Strona 2 z 2

: 7 sie 2005, o 11:38
autor: !markos
widze, ze temat podupadl, nikt mnie nie lubi, kit wam w ucho :lol:

no wiec, moi mili panstwo, zeby niepotrzebnie nie przedluzac przedstawie wyniki ankiety i podam prawidlowa odpowiedz :grin:

oto wyniki:
85-90PS 30% [ 9 ]
90-95PS 53% [ 16 ]
95-100PS 16% [ 5 ]
zgadlo... uwaga.. 5 osob :-D

a koniomocy drogie dzieci mamy w tym brzeczacym pudle, uwaga:

97KM

taaaa.. tez bylem mocno zaskoczony, ale, zeby nie bylo, ze to sobie wymyslilem, oto wykres:

Obrazek

slowo komentarza: wykres w bardzo wielkiej czesci pokrywa sie z wykresem seryjnego silnika. sa tam niewielkie roznice, tu mniej, tu wiecej - mozliwe, ze to efekt zrobionej lekko glowicy, ale nie ma sie co rozwodzic, bo roznice sa nieznaczne. zmiany zaczynaja sie od 5000rpm. przez 500 obrotow mamy - uwaga - niewielki SPADEK o jakies 5Nm i 3PS w stosunku do serii. powyzej 5500rpm mamy juz tylko wzrost i to az o 10 koni w stosunku do tego, co hamowalem w 2003 roku.
podejrzewam, ze gdyby nie moj "popsuty" wydech to wykres pokrylby sie w wiekszosci z seria, o ile nie bylby prawie taki sam. mialem racje mowiac, ze samo zrobienie glowicy w 16v bez dalszych modow niewiele daje, bo ecu i tak nie ogarnia minimalnie zmienionych warunkow zasilania w powietrze.

dla lubiacych markowe produkty i szlachetny bas na poczatku przyszlego tygodnia zrobimy serie pomiarow majacych na celu wykazanie, czy zmiana samego tlumika koncowego cos daje. wykorzystamy do testow produkty, na ktore macie znizke w fosabie :grin:

: 7 sie 2005, o 11:57
autor: Matysss
Bardzo ciekawa "zgaduj-zgadula" chciałem krzyknąć powyżej setki koników ale sam w to nie wierzyłem do końca........ ;)

: 7 sie 2005, o 12:20
autor: Matys
!markos pisze:
oto wyniki:
85-90PS 30% [ 9 ]
90-95PS 53% [ 16 ]
95-100PS 16% [ 5 ]
zgadlo... uwaga.. 5 osob
Wiedziałem jak głosować :grin: :oko:

czy coś wygrałem?

: 7 sie 2005, o 14:01
autor: Staneq
a ja wiedziałem ze 97KM, ale siedzialem cicho... :-P

: 7 sie 2005, o 14:07
autor: pirat
Staneq pisze:a ja wiedziałem ze 97KM, ale siedzialem cicho... :-P
ja też, ale dopiero jak zagłosowalem. A wycelowałem świetnie :oko: A dlaczego? Bo chociaz sie na tym za bardzo nie znam, to Markos tak się zajarał i zrobił wielkie halo, więc metodą dedukcji... :-D

97 kucy w puszce po konserwie daje rade jak najbardziej!

: 7 sie 2005, o 14:44
autor: qomo
gdyby bylo mniej nawet by nie pisnal :-P :grin:

: 7 sie 2005, o 16:46
autor: =JUHol=
bardzo ladny przebieg Nm - az dziw bierze ze to 16V! Markos to co masz zrobione przy silniku w koncu? Poza K&Nem oczywiscie :lol:

: 7 sie 2005, o 17:48
autor: UhU
UhU pisze:Skoro to było w 2003 roku a tu już połowa 2005 no to stawiam jak juhol 95KM - 100KM
!markos pisze:oto wyniki:
85-90PS 30% [ 9 ]
90-95PS 53% [ 16 ]
95-100PS 16% [ 5 ]
zgadlo... uwaga.. 5 osob
Proszę o dodanie mnie do tych osób, moja zła odpowiedź w ankiecie była spowodowana tylko i wyłącznie błędem w opisie. Później skorygowałem swoją odpowiedź (po uwzględnieniu nowych informacji) jednak nie mogłem już tak zagłosować. Proszę więc o dopisanie do cyfry 5 mojej osoby. Bo zgadło za przeproszeniem 6 osób.

:-P :-P :-P

: 7 sie 2005, o 21:19
autor: Kotlin
Poniewaz pozazdroscilem nadmiaru mocy markosowi sam sie bede wybieral na hamownie to co panowie organizujemy to jakos czy musze sam jechac i przeplacac o 20zl :grin:
Tylko markos do jakich mocy ta hamownia bo ja cos czuje ze moje padlo moze ja zamknac :-P

: 7 sie 2005, o 21:27
autor: !markos
=JUHol= pisze:bardzo ladny przebieg Nm - az dziw bierze ze to 16V!
taki sam jak w serii, tylko na samym koncu skoczylo - chyba od popsutego wydechu :oko: a przebieg.. jakby taki seryjne jak w wiekszosci 16v.. c20xe ma to samo, tylko potem jest spadek zamiast wyplaszczenia jak tutaj.
=JUHol= pisze:Markos to co masz zrobione przy silniku w koncu?
nic.. drapnieta glowica, ale to kosmetyka.

seria wygladala tak:
Obrazek
tutaj zle okreslono odcinke i nie przeskalowany jest wykres, ale przebiegi jak widac prawie identyczne z ostatnimi pomiarami.

: 7 sie 2005, o 23:16
autor: =JUHol=
hmm... to chyba mi sie cos pomieszalo... zawsze w glowie mialem ze 16V ma poprostu punkt maxymalny na krzywej Nm. Nie wiem moze zawsze jakies wydlubane te wykresy widzialem. Nie mniej jednak gratuluje wyniku!... jestem ciekawy co u mnie pokaze hamowanie - moze w przyszlym tygodniu :oko:

czekam z niecierpliwoscia na wyniki po ostatnim tlumiku, bo co mnie sie wydaje ze ten co ja mam to tylko z dupy przytyka silnik niepotrzebnie!

: 8 sie 2005, o 10:03
autor: Staneq
=JUHol= pisze:... jestem ciekawy co u mnie pokaze hamowanie !
mysle ze po Lublinie jest wiecej ludzi ciekawych co pokaze te hamowanie.. :oko:

: 8 sie 2005, o 11:17
autor: ZEDYO
Szczerze sie przyznam, ze wynik mnie zaskoczyl :0
Glosowalem na ten srodkowy przedzial.
Wniosek sie nasuwa jeden - im glosniej pierdzi tym wiecej ma pod macha :lol:
Markos gratulacje za te modyfikacje 8-)

: 8 sie 2005, o 12:36
autor: -=m&m=-
ja pomyliłem sie o jednego konia :-P jeśli rzeczywiście ten końcowy przyrost spowodowany jest rozluznieniem wydechu to markos znalazł najtansze konie na rynku :grin: z ciekawością czekam na kolejne pomiary z seryjnym wydechem, które moga pomóc w rozwiązaniu zagadki dodatkowych szkap, chociaż szczerze mówiąc bardziej skłaniam sie ku opcji drapniętej głowicy i odetkanego wydechu. Fajnie byłoby gdyby markosowi udało sie zrobić te pomiary na tej samej hamowni no ale to już pewnie nie od niego będzie zależało :(

co do opcji grupowego hamowania to ja jak najbardziej sie pisze, co prawda mam na miejscu bliżej hamownie ale po aroganckim sposobie wypowiedzi i bezpodstwanych oskarżeniach mnie jako osoby oraz klubu ctm przez Pana Jędrasika ( dla zainteresowanych http://www.tuning.jedrasik.pl/ ) wolę przejachać te kilometry i zostać kulturalnie obsłużony w niższej cenie.