Strona 2 z 2

: 16 kwie 2005, o 21:22
autor: Marcin99
Kotlin pisze:Ja mam corse b z silnikiem X14sz i tez juz kiedys o tym czytalem ale u mnie jest tyl;ko taki plastik co niby ma trzymac ta kostke a kostki nie widac nigdzie moze wiecie gdzie ona jest a moze u mnie zlacze diag jest przy bezpiecznikach.
Pozdro
No tak, wiemy - niema go wcale hehe.
W tym silniku nie ma już oktanosleketora bo jest czujnik spalanie stukowego i to na podstawie jego wskazań ecu dobiera mapy zapłonu.
Jeśli masz gaz i wyczytasz że na lpg można przyśpieszyć zapłon kręcąc apratem zapłonowym (tzw kopułką) to też musze zmartwić kolege bo też nie da rady - jest DIS czyli zapłon bezpośredni.
Pozdr

: 16 kwie 2005, o 21:38
autor: UhU
Czyli przestawiając na 95 i jeżdżąc na polskiej U95 możemy zniszczyć silnik? JUHol nastraszyłeś mnie i teraz nie wiem czy warto tego dotykać :P

: 16 kwie 2005, o 22:05
autor: Kotlin
No to ze jest dis to wiedzialem ale gdy przeczytalem o tej kostce to sie strasznie zajaralem ze moze bedzie troszki lepiej chodzil ale nistety czar prysl no nic potraficie czlowiekowi popsuc humor :-(

: 17 kwie 2005, o 17:04
autor: Sznaps
W polsce kupiony w 93. Trudno nazwać to bylo salonem wtedy ale powiedzmy :-)

A doatkowo u mnie ten przełącznik jest naprzeciw kierowcy a nie przy prawym kole tak jak na fotce wcześniejszej.

: 17 kwie 2005, o 17:12
autor: radzio_gsi
a ja mysle ze tam jest jakas tolerancja, bo przeciez na roznych stacjach jest rozna benyzna, i mysle ze na luzaku mozna przelozyc, mi sie wydaje ze ma lepszy dol

: 19 lut 2006, o 16:16
autor: Mihó
Chciałem najpierw sprawidzć w jakiej pozycji mam wtyczkę - całe gniazdo po wyjęciu z tego uchwytu wchodzi w jeden tylko sposób i to taki, że jest zwrócone oznaczeniem "91" w stronę "widza". Z drugiej strony, gdzie spodziewam się "95" nie ma nic. Jak to jest ? Pamiętam że obracałem tę wtyczkę - zanim ją obróciłem miałem tą wytartą stroną "do siebie" - teraz mam stroną "91" do siebie, a raczej jej nie odwracałem (bo po co). Stawiam więc na to że poprzedni właściel źle zamontował ten przełącznik w uchwycie. Czy możecie mi powiedzieć jak to powinno być ustawione i czy może pasować "na odwrót" ?

: 19 lut 2006, o 16:20
autor: Staneq
jezdzisz na paliwie o jakiej liczbie oktanowej? (chodz na naszych stacjach to i tak zawsze loteria z tym)
tankujesz 95 i tak masz miec ustawione..skoro z jednej jest 91 to z drugiej gdzie wytarte bylo 95..

: 19 lut 2006, o 16:23
autor: Mihó
No i tak się spodziewam. Ale mi chodzi o coś innego. Żeby ustawienie "95okt" zaczęło obowiązywać, to wtyk ma być zwrócony napisem "95" w moją stronę, czy w stronę przegrody ?

: 19 lut 2006, o 16:32
autor: Staneq
jesli cyfry 95 sa widoczne to jest ustawiony na 95 no chyba logiczne..

: 19 lut 2006, o 18:39
autor: geo022
oto i fotka poglądowa jak ktoś wczesniej sobie zyczyl:
Obrazek

: 19 lut 2006, o 20:55
autor: -=kLaRi=-
U nas 3.65 na JETcie :) wiec jednak na bytomiu najnizsza cena paliwa ;)

: 19 lut 2006, o 20:59
autor: geo022
NEste Bytom 3,49 -dzis tankowalem :grin:

: 19 lut 2006, o 21:14
autor: Staneq
no tak ale ceny na poczatku watku sa z kwietnia.. emes odkopla trupa

: 19 lut 2006, o 21:23
autor: Mihó
Ostatnio często mi się to zdarza, jednak lepiej odkopać trupa niż po raz 154 pisać to samo

: 20 lut 2006, o 02:48
autor: -=kLaRi=-
Sluszne zauwaznie Staneq... heh nawet nie zwrocilem uwagi... ;)