C16XE Państwa Misiowych :)
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Powiem po krotce...
O auto ktos nie dbal, w silniku byl wlany Kujawski chyba... i samo maslo w srodku, walek rozrzadu mial pozatykane kanaly i starne krzywki... dlatego wyladowal walek z Lanosa, ktory lezal na warsztacie,
Przy szlagu jak auto bylo walniete, kolo pasowe urwalo wal, dlatego wrzucilismy wal z kadetta...
Co do glowicy itp. to juz tak bylo... Bo jak kupowalismy zawory bo byly skrzywione to nie pasowaly zawory z x14sz, bylyu stanowczo za male, i dobieralismy, dobieralismy, w koncu wyszlo na to ze to glowica z x14se bo z tego pasuja zawory, a i tak sa zalozone jeszcze ciut wieksze, polerowalismy kanaly itp... Podocieralismy zawory i wlazly...
Tak by to wygladalo...
Ktos chyba z tym silnikiem sie w niemczech bawil na to wyglada....
A obecnie jestem po wymianie pierscieni (2 dni temu) oraz przy tym tez uszczelniacze popychaczy, uszczelki itp...
No i teraz docieranie, ale czuc ze autko juz jezdzi inaczej...
Kompresja mierzona przed wymiana pierscieni itp. wynosila 6 do 1 zamiast katalogowego o ile sie nie myle 10,5 do 1... No i silnik po przeplukaniu czystym olejem, zaczal miec "bezposredni wtrysk oleju", takze to tez juz jest zazegnane, bo na oleju to ja bankrutowalem, co 3-4 dni dolewki...
Zobaczymy jaka kjompresja wyjhdzie gdy sie dotrze, i jak sie bedzie zachowywal podczas przyspieszenia itp...
O auto ktos nie dbal, w silniku byl wlany Kujawski chyba... i samo maslo w srodku, walek rozrzadu mial pozatykane kanaly i starne krzywki... dlatego wyladowal walek z Lanosa, ktory lezal na warsztacie,
Przy szlagu jak auto bylo walniete, kolo pasowe urwalo wal, dlatego wrzucilismy wal z kadetta...
Co do glowicy itp. to juz tak bylo... Bo jak kupowalismy zawory bo byly skrzywione to nie pasowaly zawory z x14sz, bylyu stanowczo za male, i dobieralismy, dobieralismy, w koncu wyszlo na to ze to glowica z x14se bo z tego pasuja zawory, a i tak sa zalozone jeszcze ciut wieksze, polerowalismy kanaly itp... Podocieralismy zawory i wlazly...
Tak by to wygladalo...
Ktos chyba z tym silnikiem sie w niemczech bawil na to wyglada....
A obecnie jestem po wymianie pierscieni (2 dni temu) oraz przy tym tez uszczelniacze popychaczy, uszczelki itp...
No i teraz docieranie, ale czuc ze autko juz jezdzi inaczej...
Kompresja mierzona przed wymiana pierscieni itp. wynosila 6 do 1 zamiast katalogowego o ile sie nie myle 10,5 do 1... No i silnik po przeplukaniu czystym olejem, zaczal miec "bezposredni wtrysk oleju", takze to tez juz jest zazegnane, bo na oleju to ja bankrutowalem, co 3-4 dni dolewki...
Zobaczymy jaka kjompresja wyjhdzie gdy sie dotrze, i jak sie bedzie zachowywal podczas przyspieszenia itp...
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jest to lepszy wałek niż ten od x14szBear_ pisze:... dlatego wyladowal walek z Lanosa, ktory lezal na warsztacie,
zawory w głowicy x14sz i głowicy c14se są identyczne, może przymierzane były od c14nz tam są mniejsze.Co do glowicy itp. to juz tak bylo... Bo jak kupowalismy zawory bo byly skrzywione to nie pasowaly zawory z x14sz, bylyu stanowczo za male, i dobieralismy, dobieralismy, w koncu wyszlo na to ze to glowica z x14se bo z tego pasuja zawory, a i tak sa zalozone jeszcze ciut wieksze, polerowalismy kanaly itp... Podocieralismy zawory i wlazly...
...
tak jak markos napisał + kompresja powinna wynocić około 9,6:1 a stopień sprężania 11-12bar dla w miarę zdrowej 8v (u mnie przed remontem było średnio 12,4)Kompresja mierzona przed wymiana pierscieni itp. wynosila 6 do 1 zamiast katalogowego o ile sie nie myle 10,5 do 1...
...
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
No to stopien kompresji, niech wam bedzie 
Zobaczymy jak sie dotrze, bedziem wtedy mierzyc... Sciagnie sie swiece i szwagier przyniosl taki udupnik i zobaczymy...
Co do tej glowicy, to mi teraz daliscie do myslenia, mus nie mus zawory i tak sa wieksze...
Dobra, to po za tym ze kolektor ssacy jest inny bo jest wielopunkt w x14se to po czym odroznic glowice z x14sz a x14se ??
Pozdro

