Strona 2 z 2
: 27 lip 2004, o 23:23
autor: ThomasTsT
O FUCK to zeczywiscie... lepszy SWAP... SZUKAJCIE A ZNAJDZIECIE...(ktos madry tak powiedział... niewiem czy nie BOG).... to faktycznie musze sie rozejzec za silniczkiem...
: 27 lip 2004, o 23:44
autor: REN
AdamXXL pisze:nie wiem czy aktualne
Kod: Zaznacz cały
OPEL VECTRA
1992 r., 160 tys. km, 2000 cm3, DOHC, 16V, silnik ze skrzynią biegów F-20, na gwarancji
Cena: 1.300 zł
Leśna, 075/721-12-88
jak aktualne to jutro jade kupic

: 27 lip 2004, o 23:50
autor: ThomasTsT
REN niedosc ci ze masz najsybsze Combo w europie

to jeszce chcesz jeden silnik 2,0:P... zostaw cos dla innych hehe.... no wole sie nie scigac po ten silnik bo zeby wygrac z toba musiał bym wyjechac w zeszłym tygodniu zeby byc pierwszym przed toba:Pheheheh

...POZDRAWIAM ps. mam nadzieje ze wpadniesz na zlocik do łodzi...
: 27 lip 2004, o 23:55
autor: AdamXXL
to jakieś 20km ode mnie, gdyby były jakieś zawody dajcie znać stanę z szachownicą na mecie

: 28 lip 2004, o 09:47
autor: sir_Dave
ThomasTsT pisze:REN niedosc ci ze masz najsybsze Combo w europie

to jeszce chcesz jeden silnik 2,0:P... zostaw cos dla innych hehe...
Ren po prostu bedzie teraz wykupywal z rynku takie silniki zeby nikt nie
mogl byc od niego lepszy

: 28 lip 2004, o 10:19
autor: ThomasTsT
hehe REN dobrze kombinuje

: 28 lip 2004, o 11:37
autor: AdamXXL
w przypadku rena to leta wpakowałbym do corsy A, a c20xe w combolocie
: 28 lip 2004, o 12:26
autor: UhU
303 konie w Corsie A ?? O taaak

Najlepiej w taką zaniedbaną żeby podejrzeń nie wzbudzała (coś jak ta od GEKO)
Chociaż osobiście wole zadbane

: 28 lip 2004, o 12:48
autor: sir_Dave
AdamXXL pisze:w przypadku rena to leta wpakowałbym do corsy A, a c20xe w combolocie
A moze ren cichaczem kombinuje cos na wzor tego ??
http://www.forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=38075
: 28 lip 2004, o 16:10
autor: ThomasTsT
albo zaczyna mu sie sypac jego silnik od obciazen... albo poprostu tak jak za komuny NA ZAPAS hehe... w sumie to była by chyba okazja taki silnik 2,0 16V...
: 28 lip 2004, o 17:50
autor: GUMIS2000
trzeba sie zastanowć do czego chesz uzywać ten samochod i to jest najwazniejsze
: 28 lip 2004, o 18:03
autor: ThomasTsT
Moja fura ma słuzyc mi do startow na 1/4 mili.... a w tygodniu moja mama ma nia jezdzic do sklepu po bułki...

: 28 lip 2004, o 18:59
autor: arts
panowie zastopujcie trche wyscigi ... bo pan jest w Rajchu..... wraca dopiero w przyszlym tygodniu

ps. komorki nie odbiera na terenie dojczlandow:-(
: 28 lip 2004, o 19:18
autor: AdamXXL
arts pisze:panowie zastopujcie trche wyscigi ... bo pan jest w Rajchu..... wraca dopiero w przyszlym tygodniu

ps. komorki nie odbiera na terenie dojczlandow:-(
znaczy się ktoś poważnie zabrał się za to ogłoszenie

