Strona 2 z 2

: 17 cze 2004, o 14:46
autor: orzel220
ja dolacze sie z pytankiem do kolegi ile kosztowalo by opuszczenie corsinki interesuja mnie w sumie jak najnizsze koszta chociaz w przyblizenniu ale tak zeby to mialo w miare rece i nogi i nie wysypalo sie na jakims zakrecie razem ze mna :lol: i podjcie w miare mozliwosi jakies nazwy bo ja w tym temacie to konkretnie zieeeelony jestem

: 17 cze 2004, o 14:51
autor: !markos
jak ma miec rece i nogi to bedzie drogo. jak chcesz obnizyc i utwardzic to ponizej 2000pln nie zejdziesz. jesli chcesz tylko lekko utwardzic to mozna sporo taniej. mowimy o nowych czesciach.

chyba, ze uzywka z brytyjskiego, albo niemieckiego ebay'u..

: 17 cze 2004, o 15:11
autor: orzel220
mysle ze moze pozostanmy narazie przy opcji lekkiego utwardzenia a jesli chodzi o czesci to lepiej brac nowe czy na urzywkach tez jeszcze mozna posmigac

: 18 cze 2004, o 23:05
autor: ThomasTsT
HA dzis juz minoł 3 dzien od kad poruszam sie Corsa... jak narazie z tuningu to udało mi sie zrobic Szyber dach..(cholernie kosztowny poszło 1600zł.... ale to bardzo praktyczna sprawa...)... sportowe swiece NGK,alusy... jutro chce zamontowac jeszce stozek K&N i tu pojawia sie problem bo puszka od filtra jest kształtu "patelni"... i niema bata zeby go załozyc.... ale wiem ze gdybym miał dolot do gaznika podobny jak np w astrze 1.4 na jedno punktowym wtrysku to by sie dało to załozyc... i teraz mam pytanko ile takie cus moze kosztowac na szrocie i czy to by wogule pasowało do mojego gaznika??... a moze macie inna opcjie co do załozenia tego stozka?? tak wogule to ktorego załozyc K&N czy Jacki??? bo mam obydwa...

: 18 cze 2004, o 23:41
autor: qomo
ThomasTsT pisze:HA dzis juz minoł 3 dzien od kad poruszam sie Corsa... jak narazie z tuningu to udało mi sie zrobic Szyber dach..(cholernie kosztowny poszło 1600zł.... ale to bardzo praktyczna sprawa...)... sportowe swiece NGK,alusy... jutro chce zamontowac jeszce stozek K&N i tu pojawia sie problem bo puszka od filtra jest kształtu "patelni"... i niema bata zeby go załozyc.... ale wiem ze gdybym miał dolot do gaznika podobny jak np w astrze 1.4 na jedno punktowym wtrysku to by sie dało to załozyc... i teraz mam pytanko ile takie cus moze kosztowac na szrocie i czy to by wogule pasowało do mojego gaznika??... a moze macie inna opcjie co do załozenia tego stozka?? tak wogule to ktorego załozyc K&N czy Jacki??? bo mam obydwa...

ja mam stozek KN...a za ta poszke zaplacilem 50 zl - ale pan byl bardzo oporny i odkrecil to z przepustnicy dopiero po dlugich namowach - dobra rada - wez ze sobo torksy...

: 18 cze 2004, o 23:44
autor: Porszak
skoro masz oba to i tak bezdyskusyjnie K&N. a jesli chodzi o montaz to sie nie wypowiem bo nie wiem jak to wyglada wszystko

: 19 cze 2004, o 00:31
autor: qomo
a wiec tak:

Obrazek

Obrazek

a tak jest u mnie:

Obrazek




wieksze info:

http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.p ... ot&start=0

: 19 cze 2004, o 22:00
autor: ThomasTsT
OOoooOOo WIELKIE dzieki za fotki:) :grin: ... a jeszce jedno pytanie... czy strumiennica dolotu powietrza (WEGLARSKIEGO) cus da w corsie??

: 19 cze 2004, o 22:06
autor: qomo
ThomasTsT pisze:OOoooOOo WIELKIE dzieki za fotki:) :grin: ... a jeszce jedno pytanie... czy strumiennica dolotu powietrza (WEGLARSKIEGO) cus da w corsie??
odposc sobie jesli chcesz cos poprawic wydechem to lepiej odluz kase i jedz do elteca i zrob calosc...tak wiem powiesz: KASA...no coz ja mam ten sam problem - takie zycie. A i jak cos to w zadnym wypadku nie kupuj KM'a!! :oko: :grin:

: 19 cze 2004, o 22:11
autor: ThomasTsT
no OK OK tylko kto tu mowi o strumiennicy WYDECHOWEJ?? :lol: mi chodzi o strumiennice dolotu... akurat taka mi została po maluchu.. i zastanawiam sie czy mozna by ja załozyc do corsy.... co do wydechu to robie go sam...(kolektor rurowy+wywalenie sierotkowego tłumika+koncowy tłumik własnej (przetestowanej KONSTRUKCJI)+dwie koncuwy po bokach auta:D...

: 19 cze 2004, o 22:24
autor: Porszak
Thomas tylko czy ta strumienica po malaczu nie jest robiona pod niego wlasnie czyli dedykowana? corsa ma wiekszy silnik niz maluch, nawet 2x :-D wiekszy. a czy w maluch poczules jakis zmiany po tej strumienicy w w zachowaniu auta. zmiany na tyle widoczne ze nie jest to libido(czy jak to sie ppisze)???

: 19 cze 2004, o 22:31
autor: ThomasTsT
na tej strumiennicy wkrecał sie lepiej i wyzej na obroty...

: 19 cze 2004, o 22:39
autor: Porszak
poniewaz ja zbieram sie z ta strumienica od roku juz to mam zamiar ja wyprobowac i mam nadzieje ze da efekt. i spodziewam sie tego ze przesunie mi max. momet nixej bo na stozku i 2 przelotowych tlumikach ciagnie od 4k obr i zeby przysppieszac jak najlepiej musze go krecic pod samo odciecie 1 i 2 inaczej wypada z takiego, powiedzmy 'ciagu'

: 19 cze 2004, o 22:56
autor: ThomasTsT
jesli chodzi o strumiennice wydechowa to jestem nieufny co do tego wynalazku... moj kolega zamontował to w Xantji... po czym dzieki strumiennicy zatarł pierscienie na 2 tłokach.... w obawie o autko nie montuje kaich udogodnien.... w aucie mojego ojca(Siena 1,6 120KM) wywaliłem katalizator... ale w jego miejsce wstawiłem tłumik rozprezny od poloneza(odpowiednio zmodyfikowany dla sondy lambda)... i faktycznie silnik sie odetkał... efekty widac odrazu...:)

: 20 cze 2004, o 01:58
autor: qomo
ThomasTsT pisze:(Siena 1,6 120Km)

yyy chyba 106???

: 20 cze 2004, o 17:13
autor: ThomasTsT
tak ale to nie jest orginalny silnik :grin: .... siena nie jest za ciezka.... i w sumie 106KM wystarcza (moze az za nadto zwykłemu smiertelnikowi) ale dwum takim tuningowym swirom jak ja i moj ojciec nie.. :-D wiec 'poprawilismy troszke' silnik... były plany nawet turbiny i podtlenku... ale ojciec doszedł do wniosku ze to rodzinne auto i narazie to musi starczyc...

: 20 cze 2004, o 19:00
autor: Porszak
ale ta moc 120KM wzielisci skad? hamowaliscie sie w Zastec'u?

: 20 cze 2004, o 21:40
autor: -=m&m=-
Porszak pisze:hamowaliscie sie w Zastec'u?
a propo odhamiania się to planowany przez TKL jest
DYNO DAY
3 lipca 2004
godz. 9.00
ul. 1-Maja 14

ZAPRASZAMY WSZYSTKICH CHETNYCH

aby cena byla 50zl musi byc 5 autek

: 21 cze 2004, o 00:41
autor: Porszak
Michał ja sie pisze za te 50 zl. bo na bank bedize wiecej niz 5 aut. a tak wogole to jedrasik dorobił sie tez hamowni??

: 21 cze 2004, o 18:41
autor: ThomasTsT
O to moze ojca wysle:D.. na hamownie... dzieki za info dobrze wiedziec:D

: 15 wrz 2004, o 23:24
autor: ThomasTsT
WOW ale mi ten czas na tym forum szybciochem zleciał :-D no i juz 200postow mi sie jakos tak niechcacy napukało... eh co tu duzo gadac MAMY ZAJE....STY KLUB NO NIE:D??

: 16 wrz 2004, o 11:20
autor: Porszak
zaraz dostaniesz po glowie za odgrzewanie kotletow a poza tym nic ciekawego nie napisales, chociaz byc powiedzial ile siena ma koni z hamowni :-P

: 24 wrz 2004, o 16:19
autor: BRAWIMEX
ThomasTsT pisze:Co do finansow to po zakupie auta zostanie mi około 3 tys zł... (z czego musze jeszce obnizyc zawieche...) mam znajomego ktory moze mi załatrwic silnik 1,6(na chodzie) za 300zł...oczywiscie bez papierow ...na alegro znalazłem jakis silnik 2.0 Gsi za 1400zł.. :zakrecony: co do roboty to niema problemu bo z ojcem prowadzimy warsztacik samochodowy wiec robota nic nie kosztuje... :-D a jaka moc maja poszczegolne silniki opla?? 1,2 ma chyba 45KM tak??(mowa o gaznikowych silnikach)1,4-??;1,6-??;1,8-?;2,0-?? :zakrecony: :) POZDRO..
Tu sobie kuknij jaka jest moc silników... http://www.wixfiltron.com.pl/filtron/in ... ap=Katalog
Bo 1.2 ma nawet 58 KM.Ja mam też 1.2 i nie mam 45KM (C12NV)