Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy
-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy
a standalone, vems czy cokolwiek innego, nie zastępuje seryjnego kompa? czy przypadkiem SA nie zibera danych z czujnika wału i nie SA steruje wtryskami?
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy
Zastępuje i co z tego? Rozmowa tyczy się już ECU Mastera.
Wracając do Ecu Mastera to na chwilę obecna na aktualnym sofcie nie jesteś w stanie przeniesc odcinki paliwowej. Co z tego bedziesz modyfikował sygnał z kompa, który seryjny sterownik i tak odetnie. Poza tym to i tak leczenie syfa pudrem bo prawdopodobnie seryjny komp i tak ma zabezpieczenie w postaci odcinki zapłonowej około 500obr wyżej. Co do sterowania wtryskami w sposób jakbys tego sobie życzył guziq to dopiero trwaja prace nad udoskonaleniem softu do ECU Mastera DET III, żeby w kwestii paliwa powstało cos na kształt stand alone'a paliwowego. Tak aby można było wyłączyc udział seyjnego ECU w sterowaniu wtryskami.
Zresztą moim zdaniem piggy backi do "nowszych" silników opla sa troche jak pieść do nosa. Nawet wystrojenie zgodnie ze sztuka nie daje gwarancji, że auto będzie jeździc poprawnie (tyczy sie to głównie aut turbo, więc tu jest szansa) aczkolwiek zawsze w parade wpieprzy się jakas korekcja, autoadaptacja czy inny badziew.
Zreszta co tu debatować. Jeżeli dasz rade przenieśc odcinke to trzeba przenieść. Może Jadźwin nawet nie jest świadom jak świetne urzadzenie stworzył
Wracając do Ecu Mastera to na chwilę obecna na aktualnym sofcie nie jesteś w stanie przeniesc odcinki paliwowej. Co z tego bedziesz modyfikował sygnał z kompa, który seryjny sterownik i tak odetnie. Poza tym to i tak leczenie syfa pudrem bo prawdopodobnie seryjny komp i tak ma zabezpieczenie w postaci odcinki zapłonowej około 500obr wyżej. Co do sterowania wtryskami w sposób jakbys tego sobie życzył guziq to dopiero trwaja prace nad udoskonaleniem softu do ECU Mastera DET III, żeby w kwestii paliwa powstało cos na kształt stand alone'a paliwowego. Tak aby można było wyłączyc udział seyjnego ECU w sterowaniu wtryskami.
Zresztą moim zdaniem piggy backi do "nowszych" silników opla sa troche jak pieść do nosa. Nawet wystrojenie zgodnie ze sztuka nie daje gwarancji, że auto będzie jeździc poprawnie (tyczy sie to głównie aut turbo, więc tu jest szansa) aczkolwiek zawsze w parade wpieprzy się jakas korekcja, autoadaptacja czy inny badziew.
Zreszta co tu debatować. Jeżeli dasz rade przenieśc odcinke to trzeba przenieść. Może Jadźwin nawet nie jest świadom jak świetne urzadzenie stworzył

CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy
kompletny brak czasu zeby sie za to zabrac, musze sie jakos zmobilizowac
, zapewne by tak bylo jakby corsa przestala jezdzic
z tego co wiem to sa takie opcje:
1. wstawienie ecumastera - tutaj po rozmowie z guziqiem potrzebuje kompletnej wiazki (z tym nie powinno byc problemu) od silnika (4 cyl.) wraz z ecu i wszystkimi potrzebnymi czujnikami az po kosc do zegarow
2. wstawienie bardziej rozbudowanego vems'a ktory proponuje Fifo
3. zabudowa zegarow z astry, plus jakies styczniki do wspomagania
4. zabudowa na slupku nowych zegrow, a w miejsce starych moze lcd
, totalnie bez sensu
wiem tyle, ze prawdopodobnie nie da sie tego zrobic bez powyzszych punktow. na cos musze sie zdecydowac, najdrozsza opcja zawsze najlepsza, ale czy jest sens...


z tego co wiem to sa takie opcje:
1. wstawienie ecumastera - tutaj po rozmowie z guziqiem potrzebuje kompletnej wiazki (z tym nie powinno byc problemu) od silnika (4 cyl.) wraz z ecu i wszystkimi potrzebnymi czujnikami az po kosc do zegarow
2. wstawienie bardziej rozbudowanego vems'a ktory proponuje Fifo
3. zabudowa zegarow z astry, plus jakies styczniki do wspomagania
4. zabudowa na slupku nowych zegrow, a w miejsce starych moze lcd


wiem tyle, ze prawdopodobnie nie da sie tego zrobic bez powyzszych punktow. na cos musze sie zdecydowac, najdrozsza opcja zawsze najlepsza, ale czy jest sens...
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy
A ja trochę nie w temacje , w tym pojekcie astry na z20leh piszecie :

Sam mam heble z cali turbo...
Nie widziałem jeszcze w calibrze turbo dwutłoczkowych zacisków ,chyba w żadnym oplu..."włąsciciel pojazdu zadbał o poprawe własciwosci trakcyjnych(opony i zawieszenie) jak i również możliwości zatrzymania pojazdu (wylądowały tarcze z Calibry turbo 288mm w komplecie z dwutłoczkowymi zaciskami również z tego modelu)"


Sam mam heble z cali turbo...
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy
Dzieki za wyłapywanie takich błedów. Osoba zarządzająca strona to nie mechanik więc czasem takie błedy się zdarzają. Zostanie poprawione 

CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy
pozwolilem sobie odkopac temacik, bo czas sie pomalu tym zajac

wlasnie, jak bedzie rozwiazany predkosciomierz? w 1.0 czujnik był chyba na skrzyni, a w xer odczytywal z abs'u?Fifo pisze:Rozwiązanie jest bardzo proste, załóż VEMS'a (stand alone) i po sprawie. W taki sposób odpalilismy silnik z20leh (ostatnia Astra OPC) w budzie Astry F. Wszystko działa: prędkościomierz
- Fifo
- Swój
- Posty: 811
- Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Krakooff
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy
Sprawdź, bo ja powiem szczerze, ze nie pamiętam, czy w tej Twojej skrzyni od xer'a nie ma przypadkiem zaślepionego wejścia pod taki najzwyczajniejszy czujnik montowany w skrzyni.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com
Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy
Nie wiem jak jest w tych nowych skrzyniach ,ale w nowej F13 np. przy x10xe otwór na ślimak/impulsator jest zalany aluminium ,ale żaden problem nawiercić w tym miejscu otwór pod takie ustrojstwo.
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy
wlasnie sie dowiedzialem ze w astrze sygnal byl brany z abs'u z lewego kola. Ja absu nie mialem i nie mam choc piasty sa juz pod abs, czyli nowa wiazka, czy mozna to inaczej obejsc?