www.combo-tuning.???????????????

Rozmowy o Corsie. Tematy zwiazane z Klubem CorsaSport.pl. Dyskusje nie związane z Corsą umieszczamy w Luźnych Rozmowach!
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

Myśle ze po tym filnie nikt nie ma wątpliwości :grin:
Jedrus
Swój
Posty: 545
Rejestracja: 27 sie 2002, o 13:20
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Jedrus »

http://www.boost-beast.de/
Ren dobrze kombinujesz :-D A Ty z tyłu możesz nawet dać 2*C20LET :-D
Łódź wikingów i taczanka (ale Opel i też czarny) :)
CTM#119
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

damn :( przywalilem dzis w kraweznik, prawdopodobnie wachacze do wymiany, modle sie zeby amortyzatory byly cale ... ostatnia prosta felga jest teraz najbardziej pokrzywiona :( masakra
c20mboT
Awatar użytkownika
Hayabusa
Swój
Posty: 983
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Imię: Maciek
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Hayabusa »

REN pisze:damn :( przywalilem dzis w kraweznik, prawdopodobnie wachacze do wymiany, modle sie zeby amortyzatory byly cale ... ostatnia prosta felga jest teraz najbardziej pokrzywiona :( masakra
oj oj oj współczuje.... :( ale takie życie...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
corsa C 1.3 CDTI & Seat Leon 1M
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

Uprzejmie donosze ze skonczyło sie na robieniu geonetri :D
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

a ja mam luzy na lozyskach z tylu i na drazkach z przodu.. szerokie oponki sie klaniaja..
Obrazek
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

I co teraz zrobisz ????
Chyba nie wrucisz do "żyletek" :D
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: REN »

jak bylem ostatnio w serwisie to sie dziwili ze u mnie lozyska wytrzymuja mimo szerokich oponek ... a w ukladzie kierowniczym mam luzy od ... krzywych tarcz hamulcowych
c20mboT
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

wiesz ren, ty jezdzisz przede wszystkim do przodu i prosto :oko:
ja duzo skrecam i tam pokazuje pazury :grin: :grin: :grin:

chociaz moze to kwestia przebiegu.. nie powinno sie nic chyba posypac po 53000.. ale zmeczenie DUZO wieksze niz na "normalnych" kolach.. zobaczymy na przegladzie.. jakby co, to mysle, ze wow pomoze :oko:
Obrazek
MARCIN--Ibiza
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 18 gru 2002, o 21:28
Lokalizacja: Płock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: MARCIN--Ibiza »

MARCIN--Ibiza pisze:dzisiaj sie sprawdzilem z Primera GT 150KM z robiona glowica i walkami Światka-do 160km/h rowno obok siebie jechalismy.Ciekawe ile ja mam KM , na dodatek mam instalacje gazowa.Primera miala kola 195/50/15 a ja mam 185/60/14.
REN to skad te 180KM?????????
Małe sprostowanie:
-kolega od Primery miał wałki od Świątka ale była nierówna praca silnika na wolnych obrotach i je wymontowal, wiec nasz wyscig był na seryjnych wałkach w Nissanie.
Feliks
Nowy
Posty: 418
Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
Lokalizacja: Knurów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Feliks »

no chyba po zalozeniu sport. walkow mozna bylo sie spodziewac nierownej pracy silnika bo to normalka
MARCIN--Ibiza
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 18 gru 2002, o 21:28
Lokalizacja: Płock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: MARCIN--Ibiza »

Feliks pisze:no chyba po zalozeniu sport. walkow mozna bylo sie spodziewac nierownej pracy silnika bo to normalka
GT
Feliks
Nowy
Posty: 418
Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
Lokalizacja: Knurów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Feliks »

co GT chodzi ci o GT glowicy czy takie czasopismo?
MARCIN--Ibiza
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 18 gru 2002, o 21:28
Lokalizacja: Płock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: MARCIN--Ibiza »

Feliks pisze:co GT chodzi ci o GT glowicy czy takie czasopismo?
teraz chyba rozmawiamy o typie walka jaki byl zamontowany w nissanie-nie wyczynowy tylko GT(chyba tak go sie okresla w prosty sposob )

co by nie bylo juz go wymontowal bo nie byl zadowolony, twierdzil ze bylo lepiej na wysokich obrotach ale elestycznosc sie zsyfila i nierowno pracowal na wolnych-jeden lubi jak musi dawac gazu zeby mu silnik nie zgasl a inny woli jak mu silniczek cyka i zeby bylo lux wszystko.
Pewnie jakis chip by mu to rozwiazal a nawet by byl wskazany przy takiej modyfikacji.
Pare dni temu sie dowiedzialem ze jeszcze glowice splanowal o dodatkewe 0.2mm.
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

jakis ponadprzecietnie tegi mysliciel opracowal strategie przerabiania tego silnika.. uwielbiam jak ludzie robia rozne rzeczy nie myslac o konsekwencjach i nie wiedzac co dana modyfikacja daje, ew. nie dokanczajac pomyslu zrobienia silnika.. zrobil gt, kupil walki, zeby potem wymienic je na serie.. przepraszam, ale wywoluje to u mnie politowanie i serdeczny usmiech na twarzy..
to tak jak kolesie, ktorzy kupuja obnizajace sprezyny, bo tak jest fajnie i fura bedzie zajebiscie wygladala i slyszeli, ze tak jest lepiej i ze "wszyscy tak majom na zlotach", a potem po tygodniu wracaja do warsztatu i prosza o wymiane na serie, bo za twardo, bo dziury, bo boli kregoslup z powodu zbyt mocno lezacego fotelika, z ktorego ledwo dosiegam do kierownicy, bo nie mozna podjechac pod kraweznik.. rewelacja.
tuningujcie swoje fury! yeah!
jeszcze jedno: albo lubisz jak ci cyka wszystko pieknie i cicho, albo tuningujesz samochod. to jest akurat dosc oczywiste, ale zdaje sie, ze niektorzy nie do konca rozumieja o co tu chodzi..
marcin, przekaz prosze koledze od nissana serdeczne pozdrowienia i pogratuluj pomyslu na tuning silnika przy zachowaniu grzecznej pracy! :oko:
Obrazek
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

markos chyba ostatmio zdeczka zrobiles sie uszczypliwy, nie kazdemu moze sie spodobac modyfikacja czego kolwiek w swoim autko i powraca do orginalnego rozwiazania lub zastepuje go innym, kolega z nissana zeczywiscie powinien wiedzec ze na bedzie spokojnego biegu jalowego, ze elastycznosc spadnie, pomogl by zapewne chip, moze do konca nie byl swiadomy, zle poinformowany, wprowadzony w blad,, albo wpadl na inny pomysl tuningowania swojego autka przy spokojnych obrotach np.turbo, wiec spokojnie z tym krytykowaniem, tuning nie oznacza od razu zadnego exstremum
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

jak go stac, to niech sobie zmienia nawet turbine co miesiac na inna :oko:
ok, moze rzeczywiscie pojechalem. wszystkiemu winna choroba :(
co nie zmienia faktu, ze nie rozumiem takich ludzi. ja mam juz plan na swoj silnik, ale nie zrealizuje go do momentu kiedy nie bede mial kasy na wszystko.. i podejrzewam, ze raczej nie bedzie legitymowal sie specjalna kultura pracy :oko: napewno nie bedzie chodzil jak seria :grin:
Obrazek
arts
Forum Master
Posty: 4329
Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
Lokalizacja: WPR ............
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: arts »

no i tak trzymac markos, ja tez podbnie mysle jak ty, albo robic wszystko po kolei i miec okreslony plan wedlug ,ktorego sie leci jak np. wow, albo sie nie dotykac i nie wyzucac kasy w bloto, a tak robi duzo ludzi, ja zbieram pieniazki na swapi bedzie to pewnie okres zima/wiosna, wiec dlatego teraz robie sobie styling i inne duperele
jesli masz grypy to wspolczuje sam chodze zakatarzony, zycze szybkiego powrotu to zdrowaia, pozdrawiam :-D
Feliks
Nowy
Posty: 418
Rejestracja: 10 sie 2002, o 12:01
Lokalizacja: Knurów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Feliks »

MARCIN--Ibiza pisze:
Feliks pisze:co GT chodzi ci o GT glowicy czy takie czasopismo?
teraz chyba rozmawiamy o typie walka jaki byl zamontowany w nissanie-nie wyczynowy tylko GT(chyba tak go sie okresla w prosty sposob )

co by nie bylo juz go wymontowal bo nie byl zadowolony, twierdzil ze bylo lepiej na wysokich obrotach ale elestycznosc sie zsyfila i nierowno pracowal na wolnych-jeden lubi jak musi dawac gazu zeby mu silnik nie zgasl a inny woli jak mu silniczek cyka i zeby bylo lux wszystko.
Pewnie jakis chip by mu to rozwiazal a nawet by byl wskazany przy takiej modyfikacji.
Pare dni temu sie dowiedzialem ze jeszcze glowice splanowal o dodatkewe 0.2mm.
Nie wiedzialem ze tak swiatek nazwal swoj waleczek pewnie jest to 270. Z Tym ze auto przyspiesza pozadnie na wysokich obrotach idzie sobie poradzic dzieki regulowanemu kole rozrzadu , ktore obnizy ci ten moment od ktorego auto ci zacznie pozadnie przyspieszac .Oprocz tego na stronie goduli czaytalem ze samo "wystrojenie" walka nawet seryjnego daje niezle efekty. Wiec zamiast sciagac waleczek wystarczylo zeby kolega z primery poczytal :D .Z drugiej strony mi sie ta nierowna praca silnika u mnie bardzo podoba :D
MARCIN--Ibiza
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 18 gru 2002, o 21:28
Lokalizacja: Płock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: MARCIN--Ibiza »

jasne macie racje ze chyba koleszka malo sie dowiedzial co i jak, on mial sporo szybkich samochodow i niby wie co i jak ale....
nikt tu nie przesadza-jacys tacy wrazliwi jestescie-taka prawda ze to nie bylo zbyt madre.
w dodatku jak zamontowal te waleczki to mu strasznie zaczela kopcic-moze wlasnie wystrijenie chipem by to zmienilo.
olac to!!!!
bylo i juz minelo.
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= »

Ja juz mialem duzo do czynienia z walkami i moj wniosek na ten temat jest taki (zapewne sprzeczny z waszym zdaniem!):

- nie kupuje sie walkow robionych rzemieslniczo!!!!

Znam kupe ludzi ktora w/w walki kupila! Efekt wyje...ie go na zlom! Walek rozrzadu jest bardzo precyzyjnym, wymagajacym naprawde pozadnej maszyny do zrobienia czegos takiego... I naprawde kupowanie walka "rzemieslniczego", dla mnie przynajmniej jest chorym pomyslem! Owsze wstawic od innej wersji solnikowej (oryginalny), lub kupic jakiejs firmy ktora ma doswiadczenie w tych sprawach! Osobiscie uwazam ze walki ktore mozna kupic za tam 600-1000zl sa dalekie od idealu....
Obrazek
MARCIN--Ibiza
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: 18 gru 2002, o 21:28
Lokalizacja: Płock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: MARCIN--Ibiza »

MARCIN--Ibiza pisze:
Feliks pisze:co GT chodzi ci o GT glowicy czy takie czasopismo?
teraz chyba rozmawiamy o typie walka jaki byl zamontowany w nissanie-nie wyczynowy tylko GT(chyba tak go sie okresla w prosty sposob )

co by nie bylo juz go wymontowal bo nie byl zadowolony, twierdzil ze bylo lepiej na wysokich obrotach ale elestycznosc sie zsyfila i nierowno pracowal na wolnych-jeden lubi jak musi dawac gazu zeby mu silnik nie zgasl a inny woli jak mu silniczek cyka i zeby bylo lux wszystko.
Pewnie jakis chip by mu to rozwiazal a nawet by byl wskazany przy takiej modyfikacji.
Pare dni temu sie dowiedzialem ze jeszcze glowice splanowal o dodatkewe 0.2mm.
dzisiaj rozmawiałem z nim osobiście na temat tych jego wałków które miał zamontowane. Okazało sie ze to były wałki uzywane od nissana cunny chyba, ktory jeżdził w rajdach. To pewnie nie byly walki gt tylko jakies ostrzejsze i stad taki dupowaty efekt ale czemu Światek nie uprzedzil kolegi ze bedzie kicha.
sorki ze sam tak troche namotalem ale juz wszystko sie wyjasnilo!!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Corsa Klub”