
Puma : Jesli nie masz jeszcze c20xe to lepiej kupic LETA a jak masz c20xe to tez lepiej sprzedac i kupic LET-a taniej wychodzi

Naszego sprzedalismy za 4tys ,za 5jest juz let ;D hehe prosta kalkulacja

skąd wy bierzecie kupców za 4tyś na c20xe?? :0 :0-=kLaRi=- pisze:Heh tak LET bedzie na f28
Puma : Jesli nie masz jeszcze c20xe to lepiej kupic LETA a jak masz c20xe to tez lepiej sprzedac i kupic LET-a taniej wychodzi
Naszego sprzedalismy za 4tys ,za 5jest juz let ;D hehe prosta kalkulacja
sądzę, że wątpiękamiloooo pisze:ja tez mam identyczne tylko ze sie nazywa CupLine i jest robione przez Supersporta....![]()
rozne nazwy ta sama zawiecha...![]()
60/40 maloooo.....
Też mi się wydaje że -60 do c20xe to za dużo...Klari będziesz szorował...arts pisze:klari a wiesz o tym ze bedziesz mial taka sama glebe na tym wynalazku jak u mniei zerowa prace amortyzatora bo caly czas bedzie dobijal
jak dla mnie jak do c20xe/c20let jedynie gwint reszta to kaszana przy swapie na taki ciezki silnik
Ale tu nie chodzi że są przystosowane do gleby czy też nie, tylko o nacisk na przednią oś!-=kLaRi=- pisze:Ale ja chcialem tocena bardzo mi odpowiadala dlatego wzialem to i sie ciesze
Glebe i tak chcialem! To sa krotkie amory wiec jakas prace beda miec ,sa przystosowane do gleby!!Wiec nie bedzie zle