Strona 2 z 50
: 27 gru 2004, o 23:01
autor: kamiloooo
: 27 gru 2004, o 23:14
autor: -=kLaRi=-
Ja jeszcze raz powiem ,ze super

)) caly czas sie wpatruje w te fotki

)
: 27 gru 2004, o 23:33
autor: kamiloooo
-=kLaRi=- pisze:Ja jeszcze raz powiem ,ze super

)) caly czas sie wpatruje w te fotki

)

: 28 gru 2004, o 00:55
autor: dudek81
Ja może nie jestem tak wpatrzony w corsy jak wy.
Ale kawał dobrej roboty.
Jak dla mnie wypas.
Plastix tylko odrzuca.
: 28 gru 2004, o 01:20
autor: Pirr
No furk WYPASIK jeszcze raz słowa uznania

a pozatym fajne fotki

: 28 gru 2004, o 22:44
autor: pafcio
Kamilooo super furka. Naprawde zajebista... respect

: 28 gru 2004, o 23:58
autor: pirat
Ja tez te fotki ciagle przegladam i podziwiam...
Kamillo powinienec jeszcze zrobic centralna wycieraczke, jak to ma byc german style
A takie grile bez znaczka widzialem na ebayu, chyba od mattiga
: 29 gru 2004, o 01:00
autor: -=kLaRi=-
moim zdaniem wycieraczki sa ok , ta pionowa to po 1 nie bardzo wydajne w sciaganiu wody z szyby a po 2 wiesniacko to wyglada ,takie jest moje zdanie , pion wycieraczka to dla kanta predzej ;P
: 29 gru 2004, o 11:10
autor: kamiloooo
pirat pisze:
Kamillo powinienec jeszcze zrobic centralna wycieraczke, jak to ma byc german style
A takie grile bez znaczka widzialem na ebayu, chyba od mattiga
Wycieraczka tez mi chodzi po glowie tylko dosc drogi jest mechanizm 80 euro.. :0 a grille sa na ebayu za dosc rozsadna cene ale kiedy ja takigo szukalem to znalazlem w katalogu d&w tylko za 100 euro :0 wiec zrobilem go sam i jest

: 30 gru 2004, o 10:58
autor: satan
nic dodać, nic ująć
Bomba

: 16 kwie 2006, o 19:21
autor: kamiloooo
przeniose troche moj temacik do gory...
pojazd w chwili obecnej wyglada tak:
-brak ciemnych szybek
-gwincik zamontowany
-sprzedane mangelsy
2 miesiace nie mialem samochodzika i sie lekko zapomnialem....

i zrobila sie usterka...wyrwany krzyzak polosi....
i musiala mnie odholowac profesjonalna pomoc drogowa...
plany na mam nadzieje niedaleka przyszlosc to:
-nowe felgi z jakims rancikiem
-wnetrze gsi
-inny tyl
-nowy lakierek
: 16 kwie 2006, o 19:31
autor: !markos
kamiloooo pisze:-gwincik zamontowany
i moze jeszcze dopiszesz, ze da sie na tym normalnie jezdzic...?

: 16 kwie 2006, o 19:33
autor: kamiloooo
jak jest maksymalnie na gorze to nie jest najgorzej...
im bardziej w dol tym wiekszy kask i gume na szczeke trzeba zakladac....

: 16 kwie 2006, o 19:52
autor: !markos
chyba nie powiesz mi, ze im nizej tym twardziej sie robi, bo po pierwsze nie jest to mozliwe, a po drugie kloci sie to z idea pracy zawieszenia srubowego. cos bzdurzysz od rzeczy...
: 16 kwie 2006, o 20:10
autor: kamiloooo
hmmm to co zauwazylem to wlasnie jak skrece go prawie maksymalnie w dol to amortyzatory maja bardzo maly skok,nie za wiele ugiecia i jest mega twardo....
jak jest podniesiony to tez jest twardo ale nie tak bardzo...
czy moze cos zle wyczulem dzialanie tego zawieszenia??