: 29 lip 2004, o 00:14
autor: arts
: 31 lip 2004, o 11:57
autor: satan
karolek01 pisze:A ile orientacyjnie kosztuje turbo do corsy
Ja dowiadywałem się u Chojanckiego ale do 1.4 w szesnastu zaworach to kszyknoł mi 12 tysi.
Możesz zainstalować NOS ale trzeba go używać z głową
REN pisze:8k pln
?
: 31 lip 2004, o 13:34
autor: UhU
satan pisze:karolek01 pisze:A ile orientacyjnie kosztuje turbo do corsy
Ja dowiadywałem się u Chojanckiego ale do 1.4 w szesnastu zaworach to kszyknoł mi 12 tysi.
Możesz zainstalować NOS ale trzeba go używać z głową
REN pisze:8k pln
?
12 tyś :0 :0 :0 Nie lepiej zrobić swapa na 1,6 ? Przynajmniej nie trzeba będzie kitów szukac jak do 2,0... Czy może się myle ?
: 31 lip 2004, o 14:27
autor: qomo
UhU pisze:satan pisze:karolek01 pisze:A ile orientacyjnie kosztuje turbo do corsy
Ja dowiadywałem się u Chojanckiego ale do 1.4 w szesnastu zaworach to kszyknoł mi 12 tysi.
Możesz zainstalować NOS ale trzeba go używać z głową
REN pisze:8k pln
?
12 tyś :0 :0 :0 Nie lepiej zrobić swapa na 1,6 ? Przynajmniej nie trzeba będzie kitów szukac jak do 2,0... Czy może się myle ?
nie mylisz sie...ale jak juz bedziesz mial 1.6 to turbo tez bedziesz chcial

: 31 lip 2004, o 16:04
autor: arts
a kto by niechcial miec takiego gadzetu ktory robi piekne pssss psss

: 31 lip 2004, o 16:06
autor: satan
arts pisze:a kto by niechcial miec takiego gadzetu ktory robi piekne pssss psss

łym, łym, łym pssss pssss łym, łym pssss

: 31 lip 2004, o 16:08
autor: arts
no i jeszcze obowiazkowo bummm bumm z glosniczka basowego

: 31 lip 2004, o 16:14
autor: satan
arts pisze:no i jeszcze obowiazkowo bummm bumm z glosniczka basowego

i cym, cym, cym z tweeterów

: 31 lip 2004, o 16:45
autor: qomo
satan pisze:arts pisze:no i jeszcze obowiazkowo bummm bumm z glosniczka basowego

i cym, cym, cym z tweeterów

i wytatułowany łokieć na szybie!!
oto przepis na ctmowicza

: 31 lip 2004, o 16:48
autor: satan
i przynajmniej 1 konflikt z prawem o ruchu drogowym
: 31 lip 2004, o 17:22
autor: qomo
satan pisze:i przynajmniej 1 konflikt z prawem o ruchu drogowym
i koniecznie dacha trzeba zaliczyc
ja juz to mam zglowy
: 31 lip 2004, o 17:25
autor: satan
Czyli juz trafiłeś do grona "VIP-ów". gratulujemy

: 31 lip 2004, o 17:50
autor: GUMIS2000
qomo pisze:UhU pisze:satan pisze:
Ja dowiadywałem się u Chojanckiego ale do 1.4 w szesnastu zaworach to kszyknoł mi 12 tysi.
Możesz zainstalować NOS ale trzeba go używać z głową
?
12 tyś :0 :0 :0 Nie lepiej zrobić swapa na 1,6 ? Przynajmniej nie trzeba będzie kitów szukac jak do 2,0... Czy może się myle ?
nie mylisz sie...ale jak juz bedziesz mial 1.6 to turbo tez bedziesz chcial

no niby tak
ale łape od silnika i tak przeba barć od X16XE
dotego jeszcze pompa paliwa bo w 16 jest wydajniejsza
potem jeszcze takie duperele ja zbiorniczek wyrównawczy
i troche grzebania w elektronice
aha chłodnica tez moze pojsc do wymiany na wieksza
i na koniec trzeba pamintać o HAMULCACH !!!
: 31 lip 2004, o 17:54
autor: satan
a potem w myślach na stacji benzynowej błagasz prezesów ORLENU żeby obniżyli ceny benzyny
: 31 lip 2004, o 17:59
autor: arts
albo miec wszystko w dupie... i zalozyc gaz
