Strona 2 z 2

: 23 mar 2004, o 00:06
autor: REN
duze turbo
Obrazek

oooo robi sie mocowanie dla nowego wentylatora
Obrazek

: 23 mar 2004, o 08:06
autor: osman14
calkiem spore to tłoczydlo :grin:

czyli 300 PS w zasieu reki :)2 powodzenia i pokaz wykrs .... :oko:

: 23 mar 2004, o 13:14
autor: wow
yeah! yeah! takie rzeczy tygrysy lubia najbardziej, zwlaszcza jesli w powietrzu pachnie wiosna!!! yeah! gimme more! 8)

: 24 mar 2004, o 10:05
autor: REN
http://www.promotormocy.pl/samochod.php?lp=26

juz jezdzi ale nie jest wystrojony :D

: 24 mar 2004, o 10:23
autor: endo
Mega wypas! Jak tylko bedzie wykres to nie zapomnij sie pochwalic! :-D

: 24 mar 2004, o 10:32
autor: sierak
Sweet :grin: Fajny opisik :)

: 24 mar 2004, o 13:30
autor: cyberpooh
kosmos :0 :D

: 24 mar 2004, o 13:55
autor: AdamXXL
tak.. zaślinić się można :oko:

: 24 mar 2004, o 14:36
autor: marog
slinik juz z wygladu prezentuje sie bardzo ladnie :) Czekamy na wyniki i 300 PS :)

: 24 mar 2004, o 17:06
autor: osman14
marog pisze:300 PS :)
300Ps<<??

chyba moim skromnym zaniem tak bedzie :grin:

: 24 mar 2004, o 17:20
autor: wow
jak to zwykle bardzo sympatyczny opis i fajnie zrobiona robota... fajnie, naprawde fajnie opstrykane i opisane :) zajebiscie sie ciesze, ze kolejna faza projektu combo ma sie ku koncowi... jezdzacy dowod na realizacje planow i marzen.

tak dalej Ren! dobra robota!!!

: 24 mar 2004, o 18:41
autor: kubelt
Przyznam ze z duza niecierpliwoscia czekam na wykres :D I na subiektywna opinie, jak sie jezdzi tak lekkim samochodem z napedem na przod i takim tabunem koni pod maska.

: 24 mar 2004, o 20:09
autor: GUMIS2000
A mnie ciekawi czy Jeremy Clarcson ma racje czy nie ...................

: 24 mar 2004, o 21:41
autor: kubelt
GUMIS2000 pisze:A mnie ciekawi czy Jeremy Clarcson ma racje czy nie ...................
IMHO jego slowa sa zbytnio rzucone na wiatr. 250 koni w saab`ie 95 to co innego niz 250 w combolocie. Moc wytypowalem losowo, zeby nie bylo zaraz, ze sie pomylilem :D

: 24 mar 2004, o 22:12
autor: GUMIS2000
Kubelt widzałem ze na ciebie mozna zawsze liczyć :-D :-D :-D

: 25 mar 2004, o 17:01
autor: REN
no niestety podczas testów nie wytrzymała świeca i pękła porcelana :( rozbieramy silnik żeby określić uszkodzenia :( :( :(

: 25 mar 2004, o 17:05
autor: AdamXXL
REN pisze:no niestety podczas testów nie wytrzymała świeca i pękła porcelana :( rozbieramy silnik żeby określić uszkodzenia :( :( :(
:0 :0 :)26 oby dobrze się skończyło

: 25 mar 2004, o 17:58
autor: REN
teraz wiem tyle, ze nie ma kompresji na jednym cylindrze a samochod zaczal straszliwie kopcic :-?

: 25 mar 2004, o 19:36
autor: cyberpooh
kubelt pisze:
GUMIS2000 pisze:A mnie ciekawi czy Jeremy Clarcson ma racje czy nie ...................
IMHO jego slowa sa zbytnio rzucone na wiatr. 250 koni w saab`ie 95 to co innego niz 250 w combolocie. Moc wytypowalem losowo, zeby nie bylo zaraz, ze sie pomylilem :D
a pozatym to nie clarkson twierdzi tylko inzynierowie saaba :-P

: 25 mar 2004, o 23:12
autor: AdamXXL
przy takiej mocy mogła pójść uszczelka (OBY) jeśli miałeś silniczek odprężany uszczelką, to bardzo bym się nie dziwił, ale skoro piszesz że świeca wysypała się do środka to strach się bać :-? . Jak coś konkretnego będzie wiadomo, to pisz od razu!

: 25 mar 2004, o 23:16
autor: kristo
Ja już ofiare w kościele złożyłem- żeby głowica była nienaruszona :(

: 26 mar 2004, o 11:44
autor: Szwagier
tez mam nadzieje ze nic powaznego :placz2:

: 26 mar 2004, o 13:27
autor: REN
ufff tylko wypalone gniazda w glowicy, frezowanie i po bolu

: 26 mar 2004, o 13:30
autor: kubelt
I powrot do swiec NGK czy juz sie zraziles?

: 26 mar 2004, o 13:37
autor: REN
swiece NGK sa OK, a uszkodzenia powstaly w wyniku uszkodzenia wastegate i spalania stukowego

: 26 mar 2004, o 14:56
autor: AdamXXL
pacjent przeżył :grin: to czekamy teraz na pomiary z hamowni

: 27 mar 2004, o 09:55
autor: satan
Konkurencja wymięknie 8-)