolno, i nie tylko po Wawie).

: 27 kwie 2003, o 00:18
autor: Corstek
Moze powiecie jakie jest roznica miedzy 185/60/r14-takie mam, a 185/55/r14, bo mojej corsie na poczatku byly 165/70/13 wiec lepiej pasuja te drugie. Dodam ze z tymi 60 nie mam raczej zadnych problemow pomimo obnizenia (zadnych przycierek czy czegos), ale odczuwam takie jakby nie pewne kierowanie w dlugim szybkim luku np. dwa oesy na torunskiej.
Moze byc to wplye profilu oponki, bo nie wiem co mam teraz kupic, be te oponki co mam juz do niczego sie nie nadaja. A w sumie to profil 55 jest drozszy troche, wiec myslalem o bridgstonach re720 185/60/r14 albo na nokianach nrh2 185/55/14???

: 27 kwie 2003, o 11:24
autor: arts
ja jedzilem na 185 60 14, teraz mam 185 55 14, z ronic jakie mi sie nasuwaja to ze fura jest minimalnie zywsza, i wyglad zyskal wiele ... :grin: