Strona 2 z 22
: 30 sie 2006, o 08:44
autor: Staneq
i w jakim stanie ten gwincik jest?
: 30 sie 2006, o 10:03
autor: czester 1
Aro83 pisze:
pokaż jeszcze jak to potrafi "usiąść"

no niech jeszcze sie ułoży z dwa dni i jak załatwie klucz to pokręcimy
Staneq pisze:i w jakim stanie ten gwincik jest?
koleś ma przebieg 30kkm (wiec nie wiele) ale od kiedy był założony to nie wie, auto było sprowadzone...
: 30 sie 2006, o 11:04
autor: -=kLaRi=-
Ja mam klucz do weiteca -wpadnij do mnie to sobie cos pokrecimy

: 30 sie 2006, o 11:17
autor: kozzi
@Czester
jesteś szalony
a tak wogóle to jaki to model?? jaka regulacja??
-=kLaRi=- pisze:Ja mam klucz do weiteca -wpadnij do mnie to sobie cos pokrecimy

taa i to orginał

: 30 sie 2006, o 11:34
autor: czester 1
kozzi pisze:@Czester
jesteś szalony
a tak wogóle to jaki to model?? jaka regulacja??
jaki model to nie wiem, regulacja jest wysokości przód i tył
: 1 wrz 2006, o 19:33
autor: czester 1
: 1 wrz 2006, o 20:25
autor: Aro
noo, przód przysiadł pięknie, tył mógłby wziąć z niego przykład ale też jest nieźle
chyba czas wskoczyć w jakieś większe kapcie co?
oby się dobrze sprawował ten gwincik... no i ciekawa sprawa z tą twardością

: 1 wrz 2006, o 21:33
autor: kamiloooo
usiadl ladnie ale biorac pod uwage dokladki i progi to slabiutko siedzi....
wieksze kolo by sie nadalo bo to jakos niknie ale ogolnie spoko..

: 2 wrz 2006, o 06:58
autor: Kurbat
Pięknie, pięknie !
Opinie, że Weitec twardy to chyba ode mnie
które H&R będziesz zakładał ? Te moje

: 2 wrz 2006, o 07:19
autor: geo022
pieknie to wzglada-autko w porownaniu do roku wczesniej jest nie do poznania -ale jak znam czestera to ten 1 cm gwintu jeszce dokreci przed zima

[/list]
: 2 wrz 2006, o 09:32
autor: czester 1
Aro83 pisze:
chyba czas wskoczyć w jakieś większe kapcie co?
no przy tym silniczku i bez wspomagania nie ma mowy
kamiloooo pisze:usiadl ladnie ale biorac pod uwage dokladki i progi to slabiutko siedzi....
z przodu jest zderzak...
Kurbat pisze:
które H&R będziesz zakładał ? Te moje

jakie Twoje

, to są od endo
ps. pogadamy na spocie
geo022 pisze:pieknie to wzglada-autko w porownaniu do roku wczesniej jest nie do poznania -ale jak znam czestera to ten 1 cm gwintu jeszce dokreci przed zima

[/list]
podrkrecilem ale w gore

, chce autem pojeździc a nie na nie patrzec

: 2 wrz 2006, o 10:33
autor: arts
nie no cos malo go skreciles, zeby byl na ori zderzakach to by ledwo siedzial ... czester podkrec cos tam jeszcze

oraz jak nie zalozysz 17 to jestes pipa bo to co teraz jest to duzo za mala fela, zapodaj kolko 205/40/17 i bedzie lepiej
ja to nie wiem jak to jest z tymi weiteck-ami u mnie dla odmiany jest twardo na gwincie ale zyc sie da, natomiast na kicie tego samego producenta bylo sporo twardziej

: 2 wrz 2006, o 13:22
autor: D12
Ładnie siedzi corsolot

większego rozmiaru felgi brakuje reszta super...
: 2 wrz 2006, o 17:42
autor: czester 1
@arts tam zostało ok 1cm wiec nic z tego
aha i to jest gwint z CC 1.7cdti gsi wiec pewnie dlatego tak wysoko
: 7 lis 2006, o 16:50
autor: czester 1
: 7 lis 2006, o 17:16
autor: -=m&m=-
czester 1 pisze:zima idzie wiec corsa w góre
gwincik fajne rozwiązanie

jestem ciekaw jak zbieżność teraz wygląda

: 7 lis 2006, o 20:49
autor: pirat
o jaaaa.... jaka motorowka
gwint to jednak super sprawa...
: 8 lis 2006, o 08:29
autor: czester 1
-=m&m=- pisze:czester 1 pisze:zima idzie wiec corsa w góre
gwincik fajne rozwiązanie

jestem ciekaw jak zbieżność teraz wygląda

no wcześniej mnie nie znosiło i opon nie ścinało, wiec moze teraz tez bedzie dobrze
: 8 lis 2006, o 09:00
autor: endo
ale szczur

