Strona 2 z 4
: 8 kwie 2005, o 10:46
autor: Szwagier
Sprawdz przewod podcisnieniowy ktory idzie do serwa,czy gdzies nie lapie powietrza.
Co do objawow ze co jakis czas masz pedal miekki to mozliwe ze serwo padlo,memranka moze miec jakas niewielka dziurke przez ktora lapie powietrze i dlatego pedal idze prawie do podlogi
: 8 kwie 2005, o 16:00
autor: radzio_gsi
a czy wiekszy hamulec z przodu nie przeszkadza w hamowaniu lewa noga? tzn czy nie za mocno dlawi silnik? i czy duzo mocniej pedal idzie do dolu? kola sie blokuja latwiej czy jest wieksze "wyczucie"?
: 8 kwie 2005, o 18:01
autor: =JUHol=
a po co hamowac lewa noga jak sie ma przod naped??? nie kumam tego... z tylnym to owszem ale z przednim
trzeba miec wyczucie... jak do kazdych
: 8 kwie 2005, o 19:16
autor: !markos
hamowanie lewa noga stosuje sie zarowno w rwd jak i fwd. powiedzialbym nawet, ze w fwd robi sie to czesciej.. kwestia wyczucia - wystarczy wyregulowac pod siebie korektor na tylnej belce i mozna tak samo bokami chodzic jak wczesniej
pedal ma duzo wiekszy skok, latwiej sie kontroluje moment zblokowania. mi tam pasuje, na poczatku bylo dziwnie, ale jak sie przyzwyczailem i wsiadam teraz do normalnej corsy to jest z dupy
: 8 kwie 2005, o 21:53
autor: radzio_gsi
a w omegach tez sa tarcze 256 mm? bo jutro jade pod wawke na szroty szukac hamulcow bo mi juz bija
: 8 kwie 2005, o 22:00
autor: kozzi
radzio_gsi pisze:a w omegach tez sa tarcze 256 mm? bo jutro jade pod wawke na szroty szukac hamulcow bo mi juz bija
mnie się wydaje że są 286 i 296
: 8 kwie 2005, o 22:10
autor: REN
kozzi pisze:mnie się wydaje że są 286 i 296
tak jest w rzeczy samej, ja mam w Combo heble od omesi 286mm, klocki i tarcze podchodza te same co do Calibry Turbo, trzeba tylko zrobic tarcze na 4 sruby bo oryginalne do Omegi czy Cali sa na 5
: 8 kwie 2005, o 22:17
autor: AdamXXL
omega a z silnikiem c20ne miała tarcze 256/24 zaciski z tłoczkiem 54 i identyczne jak w vectrze 4x4. z tą małą różnicą że zacisk prawy idzie na lewą stronę a lewy na prawo
: 9 kwie 2005, o 00:04
autor: =JUHol=
!markos pisze:pedal ma duzo wiekszy skok, latwiej sie kontroluje moment zblokowania. mi tam pasuje, na poczatku bylo dziwnie, ale jak sie przyzwyczailem i wsiadam teraz do normalnej corsy to jest z dupy
dokładnie to samo
OT: forum wrociło do normy?
: 9 kwie 2005, o 06:08
autor: -=kLaRi=-
Wrocilo ,ale jakis shit jest ,ktory "zgadza sie z wszystkim"-z ang. -cos jak bot jakis ??!
: 9 kwie 2005, o 15:45
autor: endo
A ja juz swoje klocki skatowalem
: 9 kwie 2005, o 18:56
autor: !markos
ROTFL!!!
chyba czas na ds performance
: 9 kwie 2005, o 19:00
autor: endo
!markos pisze:ROTFL!!!
No co? Ze jestem lepszy niz Ty czy jak?
Mowilem, ze te gm jakies miekkie sa
.
A po ile sa mniej wiecej te ds? Wiem, ze google, ale nie chce mi sie
: 9 kwie 2005, o 19:22
autor: !markos
drogo!
moje tez sa miekkie i w sumie to obawiam sie, ze jeszcze w tym sezonie bede musial kupic nowe...
: 9 kwie 2005, o 21:30
autor: -=kLaRi=-
W intercarsie musisz liczyc bez znizki kolo 450zl za Ferodo DS Performance 2000 ,ja wlasnie takie kupilem i czekam az zaloze;)
: 10 kwie 2005, o 15:19
autor: Corstek
-=kLaRi=- pisze:W intercarsie musisz liczyc bez znizki kolo 450zl za Ferodo DS Performance 2000 ,ja wlasnie takie kupilem i czekam az zaloze;)
W intercarsie w internecie 377,47 bez znizek.
fds 584
Do tego mozna smignac do czosnowa i bedzie znizka.
