Strona 2 z 54

: 6 sty 2006, o 16:23
autor: -=kLaRi=-
Heh tak LET bedzie na f28 ;)
Puma : Jesli nie masz jeszcze c20xe to lepiej kupic LETA a jak masz c20xe to tez lepiej sprzedac i kupic LET-a taniej wychodzi :)
Naszego sprzedalismy za 4tys ,za 5jest juz let ;D hehe prosta kalkulacja ;)

: 6 sty 2006, o 16:41
autor: GUMIS2000
PumaRST pisze:aha, myślałem że o nim :D ,

faktycznie po c20xe to tylko Turbo ale ja bym robił uturbienie c20xe a nie kupowął drogiego leta. bo według mnie nie ma to sensu, ale to już moje zdanie.
Moze tez być X30XE
albo moj ulubinec ktorego nie ma na rynku wtorym
C30NETT

: 6 sty 2006, o 16:44
autor: Porszak
GUMIS2000 pisze: C30NETT
a z czego to z lotusa czy z senatora uturbione cos?

: 6 sty 2006, o 16:53
autor: GUMIS2000
pomyliłem sie C36NETT bo to była rzedowa 6 :)
Obrazek

: 6 sty 2006, o 17:20
autor: Porszak
i mimo 2 walkow mial oznaczenie NE ?? 24 i 12v bylo?

gumi daj lika do jakies galerii chyba ze to powiesiles z dysku swojego

: 6 sty 2006, o 17:45
autor: PumaRST
-=kLaRi=- pisze:Heh tak LET bedzie na f28 ;)
Puma : Jesli nie masz jeszcze c20xe to lepiej kupic LETA a jak masz c20xe to tez lepiej sprzedac i kupic LET-a taniej wychodzi :)
Naszego sprzedalismy za 4tys ,za 5jest juz let ;D hehe prosta kalkulacja ;)
skąd wy bierzecie kupców za 4tyś na c20xe?? :0 :0

faktycznie jesli za taką kase to lepiej swapować. choćrozwiązanie turbiny w c20let nie bardzo mi sie podoba. jesli jest dobra to wszystko wporzo.

: 6 sty 2006, o 18:17
autor: Foxaro
Gratki Klari
aby projekt szybko dobiegl konca i zebys nie mial nawet najdrobnieszych problemow

POWODZENIA
:D :D :D :D :D

: 6 sty 2006, o 20:15
autor: -=kLaRi=-
Mod-ow ciag dalszy
A to fotki z dzisiejszego dnia ;))) mozna powiedziec owocnego...
Dzis bylem w Brennej po zawias :)))

Jest to FK Automotive - HIGH TEC 60/40 ;)
Tutaj fotki :)))
1.Obrazek 2.Obrazek 3.Obrazek 4.Obrazek 5.Obrazek 6.Obrazek 7.Obrazek

Nudzilo mi sie ,wiec od razu sobie go zalozylem ;))) ale sie ciesze ;)))
Zawias ma dokladnie 4mies. i jest jak nowy co zreszta widac na fotkach. W tamtym roku zostala sprowadzona Corsa dla jakiejs starszej babki z Niemiec ,ale zawiesznie bylo dla niej za niskie i za twarde... wiec postanowila je zmienic ;))Oczywiscie na moja korzysc ;Dheheh
Cena tez przystepna... :D

: 6 sty 2006, o 20:28
autor: PumaRST
możesz spisać numer z tego zawieszenia bo też kupiłem coś takiego ale niestety producent jest wzasadzie nie czytelny, może uda mi sie dojść po numerze. Wygląda identycznie.

