Strona 11 z 14
: 9 lis 2006, o 10:00
autor: GUMIS2000
arts pisze:ee to moze w srode wieczorem zrobimy mini spota ... z checia tez bym oblukalll Gumiego Potwora
asz tak bardzo chiałbys mnie skillowac ??
: 9 lis 2006, o 10:44
autor: arts
zobaczyc jaka jest roznica w jezdzie miedzy c20xe a c20let.. scigacnie bym sobie odpuscil
: 19 lis 2006, o 02:00
autor: GUMIS2000
!markos pisze:ta.. wlasnie chcialem powiedziec, ze wizualnie to raczej tragedia..
wazne, zeby zdrowo jezdzilo, ale pliz - nie rob smietnika z 2.0 tak jak to robi gumis
ale chodzi ci o całość czy o komore silnika ???
bo uwarzam ze w komoze silnika to pamuje ład i porzadek
wsio jest ładnie pomalowane
no fakt rurki z dolotem nie sa wypolerowane
a to ze reszta fury wyglada jak śmietnik to sie zgodze
ale komora silnika to nie
: 19 lis 2006, o 09:33
autor: !markos
GUMIS2000 pisze:ale chodzi ci o całość czy o komore silnika ???
zdecydowanie o calosc.. zapomniales po prostu o wszystkim poza silnikiem i tyle.
: 19 lis 2006, o 18:33
autor: -=m&m=-
!markos pisze:GUMIS2000 pisze:ale chodzi ci o całość czy o komore silnika ???
zdecydowanie o calosc.. zapomniales po prostu o wszystkim poza silnikiem i tyle.
znajac podejście Gumisia to tak miało własnie byc
: 20 lis 2006, o 01:07
autor: -=kLaRi=-
Gummi ,co oni tak jada po tobie ? sam napisz co i jak ? Jak docieranie silnika
,gdzie fotki itd?
: 20 lis 2006, o 17:20
autor: GUMIS2000
a co ja mam napisać klari ??
Ze golega Markos zrobił z siebie błazna 2 posty wyrzej ???
To jest forum motoryzacyjne , wiec prezetuje to co zrobiłem
a ze nic nowego nie zrobiłem a fura stoi pod moja praca i
pomimo moich duzych wysiłków i mojego szefa nie udaje sie
dobrze zszynchonizować pedału sprzegła z ciegłem od
oprzyzadowanie do stegowanie recznego.
dwa razy na tydzen zapalm silnik i tak sobie pochodzi
i sam wystudzi to go wyłaczam .
Nie wiem kiedy bede mógł pojedzć sobie ale mam nadzieje
ze nastapi to przed gwiazdka
Pozdrawiam
: 20 lis 2006, o 18:03
autor: !markos
GUMIS2000 pisze:Ze golega Markos zrobił z siebie błazna 2 posty wyrzej ???
czy to, ze twoj samochod ma do dupy bude, nie ma w zegarach szybki, nie dziala w nim predkosciomierz, nie masz absolutnie podstawowego wskaznika w doladowanym silniku (cisnienia doladowania) i nie bedziesz go mial, bo uwazasz go za rzecz zbyteczna, zawieszenie zestrojone jest jak kupa - czy to wszystko jest wypas fajne?
i gdzie tu jechanie po kims? po prostu obsrales sie gumis na szereg "szczegolow" poza samym silnikiem, a to moim zdaniem bardzo mocno wplywa na obraz calosci. nie przecze, ze pod maska masz porzadek, ale to chyba nie wszystko
slowem:
fajnie, ze let pod maska
a nie
fajnie, bo fajna fura
: 3 gru 2006, o 23:44
autor: GUMIS2000
Nie bede z toba polemizował Markos ale to ty sie najgłosniej smiałeś sie
ze to nie jest prom kosmiczny i ze w kazdym zakładnie mi zestroja
zawieszenie i ze wogle nie widisz problemu .
Podajesz przykłąd moje komry silnika jako najbardziej
obszyczmurskiej w klubie (nie przeszkadza mi ten tytuł wcale)
w watku kolegi a umnie w watku pisze ze :
"nie twierdze ze masz bałagan".
Poza silnkiem olałem CO ???? wydech ze stali kwasoodpornej
polerowane który jest cichy i przez to słychac jak silnik pracuje
Albo hamulce które , cytuje to kube z promotora "najwiekszym atutem
tego samochodu" sa nie fajne bo co ?? nie ma werzyków sparko
ze zacisków nie pomalowałem na zielono/złoto/czerwono ??
A moze to jest nie fajne ze sa tarcze z tyłu ??
Nie wiem po jaka cholere ma instlowac wskaznik doładowania
skoro go calibra fabrycznie nie ma ?? wystepował tylko w
wersji z napisem imscher na tylnej klapie . Juz bardzie przydatny jest
AFR czy cisnienie oleju . Ja mam silnik seryjny i sie potrzebuje dodatkowch wskazników. Pozatym na litosc boska to ma cisnienie 0,7 bara
czym tu sie podniecac . rozumiem ze miał bym tak jak REN 1,7 bara
no to jasne jest sens i potrzeba kontolowac wskazniki .
Nie dziła predkosciomiez i to jest fakt
Ale faktem jest tez ze całego projektu nie skonczyłem
i moze uda mi sie skonczyć na wiosne .
Z takich pierdułek to przymocowałem dzis komputer na stałe wiec nie
jest juz nogach pasarzera tylko na sciance. I moze taki małumi kroczkami
dotre do celu
Jak bede miał fundusze to w lutym rozbiore skrznie i wyminie ten synchronizator 2 biegu i zainstaluje predkoscimerz .
cały czas czekam tez na montasz tylnej zawiechy .
takze pracy jest jeszcze przedemna sporo JEST
: 4 gru 2006, o 08:40
autor: !markos
nigdzie nie napisalem, ze masz burdel pod maska... staram sie kontrolowac co i gdzie pisze..
reszty komentowac mi sie nie chce. jesli uwazasz, ze jest super - to lux. ja uwazam zupelnie odwrotnie i pelne moje prawo tak uwazac.
: 4 gru 2006, o 10:24
autor: arts
a w czym jest problem ze nie dizala predkosciomierz, chyba masz na linke to nie powinno zdaje sie byc wiekszego problemu z tym
: 4 gru 2006, o 12:29
autor: !markos
problem jest w tym, ze gumisia naped jest z 2047 roku, a predkosciomierz z tigry, ktorej nie produkuja juz pare lat - to dlatego nie bangla
: 5 gru 2006, o 00:07
autor: arts
no to nie jest straszny problem raczej
: 6 gru 2006, o 19:17
autor: GUMIS2000
nie jest to hopla bum bum 2 razy do przodu
zawsze mozna wrucic do linki ale ja chciałbym przyaktorzyc i miec
elektroniczny
: 9 gru 2006, o 10:55
autor: GUMIS2000
: 9 gru 2006, o 11:42
autor: !markos
GUMIS2000 pisze:205/50/15
wiekszych nie bylo?
: 9 gru 2006, o 12:42
autor: GUMIS2000
ano były 225/40/15 ale one wyrywaja plastiki z nadkoli,
pozatym sypia takimi fontannami błota/sniegu/deszczu
ze na bocznych szybach trzeba instalować wycieraczki
: 9 gru 2006, o 14:21
autor: -=kLaRi=-
te 205/50 to troche duzawe jak na zime... mysle ze optymalna szerokosc na ziem to cos kolo 185 ...
: 9 gru 2006, o 16:25
autor: GUMIS2000
bez jaj 185 plus 300Nm cos nie bardzo szczegulnie ze
opel do wersji 1.4 16V takie zalecał
: 9 gru 2006, o 16:59
autor: endo
GUMIS2000 pisze:bez jaj 185 plus 300Nm cos nie bardzo szczegulnie ze opel do wersji 1.4 16V takie zalecał
Gumi, Ty pamietasz, ze mowimy o zimowkach?
: 9 gru 2006, o 17:08
autor: !markos
gumis pewnie zaczal uzywac dwojki, ale nadal nie nauczyl sie otwierania gazu mniej niz na maxa, pewnie dlatego te zimowki takie musial kupic
nie dosc, ze bez sensu szerokie, to jeszcze za duze w srednicy
: 9 gru 2006, o 17:18
autor: -=kLaRi=-
: 9 gru 2006, o 17:39
autor: GUMIS2000
a czemu markos uwarrzasz ze za duze jak seria do cali to
205/55 R15-87V ??
Nie wiec skad macie iformacje ze znam 2 połozenia przepustnicy ??
pozatym mam takie pytanie do wszytkich
czy uwarzacie ze jedym zadaniem opony jest trakcja ??
bo jesli tak to zeczywiscie dokonałem bardzo złego wyboru
: 9 gru 2006, o 17:42
autor: -=kLaRi=-
: 9 gru 2006, o 18:07
autor: GUMIS2000
http://www.tud.ttu.ee/~t000853/wrc/winter.jpg
nie wiem czy jest sens porównymwać opony cywilne z rajdowimi ??
pomijajac przeprzasc cenowa oraz zywotnos produktu
to z tego co wiem to fury wrc maja naped na 4 łapy i na
odcinkach zimowych 90% czasu samochod idzie slizgiem
pomimo ze sa tam metalowe lub plastikowe kolce
ale chetnie poznam wasze zdanie
: 9 gru 2006, o 18:22
autor: -=kLaRi=-
: 9 gru 2006, o 18:36
autor: !markos
czepiam sie tak gumis, bo lubie sie w tym watku czepiac roznych rzeczy po twoich wypowiedziach o tym megakosmicznym momencie obrotowym - piszesz to tak, jakby twoj silnik produkowal 0Nm, albo 300Nm i nie mial mozliwosci wyprodukowania takiej ilosci niutonometrow, zeby normalnie dalo sie jezdzic na oponach wezszych niz 205mm
: 9 gru 2006, o 18:52
autor: Staneq
mialem nic nie pisac..
ale czasem piszesz Gumis tak o tym aucie po swapie, ze wynika z twoich wypowiedzi ze caly ten swap byl bez sensu bo sa same minusy, zaduza moc, moment etc..tylko zapytam nieskromnie po co to robiles?
: 9 gru 2006, o 18:59
autor: GUMIS2000
generalnie poto zeby miec cos nie typowego i poto zeby
przerzyc przygode jaka jest swap.
moj silnik na wolnych obrotach ma cos około 100Nm wiec
nie wiem z kad ci sie wzieło to 0 Markos ??
: 9 gru 2006, o 19:10
autor: !markos
gumis, ja pie*dole, ty na prawde nie kumasz co my tu piszemy?