Zobaczymy jak sie dotrze, bedziem wtedy mierzyc... Sciagnie sie swiece i szwagier przyniosl taki udupnik i zobaczymy...
Co do tej glowicy, to mi teraz daliscie do myslenia, mus nie mus zawory i tak sa wieksze...
Dobra, to po za tym ze kolektor ssacy jest inny bo jest wielopunkt w x14se to po czym odroznic glowice z x14sz a x14se ??
Pozdro
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
inny kształt w SE jest kanał okrągły a w SZ "prostokątny" i dość słabo na siebie nachodzą (są przesunięte względem siebie)Bear_ pisze:Dobra, to po za tym ze kolektor ssacy jest inny bo jest wielopunkt w x14se to po czym odroznic glowice z x14sz a x14se ??
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Dobra, to znowu przy okazji sprawdze...
A teraz inna bajka...
Jestem po wymienie pierscieni, uszczelniaczy popychaczy i docieram autko...
Tylko taka rzecz... jest pewien moment na obrotach (tak tez bylo przed remontem) ze autko jedzie, jedzie, nagle dostaje takiego przymulenia ze obroty ida ale tak jak by chcialy a nie mogly i albo tak zostaje albo troszke mu sie poprawia...
Zaplon ustawiony jest na zero...
Nie wiem przez co to moze byc ?? To jest jakis taki normalny tiuk tego silniak czy co ??
Ewentualnie jak to zniwelowac, bo chce sie rozpedzic albo cos do wyprzedzania a tu taki psikus...
Pozdro
A teraz inna bajka...
Jestem po wymienie pierscieni, uszczelniaczy popychaczy i docieram autko...
Tylko taka rzecz... jest pewien moment na obrotach (tak tez bylo przed remontem) ze autko jedzie, jedzie, nagle dostaje takiego przymulenia ze obroty ida ale tak jak by chcialy a nie mogly i albo tak zostaje albo troszke mu sie poprawia...
Zaplon ustawiony jest na zero...
Nie wiem przez co to moze byc ?? To jest jakis taki normalny tiuk tego silniak czy co ??
Ewentualnie jak to zniwelowac, bo chce sie rozpedzic albo cos do wyprzedzania a tu taki psikus...
Pozdro
- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Hmm kolega tutaj nieźle namieszał tym stwierdzeniem. Zrób trochę fotek silnika to będziemy wreszcie wiedzieć co ty tam masz. Ja obstawiam, że to c14nz z głowicą od x14sz a nie x14sz z głowicą od SE a dlaczego tak?Bear_ pisze:Zaplon ustawiony jest na zero...
W X14SZ a także w c14se nie ustawia się zapłonu - tam jest zapłon określany przez ECU na podstawie wskazań czujnika położenia wału a realizowany przez DISa (czyli system bezpośredniego zapłonu inaczej zwanym bezrozdzielaczowym).
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
To sie nie zrozumielismy 
A silnik bynajmniej dol to na 100% jest x14sz...
Co do zaplonu chodzilo mi o to ze walek rozrzadu wzgledem dolu jest idealnie, czyli ani nie otwiera za szybko ani za pozno...
A jesli chodzi o to przymulanie to juz chyba wiem o co biega...
Niestety to monowtrysk, i potrzebuje na starcie cieplego powietrza, ale ktos tu kombinowal i postanowil zalozyc sobie stożek...
Jednak jak jest zimno to nie ma doprowadzonego cieplego powietrza...
I to mniemam temu tak... Zobaczymy jak wroci oryginalna puszka i wklad zamiast stożka...

A silnik bynajmniej dol to na 100% jest x14sz...
Co do zaplonu chodzilo mi o to ze walek rozrzadu wzgledem dolu jest idealnie, czyli ani nie otwiera za szybko ani za pozno...
A jesli chodzi o to przymulanie to juz chyba wiem o co biega...
Niestety to monowtrysk, i potrzebuje na starcie cieplego powietrza, ale ktos tu kombinowal i postanowil zalozyc sobie stożek...
Jednak jak jest zimno to nie ma doprowadzonego cieplego powietrza...
I to mniemam temu tak... Zobaczymy jak wroci oryginalna puszka i wklad zamiast stożka...
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nie x14se tylko C14SE...Bear_ pisze: Dobra, to po za tym ze kolektor ssacy jest inny bo jest wielopunkt w x14se to po czym odroznic glowice z x14sz a x14se ??
A tak wogole to Corsa bardzo bardzo przyjemna!
Wpadnij dzis na spota!
Aha i zrob fotki z komory silnika to zaraz dojedziemy co tam masz pod ta pokrywa

Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Haha ,nawet wiem od kogo ten silnik
haha
Od Basisty
tylko on ma zolty waz na odmie ;D hahah

Od Basisty

Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
przeczytaj 1 stronę tematufotograf pisze:Właśnie, od lanosa ale którego ?? bo chyba nie 1.6 16V czy może chodziło Ci o wałek od nexii 1.5 8V ?
@emes125 wałek od c16nz da lepsze efekty w silniku x14sz niż ten silnik, z oryginalnym wałkiem (od x14sz)
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
O dzięki AdamAdamXXL pisze:przeczytaj 1 stronę tematufotograf pisze:Właśnie, od lanosa ale którego ?? bo chyba nie 1.6 16V czy może chodziło Ci o wałek od nexii 1.5 8V ?
@emes125 wałek od c16nz da lepsze efekty w silniku x14sz niż ten silnik, z oryginalnym wałkiem (od x14sz)


- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Ten walek ktory ja mam zalozony ma wedlug suwmiarki wiekszy wznios o okolo 2 mm...
Jednak problem jest w tym ze prawdopodobnie ma bardziej splaszczony dol w porownaniu do walka z x14sz poniewaz ciutke slychac hydrauliki ktorych wczesniej nie bylo slychac pod zadnym pozorem, hydrauliki nie nadazaja sie napelnic i stad delikatny stukot...
A ten walek co mam jest z silnika 1.5 lanosa a nie 1.6 o ile sie nie myle...
Pozdro
Jednak problem jest w tym ze prawdopodobnie ma bardziej splaszczony dol w porownaniu do walka z x14sz poniewaz ciutke slychac hydrauliki ktorych wczesniej nie bylo slychac pod zadnym pozorem, hydrauliki nie nadazaja sie napelnic i stad delikatny stukot...
A ten walek co mam jest z silnika 1.5 lanosa a nie 1.6 o ile sie nie myle...
Pozdro

- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: CB X14SZ by Bear / UPDATE
Odkopuje kotleta 
No niestety, sytuacja sprawila iz ostatnim czasu pracuje grzecznie na rzecz kraju w Jednostce Wojskowej w Elblągu
Autkiem opiekuje się żona i jak tylko cos się pokazuje to zaraz interwencja szwagra i wszytsko cacy
Jednak od dluzszego czasu nic ciekawego w aucie sie nie pokazalo...
Jedynie tylna klapa sie odchudzila troszke z wycieraczki i zamka
Ale to fotki potem
Narazie czekam na ladny akcencik do autka...
Autko do tej pory stalo na felunku 13x7" RONDLL w chwili obecnej juz ida do mnie nowe walce
14x9"
Prawdopodobnie jutro bedzie felunek
Jutro tez jade obejzec upatrzony GSi front
Zobaczymy 
Na chwile obecna przynajmniej moge wam pokazac to co juz jest nieuniknione
Fotki z auckji:
http://members.lycos.co.uk/bearrr/fel.jpg
http://members.lycos.co.uk/bearrr/fel1.jpg
Oczywiscie trzeba bedzie troszke autko rozjechac na boki
Bedzie mala rzezba w blasze 
Pozdro

