Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy

Wszystkie informacje o elementach układu elektrycznego Corsy C.
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy

Post autor: kruszyn1 »

a standalone, vems czy cokolwiek innego, nie zastępuje seryjnego kompa? czy przypadkiem SA nie zibera danych z czujnika wału i nie SA steruje wtryskami?
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy

Post autor: Fifo »

Zastępuje i co z tego? Rozmowa tyczy się już ECU Mastera.

Wracając do Ecu Mastera to na chwilę obecna na aktualnym sofcie nie jesteś w stanie przeniesc odcinki paliwowej. Co z tego bedziesz modyfikował sygnał z kompa, który seryjny sterownik i tak odetnie. Poza tym to i tak leczenie syfa pudrem bo prawdopodobnie seryjny komp i tak ma zabezpieczenie w postaci odcinki zapłonowej około 500obr wyżej. Co do sterowania wtryskami w sposób jakbys tego sobie życzył guziq to dopiero trwaja prace nad udoskonaleniem softu do ECU Mastera DET III, żeby w kwestii paliwa powstało cos na kształt stand alone'a paliwowego. Tak aby można było wyłączyc udział seyjnego ECU w sterowaniu wtryskami.

Zresztą moim zdaniem piggy backi do "nowszych" silników opla sa troche jak pieść do nosa. Nawet wystrojenie zgodnie ze sztuka nie daje gwarancji, że auto będzie jeździc poprawnie (tyczy sie to głównie aut turbo, więc tu jest szansa) aczkolwiek zawsze w parade wpieprzy się jakas korekcja, autoadaptacja czy inny badziew.

Zreszta co tu debatować. Jeżeli dasz rade przenieśc odcinke to trzeba przenieść. Może Jadźwin nawet nie jest świadom jak świetne urzadzenie stworzył :)
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
Gesio_CB
Nowy
Posty: 331
Rejestracja: 12 kwie 2008, o 14:53
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: SWD
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy

Post autor: Gesio_CB »

Czester i jak? ogarnal ci to juz ktos ?
Obrazek
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy

Post autor: czester 1 »

kompletny brak czasu zeby sie za to zabrac, musze sie jakos zmobilizowac :grin: , zapewne by tak bylo jakby corsa przestala jezdzic :lol:

z tego co wiem to sa takie opcje:
1. wstawienie ecumastera - tutaj po rozmowie z guziqiem potrzebuje kompletnej wiazki (z tym nie powinno byc problemu) od silnika (4 cyl.) wraz z ecu i wszystkimi potrzebnymi czujnikami az po kosc do zegarow
2. wstawienie bardziej rozbudowanego vems'a ktory proponuje Fifo
3. zabudowa zegarow z astry, plus jakies styczniki do wspomagania
4. zabudowa na slupku nowych zegrow, a w miejsce starych moze lcd :lol: , totalnie bez sensu :-?

wiem tyle, ze prawdopodobnie nie da sie tego zrobic bez powyzszych punktow. na cos musze sie zdecydowac, najdrozsza opcja zawsze najlepsza, ale czy jest sens...
Obrazek
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy

Post autor: -=kLaRi=- »

A ja trochę nie w temacje , w tym pojekcie astry na z20leh piszecie :
"włąsciciel pojazdu zadbał o poprawe własciwosci trakcyjnych(opony i zawieszenie) jak i również możliwości zatrzymania pojazdu (wylądowały tarcze z Calibry turbo 288mm w komplecie z dwutłoczkowymi zaciskami również z tego modelu)"
Nie widziałem jeszcze w calibrze turbo dwutłoczkowych zacisków ,chyba w żadnym oplu... :zakrecony: :zakrecony:
Sam mam heble z cali turbo...
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy

Post autor: Fifo »

Dzieki za wyłapywanie takich błedów. Osoba zarządzająca strona to nie mechanik więc czasem takie błedy się zdarzają. Zostanie poprawione :)
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy

Post autor: czester 1 »

pozwolilem sobie odkopac temacik, bo czas sie pomalu tym zajac :grin:
Fifo pisze:Rozwiązanie jest bardzo proste, załóż VEMS'a (stand alone) i po sprawie. W taki sposób odpalilismy silnik z20leh (ostatnia Astra OPC) w budzie Astry F. Wszystko działa: prędkościomierz
wlasnie, jak bedzie rozwiazany predkosciomierz? w 1.0 czujnik był chyba na skrzyni, a w xer odczytywal z abs'u?
Obrazek
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy

Post autor: Fifo »

Sprawdź, bo ja powiem szczerze, ze nie pamiętam, czy w tej Twojej skrzyni od xer'a nie ma przypadkiem zaślepionego wejścia pod taki najzwyczajniejszy czujnik montowany w skrzyni.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy

Post autor: -=kLaRi=- »

Nie wiem jak jest w tych nowych skrzyniach ,ale w nowej F13 np. przy x10xe otwór na ślimak/impulsator jest zalany aluminium ,ale żaden problem nawiercić w tym miejscu otwór pod takie ustrojstwo.
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Elektryka x20xer - wyzsza szkola jazdy

Post autor: czester 1 »

wlasnie sie dowiedzialem ze w astrze sygnal byl brany z abs'u z lewego kola. Ja absu nie mialem i nie mam choc piasty sa juz pod abs, czyli nowa wiazka, czy mozna to inaczej obejsc?
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Elektryczny”