Strona 2 z 2

: 20 paź 2003, o 15:01
autor: Hayabusa
arts pisze:mi to wyglada na podobna produkcje co KM ... jest z nierdzewki ????? bo chyba nie, takze mysle ze to moze byc ostatnia zima w tym roku dla niego
wiesz mam go dopiero od 2 tyg. wiec nie wiem jak to bedzie po zimie. Narazie chodzi

: 20 paź 2003, o 21:33
autor: Gobo
Mam pytanie : co to znaczy dożywotnia gwarancja na tłumnik , i Chodzi tu uwaga o ..... KM . na allegro sprzedają . W stylu motocyklwym cały z nierdzewki .

: 20 paź 2003, o 21:44
autor: REN
Gobo pisze:Mam pytanie : co to znaczy dożywotnia gwarancja na tłumnik , i Chodzi tu uwaga o ..... KM . na allegro sprzedają . W stylu motocyklwym cały z nierdzewki .
do czasu az zardzewieje i skonczy sie jego zywot :lol: :lol:

: 20 paź 2003, o 22:07
autor: qomo
REN pisze:
Gobo pisze:Mam pytanie : co to znaczy dożywotnia gwarancja na tłumnik , i Chodzi tu uwaga o ..... KM . na allegro sprzedają . W stylu motocyklwym cały z nierdzewki .
do czasu az zardzewieje i skonczy sie jego zywot :lol: :lol:

o wlasnie: REN to dobrze ujal :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

: 20 paź 2003, o 22:42
autor: pirat
REN pisze:
Gobo pisze:Mam pytanie : co to znaczy dożywotnia gwarancja na tłumnik , i Chodzi tu uwaga o ..... KM . na allegro sprzedają . W stylu motocyklwym cały z nierdzewki .
do czasu az zardzewieje i skonczy sie jego zywot :lol: :lol:

hehehe to Ci się udałO :) święta prawda

: 21 paź 2003, o 09:14
autor: wow
ja mam sebringa stainless steel z tego co pamietam druga zime juz... teraz trzecia bedzie i daje rade... co prawda w srodku to juz niewiele chyba zostalo z tej gabczastej materii (ogien i takie tam) ale z zewnatrz wyglada calkiem dobrze...

: 21 paź 2003, o 21:05
autor: Hayabusa
wow pisze:ja mam sebringa stainless steel z tego co pamietam druga zime juz... teraz trzecia bedzie i daje rade... co prawda w srodku to juz niewiele chyba zostalo z tej gabczastej materii (ogien i takie tam) ale z zewnatrz wyglada calkiem dobrze...
heh ogien i takie tam :lol:

: 21 paź 2003, o 22:35
autor: endo
Dostalem odpowiedz z MG Motorsport:

1. Wersja nitowana .Blacha 0,8mm średnica poszycia 150mm. Kit środkowy o średnicy ukladu wydechowego. Końcówka o średnicy zewnętrznej do wyboru 80 lub 100mm. W komplecie wkladka wyciszająca i obejma montażowa. Cena 800zl

2. Wersja spawana- konstrukcyjnie taka sama jak nitowana lecz wykonana z blachy o grubości 1,6mm. Tu waga okolo 3,5kg. W komplecie również wkladka wyciszająca.
Cena 600zl.

Tlumik w wersji spawanej z podwójną końcówką kosztuje 700zl.
Wszystkie wykonane z blachy nierdzewnej żaroodpornej polerowanej.


Wcale to tak tanio nie wychodzi.. Co sadzicie na ten temat? Warto zainwestowac?

I jeszcze prosze o opinie na temat czegos takiego:
Zamiast tlumika środkowego najnowszy wyrób MG tzw.
strumieniowy tlumik sportowy montowany w miejsce tlumika środkowego. Cena 250zl także wykonany z nierdzewki.
Coz to takiego? Kolejna strumienica??

Dzieki za wszystkie odpowiedzi..

