: 20 kwie 2003, o 21:36
No cóżpisałem już parę razy. Dla mnie 185/55R14 przy bardzo utwardzonym zawieszeniu (Koni+Eibach+belka przód góra+stabilizator Eibach) było bardzo w porzadku. Przy 15 bez wspomagania było z deka ciężko.
Natomiast auto służbowe 215/40R17 i jest miód, tylko ciśnienie 3,0 żeby felgi chociaż jeden sezon przeżyły.
Niestety polski drogi są bezlitosne choć moje służbowe felgi z reguły żyją dwa sezony bez problemu.
A żebt było ciekawiej prezesowa Vectra Kombi jeździ na 235/35R18 (i to nie wolno, i nie tylko po Wawie).
Natomiast auto służbowe 215/40R17 i jest miód, tylko ciśnienie 3,0 żeby felgi chociaż jeden sezon przeżyły.
Niestety polski drogi są bezlitosne choć moje służbowe felgi z reguły żyją dwa sezony bez problemu.
A żebt było ciekawiej prezesowa Vectra Kombi jeździ na 235/35R18 (i to nie wolno, i nie tylko po Wawie).