Strona 2 z 2

: 24 paź 2005, o 22:50
autor: Porszak
a tak jako "ciekawostke", dla tych mniej wtajemniczonych dorzuce ze tarcie i obciazenie ukladu ham bedzie wieksze przy kole obracajacym sie niz przy kole zblokowanym

: 24 paź 2005, o 23:04
autor: YAQB
UcHO pisze:... a nasza pompka daje zawsze taka sama "sile" wiec dlatego przy duzym profilu lepiej sie hamuje opona
Wniosek z tego tak, ze zeby CA lepiej hamowala to nalezaloby zmienic pompke. Tym bardziej jesli ktos ma tarcze 256 (co ja tez planuje niebawem).

Zatem Kristo czekamy na wynik ekspetymentu - w kazdym badz razie ja napewno!!

: 24 paź 2005, o 23:05
autor: YAQB
Porszak pisze:a tak jako "ciekawostke", dla tych mniej wtajemniczonych dorzuce ze tarcie i obciazenie ukladu ham bedzie wieksze przy kole obracajacym sie niz przy kole zblokowanym
A to chyba dosc oczywiste nie ? :-P Przynajmniej jak dla mnie :grin:

: 25 paź 2005, o 09:33
autor: Hiv
!markos pisze:sierak juz opchnal corse :lol:

jak jechalem hiva A gsi z heblami 256mm to tez hamowaly z dupy, najpierw kompletnie nic, a potem nagle blokowaly sie kola.. bez sensu :-?

nie zmienilem zdania, ze to tarcze i klocki hamuja, ale skoro a gsi hiva hamowala do dupy, to moze faktycznie warto zmienic pompke chociazby na ta z cory b? wszystkie mialy taka sama, roznica byla chyba tylko pomiedzy abs i non-abs..
To była inna bajka, stare przewody, nowiutkie heble, nieodpowietrzone jak należy... Teraz jest zdecydowanie lepiej ale to i tak nie jest to... Mam zgonić na CA? Najwyraźniej... jeździłem ostatnio Astrą GSi... Heble te same w dużą ciężśzym aucie - Astra hebluje masakrycznie w porównaniu do corsy :0 Coś w tym jest...
Podobnie u mojego ojca w mondziaku. Tam sa wentyle 236mm a tak działających hebli w życiu nie widziałem :0

: 25 paź 2005, o 09:44
autor: PETERS
A mi się zdaje, że to coś będzie z korektorem siły hamowania ( bo chyba jest taki w CA) - tył coś marnie hamuje.

: 25 paź 2005, o 17:27
autor: Corstek
A to wszystko nie ma nic wspolnego z wspomaganiem chamulcy?

: 25 paź 2005, o 20:01
autor: !markos
nie, bo wspomaganie ma tylko pomagac w naciskaniu pedalu. jak je odlaczysz to hamulce hamuja tak samo, tylko trzeba duzo wiecej sily, zeby wcisnac pedal :grin:

: 26 paź 2005, o 16:43
autor: Corstek
!markos pisze:nie, bo wspomaganie ma tylko pomagac w naciskaniu pedalu. jak je odlaczysz to hamulce hamuja tak samo, tylko trzeba duzo wiecej sily, zeby wcisnac pedal :grin:
Dokladnie, a im wiecej sily musisz dolozyc tym moze byc trudniej ja precyzyjnie dozowac, stad takie nagle blokowanie kol.
Pomijam rajdowe fury, gdzie czesto wspomaganie jest odlaczane wogole IMO zupelnie inna historia.

: 30 paź 2005, o 09:09
autor: YAQB
No i jak tam? Cos sie dzieje w zwiazku z tematem ? :D

: 30 paź 2005, o 16:55
autor: kristo
YAQB pisze:No i jak tam? Cos sie dzieje w zwiazku z tematem ? :D
Taaaak... kupiłem ITB :grin: :-D :grin: :oko:

: 30 paź 2005, o 22:21
autor: kristo
@Markos :P

Obrazek

: 31 paź 2005, o 10:05
autor: AdamXXL
będziesz na gaźniki przechodził ? :D

: 31 paź 2005, o 10:15
autor: endo
Kristo, prosze Cie, doprowadz ten mod do konca, jestem mega ciekaw efektu :D bo te swapy juz nudne :oko:

: 31 paź 2005, o 16:09
autor: !markos
gazniki a itb to 2 rozne swiaty.. nie musisz mi pokazywac zadnych lejacych hektolitry wachy gaznikow, to nadal tylko 1.4 :grin:

: 31 paź 2005, o 16:18
autor: sopel358
masz co do 1.4 w gazniku :bardzozly: :-P a tak powaznie to pomyslengo zakonczenia projektu zycze :D

: 31 paź 2005, o 17:50
autor: kristo
!markos pisze:gazniki a itb to 2 rozne swiaty.. nie musisz mi pokazywac zadnych lejacych hektolitry wachy gaznikow, to nadal tylko 1.4 :grin:

ITB - individual throttle bodies, czyli po jednej przepusnicy na każdy cylinder.

Zresztą to za problem zastąpić gaźniki listwą wtryskową?? Ale pewnie Pan teoretyk woli google czytać :lol:

: 31 paź 2005, o 18:30
autor: PETERS
O żesz Ty, 14se i po przepustnicy na każdy garnek. Ciekawe ile da się z tego wyciągnąć, ale chyba to chyba jakiś wałeczek pasowało by "inny" pod to sypnąć 8-)

Ty chyba rzeczywiścke chcesz ponad 100koni z tego wyciągnąć :-P

: 1 lis 2005, o 08:32
autor: arts
kristo pisze:
!markos pisze:gazniki a itb to 2 rozne swiaty.. nie musisz mi pokazywac zadnych lejacych hektolitry wachy gaznikow, to nadal tylko 1.4 :grin:

ITB - individual throttle bodies, czyli po jednej przepusnicy na każdy cylinder.

Zresztą to za problem zastąpić gaźniki listwą wtryskową?? Ale pewnie Pan teoretyk woli google czytać :lol:
jak zrobisz zeby to dzialalo to wtedy bedziesz mogl powiedziec co to za problem ... a tym czasem dzialaj :oko:

: 7 lis 2005, o 11:18
autor: kristo
Byłem u Genia- mówi że w B jest zupełnie inna pompa oraz inny reg. siły hamowania- ale nie jest pewien czy to podejdzie do A-ze względu na inną kaste.
W astrach jest jeszcze inna pompa.

Tyle się dowiedziałem- więc podejrzewam że zrobie to jak się trafi jakaś tania pomka z CB na zasadzie testu.

: 7 lis 2005, o 15:07
autor: !markos
w kadziu tez jest inna pompa, nawet gdzies tu ktos kiedys linkowal przekladke pompki z kadeta, zeby banglalo. byl inny rozstaw szpilek, ale z tego co pamietam byl to jedyny problem..