: 11 kwie 2005, o 22:52
autor: osman14
no to i ja sie pochwale
wlasnie wracam z garazu trwalo to troche ale zalozylem sobie zestaw tarcz z OMEGI A 256x24mm
tloczek 54mm calosc zalana plynem shella
jeszcze nie jezdzilem bo juz troche przy pozno ludziom halasowac ale jak troche dotre nowe heble napisze
zalozylem tarcze ate z vectry 2000 i klocki oryginal gm
zobaczymy jak bedzie banglac
: 12 kwie 2005, o 00:53
autor: Porszak
osman14 pisze:no to i ja sie pochwale
wlasnie wracam z garazu trwalo to troche ale zalozylem sobie zestaw tarcze z OMEGI A 256x24mm
tloczek 54mm calosc zalana plynem shella
............
zalozylem tarcze ate z vectry 2000 i klocki oryginal gm
......
to z czego w koncu te tarcze
??
: 12 kwie 2005, o 08:35
autor: osman14
dobre spostrzezenie zaciski z omegi A a tarcze z vectry 2000
: 12 kwie 2005, o 11:08
autor: -=kLaRi=-
Ja juz mam rozebrana corsiawe 1.2 wyciagnieta ,stare heble tez. Teraz czekam na mechanika az przyjedzie i looknie na kolo zamachowe i pozniej pojdzie do stoczenia.Potem silnik sie wrzucie + elektryka +
wrzucenie hebli (Na ktore sie juz doczekac nie moge)i c20rsa8v bedzie gotowa
))
: 12 kwie 2005, o 11:10
autor: !markos
to fajnie, ale co to ma wspolnego z hamulcami z astry..?
: 12 kwie 2005, o 11:25
autor: -=kLaRi=-
sorki... jakos tak wyszlo
: 12 kwie 2005, o 13:07
autor: GUMIS2000
osman14 pisze:no to i ja sie pochwale
wlasnie wracam z garazu trwalo to troche ale zalozylem sobie zestaw tarcz z OMEGI A 256x24mm
tloczek 54mm calosc zalana plynem shella
jeszcze nie jezdzilem bo juz troche przy pozno ludziom halasowac ale jak troche dotre nowe heble napisze
zalozylem tarcze ate z vectry 2000 i klocki oryginal gm
zobaczymy jak bedzie banglac
gratulacje :)
: 12 kwie 2005, o 13:09
autor: osman14
dzieki GUMIś
: 12 kwie 2005, o 13:46
autor: Porszak
hheh no wlasnie gratsy bo auto jest szybkie i teraz juz ma skuteczne hebelki
: 12 kwie 2005, o 14:08
autor: GUMIS2000
osman14 pisze:dzieki GUMIś :oko:
bardzo prosze
teraz tylko tył i bedzie komplet :oko: proponuje od kadeta GSI :oko:
: 12 kwie 2005, o 18:28
autor: osman14
no chcialoby sie ale juz fundusznu nie starczy bo jeszcze felgi i jakies amorki musze kupic
a tak pozatym zrobilem dzis z 15 kilosow lekko bo sie wszystko uklada i rzeczywiscie trzeba patrzec ze wsteczne lusterko coby mnie ktos w dupsko nie pocalowal
: 13 kwie 2005, o 21:43
autor: Corstek
Rozebralem w koncu chamulce i w sumie wszystko jest luz. Klocki nie popekane ani nic takiego. Starlem je papierem sciernym to przynajmniej przestaly troche piszczec (teraz tylko jak lekko chamuje).
Tarcze sie pokrzywily i starsznie bije przy chamowaniu, ale nie widac zadnych fioletowych przebarwien sugerujacych, ze tarcza sie spalila.
Tarcze sa mikody, a te podobno sa jednak w miare kiepskie (eksport na wschod w duzej mierze)
Myslicie, ze jest tak jak napisalem z tymi tarczami, czy to raczej to ze nie dotarlem klockow w sumie w miare twardych, bo to ebc i przez to tarcze ustapily, a klocki sie przegrzaly, dlatego teraz chamuja slabiej.
W tej sytuacji mysle nad zakupem klockow np. ate zwyczajnych i przetoczyc tarcze.
Czy tarcze tez moga sie juz do niczego nie nadawac?
ps: Zdjec nie daje, bo w sumie nic tam nie bylo widac. Klocki wygladaja elegancko, po starciu papierem to jak nowki, ale jakby sa bardziej sliskie przy dotyku (porownywalem z koncowka starych ferodo zjezdzonych na brembo maxach
)
: 13 kwie 2005, o 22:53
autor: =JUHol=
pierwsza rzecz ktorej moglo by u mnie nie byc (nie przeszkadza mi to) to straszny pył na felgach i to na zewnetrznych rantach
: 14 kwie 2005, o 08:21
autor: kozzi
Corstek pisze:Tarcze sa mikody, a te podobno sa jednak w miare kiepskie (eksport na wschod w duzej mierze)..........................
Tarcze Mikody robią w mojej miejscowości, straszny syf gorszych nie widziałem
Corstek pisze:W tej sytuacji mysle nad zakupem klockow np. ate zwyczajnych i przetoczyc tarcze.
Czy tarcze tez moga sie juz do niczego nie nadawac?.......................
Powiem Ci że przy zakupie nowych te tarcze juz nadawały się do NICZEGO, najlepszym rozwiązaniem będzie powieszenie ich nad łóżkiem