uklad ssacy da sie z 3.0 wcisnac przynajmniej do A wiec do B tym bardziejSTELMI pisze:c20xe turbo pisze:Bo i tak by musiał z 2,5 zakładać miskę, smoka i układ ssący, więc i tak musiał 2,5 najpierw kupić, żeby mieć te części
c25xe project
- kamiloooo
- Post Mistrz
- Posty: 2168
- Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: c25xe project
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
zapomniałem dodać kolektory wydechowekamiloooo pisze:uklad ssacy da sie z 3.0 wcisnac przynajmniej do A wiec do B tym bardziejSTELMI pisze:c20xe turbo pisze:Bo i tak by musiał z 2,5 zakładać miskę, smoka i układ ssący, więc i tak musiał 2,5 najpierw kupić, żeby mieć te części
-
- Świeżak
- Posty: 58
- Rejestracja: 25 sie 2012, o 15:31
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: c25xe project
A ja mam takie pytanie dlaczego akurat wybór padł na skrzynię F18?
Ja w swojej CB mam skrzynię F25 i z tym silnikiem wydaje się trochę krótka.
Ja w swojej CB mam skrzynię F25 i z tym silnikiem wydaje się trochę krótka.
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Jak udało ci się zmieścić taką dużą skrzynię :0luke86 pisze:A ja mam takie pytanie dlaczego akurat wybór padł na skrzynię F18?
Ja w swojej CB mam skrzynię F25 i z tym silnikiem wydaje się trochę krótka.
Skrzynie f16, f18, f20 i f28 są gabarytowo krótsze więc po złożeniu jest łatwy dostęp do rozrządu, co do przełożeń to
1: brak trakcji
2:100
3: około 150 może troszkę więcej
4:195
5: V max nie testowane
-
- Świeżak
- Posty: 58
- Rejestracja: 25 sie 2012, o 15:31
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: c25xe project
Miejsce to nie problem. U mnie problemem jest brak wskazań prędkości. Skrzynia F25 nie ma wyjścia linki prędkości a ja w CB mam licznik na linkę.
Dlatego zastanawiam się nad wymianą skrzyni na jakąś z linką.
Dlatego zastanawiam się nad wymianą skrzyni na jakąś z linką.
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
-
- Świeżak
- Posty: 58
- Rejestracja: 25 sie 2012, o 15:31
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: c25xe project
Aby nie zaśmiecać tematu kolegi zakładam własny. Dodatkowo może ktoś pomoże rozwiązać mój problem.
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
U mnie prędkościomierz bierze sygnał z sterownika ABS tak więc w moim wypadku wyjście na linkę zostaje niewykorzystane.luke86 pisze:U mnie problemem jest brak wskazań prędkości. Skrzynia F25 nie ma wyjścia linki prędkości a ja w CB mam licznik na linkę.
Co do zastosowania skrzyni f25, sama v-ka jest już ciężka więc jak pisał "Stelmi" na wadze skrzyni urywa się sporo wagi, no i garnkowy zamach waży jakieś 15 kilo , ja mam zamach lekki od c20xe.
Niestety wymiana skrzyni na którąkolwiek z tych wymienionych wyżej w tym przypadku wiązała by się z modernizacją wszystkich łap bo f25 jest zawieszona inaczej
luke86 pisze:Aby nie zaśmiecać tematu kolegi zakładam własny. Dodatkowo może ktoś pomoże rozwiązać mój problem.
Kto pyta, nie błądzi
Każdy zapewne chętnie pomoże
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Uploaded with ImageShack.us
Pani z punto postanowiła sprawdzić wytrzymałość mojej corsy
Uploaded with ImageShack.us
Po widocznym innym odcieniu lakieru na odpryskach sądzę że pani testowała swoje auto nie pierwszy raz
Niestety nie obyło się bez lawety, bo strzelił drążek listwy kierowniczej, wygląda też na to że przez weekend nic nie podziałam bo będę zmuszony poczekać na przyjazd eksperta
Mam tylko nadzieję że uda mi się wyjąć listwę bez większej demolki auta
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
nie wyglada tragicznie ale wspólczuje
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Tydzień wolnego udziela się twórczo więc czas na update
Kolizja niestety poczyniła dosyć spore spustoszenie w zawieszeniu dla tego przy wykonywaniu napraw postanowiłem wszystko trochę odświeżyć, i wyszło to tak:
Na silniku pojawił się spory wyciek płynu chłodzącego, więc szykuje się sporo prac związanych z uszczelnieniem głowic , a poniżej graty które nieco osłodzą mi prace przy wymianie uszczelek
Znalazłem też przyczynę denerwującego tykania na podwyższonych obrotach:
i w końcu pod maską słychać tylko mruczenie v-ki
Kolizja niestety poczyniła dosyć spore spustoszenie w zawieszeniu dla tego przy wykonywaniu napraw postanowiłem wszystko trochę odświeżyć, i wyszło to tak:
Na silniku pojawił się spory wyciek płynu chłodzącego, więc szykuje się sporo prac związanych z uszczelnieniem głowic , a poniżej graty które nieco osłodzą mi prace przy wymianie uszczelek
Znalazłem też przyczynę denerwującego tykania na podwyższonych obrotach:
i w końcu pod maską słychać tylko mruczenie v-ki
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
bedzie atak na 200KM?
ten regulator ciśnienia to jakis chinol, da sie manometr do niego dokrecić bezposrednio czy coś trzeba kombinować?
ten regulator ciśnienia to jakis chinol, da sie manometr do niego dokrecić bezposrednio czy coś trzeba kombinować?
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Będzie tym bardziej że jakiś czas temu do corsy wleciał DET3Porszak pisze:bedzie atak na 200KM?
Listwa wtryskowa ma typowe przyłącze manometru, więc obyło się bez kombinacji.Porszak pisze:ten regulator ciśnienia to jakis chinol, da sie manometr do niego dokrecić bezposrednio czy coś trzeba kombinować?
Niestety dosyć szybko wróciłem do regulatora oryginalnego 3bar. , chinol zaczął szwankować i tak przepuszcza, że przy otwartej na maxa przepustnicy ciśnienie spada prawie do 2bar
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
trochę szkoda, ze kupiłeś same walki wydechowe, a nie wszystkie 4, bo wszystkie mają o 1mm większy wznios. Ktoś kiedyś chlapnął, żeby zmieniać wydechowe, a faktycznie najlepiej jest zmienić cały komplet. Żeby było ciekawiej - każdy wałek w V-ce jest dokładnie taki sam, jedyne różnice są w kołach pasowych.
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Mam cały komplet , i faktycznie wzniosy na wydechowych też są wyższe.
Poszperałem trochę w necie i znalazłem ciekawą tabelę
Nie jestem pewien , ale wydaje mi się że w x25xei był montowany komplet wałków od 3litrówki , MSD miały tylko ssące z wzniosem 10mm.
Poszperałem trochę w necie i znalazłem ciekawą tabelę
Nie jestem pewien , ale wydaje mi się że w x25xei był montowany komplet wałków od 3litrówki , MSD miały tylko ssące z wzniosem 10mm.
- kamiloooo
- Post Mistrz
- Posty: 2168
- Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: c25xe project
a co to jest x25xei?? i500??yosh pisze:Mam cały komplet , i faktycznie wzniosy na wydechowych też są wyższe.
Poszperałem trochę w necie i znalazłem ciekawą tabelę
[ Obrazek ]
Nie jestem pewien , ale wydaje mi się że w x25xei był montowany komplet wałków od 3litrówki , MSD miały tylko ssące z wzniosem 10mm.
bo msd wersja i500 tyle ze angielska
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Tak, x25xei to i500,czy MSD. Pamietaj o zmianie reglatora cisnienia paliwa,bo nawet przy obecnym setupie jest za malyi masz za ubogo. Z tego co pamietam przy walkach z 3.0 przydalby sie 4-ro barowykamiloooo pisze:a co to jest x25xei?? i500??yosh pisze:Mam cały komplet , i faktycznie wzniosy na wydechowych też są wyższe.
Poszperałem trochę w necie i znalazłem ciekawą tabelę
[ Obrazek ]
Nie jestem pewien , ale wydaje mi się że w x25xei był montowany komplet wałków od 3litrówki , MSD miały tylko ssące z wzniosem 10mm.
bo msd wersja i500 tyle ze angielska
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
W sieci jest sporo informacji , niestety większość to bzdury , a jak się czyta to wszystko to nie wiadomo komu wierzyćkamiloooo pisze:a co to jest x25xei?? i500??
bo msd wersja i500 tyle ze angielska
Jeśli dobrze rozumiem to obydwie konfiguracje modyfikowanych silników miały wałki wydechowe od 3.0
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
jka ma deta to chyba nie jest konieczne wyzsze cisnienie? ja jesli miałbym cisnienie podnosić to szukałbym regulatora seryjnego na 3,5bar, oczywiscie jesli tyle wystarczy. seria tania i wiadomo ze bedzie działać.STELMI pisze: Pamietaj o zmianie reglatora cisnienia paliwa,bo nawet przy obecnym setupie jest za malyi masz za ubogo. Z tego co pamietam przy walkach z 3.0 przydalby sie 4-ro barowy
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
i500 ma fabrycznie większy regulator od zwykłego x25xe, więc to nie mój wymysł. Do tego - 100% fabrycznych V-ek ma za ubogo.Porszak pisze:jka ma deta to chyba nie jest konieczne wyzsze cisnienie? ja jesli miałbym cisnienie podnosić to szukałbym regulatora seryjnego na 3,5bar, oczywiscie jesli tyle wystarczy. seria tania i wiadomo ze bedzie działać.STELMI pisze: Pamietaj o zmianie reglatora cisnienia paliwa,bo nawet przy obecnym setupie jest za malyi masz za ubogo. Z tego co pamietam przy walkach z 3.0 przydalby sie 4-ro barowy
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 sie 2013, o 23:25
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: c25xe project
Witam,
chciałem Wam tylko powiedzieć że ten jego biały pierdziel od 0-160km/h pożarł na 10metrów moją S8 d2 340hp. Powyżej już moc i moment wzięły górę, Ale i tak szacun Yoshiński za auto i wykonanie projektu;]
Twój ulubiony sąsiad;]
chciałem Wam tylko powiedzieć że ten jego biały pierdziel od 0-160km/h pożarł na 10metrów moją S8 d2 340hp. Powyżej już moc i moment wzięły górę, Ale i tak szacun Yoshiński za auto i wykonanie projektu;]
Twój ulubiony sąsiad;]
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
Corsa dostała ostatnio wałki ssące G i wydechowe A , muszę przyznać że charakterystyka pracy silnika zmieniła się diametralnie , w zakresie od 1000 do 3500 zrobiło się nieco słabiej ale już od 4000 ciągnie jak opętane aż do odcinki
Przy okazji , porównałem wszystkie wałki z 2.5 i 3.0 v6 i jest nieco więcej różnic niż tylko wysokość wzniosu.
Przy okazji , porównałem wszystkie wałki z 2.5 i 3.0 v6 i jest nieco więcej różnic niż tylko wysokość wzniosu.
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
no to jesli masz ochote się tym podzielić to zakladaj wątek w technicznym. ciekawy jestem co tam wymierzyles fajnego
- STELMI
- Moderatorzy
- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
różnica we wzniosie na każdym wałku to 1mm. Wszystkie wałki z danego kompletu są dokładnie takie same, a jedyne różnice są w kołach pasowych.
Zmień regulator ciśnienia paliwa na 4 barowy jeszcze
Zmień regulator ciśnienia paliwa na 4 barowy jeszcze
-
- Nowy
- Posty: 425
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
- Imię: yosh
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: c25xe project
W tym cała rzecz , wałki nie są takie same , wszystkie ssące różnią się fazą rozrządu.STELMI pisze:różnica we wzniosie na każdym wałku to 1mm. Wszystkie wałki z danego kompletu są dokładnie takie same, a jedyne różnice są w kołach pasowych.
Koła występują w dwóch wersjach czyli na lewą i prawą głowicę , oprócz swoich założonych kół z x25xe mam jeszcze dwa komplety kół od x30xe i wszystkie mają te same numery katalogowe więc z całą pewnością mogę powiedzieć że są takie same .
Na dniach postaram się zrobić fotki wszystkich wałków ( 2.5 i 3.0) i dokładnie pokarzę wszystkie różnice.
Regulator ciśnienia trzeba zmienić i to koniecznie , po korekcji co prawda wszystko chodzi ale przy 5tyś komp wywala błąd zbyt wysokiego napięcia przepływki ,STELMI pisze:Zmień regulator ciśnienia paliwa na 4 barowy jeszcze
po wymianie na 4bar będzie można zdjąć trochę dawki to i napięcie wróci do normy