Strona 2 z 2

: 12 lip 2005, o 19:39
autor: kubelt
Z P3000 nie mialem doswiadczenia, mialem natomiast nieprzyjemne z P6000.
Co do zakupow przez internet - jestem za. SP01 kupilem o 70 zl/sztuka taniej niz u wulkanizatora, dostawa w 2 dni po zlozeniu zamowienia.

: 12 lip 2005, o 22:55
autor: kozzi
a ja uważam że Pirelli to dobra firma miałem P5000 Drago 185/60/14 i spisywały sie całkiem dobrze :oko:

: 12 lip 2005, o 22:58
autor: =JUHol=
ja tez mam P5 czy 6 nie pamietam DRAGO i sa totalnie z dupy.... boje sie szybciej w zakrety wchodzic co by nie wypasc od razu

: 12 lip 2005, o 23:05
autor: kozzi
=JUHol= pisze:ja tez mam P5 czy 6 nie pamietam DRAGO i sa totalnie z dupy.... boje sie szybciej w zakrety wchodzic co by nie wypasc od razu
serio P5000 Drago?? a moje całkiem dobre były :-?

: 12 lip 2005, o 23:06
autor: =JUHol=
no mam teraz z tylu P5000 Drago i jest tragedia... dodam ze to sa te kierunkowe bo widzialem tez z symetrycznym bieznikiem - nigdy wiecej ot co! i kazdemu odradzam

: 12 lip 2005, o 23:07
autor: YAQB
Co do P6000 tez sie podpisze pod tym, ze sa glosne a i nie za przyczepne.

: 13 lip 2005, o 10:16
autor: endo
P3000 seryjnie montuja teraz do cc, slyszalem pare opinii, ze nie sa najlepsze. Natomiast co do klebera to mam go zalozonego na inny samochod i do normalnej spokojnej jazdy sa ok, nie sa glosne itp.. Dodatkowa atrakcja jest to, ze mozna kupic je w wersji protectis czyli z zelem zapobiegajacym przebiciom (nie dotyczy bokow opony) - bawilem sie tym u wulkanizatora i faktycznie, w opone "klienci" wbili cos kolo 300 razy gwozdzia, a cisnienie nadal to samo. Z tych dwoch wybralbym klebera, jest pewnie tanszy