mnie też sie kolor podoba tylko moze jeszcze raz go pomalowac żeby pokryć te przeswity ??kozzi pisze:no bardzo ładnie Marcinku Ci to wyszło, chyba skozystam i też sobie tak zrobie
corsa b - c16se
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Poczyniłem zakupy kolejne,
poszedłem w strone tłoków od lanosa 16v
Za komplet tłoków ze sworzniami i pierścieniami dałem 242zł z sdostawą do domu. Pomierzyłem i będą pasować bez strachu ale jest jeden szkopuł
Denka są głębsze aż o 1.8mm - wyliczyłem sobie pojemność komory spalania ze stopnia sprężania i porównałem - na tych tłokach osiągne stopień sprężania 8.5:1
Żeby wrócić do serii 9.8 musiałbym zrobić planowanie na 1.5mm a żeby podnieść jak to było w planach aż o 2mm - wiem jedno, nie zrobię tego.
Panowie radźcie jak wykorzystać ten stopień 8.5:1
poszedłem w strone tłoków od lanosa 16v
Za komplet tłoków ze sworzniami i pierścieniami dałem 242zł z sdostawą do domu. Pomierzyłem i będą pasować bez strachu ale jest jeden szkopuł
Denka są głębsze aż o 1.8mm - wyliczyłem sobie pojemność komory spalania ze stopnia sprężania i porównałem - na tych tłokach osiągne stopień sprężania 8.5:1
Żeby wrócić do serii 9.8 musiałbym zrobić planowanie na 1.5mm a żeby podnieść jak to było w planach aż o 2mm - wiem jedno, nie zrobię tego.
Panowie radźcie jak wykorzystać ten stopień 8.5:1
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Prace nad poprawieniem głowicy rozpoczęte. Oto kilka fotek z prac - to dopiero po wstępnym przeszlifowaniu papierem po frezowaniu, docelowo będzie wszystko ładnie wypolerowane na lustro. Jak zrobiłem fotki to widze, że jeszcze w paru miejscach musze frezem poprawić i dopiero potem polerowanie. Na początek poszły kanały wydechowe:
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
no to jeśli w oplu są takie same to niezły lol bo u mnie tłoki są płaskie a nawet minimalnie wystają nad blok kiedyś liczyłem stopień sprężania u siebie i wyszedł coś koło 11,5:1 w sumie wiem jak można go wykorzystac tylko czy tłoki nie spotkają sie wtedy z zaworamiMarcin99 pisze: Denka są głębsze aż o 1.8mm - wyliczyłem sobie pojemność komory spalania ze stopnia sprężania i porównałem - na tych tłokach osiągne stopień sprężania 8.5:1
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ladnie ladnie, lambdy jednak nie przesuneles wyzej?
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tak jak i ja teraz ciemnosc bedzie u mnie ... ;D FEAR OF THE DARK
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tak jak pisałem wyżej to było tylko dla sprawdzenia jak to wygląda i wiem już, że srebrny jest feeee . Mam jeszcze jednego pomysła co zrobić ze srebrnym ale nie wiem czy go sprawdze. Napewno głowica i kolektory pójdą na czarno. Jasny zostanie tylko dekielek - chętnie zamieniłbym korek oleju na czarny - może ktoś ma ochote .arts pisze:ladnie ladnie ale z tej srebzanki to bym zrezygnowal
Co do srebrnego to być może tylko blok taki zostanie bo i tak go nie widać ale też jeszcze nie wiem, zobacze co wyjdzie z tego mojego pomysłu (być może przetestuje go jeszcze dzisiaj hehe).
Jeszcze tylko wyregulować ładnie gazik z przyśpieszonym zapłonem +15st względem noPB95 i tak zostanie pewnie do przyszłego roku (do złożenia drugiego silnika trzeba mi jeszcze z 1000zł )- na hamownie jak tylko będzie jakiś DynoDay w kraku to pojade sprawdzić czy coś się poprawiło.
Lamda została tam gdzie była bo jest zamontowana podgrzewana od c20xe (gdyby komuś było potrzebne to czarny kabelek to sygnał a białe to 12V bez znaczenia gdzie "-" a gdzie "+" bo grzałka jest w ceramicznej izolacji).radzio pisze:ladnie ladnie, lambdy jednak nie przesuneles wyzej?
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
i jest jakas roznica w spalaniu?
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Srednio to wyglada ,z kazdego koloru po trochu ,jak tecza...
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A gdzie ty tu masz tyle kolorów ja widze raptem czarno, srebrno i niebiesko - do tego żółte korki (z którymi coś zrobie). Pozatym to jest tylko eksperymentowanie a docelowa kolorystyka będzie na koniec. Teraz to tylko zabawy więc nie pisać mi tu, że mnie się nie podoba - jeśli już to napisać co zmienić, jak pomalować żeby było ładnie. Docelowo kolektory pójdą w jeden kolor, prawdopodobnie na czarno - jedno jest pewne nie będzie nigdzie srebrnego.-=kLaRi=- pisze:Srednio to wyglada ,z kazdego koloru po trochu ,jak tecza...
A może by tak wydechowy pomalować na pomarańczowo - będzie wyglądał jakby był rozgrzany