Strona 2 z 54
: 6 sty 2006, o 16:23
autor: -=kLaRi=-
Heh tak LET bedzie na f28

Puma : Jesli nie masz jeszcze c20xe to lepiej kupic LETA a jak masz c20xe to tez lepiej sprzedac i kupic LET-a taniej wychodzi

Naszego sprzedalismy za 4tys ,za 5jest juz let ;D hehe prosta kalkulacja

: 6 sty 2006, o 16:41
autor: GUMIS2000
PumaRST pisze:aha, myślałem że o nim :D ,
faktycznie po c20xe to tylko Turbo ale ja bym robił uturbienie c20xe a nie kupowął drogiego leta. bo według mnie nie ma to sensu, ale to już moje zdanie.
Moze tez być X30XE
albo moj ulubinec ktorego nie ma na rynku wtorym
C30NETT
: 6 sty 2006, o 16:44
autor: Porszak
GUMIS2000 pisze:
C30NETT
a z czego to z lotusa czy z senatora uturbione cos?
: 6 sty 2006, o 16:53
autor: GUMIS2000
pomyliłem sie C36NETT bo to była rzedowa 6 :)

: 6 sty 2006, o 17:20
autor: Porszak
i mimo 2 walkow mial oznaczenie NE ?? 24 i 12v bylo?
gumi daj lika do jakies galerii chyba ze to powiesiles z dysku swojego
: 6 sty 2006, o 17:45
autor: PumaRST
-=kLaRi=- pisze:Heh tak LET bedzie na f28

Puma : Jesli nie masz jeszcze c20xe to lepiej kupic LETA a jak masz c20xe to tez lepiej sprzedac i kupic LET-a taniej wychodzi

Naszego sprzedalismy za 4tys ,za 5jest juz let ;D hehe prosta kalkulacja

skąd wy bierzecie kupców za 4tyś na c20xe?? :0 :0
faktycznie jesli za taką kase to lepiej swapować. choćrozwiązanie turbiny w c20let nie bardzo mi sie podoba. jesli jest dobra to wszystko wporzo.
: 6 sty 2006, o 18:17
autor: Foxaro
: 6 sty 2006, o 20:15
autor: -=kLaRi=-
Mod-ow ciag dalszy
A to fotki z dzisiejszego dnia

)) mozna powiedziec owocnego...
Dzis bylem w Brennej po zawias

))
Jest to FK Automotive - HIGH TEC 60/40

Tutaj fotki

))
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.
Nudzilo mi sie ,wiec od razu sobie go zalozylem

)) ale sie ciesze

))
Zawias ma dokladnie 4mies. i jest jak nowy co zreszta widac na fotkach. W tamtym roku zostala sprowadzona Corsa dla jakiejs starszej babki z Niemiec ,ale zawiesznie bylo dla niej za niskie i za twarde... wiec postanowila je zmienic

)Oczywiscie na moja korzysc ;Dheheh
Cena tez przystepna...

: 6 sty 2006, o 20:28
autor: PumaRST
możesz spisać numer z tego zawieszenia bo też kupiłem coś takiego ale niestety producent jest wzasadzie nie czytelny, może uda mi sie dojść po numerze. Wygląda identycznie.
Dzieki
: 6 sty 2006, o 20:40
autor: kamiloooo
ja tez mam identyczne tylko ze sie nazywa CupLine i jest robione przez Supersporta....
rozne nazwy ta sama zawiecha...
60/40 maloooo.....

: 6 sty 2006, o 21:11
autor: scotty
poczekaj jak wsadzi motoor kamilloo to zobaczysz jak padnie na glebe:)
: 6 sty 2006, o 21:26
autor: kamiloooo
znaczy sie ja padne wtedy na cycki... :0

: 6 sty 2006, o 22:08
autor: AdamXXL
kamiloooo pisze:ja tez mam identyczne tylko ze sie nazywa CupLine i jest robione przez Supersporta....
rozne nazwy ta sama zawiecha...
60/40 maloooo.....

sądzę, że wątpię

miałem kiedyś FK i w porównaniu do innych sprężyn naprawdę świetne zabezpieczenie farbą. jest taka jakby sylikonowa, bardzo ładnie się trzyma.
: 6 sty 2006, o 22:15
autor: kamiloooo
hmmm w sumie nie wiem jak u mnie z farba... za niedlugo sprawdze...

: 6 sty 2006, o 22:29
autor: BRAWIMEX
-=kLaRi=- pisze:
Jest to FK Automotive - HIGH TEC 60/40
Ooo takie same mam
Kiedyś powiem,ze mialem namiastke tego co miał Klari

: 6 sty 2006, o 23:02
autor: arts
klari a wiesz o tym ze bedziesz mial taka sama glebe na tym wynalazku jak u mnie

i zerowa prace amortyzatora bo caly czas bedzie dobijal

jak dla mnie jak do c20xe/c20let jedynie gwint reszta to kaszana przy swapie na taki ciezki silnik
: 6 sty 2006, o 23:06
autor: kristo
arts pisze:klari a wiesz o tym ze bedziesz mial taka sama glebe na tym wynalazku jak u mnie

i zerowa prace amortyzatora bo caly czas bedzie dobijal

jak dla mnie jak do c20xe/c20let jedynie gwint reszta to kaszana przy swapie na taki ciezki silnik
Też mi się wydaje że -60 do c20xe to za dużo...Klari będziesz szorował...
: 6 sty 2006, o 23:12
autor: kamiloooo
miska olejowa tez swiecic sie musi wiec polerka nie zaszkodzi...

zrezzta gdzies klari pisal ze bedzie max gleba...

: 7 sty 2006, o 00:06
autor: D12
Klari straszną Ciebie tylko, arts twierdzi, że będziesz szorował sam jest cięzki jak byk i tyra swój zawias.

Gratki dla projektu LET

: 7 sty 2006, o 00:41
autor: !markos
alez ty wszedzie pierd**isz d12, normalnie czytac cie juz nie mozna
oraz taka gleba przy tym silniku siadzie do ok. -75 spokojnie, jak nie -80, czyli samochod kompletnie nie bedzie nadawal sie do jazdy, a tylko do pokazywania.. ale co kto lubi

: 7 sty 2006, o 00:52
autor: D12
!markos pisze:alez ty wszedzie pierd**isz d12,
Wzajemnie, jak będzie szorował to zmieni jego problem

: 7 sty 2006, o 00:56
autor: -=kLaRi=-
Nic sie nie martwcie

)jakos sobie z tym poradze

)
Co do zawiasu to wcale nie porazka ,wczesniej mialem c20ne na sryjnych amorach... i sprezynach -35 i nie bylo wielkiej roznicy w obnizeniu pomiedzy 1.2 a 2.0 moze max 1cm ale to max.
Tu sa krotkie,twarde amory i beda pracowaly w tym zakresie do jakiej zostaly stworzone czyli przy takim obizeniu czyli calkiem inna bajka niz ta seria...
Arts ty juz tam nie pekaj !!Sam masz glebe dojeb**a!! I jakos jezdzisz...
A co z tego ze gwint ?Tylko to ze sobie skrecic na jakie chcesz obnizenie,a ty masz zrzucone niezle to auto...
Dzieki D12

heh ,ale tak jak mowie ja sie ciesze i to bardzo ,bo ten zawias jest bezporownywalny do tego co mialem a jak juz mowilem chce miec glebe:)i tyle

Zwroccie uwage jak ma Adi zrzucone auto... na 14"... i jezdzi i jeszcze nie bylo problemu z micha ,nie ma nawet na niej ryski jak ja zdejomwalismy!!:)
: 7 sty 2006, o 01:22
autor: scotty
klari mialem taki zawias u siebie i z xe nie pojedziesz daleko na takim zawiasie chyba ze wsadzisz 17 cali z profilem 65 ja przejechalem 2 km moja taczka i mialem dosyc..
sprawdz sobie na tuv od zawieszenia do jakiej wagi na przednia os jest ta zawiecha i ile bedzie wazyl samochod z xe
pozdrawiam
: 7 sty 2006, o 09:20
autor: arts
D12 tak sie sklada ze jezdzilem na taki zestawie dedykowany kit tyle ze inny zestaw + xe i nie o to chodzi zeby straszyc tylko podzielic sie swoimi spostrzezeniami, i poprostu nie da sie pewnych rzeczy wyelyminowac:
1. primo praca amortyzatora bedzie z dupy i nic na to nie poradzisz bo silnik poprostu jest sporo ciezszy i poleci na glebe wiecej nawet niz -80

u mnie jest kolo -100 :0 , szkoda ze nie miales sie okazji przejechac ze mna zobaczyl bys jak to kurewsko dobija

Jezdzic sie da nie twierdze ze nie

Po przesiadce na gwint jest zajebista roznica, nie dobija przod i lepiej sie poradzi, lzej. Jak wlozysz silnik postawisz obok basisty to bedziesz mial jakies 3-4cm nizej od niego przod, porownywalem w Piotrkowie

Zreszta sam wszystko ocenisz po zalozeniu silnika, ja ze swoiej strony podpowiem ci zebys szukal gwintu i jak maja byc szerokie 14 to nie bedzie problemu z dystansami bo tam male ET zawsze jest

: 7 sty 2006, o 12:39
autor: -=kLaRi=-
Dzieki Artsik

)Wiedzialem ze moge liczyc na twoja wypowiedz

heh
Zobaczymy jak bedie na tym zawiasie,jak lipa to poszukam gwint-a

)
: 7 sty 2006, o 12:42
autor: !markos
bo nie mozna bylo najpierw pomyslec, popytac, a potem kupic
ps.
ciekaw jestem jak oganiecie swoj pierwszy megaprofesjonalny swap w tigrze

: 7 sty 2006, o 16:31
autor: -=kLaRi=-
Ale ja chcialem to

cena bardzo mi odpowiadala dlatego wzialem to i sie ciesze

Glebe i tak chcialem! To sa krotkie amory wiec jakas prace beda miec ,sa przystosowane do gleby!!Wiec nie bedzie zle

: 7 sty 2006, o 16:32
autor: -=kLaRi=-
Ale ja chcialem to

cena bardzo mi odpowiadala dlatego wzialem to i sie ciesze

Glebe i tak chcialem! To sa krotkie amory wiec jakas prace beda miec ,sa przystosowane do gleby!!Wiec nie bedzie zle

: 7 sty 2006, o 16:44
autor: kristo
-=kLaRi=- pisze:Ale ja chcialem to

cena bardzo mi odpowiadala dlatego wzialem to i sie ciesze

Glebe i tak chcialem! To sa krotkie amory wiec jakas prace beda miec ,sa przystosowane do gleby!!Wiec nie bedzie zle

Ale tu nie chodzi że są przystosowane do gleby czy też nie, tylko o nacisk na przednią oś!
: 7 sty 2006, o 16:47
autor: scotty
amortyzator nie ma tu nic do rzeczy jak ci sie sprezyna zgniecie na maksa
najlepszym rozwiazaniem na taki zawias to zawias z gsi lub chyba diesla
a na sprezynki typu supersport, czy fk czy inny szit to trzeba uwazac bo raz jest dobrze a raz material jest "z dupy" i sprezyna jest miekka.
wsadzisz motor przetestujesz wymiana zawiasu to 2 godzinki zabawy tylko
pozdrawiam