Strona 2 z 2
: 11 lip 2003, o 00:08
autor: GUMIS2000
Myśle ze po tym filnie nikt nie ma wątpliwości

: 11 lip 2003, o 14:42
autor: Jedrus
http://www.boost-beast.de/
Ren dobrze kombinujesz

A Ty z tyłu możesz nawet dać 2*C20LET

: 12 lip 2003, o 00:06
autor: REN
damn

przywalilem dzis w kraweznik, prawdopodobnie wachacze do wymiany, modle sie zeby amortyzatory byly cale ... ostatnia prosta felga jest teraz najbardziej pokrzywiona

masakra
: 13 lip 2003, o 18:05
autor: Hayabusa
REN pisze:damn

przywalilem dzis w kraweznik, prawdopodobnie wachacze do wymiany, modle sie zeby amortyzatory byly cale ... ostatnia prosta felga jest teraz najbardziej pokrzywiona

masakra
oj oj oj współczuje....

ale takie życie...
: 14 lip 2003, o 18:45
autor: GUMIS2000
Uprzejmie donosze ze skonczyło sie na robieniu geonetri

: 14 lip 2003, o 20:48
autor: !markos
a ja mam luzy na lozyskach z tylu i na drazkach z przodu.. szerokie oponki sie klaniaja..
: 14 lip 2003, o 22:28
autor: GUMIS2000
I co teraz zrobisz ????
Chyba nie wrucisz do "żyletek"

: 14 lip 2003, o 22:32
autor: REN
jak bylem ostatnio w serwisie to sie dziwili ze u mnie lozyska wytrzymuja mimo szerokich oponek ... a w ukladzie kierowniczym mam luzy od ... krzywych tarcz hamulcowych
: 14 lip 2003, o 23:06
autor: !markos
: 16 lip 2003, o 19:22
autor: MARCIN--Ibiza
MARCIN--Ibiza pisze:dzisiaj sie sprawdzilem z Primera GT 150KM z robiona glowica i walkami Światka-do 160km/h rowno obok siebie jechalismy.Ciekawe ile ja mam KM , na dodatek mam instalacje gazowa.Primera miala kola 195/50/15 a ja mam 185/60/14.
REN to skad te 180KM?????????
Małe sprostowanie:
-kolega od Primery miał wałki od Świątka ale była nierówna praca silnika na wolnych obrotach i je wymontowal, wiec nasz wyscig był na seryjnych wałkach w Nissanie.
: 16 lip 2003, o 21:37
autor: Feliks
no chyba po zalozeniu sport. walkow mozna bylo sie spodziewac nierownej pracy silnika bo to normalka
: 16 lip 2003, o 22:18
autor: MARCIN--Ibiza
Feliks pisze:no chyba po zalozeniu sport. walkow mozna bylo sie spodziewac nierownej pracy silnika bo to normalka
GT
: 16 lip 2003, o 22:28
autor: Feliks
co GT chodzi ci o GT glowicy czy takie czasopismo?
: 17 lip 2003, o 11:00
autor: MARCIN--Ibiza
Feliks pisze:co GT chodzi ci o GT glowicy czy takie czasopismo?
teraz chyba rozmawiamy o typie walka jaki byl zamontowany w nissanie-nie wyczynowy tylko GT(chyba tak go sie okresla w prosty sposob )
co by nie bylo juz go wymontowal bo nie byl zadowolony, twierdzil ze bylo lepiej na wysokich obrotach ale elestycznosc sie zsyfila i nierowno pracowal na wolnych-jeden lubi jak musi dawac gazu zeby mu silnik nie zgasl a inny woli jak mu silniczek cyka i zeby bylo lux wszystko.
Pewnie jakis chip by mu to rozwiazal a nawet by byl wskazany przy takiej modyfikacji.
Pare dni temu sie dowiedzialem ze jeszcze glowice splanowal o dodatkewe 0.2mm.
: 17 lip 2003, o 11:47
autor: !markos
jakis ponadprzecietnie tegi mysliciel opracowal strategie przerabiania tego silnika.. uwielbiam jak ludzie robia rozne rzeczy nie myslac o konsekwencjach i nie wiedzac co dana modyfikacja daje, ew. nie dokanczajac pomyslu zrobienia silnika.. zrobil gt, kupil walki, zeby potem wymienic je na serie.. przepraszam, ale wywoluje to u mnie politowanie i serdeczny usmiech na twarzy..
to tak jak kolesie, ktorzy kupuja obnizajace sprezyny, bo tak jest fajnie i fura bedzie zajebiscie wygladala i slyszeli, ze tak jest lepiej i ze "wszyscy tak majom na zlotach", a potem po tygodniu wracaja do warsztatu i prosza o wymiane na serie, bo za twardo, bo dziury, bo boli kregoslup z powodu zbyt mocno lezacego fotelika, z ktorego ledwo dosiegam do kierownicy, bo nie mozna podjechac pod kraweznik.. rewelacja.
tuningujcie swoje fury! yeah!
jeszcze jedno: albo lubisz jak ci cyka wszystko pieknie i cicho, albo tuningujesz samochod. to jest akurat dosc oczywiste, ale zdaje sie, ze niektorzy nie do konca rozumieja o co tu chodzi..
marcin, przekaz prosze koledze od nissana serdeczne pozdrowienia i pogratuluj pomyslu na tuning silnika przy zachowaniu grzecznej pracy!

