Stuki na nowych amortyzatorach

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia Corsy B.
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

UcHO pisze:i do tego powinna byc ww rureczka przez która ma przechodzic trzpien amorka i na niej maja byc osaczone gumki.
o ile dobrze pamietam to w Koni sport są tylko 2 gumki z podkładkami i brak jest własie tej metalowej rureczki.
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Corstek
Nowy
Posty: 448
Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Corstek »

UcHO pisze:i do tego powinna byc ww rureczka przez która ma przechodzic trzpien amorka i na niej maja byc osaczone gumki. I wlasnie moim zdaniem to jest powodem walenia, ze zestaw dostarczony z amorkami jest za ubogi, prawdopodobnie guma idaca od strony nadkola jest zła, ma złe proporcje i to powoduje walenie, w tygodniu jak znajde chwilke czasu załoze wszystko na starych odpowiednikach i zdam raport :oko:
Chodzi pewnie o taka metalowa tuleje?

W kazdym badz razie w bilsteinie tego nie ma, jest tylko to co wyzej napisalem. Dodam oczywiscie, ze u mnie nic nie stuka bez tej rurki od prawie roku.
B x14sz
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

w spaxie zadnej metalowej rureczki nie bylo.. sachs advantage tez jej zdaje sie nie mial..
Obrazek
kozzi
Weteran
Posty: 1879
Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
Imię: Marcin
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: kozzi »

UcHO pisze:@kozzi: ta rurka to nie zadna rurka :-P to taka osłona na trzpien amorka aby jak zalozysz gume to w gume wkladasz ta "rureczke" i na trzpien amorka, a wszystko po to by go nie porysowac i aby gumka nie ruszała sie wraz z ruchem trzpienia amortyzatora :P
dla mnie wygląda jak rurka, a nie zaden talerzyk :zakrecony:
a poza tym to na tym rysuneczku który zamieściłem nie widac zadnego talerzyka od spodu, tak ma być??
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Corstek
Nowy
Posty: 448
Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Corstek »

Ten rysunek jest totalnie z dupy. Tez to przechodzilem. Mialem wszystkie czesci z rusunku i sobie to skladalem na wiele sposobow (wedlug tego rysunka) i zadnego nie bylem pewien. Pozatym czesci na rysunku wygladaja zupelnie inaczej niz w rzeczywistosci (przynajmniej troche inaczej).
W bilsteinie szlo to tak (od dolu) - podkladka, gumka, samochod, gumka, prawie taka sama podkladka jak na dole, tyle ze z wyzlobieniem na srube i na koniec sruba.

Jak cos to caly czas mam te wszystkie czesci i moge porobic zdjecia jak to wyglada.
Przy okazji sprawdzilem jak jest w kayabie i jest tak samo jak napisalem w bilsteinie.
B x14sz
kozzi
Weteran
Posty: 1879
Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
Imię: Marcin
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: kozzi »

Corstek pisze:Ten rysunek jest totalnie z dupy. Tez to przechodzilem. Mialem wszystkie czesci z rusunku i sobie to skladalem na wiele sposobow (wedlug tego rysunka) i zadnego nie bylem pewien. Pozatym czesci na rysunku wygladaja zupelnie inaczej niz w rzeczywistosci (przynajmniej troche inaczej).
W bilsteinie szlo to tak (od dolu) - podkladka, gumka, samochod, gumka, prawie taka sama podkladka jak na dole, tyle ze z wyzlobieniem na srube i na koniec sruba.

Jak cos to caly czas mam te wszystkie czesci i moge porobic zdjecia jak to wyglada.
Przy okazji sprawdzilem jak jest w kayabie i jest tak samo jak napisalem w bilsteinie.
dziwne troche, bo mam przed sobą właśnie te wszystkie części z rynusku i wyglądają dokładnie tak samo :zakrecony:
tzn. miałeś podkładke/taki talerzyk od spodu?? a ja mam właśnie taką rurke/tuleje jak jest w serii i nie wiem czy to właśnie to tak nie stuka :-?

