Strona 2 z 22

: 30 sie 2006, o 08:44
autor: Staneq
i w jakim stanie ten gwincik jest?

: 30 sie 2006, o 10:03
autor: czester 1
Aro83 pisze:
pokaż jeszcze jak to potrafi "usiąść" ;)
no niech jeszcze sie ułoży z dwa dni i jak załatwie klucz to pokręcimy :oko:

Staneq pisze:i w jakim stanie ten gwincik jest?
koleś ma przebieg 30kkm (wiec nie wiele) ale od kiedy był założony to nie wie, auto było sprowadzone...

: 30 sie 2006, o 11:04
autor: -=kLaRi=-
Ja mam klucz do weiteca -wpadnij do mnie to sobie cos pokrecimy :D

: 30 sie 2006, o 11:17
autor: kozzi
@Czester
jesteś szalony :oko:
a tak wogóle to jaki to model?? jaka regulacja??
-=kLaRi=- pisze:Ja mam klucz do weiteca -wpadnij do mnie to sobie cos pokrecimy :D
taa i to orginał 8-)

: 30 sie 2006, o 11:34
autor: czester 1
kozzi pisze:@Czester
jesteś szalony :oko:
a tak wogóle to jaki to model?? jaka regulacja??
jaki model to nie wiem, regulacja jest wysokości przód i tył

: 1 wrz 2006, o 19:33
autor: czester 1
gwint z przodu został podkręcony ( zostaje ok. 1cm gwintu), tył skręcony na maxa :grin:

próba wjazdu do pierwszej posesji :lol:

Obrazek

ale dalej nie ma szanas, trzeba wycofać :-P

Obrazek

próba wjazdu do drugiej posesji i tu przejdzie :grin:

ObrazekObrazekObrazekObrazek


tył usiadł tak jak na starym zawieszeniu i niżej sie nie da :-( , ale na wiosne spróbuje założyć na tył springi h&r :grin:
przód zostaje podkrecony do wysokości takiej jak było na starym

Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy, to te zawieszenie jest o wiele miekksze od wcześniejszego. W tamtym było mega twardo w porównaniu z tym i nie wiem z kąd opinie ze weitec jast twardy :zakrecony:

Jak założe zime to fotki z cros corsy :lol:

ps. basista dzieki za klucz i plac :lol: :oko:

: 1 wrz 2006, o 20:25
autor: Aro
noo, przód przysiadł pięknie, tył mógłby wziąć z niego przykład ale też jest nieźle ;)

chyba czas wskoczyć w jakieś większe kapcie co? 8-)

oby się dobrze sprawował ten gwincik... no i ciekawa sprawa z tą twardością :zakrecony:

: 1 wrz 2006, o 21:33
autor: kamiloooo
usiadl ladnie ale biorac pod uwage dokladki i progi to slabiutko siedzi.... :lol:
wieksze kolo by sie nadalo bo to jakos niknie ale ogolnie spoko.. :oko:

: 2 wrz 2006, o 06:58
autor: Kurbat
Pięknie, pięknie !
Opinie, że Weitec twardy to chyba ode mnie ;)

które H&R będziesz zakładał ? Te moje :lol:

: 2 wrz 2006, o 07:19
autor: geo022
pieknie to wzglada-autko w porownaniu do roku wczesniej jest nie do poznania -ale jak znam czestera to ten 1 cm gwintu jeszce dokreci przed zima :D[/list]

: 2 wrz 2006, o 09:32
autor: czester 1
Aro83 pisze:
chyba czas wskoczyć w jakieś większe kapcie co? 8-)
no przy tym silniczku i bez wspomagania nie ma mowy :oko:
kamiloooo pisze:usiadl ladnie ale biorac pod uwage dokladki i progi to slabiutko siedzi.... :lol:
z przodu jest zderzak...
Kurbat pisze: które H&R będziesz zakładał ? Te moje :lol:
jakie Twoje :zakrecony: , to są od endo :lol:

ps. pogadamy na spocie :oko:
geo022 pisze:pieknie to wzglada-autko w porownaniu do roku wczesniej jest nie do poznania -ale jak znam czestera to ten 1 cm gwintu jeszce dokreci przed zima :D[/list]
podrkrecilem ale w gore :lol: , chce autem pojeździc a nie na nie patrzec :oko:

: 2 wrz 2006, o 10:33
autor: arts
nie no cos malo go skreciles, zeby byl na ori zderzakach to by ledwo siedzial ... czester podkrec cos tam jeszcze :lol: oraz jak nie zalozysz 17 to jestes pipa bo to co teraz jest to duzo za mala fela, zapodaj kolko 205/40/17 i bedzie lepiej :grin:
ja to nie wiem jak to jest z tymi weiteck-ami u mnie dla odmiany jest twardo na gwincie ale zyc sie da, natomiast na kicie tego samego producenta bylo sporo twardziej :lol:

: 2 wrz 2006, o 13:22
autor: D12
Ładnie siedzi corsolot ;) większego rozmiaru felgi brakuje reszta super...