: 8 lis 2006, o 09:58
autor: arts
kolejna seria sie zapowiada

: 8 lis 2006, o 10:20
autor: !markos
czester 1 pisze:z przodu zostało ok 1-2 cm, ale cieżko już sie tam kręci

a sprawdziles ile masz miejsca na odbicie amortyzatora, czy krecisz tak na pale byle wyzej?
czester 1 pisze:no wcześniej mnie nie znosiło i opon nie ścinało, wiec moze teraz tez bedzie dobrze
rozumiem, ze nie ustawiasz zbieznosci/katow po kazdej regulacji wysokosci gwintu? brawo

: 8 lis 2006, o 13:32
autor: kamiloooo
noooo fajna gleba....

chyba przesadziles z tym podniesieniem....

: 8 lis 2006, o 15:40
autor: Staneq
ja pierd...ale jeep

: 9 lis 2006, o 08:23
autor: Mazur
normalnie terenówka, brakuje 4x4 i można by śmiało zapuścić się w las

Ja tak dobrze nie mam u siebe.
: 9 lis 2006, o 09:11
autor: czester 1
!markos pisze:czester 1 pisze:z przodu zostało ok 1-2 cm, ale cieżko już sie tam kręci

a sprawdziles ile masz miejsca na odbicie amortyzatora, czy krecisz tak na pale byle wyzej?
tak krece na pałe bo mam zamiar utrzymać zderzaki przez zime w całości

, a jezeli chodzi o odczucia z jazdy to jest mega miekko, auto sie buja starsznie, a autkiem nie zadupiam bo w zime sie szybko nie jeździ
krótko - troche gorzej niż na serii , tym sie nie da jeździć
!markos pisze:czester 1 pisze:no wcześniej mnie nie znosiło i opon nie ścinało, wiec moze teraz tez bedzie dobrze
rozumiem, ze nie ustawiasz zbieznosci/katow po kazdej regulacji wysokosci gwintu?
jeżli sie nic nie dzieje to po co mam tam jechać
!markos pisze:
brawo
własnie, mamy tu u nas taki klub i tam wole udac ta kase
kamiloooo pisze:noooo fajna gleba....

chyba przesadziles z tym podniesieniem....

spodziewałem sie ze bedzie jeszcze wyzej ale myśle ze wystarczy
Mazur pisze:
można by śmiało zapuścić się w las
kurde tego mi brakuje w jak robie wypad na ryby, czesto musze auto zostawiac na drodze i zadupcać z lacia
marzy mi sie hydraulika np. z citroena

: 9 lis 2006, o 11:40
autor: !markos
czester 1 pisze:jeżli sie nic nie dzieje to po co mam tam jechać
nie no.. tak tylko sobie popierdzialem i moze juz pojde.. widze, ze rozsadek przede wszystkim

: 9 lis 2006, o 16:31
autor: -=kLaRi=-
Nie wiem czy w kazdym gwincie sie da ustawic kat.
W tym Weitecu Hicon TX nie ma regulacji katow ,natomiast w tym Supersporcie co mam to jest regulacja.
: 9 lis 2006, o 16:34
autor: !markos
zbieznosc.. nie katy..
: 9 lis 2006, o 16:36
autor: -=kLaRi=-
Aha . jesli chodzi o zbierznosc to sie zgodze !
Ale im wieksza glebe dojebiesz tym katy ida sie pruc... bede musial cos z tym wykminic ,bo ostatnie opony po 3tys (bierzniki prawie jak nowki) scielo po wew. stronach masakrycznie...
Teraz bede mial prawie nowki opony wiec bede musial dlubac cos z przodem.
: 9 lis 2006, o 16:58
autor: !markos
negatyw nie scina opon w takim stopniu jak zla zbieznosc. na twoim miejscu nie interesowalbym sie tym, ze masz za duzy negatyw, tylko zainteresowal sie raczej tym, co sie dzieje z kolami podczas hamowania i jak mocno rozjezdza sie wtedy zbieznosc. odpowiedzia moga byc poliuretanowe tuleje zawieszenia..
ale to byl taki maly offtopic, sorki czester