Corsa Etap 1 ktory zawiera:
1. Zderzak przedni +
2. Obudowa zegarów +
3. Zamontowanie tylnej klapy +
4. Zaslepki , daski i inne plastiki w czern +
5. Listwa boczna out +
6. Boczki drzwi we flok -
7. Wymiana i malowanie progu -
Ukonczone w 75% zostały nr 6 i 7.
Etap 2 czyli:
1. kupno silnika 2.0l 8v +
2. montaz silnika -
3. zakup płynu chłodniczego +
4. zakup płynu hamulcowego +
5. zakup oleju + filtr +
6. zakup oleju do skrzyni +
7. zakup klocków i tarcz +
8. zakup zacisków z jarzmami +
9. montaz hamulców +
10. kupno uszczelki kolektora i przegub wewnetrzny +/ +
90% in progress.
Etap 3 :
1. polerka -
2. nowe opony 2x Nankang NS-2 195/45/15 -
3. lepki na boki auta -
4. nowe bębny tył -
5. malowanie bębnów i zacisków -
6. kupno tłumika końcowego RM 50mm 2" -
7. wyspawanie wydechy 2" -
8. kupno podstawki pod filtr oleju do podpięcia zegarów -
9. stabilizatory od corsy GSI -
10. wymiana wahaczy i drążków -
11. poliuretany czerwone. -
Silniczek już stoi u mnie w wypożyczonym na pare dni garazu i zaczeła się zabawa z odswierzaniem czesci ogladaniem co trzeba wymiec itp itd.
1. Guma przegubu wewnetrznego wchodzacego do skrzyni jest rozcieta i wylecialy kupli tak ze to trzeba kupic.
2. uszczelka dwu rurki na laczenie kolektora 4z2-1 juz zakupiona naszczescie niewielki koszt.
3. wymyłem dzisiaj skrzynie biegów na myjce recznej i wyczyscilem dokladniej zakamarki rozpuszczalnikiem i pomalowalem srebrzanka. Wyglada niesamowicie
wyczyscilem tez aparat zaplonowy i pryslem metalowe elementy srebrzanka.
wyczyscilem chlodniczke oleju i pryslem wyglada mesko.
to samo z jakimś dziwnym urządzeniem które było pomalowane na czerwono .....
oraz przepływomierz.
4. no i oczywiscie kolektor ssacy tez pomalwalem. xD
jutro skladanie wszystkiego do kupy i ogledziny samego silnika niestety z zewnatrze , reszte oszacuja podczas wkladania.