: 2 wrz 2006, o 17:42
autor: czester 1
@arts tam zostało ok 1cm wiec nic z tego

aha i to jest gwint z CC 1.7cdti gsi wiec pewnie dlatego tak wysoko

: 7 lis 2006, o 16:50
autor: czester 1
zima idzie wiec corsa w góre :-P

ObrazekObrazekObrazek


tył podniesiony na max, z przodu zostało ok 1-2 cm, ale cieżko już sie tam kręci :lol:

: 7 lis 2006, o 17:16
autor: -=m&m=-
czester 1 pisze:zima idzie wiec corsa w góre :-P
gwincik fajne rozwiązanie :oko: jestem ciekaw jak zbieżność teraz wygląda :oko:

: 7 lis 2006, o 20:49
autor: pirat
o jaaaa.... jaka motorowka :-P

gwint to jednak super sprawa...

: 8 lis 2006, o 08:29
autor: czester 1
-=m&m=- pisze:
czester 1 pisze:zima idzie wiec corsa w góre :-P
gwincik fajne rozwiązanie :oko: jestem ciekaw jak zbieżność teraz wygląda :oko:
no wcześniej mnie nie znosiło i opon nie ścinało, wiec moze teraz tez bedzie dobrze

: 8 lis 2006, o 09:00
autor: endo
ale szczur :lol: :-P

: 8 lis 2006, o 09:58
autor: arts
kolejna seria sie zapowiada :lol:

: 8 lis 2006, o 10:20
autor: !markos
czester 1 pisze:z przodu zostało ok 1-2 cm, ale cieżko już sie tam kręci :lol:
a sprawdziles ile masz miejsca na odbicie amortyzatora, czy krecisz tak na pale byle wyzej? :-?
czester 1 pisze:no wcześniej mnie nie znosiło i opon nie ścinało, wiec moze teraz tez bedzie dobrze
rozumiem, ze nie ustawiasz zbieznosci/katow po kazdej regulacji wysokosci gwintu? brawo :)18

: 8 lis 2006, o 13:32
autor: kamiloooo
noooo fajna gleba.... :lol: chyba przesadziles z tym podniesieniem.... :-P

: 8 lis 2006, o 15:40
autor: Staneq
ja pierd...ale jeep :lol: :lol:

: 9 lis 2006, o 08:23
autor: Mazur
normalnie terenówka, brakuje 4x4 i można by śmiało zapuścić się w las :-D Ja tak dobrze nie mam u siebe.

: 9 lis 2006, o 09:11
autor: czester 1
!markos pisze:
czester 1 pisze:z przodu zostało ok 1-2 cm, ale cieżko już sie tam kręci :lol:
a sprawdziles ile masz miejsca na odbicie amortyzatora, czy krecisz tak na pale byle wyzej? :-?
tak krece na pałe bo mam zamiar utrzymać zderzaki przez zime w całości :-P , a jezeli chodzi o odczucia z jazdy to jest mega miekko, auto sie buja starsznie, a autkiem nie zadupiam bo w zime sie szybko nie jeździ :lol:

krótko - troche gorzej niż na serii , tym sie nie da jeździć :grin:
!markos pisze:
czester 1 pisze:no wcześniej mnie nie znosiło i opon nie ścinało, wiec moze teraz tez bedzie dobrze
rozumiem, ze nie ustawiasz zbieznosci/katow po kazdej regulacji wysokosci gwintu?
jeżli sie nic nie dzieje to po co mam tam jechać
!markos pisze: brawo
własnie, mamy tu u nas taki klub i tam wole udac ta kase :)19


kamiloooo pisze:noooo fajna gleba.... :lol: chyba przesadziles z tym podniesieniem.... :-P
spodziewałem sie ze bedzie jeszcze wyzej ale myśle ze wystarczy :oko:
Mazur pisze:
można by śmiało zapuścić się w las
kurde tego mi brakuje w jak robie wypad na ryby, czesto musze auto zostawiac na drodze i zadupcać z lacia :grin:

marzy mi sie hydraulika np. z citroena :zakrecony:

: 9 lis 2006, o 11:40
autor: !markos
czester 1 pisze:jeżli sie nic nie dzieje to po co mam tam jechać
:)18
nie no.. tak tylko sobie popierdzialem i moze juz pojde.. widze, ze rozsadek przede wszystkim :-?

: 9 lis 2006, o 16:31
autor: -=kLaRi=-
Nie wiem czy w kazdym gwincie sie da ustawic kat.
W tym Weitecu Hicon TX nie ma regulacji katow ,natomiast w tym Supersporcie co mam to jest regulacja.

: 9 lis 2006, o 16:34
autor: !markos
zbieznosc.. nie katy..

: 9 lis 2006, o 16:36
autor: -=kLaRi=-
Aha . jesli chodzi o zbierznosc to sie zgodze !
Ale im wieksza glebe dojebiesz tym katy ida sie pruc... bede musial cos z tym wykminic ,bo ostatnie opony po 3tys (bierzniki prawie jak nowki) scielo po wew. stronach masakrycznie...
Teraz bede mial prawie nowki opony wiec bede musial dlubac cos z przodem.

: 9 lis 2006, o 16:58
autor: !markos
negatyw nie scina opon w takim stopniu jak zla zbieznosc. na twoim miejscu nie interesowalbym sie tym, ze masz za duzy negatyw, tylko zainteresowal sie raczej tym, co sie dzieje z kolami podczas hamowania i jak mocno rozjezdza sie wtedy zbieznosc. odpowiedzia moga byc poliuretanowe tuleje zawieszenia..

ale to byl taki maly offtopic, sorki czester