140 koni to mozna miec pierdzaco bez narazania silnika na spadek jego trwalosci. do granicy pt. "silnik dlugo nie wytrzyma" zostalo jeszcze jakies 20-30 koni.kristo pisze:...dłubanego 14xe do 140km... / ...ale raczej sam silnik długo by tak nie wytrzymał.
x14xe wytrzymałość silnika
-
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Sam mówiłeś że panewki siadają przy 150.!markos pisze:140 koni to mozna miec pierdzaco bez narazania silnika na spadek jego trwalosci. do granicy pt. "silnik dlugo nie wytrzyma" zostalo jeszcze jakies 20-30 koni.kristo pisze:...dłubanego 14xe do 140km... / ...ale raczej sam silnik długo by tak nie wytrzymał.
To może ugryze to inaczej. Korzystanie cały czas z 100% mocy napewno spowoduje jego szybsze zużycie, jak nie samego silnika to innych cześći (skrzynia, ośki itd)

- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Podtlenek nie wchodzi w grę, jak napisał Markos, żaden fun uzyc tego 4 razy do roku. Bardziej chodziło mi o turbinkę, ale widze, ze chyba silniczek jednak sie do tego nie nadaje. Bo bawic się po to, zeby uzyskac +50ps to troche bez sensu. Myslałem może że to taka konstrukcja co pociagnie jakies 180psów, bez strachu, ze jak dmuchne ostrzej, to mi wypluje połowe betów przez rure wydechową
Ale widze ze chyba nie bardzo. Co do spalania, to zawsze mozna zagazować auto (nie podtlenkiem) i może palic nawet 20l/100km bo i tak bedzie taniej. Jedyne rozwiazanie jak widze, to takie soft turbo, ale 140qcy to nie rewelacja. Zeby to jeździło jako tako to musiałbym wybebeszyc calutki samochód do blachy a nie chce. najrozsadniejsze wyjście to swapik, ale tu koszty tez są pokaźne...cieżka sprawa 


CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
hardkorowe turbo to ogolnie ciezka sprawa, bo to duze cisnienia, wieksze obicazenia, zajebiscie wysoki moment, ktory moze skrecic skrzynie, polosie, zabic sprzeglo.. atmosfera nawet jesli bedzie miala ta sama moc, to bedzie miala duzo nizszy moment. dzieki temu skrzynia moze pozostac seryjna, to samo tyczy sie tlokow, korb i walu. balbym sie chyba tylko o panewki i sprzeglo, ale to najtansze mody z wymienionych wyzej 


- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Kwestia pod rozwagę, tylko trzeba jeszcze troche pieniązków w takim razie dozbierać 

CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
też obstawałbym za 14t bo może 120-140KM to nie za wiele, jednak niutków jak będzie prawie tyle co w c20xe to już coś. o ile się oriętuje to za przyśpieszenie w głównej mierze odpowiada moment obrotowy a moc w kucach to powiedzmy chwyt reklamowy
. Sam mam poważnie przytkany wydech i w okolicach od 4500obr powoli się przytyka więc kręcenie do odcięcia nie ma sensu, a jadąc momentem mam czas koło 12s do 100. turbinka da większy moment na prawie całym zakresie obrotów a przy atmosferze trzeba trzymać się wysokich obrotów. Wniosek n/a kręcone do mocy jak przy turbo - beee, turbinka - cacy
. Oczywiście to tylko moje zdanie

