Strona 2 z 16
Re: groszek - ja37
: 6 lip 2014, o 08:46
autor: Porszak
grzesiek, wejsc weszło, ale jak sie silnik bedzie ruszał na poduchach to moze przytrzec. potestować mozesz i wyjdzie, ale ja i tak inwestowałbym w sztywniejsze boczne poduszki i 4 poduszke zapobiegajaca ruchom silnika pochodzacym od skrzyni czyli tym ktore chca go obrocić polozyc na sciane grodziowa przy jezdzie do przodu.
a zeby ta rozporka chciał Ci wejsci to musiałbys pozbyc sie dolotu z nad glowicy i puscic go tak jak to jest u mnie w opc czy innych nowszych albo starych letach.
Re: groszek - ja37
: 6 lip 2014, o 09:56
autor: ja37
Będę kombinował, seryjny dolot na bank mi się nie zmieści.
Poduchę rozrządu i tylną zalałem klejem, silnik siedzi sztywno, może to starczy.
Na razie kombinuje z lewarkiem biegów

Nie dość,że bedzie short, to jeszcze skracam lewarek, zyskam jakieś 6cm, będa fotki.
Re: groszek - ja37
: 6 lip 2014, o 12:26
autor: Porszak
short shifter ok, ale skracanie lewarka a tym samym oddalanie go od kierownicy, na ktorej powinienes trzymać reke to moim zdaniem slaba rzecz, ale kazdy robi jak lubi.
ja rez zalale klejem, a wczesniej odtluscilem acetonem i przygottowałem poduszke i g.... to dało w przypadku prawej, tylnia sie trzyma, ale i czuc wiecej wibracji przenoszonych na bude.
Re: groszek - ja37
: 6 lip 2014, o 14:40
autor: ja37
Na wibracje jestem przygotowany, tym bardziej, że wywaliłem wałki.
A z lewarkiem - ano zachciało mi się dżojstika

Tak to wygląda.
Re: groszek - ja37
: 6 lip 2014, o 20:55
autor: Jaca.
urwiesz cenne setne sekundy na 1/4

Re: groszek - ja37
: 6 lip 2014, o 21:07
autor: ja37
Chyba nie urwę, bo lewar będzie za daleko od kierownicy - tu Porszak może mieć racje.
Ale ja tak chcę i koniec

Re: groszek - ja37
: 6 lip 2014, o 21:13
autor: kubzik123
Jaca. pisze:Dobre tempo masz

Oby tak dalej
kubzik123 pisze:Moge zadac pytanie? skoro ten nowy let jest ciutke slabszy od np xe...
jakim cudem ma być słabszy od XE skoro seryjnie ma od 141 do 147 kW czyli od ~ 191 do ~ 199KM
aaaa KW sooory moj blad, nie ta jednostka

tez tak sie dziwilem ze cos malo ;P
Re: groszek - ja37
: 6 lip 2014, o 22:18
autor: Porszak
ja o tych wibracjach napisalem tak ogolnie. moj poprostu z racji walkow troce telepie, ale tutaj seria turbo czyli zlagodnymi walkami nawet bez balansow nie bedzie za wiele czuc, a z pewnoscia nie wiecej niz z xe
Re: groszek - ja37
: 6 lip 2014, o 22:23
autor: ja37
XE czuje po utwardzeniu poduchy tylnej i rozrządowej.
Ale to może przez modyfikacje dolotu i wtrysku, przecież nie mam serii ML 2,5

Mam nadzieję, że let" bedzie jakąś zamieć robił na dellu....
Filmiki będą.
Re: groszek - ja37
: 12 lip 2014, o 20:22
autor: ja37
No i lipa, seryjny zafirowy intercooler za nic nie wejdzie do kosiarki.
Musze poszukać innego.
Re: groszek - ja37
: 12 lip 2014, o 22:37
autor: szymi870
Mogę użyczyć Ci z saaba do przymiarek , mieści się przed chłodnicą w corsie A i jest ogromniasty ale cienki

Re: groszek - ja37
: 12 lip 2014, o 22:52
autor: ja37
Jak nie znadę nic innego, to jo,sie uśmiechnę.
Re: groszek - ja37
: 13 lip 2014, o 00:28
autor: Porszak
patrz na coolery z astry lub z vaga, ale one moga być za wysokie. odpal intercars sklep i bedzie miał wymiary coolerów. fifo miał w corsie z evo. z qaszkaja(nie pamieta jak go sie pisze) jest niski i długi i chyba tez ok 40-50 grubosci. daj @ to podesle Ci plik z coolerami, ktore ja sobie obczajałem
Re: groszek - ja37
: 13 lip 2014, o 07:38
autor: ja37
A z ciekawostek będzie MID, bedzie elektryczny szyber i fajny alarm

Alarm z podglądem temperatury silnika na pilocie, bedzie otwieranie drzwi(jak klamką), będzie procedura studzenia turbiny, będzie odpalanie na pilota i co jeszcze nie wiem

Re: groszek - ja37
: 13 lip 2014, o 22:16
autor: Jaca.
launch control

Re: groszek - ja37
: 19 lip 2014, o 13:49
autor: ja37
Re: groszek - ja37
: 19 lip 2014, o 14:45
autor: kubzik123
kiedy odjazd?

