Strona 2 z 2

: 27 mar 2004, o 11:19
autor: UcHO
Zielony kolorek jest dobry, syfu nie bedzie, jak mcham porośnie to przynajmniej nie bedzie widac :-P :oko:

: 27 mar 2004, o 18:51
autor: !markos
jak dla mnie kolor fatalny.. wolalbm wyczyscic, odrdzewic i zostawic niepolakierowany.. szczegolnie nieudane jest polaczenie niebieskiego, zielonego i pomaranczowego w jednym miejscu..

: 27 mar 2004, o 19:50
autor: wow
waleczek 296 i duze zawory... no ladnie... powiem tak: samochod bedzie malo kulturalny... :) obstawiam spalanie na poziomie 15-20 litrow na 100 w miescie, ale bedzie zajebiscie. przydaloby sie przesunac w gore ogranicznik obrotow i doprezyc glowice o ile jeszcze nie jest to zrobione.

achas, plucie ogniem przy schodzeniu z obrotow gwarantowane (chyba, ze ciagle jest katalizator... jesli jest to i tak nie przezyje dlugo z pewnoscia)...

: 28 mar 2004, o 00:02
autor: =JUHol=
wow pisze:waleczek 296 i duze zawory... no ladnie... powiem tak: samochod bedzie malo kulturalny... :) obstawiam spalanie na poziomie 15-20 litrow na 100 w miescie, ale bedzie zajebiscie. przydaloby sie przesunac w gore ogranicznik obrotow i doprezyc glowice o ile jeszcze nie jest to zrobione.

achas, plucie ogniem przy schodzeniu z obrotow gwarantowane (chyba, ze ciagle jest katalizator... jesli jest to i tak nie przezyje dlugo z pewnoscia)...
katalizatora nie ma :-D a co do ogranicznika obrotow to jest taki plan ale jednoczesnie obawa o silnik :-? no i skrzynie biegow....

: 28 mar 2004, o 15:52
autor: wow
bez przesuniecia ogranicznika nie wykorzystacie tego co najlepsze z tego walka... trwalosc silnika hmm... mysle, ze na 7500 mozecie bez obawy przesunac, natomiast wyzej to w zaleznosci od stanu silnika... jego zuzycia, potencjalnych luzow w ukladzie korbowym... dwulitrowy ecotec ukrecil seryjny wal dopiero przy 8200rpm z tego co pamietam. a skrzynia... moment zabija skrzynie, nie moc... wiec o skrzynie nie martwilbym sie...

: 28 mar 2004, o 16:06
autor: osman14
a czy np: przy walkach 256 stopni trzeba doprezac glowice i zakladac regulowane kola czy wystarczy je zalowyc i dobrze wystroic samochod? :oko:

: 28 mar 2004, o 16:36
autor: wow
1. walki 256 w 16v to nie to samo co walek 256 w 8v, tym niemniej...
2. do kazdych ostrzejszych od seryjnych walkow dobrze jest doprezyc glowice i wypadaloby to zrobic
3. regulowane kola to zupelnie inna bajka tez... nie ma zupelnie zadnej zaleznosci miedzy walkiem, a koniecznoscia montazu regulowanych kol. regulowane kola mozna zalozyc do seryjnych walkow, przeprowadzic regulacje i zoptymalizowac przebieg mocy. w 20xe regulacja na kolach przynosi calkiem fajne wyniki przy obrotach mocy maksymalnej. tak wiec koniecznosci regulacji walkow nie ma, moze to tylko pomoc... w koncu walki sa tak zrobione zeby dzialaly dobrze juz przy zalozeniu ich jak fabryka kaze...
4. wystroic - zawsze! seryjna elektronika nie jest w stanie ogarnac takich stanow jakie wystepuja w silniku na nieseryjnych walkach...

reasumujac: mozna spokojnie zalozyc walki i je stroic elektronika bez regulacji na kolach, ale przy doprezeniu glowicy. ja osobiscie od razu zrobilbym tez port polish glowicy...

: 28 mar 2004, o 20:09
autor: osman14
tak tez myslalem ale po niedzielnej rozmowie wybijam sobie walki z glowy :oko: