Strona 11 z 11
: 23 mar 2007, o 13:55
autor: kozzi
!markos pisze:ladne te tloki, pierwyj sort
jaki powod zniszczenia?
kurcze !Markos są różne zdania, ale według mnie to:
za ciasno spasowane tłok-cylinder + tłoki niewiadonego pochodzenia + zła mieszanka = BOOOMM
a najśmieszniejsze jest w tym wszystkim to że nie wiem czy czasem już takiego nie odebrałem od mechanika w październiku
: 23 mar 2007, o 14:09
autor: !markos
czekaj czekaj.. chyba nie chciales wczesniej powiedziec, ze na tym samym bloku zlozyles seryjny silnik..??
: 23 mar 2007, o 14:11
autor: kozzi
!markos pisze:czekaj czekaj.. chyba nie chciales wczesniej powiedziec, ze na tym samym bloku zlozyles seryjny silnik..??
tak na tym samym, a co widzisz w tym jakis roblem?
: 23 mar 2007, o 14:21
autor: !markos
a ty nie? jak wyglada blok po pracy z takimi rozpierdzielonymi tlokami? pewnie nowka sztuka i nawet nie jest drasniety, tak?
: 23 mar 2007, o 14:26
autor: kozzi
!markos pisze:a ty nie? jak wyglada blok po pracy z takimi rozpierdzielonymi tlokami? pewnie nowka sztuka i nawet nie jest drasniety, tak?
no widzisz, zdziwił byś się jak byś go zobaczył, bo wygląda bardzo dobrze!
nie wiem czy zauważyłes, ale tłoki po wyciągnięciu były "normalne" z wyglądu, dopiero po blizszych oględzinach okazało się że są popękane, a całość trzymała się na pierścieniach
: 23 mar 2007, o 14:52
autor: gejzer6
kozzi pisze:
a najśmieszniejsze jest w tym wszystkim to że nie wiem czy czasem już takiego nie odebrałem od mechanika w październiku
:0 no nie mów ze chłopaki z elanexu Cie tak urządzili normalnie to bym im jaja pourywał ładne partacze jeśli to ich wina niech dłubią sobie w fiacikach tylko
: 23 mar 2007, o 15:01
autor: !markos
kozzi pisze:tłoki po wyciągnięciu były "normalne" z wyglądu, dopiero po blizszych oględzinach okazało się że są popękane
no to sie chyba nazywa megafart...
: 23 mar 2007, o 15:07
autor: kozzi
@Gejzii
nie nie Gejzii ja absolutnie nikogo nie oskarżam i do nikogo nie mam pretensji (no chyba że do siebie), poprostu stało sie i juz, mówi się trudno!!
!markos pisze:kozzi pisze:tłoki po wyciągnięciu były "normalne" z wyglądu, dopiero po blizszych oględzinach okazało się że są popękane
no to sie chyba nazywa megafart...
....lub szczęście w nieszczęściu
: 23 mar 2007, o 19:03
autor: Marcin99
Madier fakier - masakra.
Mam nadzieje, że teraz będzie ok.
: 23 mar 2007, o 19:27
autor: pirat
czyli jednym slowem masa energii psu w dupe... ktos chyba spapral robote... szkoda, bo zapowiadal sie naprawde fajny projekt
: 23 mar 2007, o 19:31
autor: geo022
kozzi jak chcesz się dowiedzieć jaki był powod podeslij mi tego tłoka -wezne do laboratorium na uczelni i wszystkiego sie dowiemy
ile Ty na tym zestawie km zrobiles?
: 23 mar 2007, o 20:06
autor: Porszak
kozzi podsylaj do geo, bedzie ciekawie na laborce a i my sie dowiemy czegos. bo to tak wyglada ze sie polki polamaly byc moze od zbyt duzych naciskow pierscieni albo cus.
oraz moze bede wiedzial wtedy jakie pasowanie zrobic u siebie
: 23 mar 2007, o 20:22
autor: AdamXXL
szkoda, szkoda ... szkoda
jeśli podczas polerki ktoś wkręcił tłok w jakieś imadełko, jako uchwyt, mógł naruszyć materiał tłoka i taki efekt.
: 23 mar 2007, o 21:04
autor: kozzi
geo022 pisze:kozzi jak chcesz się dowiedzieć jaki był powod podeslij mi tego tłoka -wezne do laboratorium na uczelni i wszystkiego sie dowiemy
spoko, podeślij mi adres na PW
geo022 pisze:ile Ty na tym zestawie km zrobiles?
może z 3tyś. km
Porszak pisze:kozzi podsylaj do geo, bedzie ciekawie na laborce a i my sie dowiemy czegos. bo to tak wyglada ze sie polki polamaly byc moze od zbyt duzych naciskow pierscieni albo cus.
oraz moze bede wiedzial wtedy jakie pasowanie zrobic u siebie
ja robiłem 0,04mm. i myśle że to jest idealne pasowanie dla takiego silnika
AdamXXL pisze:szkoda, szkoda ... szkoda
jeśli podczas polerki ktoś wkręcił tłok w jakieś imadełko, jako uchwyt, mógł naruszyć materiał tłoka i taki efekt.
możliwe...
: 23 mar 2007, o 21:47
autor: -=m&m=-
kozzi pisze:!markos pisze:ladne te tloki, pierwyj sort
jaki powod zniszczenia?
kurcze !Markos są różne zdania, ale według mnie to:
za ciasno spasowane tłok-cylinder + tłoki niewiadonego pochodzenia + zła mieszanka = BOOOMM
serio .... współczuje
jesli chodzi o pasowanie to własnie dlatego pytałem sie klariego na jakie sie zdecydował .....
wg mnie 0,04 mm jak dla seryjnych tłoków jest w sam raz
co do przyczyny to możemy sobie dumac ale chyba rzeczoznawca powinien sie jakiś wypowiedzieć na ten temat.
za ciasne pasowanie ?? materiał sie rozszerza pod wpływem ciepła, pierścienie zostaja przyłapane, i półki pekaja ?? co to za pierścienie były ??
tłoki nie wiadomomego pochodzenia ?? to bym akurat odrzucił
zła mieszanka ?? tez mozliwe ale to wolnossak a nie turbo, nie wydaje mi sie żeby miało to az taki wpływ chociaż mogło dołożyć swoje 0,03 pln
adas tez ma racje że podczas tej całej polerki ktos mógł dac ciała
Ps. bez uszczypliwości ale gdyby zrobic na forum ranking, poniesione koszty do osiągnietych efektów to byłbyś numero uno
a może zrobimy takie hall of fame
: 24 mar 2007, o 00:53
autor: D12
Widok tych tłoków nieciekawy, dziwne, że gładzie cylindrów całe i dało się z tego złożyć serie. Szkoda, że nie było Ci dane ile tak naprawdę można wykrzeskać z tego 1.6.
A tak wogóle sprzedałeś już corse ?
: 24 mar 2007, o 11:17
autor: arts
kozzi nie ma co gdybac i sie dolowac do seri i do zyda ... pojezdzisz jakas seria imozesz wrocic do dlubania
ale wspolczuje.... masakra zdeka
: 24 mar 2007, o 20:15
autor: kozzi
Arts teraz jeżdze seryjną Corsa i mam dość
najbardziej mnie hamulce przeazają, seryjne wogóle nie hamują!!!
oraz
tak autko idzie do sprzedania....soon
: 24 mar 2007, o 20:24
autor: Rio
gejzer6 pisze:
:0 no nie mów ze chłopaki z elanexu Cie tak urządzili normalnie to bym im jaja pourywał ładne partacze jeśli to ich wina niech dłubią sobie w fiacikach tylko
@Kozzi, tak z ciekawości zapytam, te mody robił Ci Szary?
: 24 mar 2007, o 20:35
autor: kozzi
Rio pisze:gejzer6 pisze:
:0 no nie mów ze chłopaki z elanexu Cie tak urządzili normalnie to bym im jaja pourywał ładne partacze jeśli to ich wina niech dłubią sobie w fiacikach tylko
@Kozzi, tak z ciekawości zapytam, te mody robił Ci Szary?
tzn. jakie?
RIO sprecyzj pytanko, bo nie wiem o co chodzi?
oraz tak przez pewien czas (6 miechów
) stała u niego moja Corsa, ale nie sądze żeby to on zrobił, wiesz to jest wynikiem tego co napisałem wyżej!!!
z dupy tłoki + mieszanka + itp.....blebleble
ja osobiście nikogo nie oskarżam i do nikogo nie mam pretensji!!!! zeby nie było pozniej jakis niedomówień!!!!!
: 24 mar 2007, o 20:54
autor: Rio
kozzi pisze:
tzn. jakie?
RIO sprecyzj pytanko, bo nie wiem o co chodzi?
oraz tak przez pewien czas (6 miechów
) stała u niego moja Corsa, ale nie sądze żeby to on zrobił, wiesz to jest wynikiem tego co napisałem wyżej!!!
z dupy tłoki + mieszanka + itp.....blebleble
ja osobiście nikogo nie oskarżam i do nikogo nie mam pretensji!!!! zeby nie było pozniej jakis niedomówień!!!!!
No chodzi mi o mody silnika, rozwiert itd..., pytam tak jak mówiłem z ciekawości, nie wypytuje o winnych. Znam Szarego, mam do niego stosunek neutralny. Życze powodzenia i powrotu mimo wszystko do modów
: 24 mar 2007, o 21:01
autor: kozzi
jeśli chodzi o zakres prac wykonywanych przez niego u mnie w aucie to:
-rozwiert
-polerka tłoków
-poskładanie silnika do kupy na nowych częściach
reszte (głowica, wyważenie dołu, itp.) robił kto inny
wiesz Rio ja też lubie Szarego i nic do niego niemam, wkurzają mnie tylko jego terminy
mody będą, oj tak będą napewno, ale to już w innym samochodzie