: 28 wrz 2007, o 18:57
blosa masz strasznie oddalowego od przepustnicym przez co cały dolot jest pełen palnej mieszanki. przesunięcie go możliwie blisko przepustnicy powinno też poprawić reakcję na pedał gazu.
forum klubu opel corsa sport
https://corsasport.pl/forum/
sposob hardcorowy to przestawienie koła pasowego tak zeby zmylić czujnik położenia wału.fotograf pisze:Tyle że ja mam pod maską DISa a tutaj nie można sobie przestawić kąta jak w seri C..NZ Chyba że jest jakiś inny sposób
bez sprawdzania i liczenia daję głowę, że się mylisz z tym planowaniem a zmianą stopnia sprężaniafotograf pisze: ...Żeby uzyskać stopień 10,5 komora musi mieć objętość 31,46 cm^3 a więc z głowicy trzeba zgubić 2,75 cm^3, wg obliczeń moich i CADa pole samego dołu komory spalania głowicy 13NB ma 34,51 cm^2 więc żeby na głowicy 13NB i silniku X12SZ uzyskać 10,5 trzeba splanować głowicę o 0,08 mm!! Czyli praktycznie samo zabielenie!! Niebezpieczne 11 uzyska się po splanowaniu o 0,13mm a po planowaniu o 0,2 będzie 12
...