asz tak bardzo chiałbys mnie skillowac ??arts pisze:ee to moze w srode wieczorem zrobimy mini spota ... z checia tez bym oblukalll Gumiego Potwora
COMBO TOUR rocznik 1999 by gumis2000
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ale chodzi ci o całość czy o komore silnika ???!markos pisze:ta.. wlasnie chcialem powiedziec, ze wizualnie to raczej tragedia..
wazne, zeby zdrowo jezdzilo, ale pliz - nie rob smietnika z 2.0 tak jak to robi gumis
bo uwarzam ze w komoze silnika to pamuje ład i porzadek
wsio jest ładnie pomalowane
no fakt rurki z dolotem nie sa wypolerowane
a to ze reszta fury wyglada jak śmietnik to sie zgodze
ale komora silnika to nie
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
znajac podejście Gumisia to tak miało własnie byc!markos pisze:zdecydowanie o calosc.. zapomniales po prostu o wszystkim poza silnikiem i tyle.GUMIS2000 pisze:ale chodzi ci o całość czy o komore silnika ???
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Gummi ,co oni tak jada po tobie ? sam napisz co i jak ? Jak docieranie silnika ,gdzie fotki itd?
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
a co ja mam napisać klari ??
Ze golega Markos zrobił z siebie błazna 2 posty wyrzej ???
To jest forum motoryzacyjne , wiec prezetuje to co zrobiłem
a ze nic nowego nie zrobiłem a fura stoi pod moja praca i
pomimo moich duzych wysiłków i mojego szefa nie udaje sie
dobrze zszynchonizować pedału sprzegła z ciegłem od
oprzyzadowanie do stegowanie recznego.
dwa razy na tydzen zapalm silnik i tak sobie pochodzi
i sam wystudzi to go wyłaczam .
Nie wiem kiedy bede mógł pojedzć sobie ale mam nadzieje
ze nastapi to przed gwiazdka
Pozdrawiam
Ze golega Markos zrobił z siebie błazna 2 posty wyrzej ???
To jest forum motoryzacyjne , wiec prezetuje to co zrobiłem
a ze nic nowego nie zrobiłem a fura stoi pod moja praca i
pomimo moich duzych wysiłków i mojego szefa nie udaje sie
dobrze zszynchonizować pedału sprzegła z ciegłem od
oprzyzadowanie do stegowanie recznego.
dwa razy na tydzen zapalm silnik i tak sobie pochodzi
i sam wystudzi to go wyłaczam .
Nie wiem kiedy bede mógł pojedzć sobie ale mam nadzieje
ze nastapi to przed gwiazdka
Pozdrawiam
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
GUMIS2000 pisze:Ze golega Markos zrobił z siebie błazna 2 posty wyrzej ???
czy to, ze twoj samochod ma do dupy bude, nie ma w zegarach szybki, nie dziala w nim predkosciomierz, nie masz absolutnie podstawowego wskaznika w doladowanym silniku (cisnienia doladowania) i nie bedziesz go mial, bo uwazasz go za rzecz zbyteczna, zawieszenie zestrojone jest jak kupa - czy to wszystko jest wypas fajne?
i gdzie tu jechanie po kims? po prostu obsrales sie gumis na szereg "szczegolow" poza samym silnikiem, a to moim zdaniem bardzo mocno wplywa na obraz calosci. nie przecze, ze pod maska masz porzadek, ale to chyba nie wszystko
slowem:
fajnie, ze let pod maska
a nie
fajnie, bo fajna fura
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nie bede z toba polemizował Markos ale to ty sie najgłosniej smiałeś sie
ze to nie jest prom kosmiczny i ze w kazdym zakładnie mi zestroja
zawieszenie i ze wogle nie widisz problemu .
Podajesz przykłąd moje komry silnika jako najbardziej
obszyczmurskiej w klubie (nie przeszkadza mi ten tytuł wcale)
w watku kolegi a umnie w watku pisze ze :
"nie twierdze ze masz bałagan".
Poza silnkiem olałem CO ???? wydech ze stali kwasoodpornej
polerowane który jest cichy i przez to słychac jak silnik pracuje
Albo hamulce które , cytuje to kube z promotora "najwiekszym atutem
tego samochodu" sa nie fajne bo co ?? nie ma werzyków sparko
ze zacisków nie pomalowałem na zielono/złoto/czerwono ??
A moze to jest nie fajne ze sa tarcze z tyłu ??
Nie wiem po jaka cholere ma instlowac wskaznik doładowania
skoro go calibra fabrycznie nie ma ?? wystepował tylko w
wersji z napisem imscher na tylnej klapie . Juz bardzie przydatny jest
AFR czy cisnienie oleju . Ja mam silnik seryjny i sie potrzebuje dodatkowch wskazników. Pozatym na litosc boska to ma cisnienie 0,7 bara
czym tu sie podniecac . rozumiem ze miał bym tak jak REN 1,7 bara
no to jasne jest sens i potrzeba kontolowac wskazniki .
Nie dziła predkosciomiez i to jest fakt
Ale faktem jest tez ze całego projektu nie skonczyłem
i moze uda mi sie skonczyć na wiosne .
Z takich pierdułek to przymocowałem dzis komputer na stałe wiec nie
jest juz nogach pasarzera tylko na sciance. I moze taki małumi kroczkami
dotre do celu
Jak bede miał fundusze to w lutym rozbiore skrznie i wyminie ten synchronizator 2 biegu i zainstaluje predkoscimerz .
cały czas czekam tez na montasz tylnej zawiechy .
takze pracy jest jeszcze przedemna sporo JEST
ze to nie jest prom kosmiczny i ze w kazdym zakładnie mi zestroja
zawieszenie i ze wogle nie widisz problemu .
Podajesz przykłąd moje komry silnika jako najbardziej
obszyczmurskiej w klubie (nie przeszkadza mi ten tytuł wcale)
w watku kolegi a umnie w watku pisze ze :
"nie twierdze ze masz bałagan".
Poza silnkiem olałem CO ???? wydech ze stali kwasoodpornej
polerowane który jest cichy i przez to słychac jak silnik pracuje
Albo hamulce które , cytuje to kube z promotora "najwiekszym atutem
tego samochodu" sa nie fajne bo co ?? nie ma werzyków sparko
ze zacisków nie pomalowałem na zielono/złoto/czerwono ??
A moze to jest nie fajne ze sa tarcze z tyłu ??
Nie wiem po jaka cholere ma instlowac wskaznik doładowania
skoro go calibra fabrycznie nie ma ?? wystepował tylko w
wersji z napisem imscher na tylnej klapie . Juz bardzie przydatny jest
AFR czy cisnienie oleju . Ja mam silnik seryjny i sie potrzebuje dodatkowch wskazników. Pozatym na litosc boska to ma cisnienie 0,7 bara
czym tu sie podniecac . rozumiem ze miał bym tak jak REN 1,7 bara
no to jasne jest sens i potrzeba kontolowac wskazniki .
Nie dziła predkosciomiez i to jest fakt
Ale faktem jest tez ze całego projektu nie skonczyłem
i moze uda mi sie skonczyć na wiosne .
Z takich pierdułek to przymocowałem dzis komputer na stałe wiec nie
jest juz nogach pasarzera tylko na sciance. I moze taki małumi kroczkami
dotre do celu
Jak bede miał fundusze to w lutym rozbiore skrznie i wyminie ten synchronizator 2 biegu i zainstaluje predkoscimerz .
cały czas czekam tez na montasz tylnej zawiechy .
takze pracy jest jeszcze przedemna sporo JEST
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
te 205/50 to troche duzawe jak na zime... mysle ze optymalna szerokosc na ziem to cos kolo 185 ...
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Zima to nie lato i nic ci nie da te 300Nm ,niby kiedy w zime chcesz je wykorzystac...
Co z tego ze masz 300Nm ??Bo chyba nie to ,ze musisz je w kazda pore roku wykorzystywac!? Ja u siebie mam niecale 200 iopony 175... jakos spokojnie moge jezdzic bez zadnego problemu!!
Chyba ze u Ciebie Gumi masz 2 pozycje polozenia pedalu gazu i czujnik polozenia przepustnicy 0 - I ... czyli nic i pelna pizda...
Ehh w moim odczuciu troche przesadzasz...
Super ze masz c20let ,ale bez jaj to ma 200KM a nie 600 i jezdzisz tym jak kazdym innym samochodem ... aha chyba ze combo z letem to inny pojazd... wiec trzeba nadzwyczajnych srodkow ,zeby sie go dalo prowadzic... Ja bym jeszcze w przedni zderzak zamocowal taki dozownik - tam wsypiesz jakis popiół,sól ,piasek podepniesz go do paska rozrzadu i wraz z obrotami bedzie ci szybciej sypal pod kola zebys mogl w zime zlapac przyczepnosc a w lato zamiast tego jakis klej...
A tutaj pogladowe foto
Uzyjesz tego :
Zalozysz a bedzie wygladalo tak :
Co z tego ze masz 300Nm ??Bo chyba nie to ,ze musisz je w kazda pore roku wykorzystywac!? Ja u siebie mam niecale 200 iopony 175... jakos spokojnie moge jezdzic bez zadnego problemu!!
Chyba ze u Ciebie Gumi masz 2 pozycje polozenia pedalu gazu i czujnik polozenia przepustnicy 0 - I ... czyli nic i pelna pizda...
Ehh w moim odczuciu troche przesadzasz...
Super ze masz c20let ,ale bez jaj to ma 200KM a nie 600 i jezdzisz tym jak kazdym innym samochodem ... aha chyba ze combo z letem to inny pojazd... wiec trzeba nadzwyczajnych srodkow ,zeby sie go dalo prowadzic... Ja bym jeszcze w przedni zderzak zamocowal taki dozownik - tam wsypiesz jakis popiół,sól ,piasek podepniesz go do paska rozrzadu i wraz z obrotami bedzie ci szybciej sypal pod kola zebys mogl w zime zlapac przyczepnosc a w lato zamiast tego jakis klej...
A tutaj pogladowe foto
Uzyjesz tego :
Zalozysz a bedzie wygladalo tak :
Ostatnio zmieniony 9 gru 2006, o 17:41 przez -=kLaRi=-, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ciekawe dlaczego do zimowych rajdow zakladaja bardzo waskie opony... tzw. zyletki , hmm oni maja po 300KM wiec tu przynajmniej musialoby byc kolo 255/50
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
http://www.tud.ttu.ee/~t000853/wrc/winter.jpg
nie wiem czy jest sens porównymwać opony cywilne z rajdowimi ??
pomijajac przeprzasc cenowa oraz zywotnos produktu
to z tego co wiem to fury wrc maja naped na 4 łapy i na
odcinkach zimowych 90% czasu samochod idzie slizgiem
pomimo ze sa tam metalowe lub plastikowe kolce
ale chetnie poznam wasze zdanie
nie wiem czy jest sens porównymwać opony cywilne z rajdowimi ??
pomijajac przeprzasc cenowa oraz zywotnos produktu
to z tego co wiem to fury wrc maja naped na 4 łapy i na
odcinkach zimowych 90% czasu samochod idzie slizgiem
pomimo ze sa tam metalowe lub plastikowe kolce
ale chetnie poznam wasze zdanie
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
czepiam sie tak gumis, bo lubie sie w tym watku czepiac roznych rzeczy po twoich wypowiedziach o tym megakosmicznym momencie obrotowym - piszesz to tak, jakby twoj silnik produkowal 0Nm, albo 300Nm i nie mial mozliwosci wyprodukowania takiej ilosci niutonometrow, zeby normalnie dalo sie jezdzic na oponach wezszych niz 205mm
- Staneq
- Post Mistrz
- Posty: 2460
- Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
mialem nic nie pisac..
ale czasem piszesz Gumis tak o tym aucie po swapie, ze wynika z twoich wypowiedzi ze caly ten swap byl bez sensu bo sa same minusy, zaduza moc, moment etc..tylko zapytam nieskromnie po co to robiles?
ale czasem piszesz Gumis tak o tym aucie po swapie, ze wynika z twoich wypowiedzi ze caly ten swap byl bez sensu bo sa same minusy, zaduza moc, moment etc..tylko zapytam nieskromnie po co to robiles?
Ostatnio zmieniony 10 gru 2006, o 12:38 przez Staneq, łącznie zmieniany 1 raz.
Było c14se