: 16 kwie 2006, o 20:14
autor: D12
Kamillooo podziwiam za glebe, nie podejrzewałem, że można mieć coś niżej niż arts ale są lepsi

heh Czemu tyle czasu byłeś bez autka ?
: 16 kwie 2006, o 20:18
autor: !markos
twardosc nie powinna zmieniac sie wraz ze zmiana wysokosci. jesli tak jest to znaczy, ze za nisko go opuszczasz - poza wartosc krytyczna gdy zachowany jest jeszcze pelny skok roboczy sprezyn.
jesli amortyzatory dobija do konca to czeka cie zakup nowego gwinciku

: 16 kwie 2006, o 20:26
autor: kamiloooo
ale twardosc jest chyba zalezna od amortyzatora??
czyli jak jest na maksa na gorze to na dziurach chodzi na prawie calej swej dlugosci jesli skrecisz w dol to amortyzator sie troche schowa i czesc robocza sie skroci...
duzo nie skrecilem bo zostalo jeszcze 5 cm do skrecenia ....
ja mam gwint KW, koles mial SUPERSPORTA i podobnie sie zachowywal jego gwint jak moj...
: 16 kwie 2006, o 20:52
autor: D12
!markos pisze:twardosc nie powinna zmieniac sie wraz ze zmiana wysokosci. jesli tak jest to znaczy, ze za nisko go opuszczasz - poza wartosc krytyczna gdy zachowany jest jeszcze pelny skok roboczy sprezyn.
jesli amortyzatory dobija do konca to czeka cie zakup nowego gwinciku

Czyli pomimo gleby np. 80/60 można mieć komfort jak przy serii ?
: 16 kwie 2006, o 21:00
autor: Staneq
D12 pisze:Czyli pomimo gleby np. 80/60 można mieć komfort jak przy serii ?
nie..
: 16 kwie 2006, o 21:08
autor: kozzi
D12 pisze:!markos pisze:twardosc nie powinna zmieniac sie wraz ze zmiana wysokosci. jesli tak jest to znaczy, ze za nisko go opuszczasz - poza wartosc krytyczna gdy zachowany jest jeszcze pelny skok roboczy sprezyn.
jesli amortyzatory dobija do konca to czeka cie zakup nowego gwinciku

Czyli pomimo gleby np. 80/60 można mieć komfort jak przy serii ?
hahahahahahahahaha jest to absolutnie nie możliwe!!
acha podziwiam Cie Kamilooo za gwincik ja mam już dość takiej jazdy i przesiadam się na coś bardziej konfortowego

: 16 kwie 2006, o 21:13
autor: !markos
D12 pisze:Czyli pomimo gleby np. 80/60 można mieć komfort jak przy serii ?
nie, bo gwint kupiony jako fabryczny sam w sobie ma krotszy skok roboczy niz seryjne zawieszenie, a do tego zawsze sprzedawany jest jako duzo twardszy.
teoretycznie rzecz ujmujac jest to jednak mozliwe, bo panowie zdaje sie zapomnieli, ze gwint jako jedyny pozwala na praktycznie dowolny dobor sprezyn/helperow.....
: 16 kwie 2006, o 21:31
autor: kozzi
oczywiście że jest to możliwe ................ teoretycznie

bo zanim znajdzie te odpowiednie pod siebie to może minąć troche czasu

: 16 kwie 2006, o 21:35
autor: !markos
na swiecie jest wystarczajaca ilosc ludzi, ktorzy sie na tym znaja, zeby nie byc skazanym na samodzielne testy typu "uda sie, albo sie nie uda i bede musial kupic kolejne sprezyny"
: 16 kwie 2006, o 21:42
autor: arts
: 16 kwie 2006, o 21:42
autor: kozzi
oczywiście zgadzam się z Tobą Markos, ale nie sądze żeby Kamilooo ich szukał

: 16 kwie 2006, o 22:37
autor: D12
aha, markos dzięki. Akurat przerabiam temat gwint i jestem ciekaw za i przeciw i czego się można spodziewać.
tu wyzej byl zacytowany post artsa, ale zapewnie nie o niego chodzilo, takze pozwolilem sobie skasowac
mod
dzięki
: 17 kwie 2006, o 13:39
autor: Porszak
D12 pisze:Czemu tyle czasu byłeś bez autka ?
bo ciezko znalesc taki przegub hhehe
?kamiloo co sie stalo bo to jest ta sama "awaria" ktora mialem w lublinie

: 17 kwie 2006, o 15:13
autor: kamiloooo
pojazd byl na wyjezdzie 2 miesiace...
no wlasnie czemu sie tak stalo to nie wiem..wzial i sie wysypal krzyzak...

: 17 kwie 2006, o 18:30
autor: Porszak
kamiloooo pisze:pojazd byl na wyjezdzie 2 miesiace...
no wlasnie czemu sie tak stalo to nie wiem..wzial i sie wysypal krzyzak...

sprawdz czy ktoras poduszka nie jest oberwana i czy nie masz luzow w zawieszeniu ja mialem na tych 2 srubach laczacych zwrotnice i amortyzator