Strona 2 z 2
: 24 paź 2005, o 22:50
autor: Porszak
a tak jako "ciekawostke", dla tych mniej wtajemniczonych dorzuce ze tarcie i obciazenie ukladu ham bedzie wieksze przy kole obracajacym sie niz przy kole zblokowanym
: 24 paź 2005, o 23:04
autor: YAQB
UcHO pisze:... a nasza pompka daje zawsze taka sama "sile" wiec dlatego przy duzym profilu lepiej sie hamuje opona
Wniosek z tego tak, ze zeby CA lepiej hamowala to nalezaloby zmienic pompke. Tym bardziej jesli ktos ma tarcze 256 (co ja tez planuje niebawem).
Zatem Kristo czekamy na wynik ekspetymentu - w kazdym badz razie ja napewno!!
: 24 paź 2005, o 23:05
autor: YAQB
Porszak pisze:a tak jako "ciekawostke", dla tych mniej wtajemniczonych dorzuce ze tarcie i obciazenie ukladu ham bedzie wieksze przy kole obracajacym sie niz przy kole zblokowanym
A to chyba dosc oczywiste nie ?
Przynajmniej jak dla mnie
: 25 paź 2005, o 09:33
autor: Hiv
!markos pisze:sierak juz opchnal corse
jak jechalem hiva A gsi z heblami 256mm to tez hamowaly z dupy, najpierw kompletnie nic, a potem nagle blokowaly sie kola.. bez sensu
nie zmienilem zdania, ze to tarcze i klocki hamuja, ale skoro a gsi hiva hamowala do dupy, to moze faktycznie warto zmienic pompke chociazby na ta z cory b? wszystkie mialy taka sama, roznica byla chyba tylko pomiedzy abs i non-abs..
To była inna bajka, stare przewody, nowiutkie heble, nieodpowietrzone jak należy... Teraz jest zdecydowanie lepiej ale to i tak nie jest to... Mam zgonić na CA? Najwyraźniej... jeździłem ostatnio Astrą GSi... Heble te same w dużą ciężśzym aucie - Astra hebluje masakrycznie w porównaniu do corsy :0 Coś w tym jest...
Podobnie u mojego ojca w mondziaku. Tam sa wentyle 236mm a tak działających hebli w życiu nie widziałem :0
: 25 paź 2005, o 09:44
autor: PETERS
A mi się zdaje, że to coś będzie z korektorem siły hamowania ( bo chyba jest taki w CA) - tył coś marnie hamuje.
: 25 paź 2005, o 17:27
autor: Corstek
A to wszystko nie ma nic wspolnego z wspomaganiem chamulcy?
: 25 paź 2005, o 20:01
autor: !markos
nie, bo wspomaganie ma tylko pomagac w naciskaniu pedalu. jak je odlaczysz to hamulce hamuja tak samo, tylko trzeba duzo wiecej sily, zeby wcisnac pedal
: 26 paź 2005, o 16:43
autor: Corstek
!markos pisze:nie, bo wspomaganie ma tylko pomagac w naciskaniu pedalu. jak je odlaczysz to hamulce hamuja tak samo, tylko trzeba duzo wiecej sily, zeby wcisnac pedal
Dokladnie, a im wiecej sily musisz dolozyc tym moze byc trudniej ja precyzyjnie dozowac, stad takie nagle blokowanie kol.
Pomijam rajdowe fury, gdzie czesto wspomaganie jest odlaczane wogole IMO zupelnie inna historia.
: 30 paź 2005, o 09:09
autor: YAQB
No i jak tam? Cos sie dzieje w zwiazku z tematem ?
: 30 paź 2005, o 16:55
autor: kristo
: 30 paź 2005, o 22:21
autor: kristo
@Markos
: 31 paź 2005, o 10:05
autor: AdamXXL
będziesz na gaźniki przechodził ?
: 31 paź 2005, o 10:15
autor: endo
Kristo, prosze Cie, doprowadz ten mod do konca, jestem mega ciekaw efektu
bo te swapy juz nudne
: 31 paź 2005, o 16:09
autor: !markos
gazniki a itb to 2 rozne swiaty.. nie musisz mi pokazywac zadnych lejacych hektolitry wachy gaznikow, to nadal tylko 1.4
: 31 paź 2005, o 16:18
autor: sopel358
masz co do 1.4 w gazniku
a tak powaznie to pomyslengo zakonczenia projektu zycze
: 31 paź 2005, o 17:50
autor: kristo
!markos pisze:gazniki a itb to 2 rozne swiaty.. nie musisz mi pokazywac zadnych lejacych hektolitry wachy gaznikow, to nadal tylko 1.4
ITB - individual throttle bodies, czyli po jednej przepusnicy na każdy cylinder.
Zresztą to za problem zastąpić gaźniki listwą wtryskową?? Ale pewnie Pan teoretyk woli google czytać
: 31 paź 2005, o 18:30
autor: PETERS
O żesz Ty, 14se i po przepustnicy na każdy garnek. Ciekawe ile da się z tego wyciągnąć, ale chyba to chyba jakiś wałeczek pasowało by "inny" pod to sypnąć
Ty chyba rzeczywiścke chcesz ponad 100koni z tego wyciągnąć
: 1 lis 2005, o 08:32
autor: arts
kristo pisze:!markos pisze:gazniki a itb to 2 rozne swiaty.. nie musisz mi pokazywac zadnych lejacych hektolitry wachy gaznikow, to nadal tylko 1.4
ITB - individual throttle bodies, czyli po jednej przepusnicy na każdy cylinder.
Zresztą to za problem zastąpić gaźniki listwą wtryskową?? Ale pewnie Pan teoretyk woli google czytać
jak zrobisz zeby to dzialalo to wtedy bedziesz mogl powiedziec co to za problem ... a tym czasem dzialaj
: 7 lis 2005, o 11:18
autor: kristo
Byłem u Genia- mówi że w B jest zupełnie inna pompa oraz inny reg. siły hamowania- ale nie jest pewien czy to podejdzie do A-ze względu na inną kaste.
W astrach jest jeszcze inna pompa.
Tyle się dowiedziałem- więc podejrzewam że zrobie to jak się trafi jakaś tania pomka z CB na zasadzie testu.
: 7 lis 2005, o 15:07
autor: !markos
w kadziu tez jest inna pompa, nawet gdzies tu ktos kiedys linkowal przekladke pompki z kadeta, zeby banglalo. byl inny rozstaw szpilek, ale z tego co pamietam byl to jedyny problem..