: 17 lip 2003, o 12:37
autor: arts
markos chyba ostatmio zdeczka zrobiles sie uszczypliwy, nie kazdemu moze sie spodobac modyfikacja czego kolwiek w swoim autko i powraca do orginalnego rozwiazania lub zastepuje go innym, kolega z nissana zeczywiscie powinien wiedzec ze na bedzie spokojnego biegu jalowego, ze elastycznosc spadnie, pomogl by zapewne chip, moze do konca nie byl swiadomy, zle poinformowany, wprowadzony w blad,, albo wpadl na inny pomysl tuningowania swojego autka przy spokojnych obrotach np.turbo, wiec spokojnie z tym krytykowaniem, tuning nie oznacza od razu zadnego exstremum
: 17 lip 2003, o 12:42
autor: !markos
jak go stac, to niech sobie zmienia nawet turbine co miesiac na inna
ok, moze rzeczywiscie pojechalem. wszystkiemu winna choroba
co nie zmienia faktu, ze nie rozumiem takich ludzi. ja mam juz plan na swoj silnik, ale nie zrealizuje go do momentu kiedy nie bede mial kasy na wszystko.. i podejrzewam, ze raczej nie bedzie legitymowal sie specjalna kultura pracy

napewno nie bedzie chodzil jak seria

: 17 lip 2003, o 13:00
autor: arts
no i tak trzymac markos, ja tez podbnie mysle jak ty, albo robic wszystko po kolei i miec okreslony plan wedlug ,ktorego sie leci jak np. wow, albo sie nie dotykac i nie wyzucac kasy w bloto, a tak robi duzo ludzi, ja zbieram pieniazki na swapi bedzie to pewnie okres zima/wiosna, wiec dlatego teraz robie sobie styling i inne duperele
jesli masz grypy to wspolczuje sam chodze zakatarzony, zycze szybkiego powrotu to zdrowaia, pozdrawiam