ps: zapodaj fotki jeśli możesz!!
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
kozzi
Weteran
Posty: 1879
Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
Imię: Marcin
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: kozzi »

zapytam jeszcze bo juz sam nie wiem: może to za słabo przykręcony amortyzator i dla tego tak puka/stuka?? hmmm.... chyba szukam dziury w całym :zakrecony:
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
UcHO
Weteran
Posty: 1369
Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
Lokalizacja: Białystok / Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: UcHO »

@kozzi: !@#$%^&* do jasnej ciasnej! mowie Ci to juz od 3 dni, masz miec to złozone w takiej kolejnosci jak Cosrtek napisał :-P
kozzi
Weteran
Posty: 1879
Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
Imię: Marcin
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: kozzi »

UcHO pisze:@kozzi: !@#$%^&* do jasnej ciasnej! mowie Ci to juz od 3 dni, masz miec to złozone w takiej kolejnosci jak Cosrtek napisał :-P
fajnie że mówisz mi już to trzeci dzień tylko skąd mam wziąść tą dolną podkładke?? jak w ASO można dostać tylko te części które są na tym rysunku!!
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
frycek
Świeżak
Posty: 77
Rejestracja: 10 wrz 2001, o 02:00
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: frycek »

witam panowie.. ja po serwisie i uwaga - problem nie rozwiazany :0 :0 :0 juz kilkanascie ludzi ogladalo nasluchiwalo itd szkoda gadac.. w warsztacie rozebrano tylne amo, sprawdzilismy poprawnosc mocowania itd. wszystko bylo tak jak powinno byc tj tak jak pisze corstek w przypadku bilsteina. a ten rysunek co jset na forum tez jest poprawny tyle ze on dotyczy amo seryjnego od GM (wzialem stare amo i porownalem). stuk pojawil sie rowniez na lewym tyle po tych calych sprawdzianach.. pojechalem z warsztatu na przeglad techniczny bo mi sie konczy na poczatku maja, no i tam tez doplacilem do testu amo, sprawnosc w procentach: strona lewa/prawa: dla przodu 83/82 i dla tylu po rowne 80 na strone. Na amortyzatorach zrobilem niecale 600km. Na stacji diagnostycznej mily pan bardzo dokladnie badal tylne zawieszenie po moich sugestiach odnoscie tych stukow. przy zaciagnietym recznym bez obciazenia na tescie na plycie ruchomej przy jej przesuwie slychac ewiedntny stuk jakby cos przeskakiwalo.. facet nie jest w stanie stwierdzic co to ale mowi ze przenosi sie to na belke tylnego zawieszenia. Wiec plissss powiedzcie co tam moze przychodzic z elementow ktore moga sie wybic. wykluczam tutaj tuleje tylnej belki chociaz jak sadzicie moze to ona?
znalazlem jeszcze w katalogach ze jest taki element jak
-04 44 332 guma stab./t/ : wewn.l=p Corsa B;Tigra HPR cena 9.46 pln
co sie tyczy stabiliaztora tylnego - co jest tym stabilizatorem?
juz rozebralem cala corsiawke do blachy, wyjalem siedzenia z tylu, polke, wszystkie pierdoly nawet oslonki od tylnych reflektorow apteczke i stuk jest :(
gostek ktory czekal na przeglad w kolejce mowi ze wyrabane moga byc jakies zimmerblocki belki - czy to chodzi o ta gume stabilizatora? Powiem wam ze na tym naginaniu ten stuk (ten przeskok) byl naprawde wyraznie slyszalny.. masakra noooo :-? :placz:
mysle ze sprawnosc amo jak i same amo i ich mocowanie jest ok. powiedzcie co dalej? chyba zaplace i odstawie do opla :(:(:(
pozdr
#267 Corsa B x14sz
---==========---
frycek
Świeżak
Posty: 77
Rejestracja: 10 wrz 2001, o 02:00
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: frycek »

a tak wogole jesli ktos jest z okolicy katowic i ma podobny problem to proponuje spota moze razem cos wymyslimy, moze ktos poslucha tego stuku i bedzie wiedzial gdzie szukac :(
pozdr
#267 Corsa B x14sz
---==========---
Awatar użytkownika
Staneq
Post Mistrz
Posty: 2460
Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Staneq »

co do ludzi z katowic polecam ten watek
http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.p ... &start=390
Było c14se
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

jeez... moja stuka od 2 lat, jakos nic nie zgubilem i wszystko dziala. powinniscie miec chyba mercedesy :zakrecony:
Obrazek
Corstek
Nowy
Posty: 448
Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Corstek »

frycek pisze: znalazlem jeszcze w katalogach ze jest taki element jak
-04 44 332 guma stab./t/ : wewn.l=p Corsa B;Tigra HPR cena 9.46 pln
co sie tyczy stabiliaztora tylnego - co jest tym stabilizatorem?
juz rozebralem cala corsiawke do blachy, wyjalem siedzenia z tylu, polke, wszystkie pierdoly nawet oslonki od tylnych reflektorow apteczke i stuk jest :(
gostek ktory czekal na przeglad w kolejce mowi ze wyrabane moga byc jakies zimmerblocki belki - czy to chodzi o ta gume stabilizatora? Powiem wam ze na tym naginaniu ten stuk (ten przeskok) byl naprawde wyraznie slyszalny.. masakra noooo :-? :placz:
Ta guma stabilizatora to jest tylko do stabilizatora, ktorym w tym przypadku jest pret idacy w belce. Moze stukac, bo po to wlasnie jest ta guma, zeby stab. trzymal sie na srodku. Zajrzyj od spodu w belke i zobaczysz czy masz pret w srodku i jesli jest i nie ma 2 tych gum trojkatnych na nim to mozliwe, ze moze stukac.

Zimmerbloki pewnie moga stukac, choc sie z tym nie spotkalem (jak by co to sa to groszowe sprawy) Nie sa to te gumy stabilizatora.
Zimmerbloki to sa te czesci na ktorych belka porusza sie, takie gumowe tulej dosc grube z metalem w srodku (okolo 20zl jedna) drozej z montazem, ale bez przesady.

U mnie kiedys na maksa stukalo, ale to pekla dolna sruba mocowania amortyzatora, bo amor sie skrzywil razem z belka jak w kraweznik huknolem. Poza tym to bylo raczej grzechotanie (jak by wlozyc kamyczek
do malego plastikowego pudelka :0 ) powaznie dokladnie taki odglos byl i zadnej roznicy w jezdzie?? A sruby tylko poczatek wyszedl, a reszta zostala i trzeba bylo rozwiercac jedna z najtwardszych srub w samochodzie, masakra!!!

EDIT: Tak jeszcze patrzylem na ten rysunek i tam jeszcze sa potrzebne odboje, ktore na rysunku nie maja numerow.
Jak to z tym u was jest, bo np. w bilsteine nie ma ich, bo nie sa potrzebne, a w kayabie nie widac, bo oslona jest zintegrowana z amorem, ale wydaje mi sie ze pewnie w srodku jest jakis odboj.
B x14sz
Budzio
Swój
Posty: 831
Rejestracja: 26 paź 2002, o 16:20
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Budzio »

!markos pisze:jeez... moja stuka od 2 lat, jakos nic nie zgubilem i wszystko dziala. powinniscie miec chyba mercedesy :zakrecony:
Albo stopery w uszach :D

Sprawdz jeszcze jak sie zachowuje wydech, u mnie byly te gumu juz do bani na skutek czego obnizyl sie wydech i na koncu pukal o belke
..::CTM#117::..
Budzio
Swój
Posty: 831
Rejestracja: 26 paź 2002, o 16:20
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Budzio »

!markos pisze:jeez... moja stuka od 2 lat, jakos nic nie zgubilem i wszystko dziala. powinniscie miec chyba mercedesy :zakrecony:
Albo stopery w uszach :D


@frycek
Sprawdz jeszcze jak sie zachowuje wydech, u mnie byly te gumu juz do bani na skutek czego obnizyl sie wydech i na koncu pukal o belke
..::CTM#117::..
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

i wpadl juz ktos na rozwiazanie problemu ?? bo dołączyłem do osób zainteresowanych :-?
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
kozzi
Weteran
Posty: 1879
Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
Imię: Marcin
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: kozzi »

-=m&m=- pisze:i wpadl juz ktos na rozwiazanie problemu ?? bo dołączyłem do osób zainteresowanych :-?
buahahahahahhahaha zachciało się spaksa :grin:
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Awatar użytkownika
Hiv
Weteran
Posty: 1447
Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Hiv »

Każdy spax stuka czy to TEN SAM? :-D
Może znów corsa...
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

Hiv pisze:Każdy spax stuka czy to TEN SAM? :-D
nawet mnie nie denerwuj hiv :-?

byłem dzis w aso opla i nic nie wymyslili :)11 a miało byc tak pieknie ...
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

nie wiem czy chodzi o to samo stukanie, ale pewnie tak...bo we wszystkich be corsach ktorymi jezdzilem z tylu cos stukalo. corsy miewaly rozne zawieszenia od seryjnych po modyfikowane...
c20rsa, czlowieku meeen!
kozzi
Weteran
Posty: 1879
Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
Imię: Marcin
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: kozzi »

no widzisz Mike i problem się rozwiązał, poprostu tak musi stukać :lol:
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

kozzi pisze: poprostu tak musi stukać :lol:
nic nie musi :)4 miałem serie, miałem koni i nic nie stukało, u markosa tez nie stukało i wierze mu. Z tego co czytam to problem stukacza jest znany i na naszym forum i na tigrach ale rozwiązania nie znalazłem :( Wymieniłem gumy górnego mocowania na te od koni i tez to nic nie dało, luzy na łozyskach pokasowane i też lipa :x
Więc przyszedł czas na konkurs :lol: 4 pak dla tego kto złapie stukacza :-D

Ps. może uprzedze rozwiązanie typu wymień amory :-P
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

no dobra... zatem czy chodzi o takie grzechotanie czy stukanie? bo to co ja slyszalem w absolutnie kazdej corsie to bylo cos jak grzechotanie i u markosa tez to bylo..
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

wow pisze:no dobra... zatem czy chodzi o takie grzechotanie czy stukanie?


dzisiaj byłem pod autem i sprawdziełm wszytkie zakamarki i żadnego grzechotnika nie było :grin: to jest ewidentnie jakis stukacz, który zaczyna swoja kręcią robotę na delikatnych nierównościach :oko:
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
kozzi
Weteran
Posty: 1879
Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
Imię: Marcin
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: kozzi »

Mike dokładnie tak samo było u mnie, niestety nie pomogła nawet zmiana seryjnych gumek na nie seryjne :-?
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

kozzi pisze:Mike dokładnie tak samo było u mnie, niestety nie pomogła nawet zmiana seryjnych gumek na nie seryjne :-?
ja znalazłem takie opinie :
"i had exact same problem. swap the Spax shock mounts with the standard corsa ones and that will fix it. Don't ask me how, but it works"

"I had the exact same thing with my apex kit, tho my FK's are fine. Bascally the replacement top mounts that come oon the spax/apex etc.. suspension has smaller bits of rubber than the GM mounts. This allows the metal bracket to touch on the car body and cause the noise."
orginalne mocowanie mam w Łodzi ale chyba nie wytrzymam i pojade sprawdzic ile kosztuje we wrocku nówka sztuka.
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
kozzi
Weteran
Posty: 1879
Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
Imię: Marcin
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: kozzi »

orginał GM nie jest jakoś strasznie drogi, ale na 99% nie będzie go na miejscu.

ps: jak chcesz to mam jakiś komplet u siebie :oko:
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- »

kozzi pisze:orginał GM nie jest jakoś strasznie drogi, ale na 99% nie będzie go na miejscu.

ps: jak chcesz to mam jakiś komplet u siebie :oko:
wiec mieszcze sie w tym jednym procencie :)

guma górna -> 7 pln
guma dolna -> 12 pln
tuleja -> 6 pln
talerzyk górny -> 4 pln

talerzyk dolny wg aso jest zintegrowany z amorkiem :oko:

ps. jak dobrze policze to wymiana amorków + zbiezność + odboje + skasowanie luzów na lozyskach + te gumy wyjdzie prawie w cenie amorków :0
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
Lokalizacja: warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: endo »

Mike, a moze to jest taki klik klik ( :lol: ) jak bujasz autem?
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”