: 19 maja 2004, o 00:02
buhahahadtox pisze:bo to co ja pisze to robia firmy na zachodzie do normalnej jazdy...
buhahahadtox pisze:bo to co ja pisze to robia firmy na zachodzie do normalnej jazdy...
ok jak tylko zeskanuje wrzuce co było przed chipemkubelt pisze:Panowie od wykresow i zachipowanych dwulitrowek - prosilbym serdecznie o wykresy przed wymiana chipa gdyz inaczej nie ma o czym mowic. Jesli wzrost mocy po zachipowaniu liczona jest od wartosci, ktora fabryka podaje i tyle powinno byc to chyba zaszla jakas pomylka.
Chyba kazda osoba, ktora choc raz byla na hamowni doskonale wie, ze parametry fabryczne sa zadko spotykane, zazwyczaj jest tego mniej lub wiecej pod maska.
Aha, i ja nie prowokuje tylko naprawde chcialbym zobaczyc wykresy by moc sobie porownac przebieg krzywych. Dzieki z gory
W przypadku wolnossacych to tak, mozna to uznac za regule (choc sa wyjatki). W przypadku doladowanych juz nie, szczegolnie nowe diesle.ArA pisze:co do tego więcej to raczej zadne niema więcejwiększość ma mniej
mozna dodac do tego jeszcze warunki panujace jakie sa w danym momencie temp. itd.kubelt pisze:W przypadku wolnossacych to tak, mozna to uznac za regule (choc sa wyjatki). W przypadku doladowanych juz nie, szczegolnie nowe diesle.ArA pisze:co do tego więcej to raczej zadne niema więcejwiększość ma mniej
Racja - rowniez bardziej zauwazalne przy silnikach doladowanych niz wolnossacych. Dmuchwa nie nadrobi strat. Swoja droga z checia bym sprawdzil roznice w moim silniku w zimnym dniu i podczas dnia upalnego. Wykres mam ze stycznia, moze w lipcu/sierpniu wybiora sie ponownie by sprawdzic roznice.ArA pisze:mozna dodac do tego jeszcze warunki panujace jakie sa w danym momencie temp. itd.
źródło http://www.tuning.pl -> artykół o Corsie Super 1600
Opel Corsa VK 1600
Klasa: A-6, Trofeum Super 1600
Takie ładne dane. Przykład silnika wyczynowego
Silnik:
POJEMNOŚĆ - 1598 cm3 (zrobiony na podstawie 1.8 )
TYP - benzynowy, atmosferyczny
TURBINA - brak
UŁOŻENIE - poprzecznie z przodu
LICZBA CYLINDRÓW - 4
WAŁKI ROZRZĄDU - 2 w głowicy
ZAWORY NA CYLINDER - 4
MOC - ok 215 KM
PRZY (obr/min) - 8750 obr
MAX. MOMENT OBROTOWY - ok 199 Nm
PRZY (obr/min) - 6250 obr
postuluje dokladnie o to samo! i o wyniki z tej samej hamowni...kubelt pisze:Panowie od wykresow i zachipowanych dwulitrowek - prosilbym serdecznie o wykresy przed wymiana chipa gdyz inaczej nie ma o czym mowic.
hej od tego czasu przez to auto przewineło się chyba koło 5 chipów takze daj na looz
wiesz trochę mnie to zdziwiło i chętnie przeproszę jak powie o co biega!ArA pisze:hej od tego czasu przez to auto przewineło się chyba koło 5 chipów takze daj na loozi nie siej zametu
on nie kituje znam to auto i wiem co się z nim dzieje na bieżšco doc często gosci na hamowni i stšd te rózne wynikiAdamXXL pisze:wiesz trochę mnie to zdziwiło i chętnie przeproszę jak powie o co biega!ArA pisze:hej od tego czasu przez to auto przewineło się chyba koło 5 chipów takze daj na loozi nie siej zametu
A ja sie z tym nie zgodze i pozwole sobie zacytować fragment z nowego GTkubelt pisze:W przypadku wolnossacych to tak, mozna to uznac za regule (choc sa wyjatki). W przypadku doladowanych juz nie, szczegolnie nowe diesle.ArA pisze:co do tego więcej to raczej zadne niema więcejwiększość ma mniej