: 17 lip 2003, o 15:01
autor: Feliks
MARCIN--Ibiza pisze:Feliks pisze:co GT chodzi ci o GT glowicy czy takie czasopismo?
teraz chyba rozmawiamy o typie walka jaki byl zamontowany w nissanie-nie wyczynowy tylko GT(chyba tak go sie okresla w prosty sposob )
co by nie bylo juz go wymontowal bo nie byl zadowolony, twierdzil ze bylo lepiej na wysokich obrotach ale elestycznosc sie zsyfila i nierowno pracowal na wolnych-jeden lubi jak musi dawac gazu zeby mu silnik nie zgasl a inny woli jak mu silniczek cyka i zeby bylo lux wszystko.
Pewnie jakis chip by mu to rozwiazal a nawet by byl wskazany przy takiej modyfikacji.
Pare dni temu sie dowiedzialem ze jeszcze glowice splanowal o dodatkewe 0.2mm.
Nie wiedzialem ze tak swiatek nazwal swoj waleczek pewnie jest to 270. Z Tym ze auto przyspiesza pozadnie na wysokich obrotach idzie sobie poradzic dzieki regulowanemu kole rozrzadu , ktore obnizy ci ten moment od ktorego auto ci zacznie pozadnie przyspieszac .Oprocz tego na stronie goduli czaytalem ze samo "wystrojenie" walka nawet seryjnego daje niezle efekty. Wiec zamiast sciagac waleczek wystarczylo zeby kolega z primery poczytal

.Z drugiej strony mi sie ta nierowna praca silnika u mnie bardzo podoba

: 17 lip 2003, o 17:44
autor: MARCIN--Ibiza
jasne macie racje ze chyba koleszka malo sie dowiedzial co i jak, on mial sporo szybkich samochodow i niby wie co i jak ale....
nikt tu nie przesadza-jacys tacy wrazliwi jestescie-taka prawda ze to nie bylo zbyt madre.
w dodatku jak zamontowal te waleczki to mu strasznie zaczela kopcic-moze wlasnie wystrijenie chipem by to zmienilo.
olac to!!!!
bylo i juz minelo.
: 18 lip 2003, o 15:41
autor: =JUHol=
Ja juz mialem duzo do czynienia z walkami i moj wniosek na ten temat jest taki (zapewne sprzeczny z waszym zdaniem!):
- nie kupuje sie walkow robionych rzemieslniczo!!!!
Znam kupe ludzi ktora w/w walki kupila! Efekt wyje...ie go na zlom! Walek rozrzadu jest bardzo precyzyjnym, wymagajacym naprawde pozadnej maszyny do zrobienia czegos takiego... I naprawde kupowanie walka "rzemieslniczego", dla mnie przynajmniej jest chorym pomyslem! Owsze wstawic od innej wersji solnikowej (oryginalny), lub kupic jakiejs firmy ktora ma doswiadczenie w tych sprawach! Osobiscie uwazam ze walki ktore mozna kupic za tam 600-1000zl sa dalekie od idealu....
: 18 lip 2003, o 16:45
autor: MARCIN--Ibiza
MARCIN--Ibiza pisze:Feliks pisze:co GT chodzi ci o GT glowicy czy takie czasopismo?
teraz chyba rozmawiamy o typie walka jaki byl zamontowany w nissanie-nie wyczynowy tylko GT(chyba tak go sie okresla w prosty sposob )
co by nie bylo juz go wymontowal bo nie byl zadowolony, twierdzil ze bylo lepiej na wysokich obrotach ale elestycznosc sie zsyfila i nierowno pracowal na wolnych-jeden lubi jak musi dawac gazu zeby mu silnik nie zgasl a inny woli jak mu silniczek cyka i zeby bylo lux wszystko.
Pewnie jakis chip by mu to rozwiazal a nawet by byl wskazany przy takiej modyfikacji.
Pare dni temu sie dowiedzialem ze jeszcze glowice splanowal o dodatkewe 0.2mm.
dzisiaj rozmawiałem z nim osobiście na temat tych jego wałków które miał zamontowane. Okazało sie ze to były wałki uzywane od nissana cunny chyba, ktory jeżdził w rajdach. To pewnie nie byly walki gt tylko jakies ostrzejsze i stad taki dupowaty efekt ale czemu Światek nie uprzedzil kolegi ze bedzie kicha.
sorki ze sam tak troche namotalem ale juz wszystko sie wyjasnilo!!!!