Strona 2 z 3

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 20 lip 2011, o 19:46
autor: Fazzie
czester 1 pisze:
koni pisze: niestety autko wciaz ma mankamenty.. jak w baku schodzi na 40l to przerywa w zakretach, szarpie na wyjsciach na prosta przy pelnym bucie
to chyba normalne przy takim ssaniu :grin: , mam podobnie, na rezerwie nie da sie jezdzic :lol:
U mnie to samo. Rezerwa i szarpie, krztusi się przy pałowaniu. :-D
Spoko corsa powodzenia na zawodach.

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 21 lip 2011, o 22:10
autor: koni
..

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 24 lip 2011, o 20:51
autor: Bear_
koni pisze:przerywanie na rezerwie to norma w wiekszosci aut ale nie przy prawie pelnym baku...
Looknij do baku, może się gdzie pompa zapowietrza, chociaż 40L to przy zakręcie nawet jak zarzuci paliwem to pompa powinna być zalana...

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 24 lip 2011, o 21:12
autor: kerni
miałem podobnie z paliwem, przyczyną był sparciały wężyk w baku na którym wisi pompa ...paliwo lekko sikało na boki

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 25 lip 2011, o 01:07
autor: koni
..

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 28 wrz 2011, o 18:10
autor: koni
..

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 28 wrz 2011, o 18:50
autor: Kotlin
Jak bywam u przemka obejrzałem sobie ta corse i wszystko ładnie pięknie ale dziwi mnie cały czas wybór silnika to ciężkie bydle jak na zakręty.

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 28 wrz 2011, o 19:15
autor: koni
..

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 28 wrz 2011, o 19:44
autor: koza149
wlasnie ogladam twoja corse w tvn turbo ;) temat felg w hydrografice ;) sory za OT

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 28 wrz 2011, o 19:45
autor: Julek-koło
Z takim ciężkim przodem będzie ciężko dorównać czterołapom
Niemniej na prostej to musi być niezły pocisk
Co do grzania, mam pytanie o to, jaka w aucie siedzi chłodnica :)5

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 28 wrz 2011, o 21:09
autor: prymasso
He he he też to widziałem w TV

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 28 wrz 2011, o 21:14
autor: koni
..

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 28 wrz 2011, o 21:28
autor: kamiloooo
1050 bez kanapy....hmmm duzo cos bardzo
ja mam 900 bez kanapy, bo nic bardzo ciezkiego juz tam nie widze co by tyle odchudzilo

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 28 wrz 2011, o 21:42
autor: koni
..

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 28 wrz 2011, o 22:15
autor: Fifo
koni pisze: 380-konnemu Evo odchodzilem na prostej,
A co to za Evo było - bo co by nie mówić, róznymi Evo jeździłem, z jeszcze większa ilościa się ścigałem Corsą i prawie 400 konne Evo do IX wlącznie, pomimo napędu na 4 koła to całkiem szybkie auta. Trzeba mieć coś więcej w ważącej ponad tone ośce niż 200+KM i 300Nm.

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 28 wrz 2011, o 22:37
autor: koni
..

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 22 paź 2011, o 20:32
autor: koni
..

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 22 paź 2011, o 22:49
autor: Bear_
koni... coś Ci błotniki zjadło :D nie wiem czy wiesz :-D

: 23 paź 2011, o 10:47
autor: !markos
Czy naprawe nie da sie dobrac nieco lepiej wygladajacego nosnika dla tej paskudnej hydrografiki niz kolejne fatalne felgi z kategorii "kowalski w golfie"? :lol:

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 23 paź 2011, o 19:02
autor: koni
..

: 23 paź 2011, o 19:06
autor: !markos
"Bo maja z*ebana hydrografike", a nie "bo sa ladne". Chyba nie sadzisz, ze kogokolwiek przyciagal wzor tego kola :lol: Jakbys tam dal bylejakie inne kolko, nawet stalowke i zanurzyl je we wzorku w kolorowe pigulki, hello kitty, albo banknoty studolarowe, to wzbudzilyby takie samo zainteresowanie. Natomiast jesli powiesz, ze Tobie sie to kolo podoba, bo jest fajne, to faktycznie sie nie dogadamy :lol:

Megabulszitem jest to, ze uwazasz, ze nie podoba mi sie wszystko czego nie mam. No dawno nic tak durnego nie czytalem, serio :zakrecony:

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 23 paź 2011, o 19:34
autor: koni
..

: 23 paź 2011, o 19:40
autor: !markos
Masz racje, maja super wzor, do tego sa lekkie, mocne, a na deser pokryte zostaly super grafika. Wypas nad wypasy!

(bo ludzie robili zdjecia :lol: )

W ogole to auto jest na tegim wypasie, ja po prostu tego nie dostrzegam, nie przejmuj sie. Wazne, ze inni docenili klase sprzetu 8)

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 23 paź 2011, o 19:56
autor: koni
..

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 22 maja 2012, o 18:24
autor: pajczaki
..

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 22 maja 2012, o 21:17
autor: lochun
zaczne od...
felg. jednak wole zielona z mracosa hondy (sam mam szeroka zielona stal)
po drugie-wybrales zla chlodnice. mogles wziac z poloneza 1,9 diesela. tam chlodnica jest delikutaśnie większa od tej z corsy, a gruba na 5cm i ma 2 grubaśne wiatraki.

do tego, uwazaj z temperatura w v6 jak nie chcesz sie z glowicami pozegnac. fakt ze to nie 2,5, ale 3,0 to nie 3,2.

ogolnie, zrobcie to szeroko, ale z glowa.
jak chcesz zeby ci sie przod trzymal, to trzeba wywalic drazki reakcyjne. zglebic ja, bo stoi jak koza.

no a ogolnie, to ta kabelkologie pod maska uprzatnac. i bedzie wtedy ok :D

ogolnie calkiem fajny sprzet :P


jaki masz wydech? i co z wdechem teraz :D?

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 23 maja 2012, o 07:33
autor: Porszak
z chłodnicą, cenne info
lochun pisze: jak chcesz zeby ci sie przod trzymal, to trzeba wywalic drazki reakcyjne.
ale tutaj to nie czaje, i co będzie prowadziło koło? ten smieszny wahacz, który tam jest?

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 23 maja 2012, o 14:46
autor: pajczaki
..

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 30 maja 2012, o 22:36
autor: arturoo.oo
maglownica z drążkami i końcówkami jak i wahacze standardowe dają radę przy takiej mocy? czy są jakieś mocniejsze tzn. od innego auta? :D

Re: Corsa B MV6 by Hydrotransfer

: 31 maja 2012, o 17:19
autor: pajczaki
..