Strona 2 z 2
: 20 paź 2003, o 15:01
autor: Hayabusa
arts pisze:mi to wyglada na podobna produkcje co KM ... jest z nierdzewki ????? bo chyba nie, takze mysle ze to moze byc ostatnia zima w tym roku dla niego
wiesz mam go dopiero od 2 tyg. wiec nie wiem jak to bedzie po zimie. Narazie chodzi
: 20 paź 2003, o 21:33
autor: Gobo
Mam pytanie : co to znaczy dożywotnia gwarancja na tłumnik , i Chodzi tu uwaga o ..... KM . na allegro sprzedają . W stylu motocyklwym cały z nierdzewki .
: 20 paź 2003, o 21:44
autor: REN
Gobo pisze:Mam pytanie : co to znaczy dożywotnia gwarancja na tłumnik , i Chodzi tu uwaga o ..... KM . na allegro sprzedają . W stylu motocyklwym cały z nierdzewki .
do czasu az zardzewieje i skonczy sie jego zywot

: 20 paź 2003, o 22:07
autor: qomo
: 20 paź 2003, o 22:42
autor: pirat
REN pisze:Gobo pisze:Mam pytanie : co to znaczy dożywotnia gwarancja na tłumnik , i Chodzi tu uwaga o ..... KM . na allegro sprzedają . W stylu motocyklwym cały z nierdzewki .
do czasu az zardzewieje i skonczy sie jego zywot

hehehe to Ci się udałO

święta prawda
: 21 paź 2003, o 09:14
autor: wow
ja mam sebringa stainless steel z tego co pamietam druga zime juz... teraz trzecia bedzie i daje rade... co prawda w srodku to juz niewiele chyba zostalo z tej gabczastej materii (ogien i takie tam) ale z zewnatrz wyglada calkiem dobrze...
: 21 paź 2003, o 21:05
autor: Hayabusa
wow pisze:ja mam sebringa stainless steel z tego co pamietam druga zime juz... teraz trzecia bedzie i daje rade... co prawda w srodku to juz niewiele chyba zostalo z tej gabczastej materii (ogien i takie tam) ale z zewnatrz wyglada calkiem dobrze...
heh ogien i takie tam

: 21 paź 2003, o 22:35
autor: endo
Dostalem odpowiedz z MG Motorsport:
1. Wersja nitowana .Blacha 0,8mm średnica poszycia 150mm. Kit środkowy o średnicy ukladu wydechowego. Końcówka o średnicy zewnętrznej do wyboru 80 lub 100mm. W komplecie wkladka wyciszająca i obejma montażowa. Cena 800zl
2. Wersja spawana- konstrukcyjnie taka sama jak nitowana lecz wykonana z blachy o grubości 1,6mm. Tu waga okolo 3,5kg. W komplecie również wkladka wyciszająca.
Cena 600zl.
Tlumik w wersji spawanej z podwójną końcówką kosztuje 700zl.
Wszystkie wykonane z blachy nierdzewnej żaroodpornej polerowanej.
Wcale to tak tanio nie wychodzi.. Co sadzicie na ten temat? Warto zainwestowac?
I jeszcze prosze o opinie na temat czegos takiego:
Zamiast tlumika środkowego najnowszy wyrób MG tzw.
strumieniowy tlumik sportowy montowany w miejsce tlumika środkowego. Cena 250zl także wykonany z nierdzewki.
Coz to takiego? Kolejna strumienica??
Dzieki za wszystkie odpowiedzi..
: 22 paź 2003, o 01:39
autor: !markos
zes sie panie zabral za tlumik - idz po rozum do glowy i odloz na zawiasy (kola juz masz ladne)
calego tlumika za 250pln to sie chyba z nierdzewki zrobic nie da.. zapewne jest to jakiegos rodzaju strumienica z efektem tlumienia.. mysle, ze mozesz spodziewac sie glosniejszej pracy calego ukladu po montazu tego ustrojstwa zamiast tlumika srodkowego
a moze m-tech z silencerem? cena wg. gt to 450pln. race garage 7811480
albo remus racing line? opel corsa b od 725pln. to w fosabie..
http://www.fosab.com.pl
: 22 paź 2003, o 09:25
autor: kristo
: 22 paź 2003, o 15:17
autor: endo
!markos pisze:zes sie panie zabral za tlumik - idz po rozum do glowy i odloz na zawiasy (kola juz masz ladne)
Tylko widzisz, ja 80% przebiegu robie w miescie, a wiesz jakie sa drogi w Warszawie, corsa c ma podobno seryjna zawieche o 33% twardsza od b, a oponki 50 tez troche robia i juz jest w miare twardo. Chetnie bym obnizyl zeby fajnie wygladala, ale boje sie, ze co chwila bede prostowal felgi albo wogole spieprze zawieszenie (ostatnio musialem wymienic sworzen wachacza na seryjnym zawieszeniu - kochane krawezniki..).
W tym miejscu wyraze swoj podziw dla arts'a, poklony!

..
Reasumujac jak juz kiedys bede mial silniczek troche zrobiony to pomysle o zawiasach - przy dzikiej mocy mojego obecnego potwora nie jest to jeszcze konieczne
No chyba, ze mi cos wczesniej odbije..

: 22 paź 2003, o 16:21
autor: !markos
ale kto mowi o obnizaniu

porzadne amortyzatory i po sprawie
a tlumik.. no coz.. fajna sprawa.. sam bym sobie cos zalozyl ciekawego.. takiego remusika z podpalana okragla koncowka np..
: 22 paź 2003, o 18:08
autor: endo
Nie no markos, jak juz wymieniac to trzeba tez obnizyc..
A jak chcesz taki tlumik to kup sobie KMa, a wow Ci przypali koncowke

!
: 22 paź 2003, o 18:11
autor: arts
sam sobie sie dziwie :0 :0 :0 , ale obecnie idzie zima i ilosc dziur znacznie sie zwiekszy takze przesiadka bedzie na 14 na alumie lub 13 na stalowej...a 16 zazuce ponownie na wiosne

.. bede musial przejzec dokladnie zawieszke bo juz denerwuje mnie te stukanie i dobijanie, co sprawdzic i na co wzrucici uwage ??? sporo kosztuje ten MG myslem ze bedzie taniej :0
: 22 paź 2003, o 18:36
autor: endo
U mnie jak juz wspomnialem przyczyna stukania byl uszkodzony sworzen wachacza, po wymianie autko tlumi wszelkie nierownosci cichutko i wszystkie walenia sie skonczyly..
A co do MG to ja tez myslalem, ze jest tansze, za taka cene mozna juz praktycznie miec remusa..
: 26 paź 2003, o 12:17
autor: endo
Mam prosbe do posiadaczy TISa/EPC:
Czy moglby mi ktos sprawdzic jaka jest srednica rury wydechowej przy laczeniu z tlumikiem koncowym w corsie c (jesli taka informacja tam jest oczywiscie)? Bede wdzieczny

!
Wiem, wiem, zaraz ktos napisze, ze moge przeciez zmierzyc, tylko gdzies mi wcielo taki sprytny przyrzad jak suwmiarka, policzylem z obwodu, ale jakos dziwnie mi to wychodzi (chyba niedokladnie zmierzylem

)..
Z gory dzieki!!!