No niestety, sytuacja sprawila iz ostatnim czasu pracuje grzecznie na rzecz kraju w Jednostce Wojskowej w Elblągu

Autkiem opiekuje się żona i jak tylko cos się pokazuje to zaraz interwencja szwagra i wszytsko cacy

Jednak od dluzszego czasu nic ciekawego w aucie sie nie pokazalo...
Jedynie tylna klapa sie odchudzila troszke z wycieraczki i zamka

Ale to fotki potem

Narazie czekam na ladny akcencik do autka...
Autko do tej pory stalo na felunku 13x7" RONDLL w chwili obecnej juz ida do mnie nowe walce





Prawdopodobnie jutro bedzie felunek

Jutro tez jade obejzec upatrzony GSi front


Na chwile obecna przynajmniej moge wam pokazac to co juz jest nieuniknione

Fotki z auckji:
http://members.lycos.co.uk/bearrr/fel.jpg
http://members.lycos.co.uk/bearrr/fel1.jpg
Oczywiscie trzeba bedzie troszke autko rozjechac na boki


Pozdro

- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: CB X14SZ by Bear / UPDATE
Witam wszytskich 
Znowu odgrzebuje kotleta ale w koncu z jakimis konkretniejszymi rzeczami... Przy aucie troszku sie dzieje tylko nie bylo kiedy wrzucic fotek
A wiec tak
O tamtejszego czasu kiedy autko bylo prezentowane zmienilo sie dosc znacznie...
Mianowicie zniknal zamek i wycieraczka z tylnej klapy, zmienily sie hamulce na 256, zmienily sie roleczki na ktorych autko stoi i pare innych takich akcentow
Ale po kolei...
Niestety fotek z prac nad usowaniem zamka i wycieraczki nie mam bo dzialo sie to dosc szybko i spontanicznie ale widac efekt na fotkach... Druga rzecza jest to ze przed zima wzielo mnie na sprawdzenia stanu podlogi i zawiasu przez zima zeby pokonserwowac autko, ku mojemu niezadowoleniu okazalo sie ze z tylu w lewym kole boli moje malenstwo gorna podparcie sprezyny...



Sytuacja zostala ogarnieta, na szczescie to bylo jedno jedyne miejsce bolaca autko...
Troszke przed tyli pracami do autka zostaly zakupione nowe rolki... Rozmiar 14x8" i 9" zastapil 13x7"
Zaraz po kupnie prezentowalo się to dosc godnie



Niestety [rzy zawiasie 60-40 tyl ze tak powiem odmowil posluszenstwa
Trzeba bylo robic coustomowa sprezyne z tylu, zrobiony zostal odbojnik ktory nie puszcza w tej chwili autka w dol po za pewien zakres, no i co wazne autko zostalo rozdmuchane jakies 2 - 2,5 cm z strone 

Po tych modyfikacjach wszytsko zostalo zakonserwowane, zabezpieczone... Niestety stare sierpy nie przyezyly... Zarowno z przodu jak i z tylu... Zostaly zakupione nowe... Dogiete na cieplo do tylnych poszerzen, przygotowane do malowania i w lakier... Zalozone 2 tyg. temu ale tez niestety nie mialem kiedy robic zdjec
A ze okres zimowy nadszedl, autko nacieszylo sie nowymi 14" tylko doslownie chwileczke to przyszedl pomysl polerki felg
Oj sprawa piekielnie klopotliwa z tymi felgami ale pomalutku...
Ponizej fotki jednej felgi juz przepolerowanej, jednak bedzie ona muskana jeszcze raz papierami na mokro poniewaz widac jeszcze rysy... Tak samo zostanie poprawiona kanta z felgi... Ale obraz pogladowy jest



No i na koniec najnowszy nabytek ktory zawedrowal na autko wczoraj... Dlugo poszukiwane tylne lampy... Mialy byc MHW, tak bynajmniej wszytsko wskazywalo patrzac na fotki sprzedajacego... Okazalo sie ku mojemu zdziwieniu ze to lampy irmsher'a... No ale coz, te tez sa ladne nie mowie ze nie



No i to na chwile obecna wszystko... Zapraszam do komentowania
Pozdrawiam

Znowu odgrzebuje kotleta ale w koncu z jakimis konkretniejszymi rzeczami... Przy aucie troszku sie dzieje tylko nie bylo kiedy wrzucic fotek

A wiec tak

Mianowicie zniknal zamek i wycieraczka z tylnej klapy, zmienily sie hamulce na 256, zmienily sie roleczki na ktorych autko stoi i pare innych takich akcentow

Ale po kolei...
Niestety fotek z prac nad usowaniem zamka i wycieraczki nie mam bo dzialo sie to dosc szybko i spontanicznie ale widac efekt na fotkach... Druga rzecza jest to ze przed zima wzielo mnie na sprawdzenia stanu podlogi i zawiasu przez zima zeby pokonserwowac autko, ku mojemu niezadowoleniu okazalo sie ze z tylu w lewym kole boli moje malenstwo gorna podparcie sprezyny...



Sytuacja zostala ogarnieta, na szczescie to bylo jedno jedyne miejsce bolaca autko...
Troszke przed tyli pracami do autka zostaly zakupione nowe rolki... Rozmiar 14x8" i 9" zastapil 13x7"

Zaraz po kupnie prezentowalo się to dosc godnie




Niestety [rzy zawiasie 60-40 tyl ze tak powiem odmowil posluszenstwa



Po tych modyfikacjach wszytsko zostalo zakonserwowane, zabezpieczone... Niestety stare sierpy nie przyezyly... Zarowno z przodu jak i z tylu... Zostaly zakupione nowe... Dogiete na cieplo do tylnych poszerzen, przygotowane do malowania i w lakier... Zalozone 2 tyg. temu ale tez niestety nie mialem kiedy robic zdjec

A ze okres zimowy nadszedl, autko nacieszylo sie nowymi 14" tylko doslownie chwileczke to przyszedl pomysl polerki felg

Oj sprawa piekielnie klopotliwa z tymi felgami ale pomalutku...
Ponizej fotki jednej felgi juz przepolerowanej, jednak bedzie ona muskana jeszcze raz papierami na mokro poniewaz widac jeszcze rysy... Tak samo zostanie poprawiona kanta z felgi... Ale obraz pogladowy jest




No i na koniec najnowszy nabytek ktory zawedrowal na autko wczoraj... Dlugo poszukiwane tylne lampy... Mialy byc MHW, tak bynajmniej wszytsko wskazywalo patrzac na fotki sprzedajacego... Okazalo sie ku mojemu zdziwieniu ze to lampy irmsher'a... No ale coz, te tez sa ladne nie mowie ze nie




No i to na chwile obecna wszystko... Zapraszam do komentowania

Pozdrawiam
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: CB X14SZ by Bear / UPDATE
no i co z tego ze irmshery, niczym nie odbiegaja od mhw, a masz cos innego niz wszyscy
, felunek tez profi 


- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: CB X14SZ by Bear / UPDATE
No wlasciwie roznia sie tylko tym ze w MHW w przeciwienstwie do irmsher'ow obwodka lampy i miejsce gdzie powinien byc odblask jest ciemniejsze... Jedyna roznica chyba... No ale przez to ze irmsher'y sa jasniejsze to troszke lampa robi mi sie fioletowa od auta bo lakier sie przebijaczester 1 pisze:no i co z tego ze irmshery, niczym nie odbiegaja od mhw, a masz cos innego niz wszyscy, felunek tez profi


Co do felg... No miejmy nadzieje ze po skonczeniu i zapieciu opon bedzie dobrze... Musze jeszcze troszke powalczyc z pochyleniem tylnych kol ale juz chyba mam patent na to

A... Tak nawiasem mowiac bede mial do sprzedania za drobne pieniazki dwie opony 225/40/14 jakby kto chcial... miesa z jakies 6-7 mm
Pozdro i dzieki za komanta

- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: CB X14SZ by Bear / UPDATE
Masz to samo miejsce zgnite co u mnie - identyczne miejsce... ale juz zrobione itd..
U mnie było symetrycznie po obydwu stronach... Nie mów hop z tym zdrowymi miejscami - też tak mówiłem a ostatnio przez przypadek odkryłem ,ze blacha przy wlewie żyje własnym życiem
od strony nadkola - ładnie zagumowane (oryg) a od wewnątrz kilka dziwnych pęcherzy
- operacja skończyła się na wycięciu chorego pasa w rozmiarze 10x45cm... oczywiście to więcej niż było ,ale chciałem mieć granice bezpieczeństwa...
To samo pod autem pod podłuznicami w miejscu mocowania wahaczy... Było ładnie zagumowane ,ale jakoś dziwnie pofalowane... i to samo - na szczęście z drugiej strony jest czysto.
Ja pojechałem do znajomego ,bardzo dobrego blacharza ,żeby podpowiedział mi gdzie szukać... W przeciwnym wypadku podłogę robiłbym pewnie kilka razy...
Lampki fajne ,inne!
A polerka tez fajnie wyszła ,pokaż jak wyglądają sierpy i powiedz jakie planujesz założyć opony
U mnie było symetrycznie po obydwu stronach... Nie mów hop z tym zdrowymi miejscami - też tak mówiłem a ostatnio przez przypadek odkryłem ,ze blacha przy wlewie żyje własnym życiem


To samo pod autem pod podłuznicami w miejscu mocowania wahaczy... Było ładnie zagumowane ,ale jakoś dziwnie pofalowane... i to samo - na szczęście z drugiej strony jest czysto.
Ja pojechałem do znajomego ,bardzo dobrego blacharza ,żeby podpowiedział mi gdzie szukać... W przeciwnym wypadku podłogę robiłbym pewnie kilka razy...
Lampki fajne ,inne!
A polerka tez fajnie wyszła ,pokaż jak wyglądają sierpy i powiedz jakie planujesz założyć opony

Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- kerni
- Nowy
- Posty: 237
- Rejestracja: 8 cze 2008, o 16:40
- Lokalizacja: kernigarage.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: CB X14SZ by Bear / UPDATE
felgi miazga
...tylnia klapa wyglada swietnie, ale jak dla mnie czerwone oryginalne lampki prezetowaly sie lepiej z ciemnym lakierem ...naprawde fajna corsa 



- naked
- Świeżak
- Posty: 66
- Rejestracja: 16 lut 2008, o 18:13
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: 43-100
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CB X14SZ by Bear / UPDATE
witam
wydaje mi sie ze spotkalem kilka razy twoja corse w tychach i jeszcze na starym felunku jakas kobieta prowadzila...
i czy nie spotkalismy sie pewnego razu na skrzyzowaniu kolo komedy w tychach ja swoja holowalem seicento kumpla a ty poruszales sie w strone milolowskiej z 3 osobami na pokladzie?
Ładne rarytasy zakupiles i corsa robiona w bardzo ladnym stylu
WSZYSTKO NA DUZY PLUS!
pozdro
wydaje mi sie ze spotkalem kilka razy twoja corse w tychach i jeszcze na starym felunku jakas kobieta prowadzila...
i czy nie spotkalismy sie pewnego razu na skrzyzowaniu kolo komedy w tychach ja swoja holowalem seicento kumpla a ty poruszales sie w strone milolowskiej z 3 osobami na pokladzie?
Ładne rarytasy zakupiles i corsa robiona w bardzo ladnym stylu
WSZYSTKO NA DUZY PLUS!
pozdro

- Gesio_CB
- Nowy
- Posty: 331
- Rejestracja: 12 kwie 2008, o 14:53
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: CB X14SZ by Bear / UPDATE
Duzy plus za felgi! Zrób fotki jak zgrales dopasowanie sierpów ze zderzakiem tylnym i przednim

- Cyna
- Nowy
- Posty: 165
- Rejestracja: 3 gru 2008, o 18:53
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Wągrowiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: CB X14SZ by Bear / UPDATE
na nowy sezon Corsa będzie miazga:D masakryczne koła i brak "metalowych poszerzeń" robi u mnie wielkiego ++++++. a lampy irmscher'a dopełniają piękną linie:D oby tak dalej! prawdziwy GERMAN:) robie auto w tym samym stylu więc nic dziwnego że tak się "podnieciam" haha:D pozdro
DTM corsa:)
- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: CB X14SZ by Bear / UPDATE
Hehe pamietamnaked pisze:witam
wydaje mi sie ze spotkalem kilka razy twoja corse w tychach i jeszcze na starym felunku jakas kobieta prowadzila...
i czy nie spotkalismy sie pewnego razu na skrzyzowaniu kolo komedy w tychach ja swoja holowalem seicento kumpla a ty poruszales sie w strone milolowskiej z 3 osobami na pokladzie?
Ładne rarytasy zakupiles i corsa robiona w bardzo ladnym stylu
WSZYSTKO NA DUZY PLUS!
pozdro




Kobieta ktora prowadzila to moja szacowna i piekna zona ktora jest malym rajdowym driverem tego autka hehe

Trzeba sie kiedy spotkac i pogadac bo daleko nie ma (jestem z Lędzin)
Co do reszty komentarzy... Dzieki serdeczne za dobre slowo


Co do poszerzen to postaram sie jutro zrobic fotki za widoka a teraz po krotce jak to wyszlo...
Poszerzany jest tylko tyl i to za prosta i spartanska dosc sprawa poniewaz jak juz nie bylo sierpow a autko dalej stalo na 14x9" to lekko dwignelo sie na lewarku, solidna rura z pieca CO i dajesz


Co dalej... otwory gdzie mocowane sa sierpy zostaly recznie rozpilowane pilnikiem poniewaz srubki trzymajace sierp wchodza teraz pod innym katem... Wszytsko zostalo zamalowane chlorokauczukiem dla konserwacji a tylne poszerzenie gdzie byla kanta rozeszla sie blacha (normalna jej reakcja) wiec zostalo to zamasowane i gra

Co do sierpow to zestaw calego kompletu firmy 4max ktory zostal chwycony tylko na dwie skrajne srubeczki i jedna z gornej czesci, opalarka i grzalem pomalutku sierp doginajac go w rekawiczkach do auta...
Gdy wszytsko sie zchłodzilo sierpy zostaly sciagniete, zeszlifowana odpowiednie mejsca gdzie wyskoczyly jakies pechezyki i pod lakier... Wczesniej jeszcze krawedz sierpa zawinieta do srodka zostala wycieta w odpowiednim miejsci zeby nie kolidowala z kolem...
Tak poszlo w lakier i na autko

Zrobilem tylko maly blad... mianowicie sierpy tylne odstaja gdzies na 1 mm u szczytu bedac przykrecone do auta... A wystarczylo wziasc i ze starego sierpa odciac jedno mocowanie przyspawac do nowego spawara do plastiku, wywiercic dodatkowa dziurke i byloby cacy... Akurat w tym miejscu nie ma mocowania i lekko to odstaje... Niestety nie moge tego poprawic poniewaz nowe sierpy dodatkowo trzyma masa uszczelniajaca

Ale jesli ktos bedzie chcial dzialac to informacja dla potomnych jest

Jezeli chodzi o pasownosc sierpa do zderzaka to z porownaniu do tego co bylo oryginalnie szczelina miedzy zderzakem a sierpem zwiekszyla sie o jakies 1,5 - 2 mm (niezauwazalne - tym bardzej ze po obu stronach jest to samo

Tak to po krotce wygladalo


Dumny jestem z tego ze udalo sie to zrobic po za tym malutkim mankamentem i jest ok... Ponad to jest to cos innego... Chcialem poszerzac auto blaszyskiem ale szwagier, ktory jest nota bene moim glownym mechanikiem i inspiratorem bo ma blacharstwo i silniki w jednym palcu przekonal do tego iz te sierpy nadaja temu autku nietuzinkowa line i styl dlatego trzeba to zostawic a lekko kosmetyucznie "poprawic"

I faktycznie jak sie na nia teraz patrzy to jest rozdmuchana tylem i to widac

Dzieki i pozdrawiam a jutro jak sie znajdzie chwila to bedzie foto
