Strona 2 z 4
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 17 maja 2008, o 21:10
autor: Piterus
caly opis modyfikacji wraz z obszernym foto bedzie mozna znalesc na
http://www.streetracing.pl/forum/index. ... opic=55013
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 19 maja 2008, o 21:33
autor: Piterus
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 19 maja 2008, o 22:03
autor: Porszak
czy tylko ja tych fotek nie widze??
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 19 maja 2008, o 22:32
autor: Gesio_CB
nie tylko Ty...
ja tez niewidze
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 19 maja 2008, o 22:35
autor: Piterus
u mnie wszystko bangla bez problemow
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 19 maja 2008, o 22:43
autor: Porszak
No HOTLINKING
Please use origilna image codes. tyle sie wyswietla zmaiast foto
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 19 maja 2008, o 22:46
autor: fotograf
Chyba jednak większość widzi coś takiego :
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 19 maja 2008, o 22:55
autor: kruszyn1
wejdzcie bezposrednio na obrazi (firefox: prawym i pokaz obrazek) a nastepnie odswierzcie obrazek -dziala
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 20 maja 2008, o 07:41
autor: Piterus
fotki przeniesione na nowy serwer teraz powinno banglac bez problemow
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 20 maja 2008, o 11:04
autor: -=m&m=-
czas start
życze szybkiego i bezproblemowego swapa
Ps. mierzyles tlumik juz pod corse ? wchodzi bez problemu ? na zdjeciu wyglada na dluga puszke.
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 20 maja 2008, o 20:49
autor: Piterus
Niepatrzylem jeszcze czy wydech sie zmiesci ale jak sie popiesci to sie zmiesci
Wzmagan czesc dalsza. Nie planowalem tego ale wyszlo jak wyszlo postanowilem ze jesli mam wkladac silnik to zrobiony dobrze B), w sumie byl powod bo zawory na zimnym silniku graly. Wiec silnik poszedl na srubki zdieta glowica, poszla do robienia (planowanie wymiana uszczelniaczy hydrosztosow itp.) dodatkowo po przyjezdzie przejdzie polerke kanalow. Zrobilem probe szczelnosci cylindrów (zalanie nafta) i rózowo nie jest bo z jednego rarnka uciekala nafta, ale jest na to sposob, mianowice moczenie sie w ropie (ponoc bardzo skuteczny i trwaly) jak wyjdzie sie okaze w czwartek najprawdopodobniej. Silniczek rozebrany czeka na glowke w miedzyczasie wyszlifowalem pokrywe zaworow i bede ja jutro malowal (niemoge sie jeszcze zdecydowac na kolor czerwony-czarny-srebrny).
Po sciagnieciu pokrywy i walkow ukazal sie taki widok.
waleczki
glowica juz wywalona
cylindry, w sumie nie jest tak zle bo nigdzie nie poprzycierane i widac jeszcze slady po honowaniu
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 20 maja 2008, o 21:08
autor: -=m&m=-
Piterus pisze: Zrobilem probe szczelnosci cylindrów (zalanie nafta) i rózowo nie jest bo z jednego rarnka uciekala nafta, ale jest na to sposob, mianowice moczenie sie w ropie (ponoc bardzo skuteczny i trwaly) jak wyjdzie sie okaze w czwartek najprawdopodobniej.
zalewanie nafta pomaga w momencie gdy zapieczone sa pierścienie, na twoim miejscu skoro i tak masz zdjeta glowice wyjałbym tłoki i sprawdził luzy na pierścieniach
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 20 maja 2008, o 21:21
autor: Piterus
zeby wyjac tloki musial bym dol silnika rozbierac a na to niemam czasu i ochoty, narazie zalane sa ropa i zobaczymy jak wyjdzie
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 20 maja 2008, o 21:24
autor: -=m&m=-
zdjecie miski olejowej i odkrecenie stopek korbowodów to nie jest jakas straszliwa robota a dzieki temu mozesz zaoszczedzic sobie później czasu i pieniedzy
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 21 maja 2008, o 08:39
autor: AdamXXL
tak jak Michał pisze, grzechem by było nie wykorzystać takiej okazji. potem ewentualna robota wyjdzie drożej, a nawet zmienić pierścienie i panewki korbowych tak przy okazji nie będzie zbyt kosztowna.
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 21 maja 2008, o 20:29
autor: Piterus
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 21 maja 2008, o 20:47
autor: Porszak
chlopaki maja racje. wyciagniecie tlokow to jest dluzsza chwila. warto sprawdzic w jakim stanie sa pierscienie.
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 21 maja 2008, o 21:19
autor: Piterus
no dobra daliscie mnie namowic na kolejne wydatki jutro przed odbiorem glowicey sprawdze jeszcze pierscionki i panewy
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 24 maja 2008, o 17:56
autor: Piterus
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 24 maja 2008, o 18:05
autor: kamiloooo
zrob jeszcze jedno vt..
czerwona pokrywki i czarna pokrywa swiec bez napisu....jestemm zaaa taka opcja
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 24 maja 2008, o 19:03
autor: Piterus
4. projekt
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 24 maja 2008, o 19:13
autor: kamiloooo
oslona kolektora na czarno i jest piknie
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 25 maja 2008, o 00:57
autor: pirat
mi sie podoba nr 1 i 2 - ale najfajniej byloby zrobic jakas polerke pokrywy
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 28 maja 2008, o 21:44
autor: Piterus
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 28 maja 2008, o 23:22
autor: !markos
fajny koncowy tlumik.. bedzie pasowal jak ulal do niemca
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 1 cze 2008, o 12:06
autor: Piterus
samochod juz jezdzi, niestety nie obylo sie bez paru problemow, np cieknacej chlodnicy oleju. ale jestem baaaardzo zadowolony z osiagow.
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 1 cze 2008, o 22:28
autor: Porszak
no to spoks, a co wyszlo z pomiarow tego co wenatrz bloku, w jakim stanie byly pierscienie, tloki, cylindry?
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 1 cze 2008, o 23:20
autor: Piterus
cylindry nie rozwiercane widac bylo slady po honowaniu wiec rewelka nigdzie nie przyrysowane, pierscienie tez w bdb stanie (mozliwe ze nasaczanie pomoglo, musze jeszcze zrobic pomiary stopnia sprezania) tloki orginaly
, po zlozeniu glowicy troche sie zezloscilem bo dalej klepaly hydrosztosy ale po napelnieniu sie olejem przestaly wiec mam 800zl do przodu
, niestety jest pare wyciekow oleju i niestety mam problem bo czasem dopiero za trzecim razem odpala a czasem za pierwszym, no i byl taki problem ze gasla na wolnych obrotach ale teraz sie ustabilizowalo, musze wiecej pojezdzic poszukac wiecej niedorobek i chorob wieku dzieciecego ale buta ma niesamowitego na 3 biegu dalej smarzy laczki
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 2 cze 2008, o 08:24
autor: Porszak
z tym odpalaniem sprawdz odleglosc czujnika polozenia wlau od kola pasowego. ma byc nie wiecej niz 1mm. to mi przychodzi do glowy. co do buta to to ze smazy na 3 biegu wynika tylko i wylacznie z przebiegu momentu max, ale wrazenie robi.
jedz do kogos zapnij sie pod kompa, moze jakies bledy beda, to ze kontrolka sie nie zapala jeszcze nic nie znaczy. skad te wycieki?
Re: Mala czarna, czyli Corsa super GSi
: 2 cze 2008, o 11:34
autor: !markos
Piterus pisze:na 3 biegu dalej smarzy laczki
pora na jakies porzadne opony