Strona 11 z 14

: 9 lis 2006, o 10:00
autor: GUMIS2000
arts pisze:ee to moze w srode wieczorem zrobimy mini spota ... z checia tez bym oblukalll Gumiego Potwora :grin: :lol:
asz tak bardzo chiałbys mnie skillowac ??

: 9 lis 2006, o 10:44
autor: arts
zobaczyc jaka jest roznica w jezdzie miedzy c20xe a c20let.. scigacnie bym sobie odpuscil :oko:

: 19 lis 2006, o 02:00
autor: GUMIS2000
!markos pisze:ta.. wlasnie chcialem powiedziec, ze wizualnie to raczej tragedia..

wazne, zeby zdrowo jezdzilo, ale pliz - nie rob smietnika z 2.0 tak jak to robi gumis :lol:
ale chodzi ci o całość czy o komore silnika ???
bo uwarzam ze w komoze silnika to pamuje ład i porzadek
wsio jest ładnie pomalowane
no fakt rurki z dolotem nie sa wypolerowane
a to ze reszta fury wyglada jak śmietnik to sie zgodze
ale komora silnika to nie

: 19 lis 2006, o 09:33
autor: !markos
GUMIS2000 pisze:ale chodzi ci o całość czy o komore silnika ???
zdecydowanie o calosc.. zapomniales po prostu o wszystkim poza silnikiem i tyle.

: 19 lis 2006, o 18:33
autor: -=m&m=-
!markos pisze:
GUMIS2000 pisze:ale chodzi ci o całość czy o komore silnika ???
zdecydowanie o calosc.. zapomniales po prostu o wszystkim poza silnikiem i tyle.
znajac podejście Gumisia to tak miało własnie byc :lol:

: 20 lis 2006, o 01:07
autor: -=kLaRi=-
Gummi ,co oni tak jada po tobie ? sam napisz co i jak ? Jak docieranie silnika :) ,gdzie fotki itd?

: 20 lis 2006, o 17:20
autor: GUMIS2000
a co ja mam napisać klari ??
Ze golega Markos zrobił z siebie błazna 2 posty wyrzej ???

To jest forum motoryzacyjne , wiec prezetuje to co zrobiłem
a ze nic nowego nie zrobiłem a fura stoi pod moja praca i
pomimo moich duzych wysiłków i mojego szefa nie udaje sie
dobrze zszynchonizować pedału sprzegła z ciegłem od
oprzyzadowanie do stegowanie recznego.
dwa razy na tydzen zapalm silnik i tak sobie pochodzi
i sam wystudzi to go wyłaczam .
Nie wiem kiedy bede mógł pojedzć sobie ale mam nadzieje
ze nastapi to przed gwiazdka :)
Pozdrawiam

: 20 lis 2006, o 18:03
autor: !markos
GUMIS2000 pisze:Ze golega Markos zrobił z siebie błazna 2 posty wyrzej ???
:)18

czy to, ze twoj samochod ma do dupy bude, nie ma w zegarach szybki, nie dziala w nim predkosciomierz, nie masz absolutnie podstawowego wskaznika w doladowanym silniku (cisnienia doladowania) i nie bedziesz go mial, bo uwazasz go za rzecz zbyteczna, zawieszenie zestrojone jest jak kupa - czy to wszystko jest wypas fajne? :zakrecony:

i gdzie tu jechanie po kims? po prostu obsrales sie gumis na szereg "szczegolow" poza samym silnikiem, a to moim zdaniem bardzo mocno wplywa na obraz calosci. nie przecze, ze pod maska masz porzadek, ale to chyba nie wszystko :-?