Re: groszek - ja37
: 19 lip 2014, o 16:03
autor: dayer41
Dużo wiecej jest zabawy z kabelkami niż w C20LET?

Re: groszek - ja37
: 19 lip 2014, o 17:15
autor: ja37
Jest więcej.
Ja dodatkowo chcę komputer schować w środku, więc jeszcze więcej.
Najgorsze jednak było zamontowanie pedału gazu.
IC bedę miał z alfy, powierzchnia podobna,ale grubszy o 15mm.
Zamieniłem się na zafirowy

Re: groszek - ja37
: 26 lip 2014, o 14:06
autor: ja37
Komputera w środku nie będzie, myslę, że musi mieć chłodzenie.
Zmiesciła się chłodnica

Aż jej nie widać
Musze obnizyć zbiorniczek płymu hamulcowego,bo rozpórka nie wejdzie.
Rozdzieliłem dziś drugą wiązke komputera na część potrzebną i złom
Ciekawi mnie jeszcze taka rzecz.
Wentylator chłodnicy uruchamia komputer.
Ja tego nie podłączę, będą jakieś błędy w komputerze?
Czy zostawić podłaczony przekaźnik?
Re: groszek - ja37
: 27 lip 2014, o 14:54
autor: Porszak
nie sadze zeby komp miał być chlodzony bo komp i tak lezy na silniku.
wentyl zalacza komp, ale na podstawie sygnału z czujnika. u mnie tez chyba zalacza komp, ale i tak na krótko dało sie to zrobic tzn wlacznik z kabiny. moim zdaniem to powinno działać jak podlaczysz czujnik do kompa leta
Re: groszek - ja37
: 27 lip 2014, o 20:37
autor: ja37
Właśnie komp nie lezy na silniku.
Jest przykręcony do podłuznicy na stojaka.
Re: groszek - ja37
: 27 lip 2014, o 22:44
autor: Porszak
no ale i tak nie wydaje mi sie zeby w komorze silnika miał chlodniej niz wewnatrz. rob tak zeby było dobrze i roboty mniej
Re: groszek - ja37
: 28 lip 2014, o 19:40
autor: ja37
Przyszedł alarm

Na wyświetlaczu pilota będzie mozliwość sprawdzenia temperatury silnika i w środku auta
Pany, czy są do dostania w rozsądnych pieniądzach wyłączniki grzania dupy do CB?
Re: groszek - ja37
: 28 lip 2014, o 23:43
autor: Jaca.
ja37 pisze:
Pany, czy są do dostania w rozsądnych pieniądzach wyłączniki grzania dupy do CB?
pasują od wielu modeli Opla

- Astra F
- Calibra
- Corsa A
- Corsa B + Tigra A
- Frontera A
- Vectra A
nr części: 90270515
nr katalogowy: 1748819
Re: groszek - ja37
: 8 sie 2014, o 23:13
autor: ja37
Zamówiłem IC z saaba 2,3T
Będzie ciut większy od chłodnicy ale wejdzie

I wyjścia sa pasujące.
Re: groszek - ja37
: 9 sie 2014, o 14:13
autor: Jaca.
tak trzymaj
dawaj ostro do przodu
czekam na finał finałów i pierwsze filmy z przejazdów

Re: groszek - ja37
: 9 sie 2014, o 16:14
autor: ja37
Lipa, bo praktycznie tylko w sobotę 4-5 godzin mogę dłubać.
Brak czasu.....
Dziś poskładałem biegi z bardzo krótkim shortem, magistrala wodna złożona, wspomaganie kierownicy założone, muszę jeszcze podciąć trochę łapę, bo o pasek PK zawadza.
Niestety spawanie nie jest moją mocną stroną......
Całość spasowałem tak, że pasuje bez kłopotu ori łącznik ten plastikowy, bez skracania, czy wydłużania.
Re: groszek - ja37
: 9 sie 2014, o 16:44
autor: ziomas1233
a37 napisał(a):
Pany, czy są do dostania w rozsądnych pieniądzach wyłączniki grzania dupy do CB?
pasują od wielu modeli Opla

- Astra F
- Calibra
- Corsa A
- Corsa B + Tigra A
- Frontera A
- Vectra A
nr części: 90270515
nr katalogowy: 1748819
Nie lepiej grzanie dupy zrobić na 5 stopniową regulacje z przełącznikami od np. od astry g
Re: groszek - ja37
: 9 sie 2014, o 17:26
autor: ja37
Mam kupione takie
http://allegro.pl/maty-mata-grzewcze-gr ... 00046.html
Nie wiem, czy da sie przerobić na 5-cio stopniowe.