Dzieki

: 6 sty 2006, o 20:40
autor: kamiloooo
ja tez mam identyczne tylko ze sie nazywa CupLine i jest robione przez Supersporta.... :lol:
rozne nazwy ta sama zawiecha... :oko:
60/40 maloooo..... :-P

: 6 sty 2006, o 21:11
autor: scotty
poczekaj jak wsadzi motoor kamilloo to zobaczysz jak padnie na glebe:)

: 6 sty 2006, o 21:26
autor: kamiloooo
znaczy sie ja padne wtedy na cycki... :0 :oko:

: 6 sty 2006, o 22:08
autor: AdamXXL
kamiloooo pisze:ja tez mam identyczne tylko ze sie nazywa CupLine i jest robione przez Supersporta.... :lol:
rozne nazwy ta sama zawiecha... :oko:
60/40 maloooo..... :-P
sądzę, że wątpię ;) miałem kiedyś FK i w porównaniu do innych sprężyn naprawdę świetne zabezpieczenie farbą. jest taka jakby sylikonowa, bardzo ładnie się trzyma.

: 6 sty 2006, o 22:15
autor: kamiloooo
hmmm w sumie nie wiem jak u mnie z farba... za niedlugo sprawdze... :oko:

: 6 sty 2006, o 22:29
autor: BRAWIMEX
-=kLaRi=- pisze:
Jest to FK Automotive - HIGH TEC 60/40 ;)
Ooo takie same mam :D
Kiedyś powiem,ze mialem namiastke tego co miał Klari :lol:

: 6 sty 2006, o 23:02
autor: arts
klari a wiesz o tym ze bedziesz mial taka sama glebe na tym wynalazku jak u mnie :lol: i zerowa prace amortyzatora bo caly czas bedzie dobijal :zakrecony: jak dla mnie jak do c20xe/c20let jedynie gwint reszta to kaszana przy swapie na taki ciezki silnik

: 6 sty 2006, o 23:06
autor: kristo
arts pisze:klari a wiesz o tym ze bedziesz mial taka sama glebe na tym wynalazku jak u mnie :lol: i zerowa prace amortyzatora bo caly czas bedzie dobijal :zakrecony: jak dla mnie jak do c20xe/c20let jedynie gwint reszta to kaszana przy swapie na taki ciezki silnik
Też mi się wydaje że -60 do c20xe to za dużo...Klari będziesz szorował...

: 6 sty 2006, o 23:12
autor: kamiloooo
miska olejowa tez swiecic sie musi wiec polerka nie zaszkodzi... :grin: :-D
zrezzta gdzies klari pisal ze bedzie max gleba... :oko:

: 7 sty 2006, o 00:06
autor: D12
Klari straszną Ciebie tylko, arts twierdzi, że będziesz szorował sam jest cięzki jak byk i tyra swój zawias. :) Gratki dla projektu LET :)

: 7 sty 2006, o 00:41
autor: !markos
alez ty wszedzie pierd**isz d12, normalnie czytac cie juz nie mozna :lol:

oraz taka gleba przy tym silniku siadzie do ok. -75 spokojnie, jak nie -80, czyli samochod kompletnie nie bedzie nadawal sie do jazdy, a tylko do pokazywania.. ale co kto lubi :zakrecony:

: 7 sty 2006, o 00:52
autor: D12
!markos pisze:alez ty wszedzie pierd**isz d12,
Wzajemnie, jak będzie szorował to zmieni jego problem :)

: 7 sty 2006, o 00:56
autor: -=kLaRi=-
Nic sie nie martwcie ;))jakos sobie z tym poradze ;))
Co do zawiasu to wcale nie porazka ,wczesniej mialem c20ne na sryjnych amorach... i sprezynach -35 i nie bylo wielkiej roznicy w obnizeniu pomiedzy 1.2 a 2.0 moze max 1cm ale to max.
Tu sa krotkie,twarde amory i beda pracowaly w tym zakresie do jakiej zostaly stworzone czyli przy takim obizeniu czyli calkiem inna bajka niz ta seria...
Arts ty juz tam nie pekaj !!Sam masz glebe dojeb**a!! I jakos jezdzisz...
A co z tego ze gwint ?Tylko to ze sobie skrecic na jakie chcesz obnizenie,a ty masz zrzucone niezle to auto...

Dzieki D12 :) heh ,ale tak jak mowie ja sie ciesze i to bardzo ,bo ten zawias jest bezporownywalny do tego co mialem a jak juz mowilem chce miec glebe:)i tyle ;)
Zwroccie uwage jak ma Adi zrzucone auto... na 14"... i jezdzi i jeszcze nie bylo problemu z micha ,nie ma nawet na niej ryski jak ja zdejomwalismy!!:)

: 7 sty 2006, o 01:22
autor: scotty
klari mialem taki zawias u siebie i z xe nie pojedziesz daleko na takim zawiasie chyba ze wsadzisz 17 cali z profilem 65 ja przejechalem 2 km moja taczka i mialem dosyc..

sprawdz sobie na tuv od zawieszenia do jakiej wagi na przednia os jest ta zawiecha i ile bedzie wazyl samochod z xe

pozdrawiam

: 7 sty 2006, o 09:20
autor: arts
D12 tak sie sklada ze jezdzilem na taki zestawie dedykowany kit tyle ze inny zestaw + xe i nie o to chodzi zeby straszyc tylko podzielic sie swoimi spostrzezeniami, i poprostu nie da sie pewnych rzeczy wyelyminowac:
1. primo praca amortyzatora bedzie z dupy i nic na to nie poradzisz bo silnik poprostu jest sporo ciezszy i poleci na glebe wiecej nawet niz -80 :oko: u mnie jest kolo -100 :0 , szkoda ze nie miales sie okazji przejechac ze mna zobaczyl bys jak to kurewsko dobija :bardzozly: Jezdzic sie da nie twierdze ze nie :lol: Po przesiadce na gwint jest zajebista roznica, nie dobija przod i lepiej sie poradzi, lzej. Jak wlozysz silnik postawisz obok basisty to bedziesz mial jakies 3-4cm nizej od niego przod, porownywalem w Piotrkowie :oko: Zreszta sam wszystko ocenisz po zalozeniu silnika, ja ze swoiej strony podpowiem ci zebys szukal gwintu i jak maja byc szerokie 14 to nie bedzie problemu z dystansami bo tam male ET zawsze jest :grin:

: 7 sty 2006, o 12:39
autor: -=kLaRi=-
Dzieki Artsik ;))Wiedzialem ze moge liczyc na twoja wypowiedz :) heh
Zobaczymy jak bedie na tym zawiasie,jak lipa to poszukam gwint-a :))

: 7 sty 2006, o 12:42
autor: !markos
bo nie mozna bylo najpierw pomyslec, popytac, a potem kupic :zakrecony:

ps.
ciekaw jestem jak oganiecie swoj pierwszy megaprofesjonalny swap w tigrze :lol:

: 7 sty 2006, o 16:31
autor: -=kLaRi=-
Ale ja chcialem to :) cena bardzo mi odpowiadala dlatego wzialem to i sie ciesze :) Glebe i tak chcialem! To sa krotkie amory wiec jakas prace beda miec ,sa przystosowane do gleby!!Wiec nie bedzie zle ;)

: 7 sty 2006, o 16:32
autor: -=kLaRi=-
Ale ja chcialem to :) cena bardzo mi odpowiadala dlatego wzialem to i sie ciesze :) Glebe i tak chcialem! To sa krotkie amory wiec jakas prace beda miec ,sa przystosowane do gleby!!Wiec nie bedzie zle ;)

: 7 sty 2006, o 16:44
autor: kristo
-=kLaRi=- pisze:Ale ja chcialem to :) cena bardzo mi odpowiadala dlatego wzialem to i sie ciesze :) Glebe i tak chcialem! To sa krotkie amory wiec jakas prace beda miec ,sa przystosowane do gleby!!Wiec nie bedzie zle ;)
Ale tu nie chodzi że są przystosowane do gleby czy też nie, tylko o nacisk na przednią oś!

: 7 sty 2006, o 16:47
autor: scotty
amortyzator nie ma tu nic do rzeczy jak ci sie sprezyna zgniecie na maksa
najlepszym rozwiazaniem na taki zawias to zawias z gsi lub chyba diesla

a na sprezynki typu supersport, czy fk czy inny szit to trzeba uwazac bo raz jest dobrze a raz material jest "z dupy" i sprezyna jest miekka.

wsadzisz motor przetestujesz wymiana zawiasu to 2 godzinki zabawy tylko

pozdrawiam