Strona 2 z 2

: 18 maja 2004, o 11:53
autor: Porszak
spoko dzieki ja az tak strasznych problemow nie mam, odpukac ..... i u mnie problemem jest tylko spadanie obrotow czasem tak nisko ze kontrolka od ladowania sie potrafi zapalic

: 20 maja 2004, o 23:10
autor: Kurbat
wymienilem ten olej na 10 w,przejechalem jakis 1000 km i zaczyna powoli "szykac" jak wczesniej...
:(
tyle

: 5 cze 2004, o 00:07
autor: Kurbat
Zaszły zmiany. Powiem krótko : wymieniono mi w warsztacie łańcuch + ślizgi + napinacz + jakaś uszczelka. Zażyczyłem sobie zobaczyc stare części i taki zestaw mi pokazali. Wymienić misieli bo się tłukło juz niemożliwie i nie było bata na to. Tłumaczenie, że sie tłucze bo tttm było nie do przyjęcia.
Teraz jest OK, za to silnik zaczął "pojekiwać". Pracuje jakos tak : wrrrrrUUUUUwrrrrrUUUUwrrrrrUUUUwrrrrrUUU :-D na wolnych obrotach. Mam nadzieję, że z opisu dzwięk skojarzycie.
Poza tym spox!

: 6 cze 2004, o 09:37
autor: Hayabusa
Porszak pisze:spoko dzieki ja az tak strasznych problemow nie mam, odpukac ..... i u mnie problemem jest tylko spadanie obrotow czasem tak nisko ze kontrolka od ladowania sie potrafi zapalic
mam to samo :/
wczoraj mi pompa wodna poszła i poniedziałek bedzie montaż nowej ;-)

: 6 cze 2004, o 14:21
autor: Porszak
hayabusa 5, a ile Twoja corsa ma nabangalane na liczydle? u mnie juz jest prawie 80kkm

: 8 cze 2004, o 07:29
autor: Hayabusa
Porszak pisze:hayabusa 5, a ile Twoja corsa ma nabangalane na liczydle? u mnie juz jest prawie 80kkm
mój bolid ma 93 tyś km :)23, a auto jest z 1999 roku ;-)

: 8 cze 2004, o 07:31
autor: Hayabusa
i pompe juz wymieniłem ale to jest popier***** tylu śrubek to ja jeszcze nie widziałem :lol: