Strona 2 z 2
: 17 cze 2004, o 14:46
autor: orzel220
ja dolacze sie z pytankiem do kolegi ile kosztowalo by opuszczenie corsinki interesuja mnie w sumie jak najnizsze koszta chociaz w przyblizenniu ale tak zeby to mialo w miare rece i nogi i nie wysypalo sie na jakims zakrecie razem ze mna

i podjcie w miare mozliwosi jakies nazwy bo ja w tym temacie to konkretnie zieeeelony jestem
: 17 cze 2004, o 14:51
autor: !markos
jak ma miec rece i nogi to bedzie drogo. jak chcesz obnizyc i utwardzic to ponizej 2000pln nie zejdziesz. jesli chcesz tylko lekko utwardzic to mozna sporo taniej. mowimy o nowych czesciach.
chyba, ze uzywka z brytyjskiego, albo niemieckiego ebay'u..
: 17 cze 2004, o 15:11
autor: orzel220
mysle ze moze pozostanmy narazie przy opcji lekkiego utwardzenia a jesli chodzi o czesci to lepiej brac nowe czy na urzywkach tez jeszcze mozna posmigac
: 18 cze 2004, o 23:05
autor: ThomasTsT
HA dzis juz minoł 3 dzien od kad poruszam sie Corsa... jak narazie z tuningu to udało mi sie zrobic Szyber dach..(cholernie kosztowny poszło 1600zł.... ale to bardzo praktyczna sprawa...)... sportowe swiece NGK,alusy... jutro chce zamontowac jeszce stozek K&N i tu pojawia sie problem bo puszka od filtra jest kształtu "patelni"... i niema bata zeby go załozyc.... ale wiem ze gdybym miał dolot do gaznika podobny jak np w astrze 1.4 na jedno punktowym wtrysku to by sie dało to załozyc... i teraz mam pytanko ile takie cus moze kosztowac na szrocie i czy to by wogule pasowało do mojego gaznika??... a moze macie inna opcjie co do załozenia tego stozka?? tak wogule to ktorego załozyc K&N czy Jacki??? bo mam obydwa...
: 18 cze 2004, o 23:41
autor: qomo
ThomasTsT pisze:HA dzis juz minoł 3 dzien od kad poruszam sie Corsa... jak narazie z tuningu to udało mi sie zrobic Szyber dach..(cholernie kosztowny poszło 1600zł.... ale to bardzo praktyczna sprawa...)... sportowe swiece NGK,alusy... jutro chce zamontowac jeszce stozek K&N i tu pojawia sie problem bo puszka od filtra jest kształtu "patelni"... i niema bata zeby go załozyc.... ale wiem ze gdybym miał dolot do gaznika podobny jak np w astrze 1.4 na jedno punktowym wtrysku to by sie dało to załozyc... i teraz mam pytanko ile takie cus moze kosztowac na szrocie i czy to by wogule pasowało do mojego gaznika??... a moze macie inna opcjie co do załozenia tego stozka?? tak wogule to ktorego załozyc K&N czy Jacki??? bo mam obydwa...
ja mam stozek KN...a za ta poszke zaplacilem 50 zl - ale pan byl bardzo oporny i odkrecil to z przepustnicy dopiero po dlugich namowach - dobra rada - wez ze sobo torksy...
: 18 cze 2004, o 23:44
autor: Porszak
skoro masz oba to i tak bezdyskusyjnie K&N. a jesli chodzi o montaz to sie nie wypowiem bo nie wiem jak to wyglada wszystko
: 19 cze 2004, o 00:31
autor: qomo
: 19 cze 2004, o 22:00
autor: ThomasTsT
OOoooOOo WIELKIE dzieki za fotki:)

... a jeszce jedno pytanie... czy strumiennica dolotu powietrza (WEGLARSKIEGO) cus da w corsie??
: 19 cze 2004, o 22:06
autor: qomo
ThomasTsT pisze:OOoooOOo WIELKIE dzieki za fotki:)

... a jeszce jedno pytanie... czy strumiennica dolotu powietrza (WEGLARSKIEGO) cus da w corsie??
odposc sobie jesli chcesz cos poprawic wydechem to lepiej odluz kase i jedz do elteca i zrob calosc...tak wiem powiesz: KASA...no coz ja mam ten sam problem - takie zycie. A i jak cos to w zadnym wypadku nie kupuj KM'a!!

: 19 cze 2004, o 22:11
autor: ThomasTsT
no OK OK tylko kto tu mowi o strumiennicy WYDECHOWEJ??

mi chodzi o strumiennice dolotu... akurat taka mi została po maluchu.. i zastanawiam sie czy mozna by ja załozyc do corsy.... co do wydechu to robie go sam...(kolektor rurowy+wywalenie sierotkowego tłumika+koncowy tłumik własnej (przetestowanej KONSTRUKCJI)+dwie koncuwy po bokach auta:D...
: 19 cze 2004, o 22:24
autor: Porszak
Thomas tylko czy ta strumienica po malaczu nie jest robiona pod niego wlasnie czyli dedykowana? corsa ma wiekszy silnik niz maluch, nawet 2x

wiekszy. a czy w maluch poczules jakis zmiany po tej strumienicy w w zachowaniu auta. zmiany na tyle widoczne ze nie jest to libido(czy jak to sie ppisze)???
: 19 cze 2004, o 22:31
autor: ThomasTsT
na tej strumiennicy wkrecał sie lepiej i wyzej na obroty...
: 19 cze 2004, o 22:39
autor: Porszak
poniewaz ja zbieram sie z ta strumienica od roku juz to mam zamiar ja wyprobowac i mam nadzieje ze da efekt. i spodziewam sie tego ze przesunie mi max. momet nixej bo na stozku i 2 przelotowych tlumikach ciagnie od 4k obr i zeby przysppieszac jak najlepiej musze go krecic pod samo odciecie 1 i 2 inaczej wypada z takiego, powiedzmy 'ciagu'
: 19 cze 2004, o 22:56
autor: ThomasTsT
jesli chodzi o strumiennice wydechowa to jestem nieufny co do tego wynalazku... moj kolega zamontował to w Xantji... po czym dzieki strumiennicy zatarł pierscienie na 2 tłokach.... w obawie o autko nie montuje kaich udogodnien.... w aucie mojego ojca(Siena 1,6 120KM) wywaliłem katalizator... ale w jego miejsce wstawiłem tłumik rozprezny od poloneza(odpowiednio zmodyfikowany dla sondy lambda)... i faktycznie silnik sie odetkał... efekty widac odrazu...

: 20 cze 2004, o 01:58
autor: qomo
ThomasTsT pisze:(Siena 1,6 120Km)
yyy chyba 106???
: 20 cze 2004, o 17:13
autor: ThomasTsT
tak ale to nie jest orginalny silnik

.... siena nie jest za ciezka.... i w sumie 106KM wystarcza (moze az za nadto zwykłemu smiertelnikowi) ale dwum takim tuningowym swirom jak ja i moj ojciec nie..

wiec 'poprawilismy troszke' silnik... były plany nawet turbiny i podtlenku... ale ojciec doszedł do wniosku ze to rodzinne auto i narazie to musi starczyc...
: 20 cze 2004, o 19:00
autor: Porszak
ale ta moc 120KM wzielisci skad? hamowaliscie sie w Zastec'u?
: 20 cze 2004, o 21:40
autor: -=m&m=-
Porszak pisze:hamowaliscie sie w Zastec'u?
a propo odhamiania się to planowany przez TKL jest
DYNO DAY
3 lipca 2004
godz. 9.00
ul. 1-Maja 14
ZAPRASZAMY WSZYSTKICH CHETNYCH
aby cena byla 50zl musi byc 5 autek
: 21 cze 2004, o 00:41
autor: Porszak
Michał ja sie pisze za te 50 zl. bo na bank bedize wiecej niz 5 aut. a tak wogole to jedrasik dorobił sie tez hamowni??
: 21 cze 2004, o 18:41
autor: ThomasTsT
O to moze ojca wysle:D.. na hamownie... dzieki za info dobrze wiedziec:D
: 15 wrz 2004, o 23:24
autor: ThomasTsT
WOW ale mi ten czas na tym forum szybciochem zleciał

no i juz 200postow mi sie jakos tak niechcacy napukało... eh co tu duzo gadac MAMY ZAJE....STY KLUB NO NIE:D??
: 16 wrz 2004, o 11:20
autor: Porszak
zaraz dostaniesz po glowie za odgrzewanie kotletow a poza tym nic ciekawego nie napisales, chociaz byc powiedzial ile siena ma koni z hamowni

: 24 wrz 2004, o 16:19
autor: BRAWIMEX
ThomasTsT pisze:Co do finansow to po zakupie auta zostanie mi około 3 tys zł... (z czego musze jeszce obnizyc zawieche...) mam znajomego ktory moze mi załatrwic silnik 1,6(na chodzie) za 300zł...oczywiscie bez papierow ...na alegro znalazłem jakis silnik 2.0 Gsi za 1400zł..

co do roboty to niema problemu bo z ojcem prowadzimy warsztacik samochodowy wiec robota nic nie kosztuje...

a jaka moc maja poszczegolne silniki opla?? 1,2 ma chyba 45KM tak??(mowa o gaznikowych silnikach)1,4-??;1,6-??;1,8-?;2,0-??

POZDRO..
Tu sobie kuknij jaka jest moc silników...
http://www.wixfiltron.com.pl/filtron/in ... ap=Katalog
Bo 1.2 ma nawet 58 KM.Ja mam też 1.2 i nie mam 45KM (C12NV)