jesli masz zamira wykorzystywac tego leta nie tylko na rownej nowej drodze to na twoim miejscu olałbym 17 i kupił 16. srednice kola i tak mozesz miec ta sama przy 17 i przy 16. powalcz o to by schować 205 kosztem gleby. poszukaj dobrych klejacych gum i zobacz w jakich sa rozmiarach. o ile z tylu wiadomo, że 195 bedzie ok to z przodu jak bedziesz jezdzil na pierwszych 3 biegach? a turbo to nie n/a gdzie kontrole trakcji bedziesz mial w stopie. tzn mozesz miec, ale nie tak precyzyjna jak w n/a. jesli nie masz porownania to bedziesz mial jak zaczniesz tym letem smigac. a jeszcze jest szansa ze lepsze gumy mozesz miec w 15" i przy tym tansze, a i heble 288 tam wejda. kwestia tylko tego jak chcesz auta uzywać.
pisze to na podstawie porownania Cd opc i mojej CB. mimo, że opc byla szybsza choc faktycznie nie jakos porazajaco, to duzo fajniejsza jazda byla zawsze CB z mocnym n/a. jedyna przewaga w dupowozeniu to tylko szybkie wyprzedzanie z turbo. oboma jezdzilem w tym samym czasie. no i to tylko moja b. subiektywne zdanie