: 22 paź 2003, o 01:39
autor: !markos
zes sie panie zabral za tlumik - idz po rozum do glowy i odloz na zawiasy (kola juz masz ladne) :grin:

calego tlumika za 250pln to sie chyba z nierdzewki zrobic nie da.. zapewne jest to jakiegos rodzaju strumienica z efektem tlumienia.. mysle, ze mozesz spodziewac sie glosniejszej pracy calego ukladu po montazu tego ustrojstwa zamiast tlumika srodkowego :oko:

a moze m-tech z silencerem? cena wg. gt to 450pln. race garage 7811480
albo remus racing line? opel corsa b od 725pln. to w fosabie.. http://www.fosab.com.pl

: 22 paź 2003, o 09:25
autor: kristo
Zamontuj sobie taki z przecinaka i po sprawie :-D :grin: :-D :grin:
Obrazek

: 22 paź 2003, o 15:17
autor: endo
!markos pisze:zes sie panie zabral za tlumik - idz po rozum do glowy i odloz na zawiasy (kola juz masz ladne) :grin:
Tylko widzisz, ja 80% przebiegu robie w miescie, a wiesz jakie sa drogi w Warszawie, corsa c ma podobno seryjna zawieche o 33% twardsza od b, a oponki 50 tez troche robia i juz jest w miare twardo. Chetnie bym obnizyl zeby fajnie wygladala, ale boje sie, ze co chwila bede prostowal felgi albo wogole spieprze zawieszenie (ostatnio musialem wymienic sworzen wachacza na seryjnym zawieszeniu - kochane krawezniki..).
W tym miejscu wyraze swoj podziw dla arts'a, poklony! :-D..
Reasumujac jak juz kiedys bede mial silniczek troche zrobiony to pomysle o zawiasach - przy dzikiej mocy mojego obecnego potwora nie jest to jeszcze konieczne :-D :oko: :-D

No chyba, ze mi cos wczesniej odbije.. :grin:

: 22 paź 2003, o 16:21
autor: !markos
ale kto mowi o obnizaniu :oko: porzadne amortyzatory i po sprawie :grin:

a tlumik.. no coz.. fajna sprawa.. sam bym sobie cos zalozyl ciekawego.. takiego remusika z podpalana okragla koncowka np..

: 22 paź 2003, o 18:08
autor: endo
Nie no markos, jak juz wymieniac to trzeba tez obnizyc.. :-D
A jak chcesz taki tlumik to kup sobie KMa, a wow Ci przypali koncowke :oko: !

: 22 paź 2003, o 18:11
autor: arts
sam sobie sie dziwie :0 :0 :0 , ale obecnie idzie zima i ilosc dziur znacznie sie zwiekszy takze przesiadka bedzie na 14 na alumie lub 13 na stalowej...a 16 zazuce ponownie na wiosne :oko: .. bede musial przejzec dokladnie zawieszke bo juz denerwuje mnie te stukanie i dobijanie, co sprawdzic i na co wzrucici uwage ??? sporo kosztuje ten MG myslem ze bedzie taniej :0

: 22 paź 2003, o 18:36
autor: endo
U mnie jak juz wspomnialem przyczyna stukania byl uszkodzony sworzen wachacza, po wymianie autko tlumi wszelkie nierownosci cichutko i wszystkie walenia sie skonczyly..
A co do MG to ja tez myslalem, ze jest tansze, za taka cene mozna juz praktycznie miec remusa..

: 26 paź 2003, o 12:17
autor: endo
Mam prosbe do posiadaczy TISa/EPC:
Czy moglby mi ktos sprawdzic jaka jest srednica rury wydechowej przy laczeniu z tlumikiem koncowym w corsie c (jesli taka informacja tam jest oczywiscie)? Bede wdzieczny :D!
Wiem, wiem, zaraz ktos napisze, ze moge przeciez zmierzyc, tylko gdzies mi wcielo taki sprytny przyrzad jak suwmiarka, policzylem z obwodu, ale jakos dziwnie mi to wychodzi (chyba niedokladnie zmierzylem :oops: )..
Z gory dzieki!!!