Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
a tak jako "ciekawostke", dla tych mniej wtajemniczonych dorzuce ze tarcie i obciazenie ukladu ham bedzie wieksze przy kole obracajacym sie niz przy kole zblokowanym
Porszak pisze:a tak jako "ciekawostke", dla tych mniej wtajemniczonych dorzuce ze tarcie i obciazenie ukladu ham bedzie wieksze przy kole obracajacym sie niz przy kole zblokowanym
A to chyba dosc oczywiste nie ? Przynajmniej jak dla mnie
jak jechalem hiva A gsi z heblami 256mm to tez hamowaly z dupy, najpierw kompletnie nic, a potem nagle blokowaly sie kola.. bez sensu
nie zmienilem zdania, ze to tarcze i klocki hamuja, ale skoro a gsi hiva hamowala do dupy, to moze faktycznie warto zmienic pompke chociazby na ta z cory b? wszystkie mialy taka sama, roznica byla chyba tylko pomiedzy abs i non-abs..
To była inna bajka, stare przewody, nowiutkie heble, nieodpowietrzone jak należy... Teraz jest zdecydowanie lepiej ale to i tak nie jest to... Mam zgonić na CA? Najwyraźniej... jeździłem ostatnio Astrą GSi... Heble te same w dużą ciężśzym aucie - Astra hebluje masakrycznie w porównaniu do corsy :0 Coś w tym jest...
Podobnie u mojego ojca w mondziaku. Tam sa wentyle 236mm a tak działających hebli w życiu nie widziałem :0
nie, bo wspomaganie ma tylko pomagac w naciskaniu pedalu. jak je odlaczysz to hamulce hamuja tak samo, tylko trzeba duzo wiecej sily, zeby wcisnac pedal
!markos pisze:nie, bo wspomaganie ma tylko pomagac w naciskaniu pedalu. jak je odlaczysz to hamulce hamuja tak samo, tylko trzeba duzo wiecej sily, zeby wcisnac pedal
Dokladnie, a im wiecej sily musisz dolozyc tym moze byc trudniej ja precyzyjnie dozowac, stad takie nagle blokowanie kol.
Pomijam rajdowe fury, gdzie czesto wspomaganie jest odlaczane wogole IMO zupelnie inna historia.
O żesz Ty, 14se i po przepustnicy na każdy garnek. Ciekawe ile da się z tego wyciągnąć, ale chyba to chyba jakiś wałeczek pasowało by "inny" pod to sypnąć
Ty chyba rzeczywiścke chcesz ponad 100koni z tego wyciągnąć
Byłem u Genia- mówi że w B jest zupełnie inna pompa oraz inny reg. siły hamowania- ale nie jest pewien czy to podejdzie do A-ze względu na inną kaste.
W astrach jest jeszcze inna pompa.
Tyle się dowiedziałem- więc podejrzewam że zrobie to jak się trafi jakaś tania pomka z CB na zasadzie testu.
w kadziu tez jest inna pompa, nawet gdzies tu ktos kiedys linkowal przekladke pompki z kadeta, zeby banglalo. byl inny rozstaw szpilek, ale z tego co pamietam byl to jedyny problem..