slowem:
fajnie, ze let pod maska
a nie
fajnie, bo fajna fura

: 3 gru 2006, o 23:44
autor: GUMIS2000
Nie bede z toba polemizował Markos ale to ty sie najgłosniej smiałeś sie
ze to nie jest prom kosmiczny i ze w kazdym zakładnie mi zestroja
zawieszenie i ze wogle nie widisz problemu .
Podajesz przykłąd moje komry silnika jako najbardziej
obszyczmurskiej w klubie (nie przeszkadza mi ten tytuł wcale)
w watku kolegi a umnie w watku pisze ze :
"nie twierdze ze masz bałagan".
Poza silnkiem olałem CO ???? wydech ze stali kwasoodpornej
polerowane który jest cichy i przez to słychac jak silnik pracuje
Albo hamulce które , cytuje to kube z promotora "najwiekszym atutem
tego samochodu" sa nie fajne bo co ?? nie ma werzyków sparko
ze zacisków nie pomalowałem na zielono/złoto/czerwono ??
A moze to jest nie fajne ze sa tarcze z tyłu ??
Nie wiem po jaka cholere ma instlowac wskaznik doładowania
skoro go calibra fabrycznie nie ma ?? wystepował tylko w
wersji z napisem imscher na tylnej klapie . Juz bardzie przydatny jest
AFR czy cisnienie oleju . Ja mam silnik seryjny i sie potrzebuje dodatkowch wskazników. Pozatym na litosc boska to ma cisnienie 0,7 bara
czym tu sie podniecac . rozumiem ze miał bym tak jak REN 1,7 bara
no to jasne jest sens i potrzeba kontolowac wskazniki .
Nie dziła predkosciomiez i to jest fakt
Ale faktem jest tez ze całego projektu nie skonczyłem
i moze uda mi sie skonczyć na wiosne .

Z takich pierdułek to przymocowałem dzis komputer na stałe wiec nie
jest juz nogach pasarzera tylko na sciance. I moze taki małumi kroczkami
dotre do celu

Jak bede miał fundusze to w lutym rozbiore skrznie i wyminie ten synchronizator 2 biegu i zainstaluje predkoscimerz .
cały czas czekam tez na montasz tylnej zawiechy .
takze pracy jest jeszcze przedemna sporo JEST

: 4 gru 2006, o 08:40
autor: !markos
nigdzie nie napisalem, ze masz burdel pod maska... staram sie kontrolowac co i gdzie pisze..

reszty komentowac mi sie nie chce. jesli uwazasz, ze jest super - to lux. ja uwazam zupelnie odwrotnie i pelne moje prawo tak uwazac.

: 4 gru 2006, o 10:24
autor: arts
a w czym jest problem ze nie dizala predkosciomierz, chyba masz na linke to nie powinno zdaje sie byc wiekszego problemu z tym

: 4 gru 2006, o 12:29
autor: !markos
problem jest w tym, ze gumisia naped jest z 2047 roku, a predkosciomierz z tigry, ktorej nie produkuja juz pare lat - to dlatego nie bangla

: 5 gru 2006, o 00:07
autor: arts
no to nie jest straszny problem raczej :oko:

: 6 gru 2006, o 19:17
autor: GUMIS2000
nie jest to hopla bum bum 2 razy do przodu
zawsze mozna wrucic do linki ale ja chciałbym przyaktorzyc i miec
elektroniczny :oko:

: 9 gru 2006, o 10:55
autor: GUMIS2000
chiałem pokazac moj zimowy setup :)
i bardzo zimowy rozmiar opony 205/50/15 :lol: :lol: :lol:
Obrazek
Obrazek
z tyłu sa 195/50/15 polaris 2 wiec rewelacji ale i bez skadalu

: 9 gru 2006, o 11:42
autor: !markos
GUMIS2000 pisze:205/50/15
wiekszych nie bylo? :zakrecony:

: 9 gru 2006, o 12:42
autor: GUMIS2000
ano były 225/40/15 ale one wyrywaja plastiki z nadkoli,
pozatym sypia takimi fontannami błota/sniegu/deszczu
ze na bocznych szybach trzeba instalować wycieraczki :lol: :lol: :lol:

: 9 gru 2006, o 14:21
autor: -=kLaRi=-
te 205/50 to troche duzawe jak na zime... mysle ze optymalna szerokosc na ziem to cos kolo 185 ...

: 9 gru 2006, o 16:25
autor: GUMIS2000
bez jaj 185 plus 300Nm cos nie bardzo szczegulnie ze
opel do wersji 1.4 16V takie zalecał

: 9 gru 2006, o 16:59
autor: endo
GUMIS2000 pisze:bez jaj 185 plus 300Nm cos nie bardzo szczegulnie ze opel do wersji 1.4 16V takie zalecał
Gumi, Ty pamietasz, ze mowimy o zimowkach? :oko:

: 9 gru 2006, o 17:08
autor: !markos
gumis pewnie zaczal uzywac dwojki, ale nadal nie nauczyl sie otwierania gazu mniej niz na maxa, pewnie dlatego te zimowki takie musial kupic :lol: nie dosc, ze bez sensu szerokie, to jeszcze za duze w srednicy :zakrecony:

: 9 gru 2006, o 17:18
autor: -=kLaRi=-
Zima to nie lato i nic ci nie da te 300Nm ,niby kiedy w zime chcesz je wykorzystac... :lol: :lol:
Co z tego ze masz 300Nm ??Bo chyba nie to ,ze musisz je w kazda pore roku wykorzystywac!? Ja u siebie mam niecale 200 iopony 175... jakos spokojnie moge jezdzic bez zadnego problemu!!
Chyba ze u Ciebie Gumi masz 2 pozycje polozenia pedalu gazu i czujnik polozenia przepustnicy 0 - I ... czyli nic i pelna pizda...
Ehh w moim odczuciu troche przesadzasz...
Super ze masz c20let ,ale bez jaj to ma 200KM a nie 600 i jezdzisz tym jak kazdym innym samochodem ... aha chyba ze combo z letem to inny pojazd... wiec trzeba nadzwyczajnych srodkow ,zeby sie go dalo prowadzic... :lol: :lol: Ja bym jeszcze w przedni zderzak zamocowal taki dozownik - tam wsypiesz jakis popiół,sól ,piasek podepniesz go do paska rozrzadu i wraz z obrotami bedzie ci szybciej sypal pod kola zebys mogl w zime zlapac przyczepnosc ;) a w lato zamiast tego jakis klej... :lol: :lol:
A tutaj pogladowe foto ;)
Uzyjesz tego :
Obrazek
Zalozysz a bedzie wygladalo tak :
Obrazek
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

: 9 gru 2006, o 17:39
autor: GUMIS2000
a czemu markos uwarrzasz ze za duze jak seria do cali to
205/55 R15-87V ??

Nie wiec skad macie iformacje ze znam 2 połozenia przepustnicy ??

pozatym mam takie pytanie do wszytkich
czy uwarzacie ze jedym zadaniem opony jest trakcja ??
bo jesli tak to zeczywiscie dokonałem bardzo złego wyboru

: 9 gru 2006, o 17:42
autor: -=kLaRi=-
Ciekawe dlaczego do zimowych rajdow zakladaja bardzo waskie opony... tzw. zyletki :D , hmm oni maja po 300KM wiec tu przynajmniej musialoby byc kolo 255/50 :lol: :lol: :lol:

: 9 gru 2006, o 18:07
autor: GUMIS2000
http://www.tud.ttu.ee/~t000853/wrc/winter.jpg
nie wiem czy jest sens porównymwać opony cywilne z rajdowimi ??
pomijajac przeprzasc cenowa oraz zywotnos produktu
to z tego co wiem to fury wrc maja naped na 4 łapy i na
odcinkach zimowych 90% czasu samochod idzie slizgiem
pomimo ze sa tam metalowe lub plastikowe kolce
ale chetnie poznam wasze zdanie

: 9 gru 2006, o 18:22
autor: -=kLaRi=-
Gumi na twoim miejscu pomyslalbym serio o tym ;P Obrazek :lol: :lol: :lol: :)

: 9 gru 2006, o 18:36
autor: !markos
czepiam sie tak gumis, bo lubie sie w tym watku czepiac roznych rzeczy po twoich wypowiedziach o tym megakosmicznym momencie obrotowym - piszesz to tak, jakby twoj silnik produkowal 0Nm, albo 300Nm i nie mial mozliwosci wyprodukowania takiej ilosci niutonometrow, zeby normalnie dalo sie jezdzic na oponach wezszych niz 205mm :lol:

: 9 gru 2006, o 18:52
autor: Staneq
mialem nic nie pisac..

ale czasem piszesz Gumis tak o tym aucie po swapie, ze wynika z twoich wypowiedzi ze caly ten swap byl bez sensu bo sa same minusy, zaduza moc, moment etc..tylko zapytam nieskromnie po co to robiles?

: 9 gru 2006, o 18:59
autor: GUMIS2000
generalnie poto zeby miec cos nie typowego i poto zeby
przerzyc przygode jaka jest swap.

moj silnik na wolnych obrotach ma cos około 100Nm wiec
nie wiem z kad ci sie wzieło to 0 Markos ??

: 9 gru 2006, o 19:10
autor: !markos
gumis, ja pie*dole, ty na prawde nie kumasz co my tu piszemy? :lol: