Strona 11 z 22
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 30 lip 2009, o 15:09
autor: czester 1
z kolejnych klockow
chlodnia z cc 1.8 gsi
linki i zwrotnice z piastami z CC 1.7 cdti

rozrzad i uszczelki misek
silnik planujemy zalac takim olejem
z tego co juz wiemy to nie podejda zaciski z tarczami z astry pod te zwrotnice

glownie ze wzgledu na wielkosc

, a roznica bylaby kolosalna :0

Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 30 lip 2009, o 15:34
autor: Tom
te z astry to 280mm tak jak moje czy jeszcze większe??
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 30 lip 2009, o 19:35
autor: czester 1
308
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 30 lip 2009, o 19:51
autor: Tom
szkoda że nie podejdą...

bo naprawde byłoby czym hamowac!!!
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 30 lip 2009, o 21:13
autor: fotograf
Jeśli zależy Ci na heblach większych niż 256 i masz już piasty na 5 śrub to może podpasowały by hamulce z Omegi A o średnicy 296mm. Miały je wszystkie wersje od pojemności 2.6 w górę. Takie same miała też większość Omeg B. Też było by czym hamować

Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 30 lip 2009, o 21:34
autor: robertnet
można także zaadoptować hamulce z astry G bertone silnik 1.8 lub 2.2
ok 300 mm było jak dobrze kojarzę (moge u siebie zmierzyc)
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 30 lip 2009, o 21:44
autor: Tom
generalnie to może i dobrze że nie wejdą, bo jezdzic corsa na 16" zimówkach byłoby kiepsko :0
przy tarczy 308mm podejrzewam że mniejszej felgi jak 16" nie wciśniesz.
ja mam 280mm i z 15" jest na styk
Pakuj 280 to już zacnie hamuje... wiem co mówię

Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 30 lip 2009, o 22:20
autor: Matex
styknom 260 bo wkoncu z tylu tyz bydom tarcze

Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 30 lip 2009, o 22:33
autor: Tom
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 30 lip 2009, o 23:40
autor: marmi
hmm no wlasnie ciekawe czy do soboty zdążycie....
ja bym tez pakował heble 280 mm z tarczami z tyłu to będize hamowało całkiem całkiem...
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 31 lip 2009, o 00:12
autor: !markos
nastepny co leje zupe do seryjnego motoru, ktory nie potrzebuje takiego oleju.. co kierowalo toba przy wyborze oleju? po co ci taka lepkosc? bedzie duze turbo, albo wolnossace 130 koni z litra i 9000rpm, czy tak sobie kupiles, "bo poniewaz"?
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 31 lip 2009, o 07:36
autor: czester 1
markos nie wiem, ja sie nie znam na tym, adi mi taki zaproponowal chyba wie co robi, niewiadomo tez jaki byl wczesniej olej zalany...
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 1 sie 2009, o 21:28
autor: Kotlin
Mając głęboko w rowie ta cała dyskusje uważam że projekt jest fajny i jak dojdzie do skutku to będzie wypasik tym bardziej ze czester oduczył sie montowania wsiowych spoilerów.
To co do oleju uważam to za gruz!! Pracuje w serwisie samochodowym i zawsze go odradzam dla klientów silniki na nim pracują jak traktory i wcinaja ten mazut na potege po zalaniu mobila 5w50 jest o niebo lepiej a nie mowie juz o 10w40 lub 5w40.
Sam na tym silniku sprawdziłem 3 oleje (patrzyłem na ciśnienie oleju i najlepiej wychodzi 5w50)
Moje auto ma 150tys km zaliczyło już 4 KJS i jedno całodniowe upalanie po torze słomczyn nie bierze oleju popychaczy nie słychać(na 10w60 chodził jak traktor).(
Na marginesie dodam iż kiedys tez uważałem to za dorby olej:)
Co mogę wam poradzić zróbcie naprawdę solidne łapy to auto ma wolne obroty na poziomie 900-1100obr i grzmoci silnikiem zdrowo.
Pozdro i powodzenia panowie:)
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 1 sie 2009, o 23:49
autor: Basista
I to jest argument dzieki Kotlin
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 2 sie 2009, o 22:45
autor: czester 1
dla modow: prosze o przeniesienie postow (wraz z moim) niemajacych zwiazku z tematem, do tematu :kto kogo lubi", tam pewnie najlepiej pasuja!
ps. markos gdybys bardziej wylewniej sprecyzowal (np. jak Kotlin) dlaczego ten olej jest zly, z pewnościa wczesniej uzalibysmy ze sie nie nadaje, a tak to co - kreska, i jak tak dalej bedzie znow wypadniesz na jakis czas z gry, po co ci to...
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 3 sie 2009, o 00:14
autor: !markos
blahblahblah. kotlin ma dziwne doswiadczenia z tym olejem, nigdy wczesniej nie slyszalem glosno pracujacego silnika na tym oleju i nic sie po nim nie dzieje. zeby bylo smieszniej, to jezdzi na nim 3/4 silnikow skladanych w ssg. chodzilo mi wylacznie o lepkosc, ktora niepotrzebnie wyciagnieta zostala do 10/60. 5/50 w zupelnosci wystarczy.
no ale rekomendacja "taki akurat mielismy" jest dla mnie wystarczajaco fachowa, zeby dalej nie ciagnac tematu.
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 3 sie 2009, o 09:38
autor: Kotlin
Ja mowie o pisałem o seryjnych silnikach postawie ci dwa nissany note jeden 5w40 drugi 10w60 i bedzie pracował jeden jak tarpan a drugi cisza.
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 4 sie 2009, o 20:42
autor: czester 1
AdamXXL pisze:czester 1 pisze:
wlasnie tylko w 1.7 dieslu wystepowaly kola na 5 srub, a ja juz kupilem tylna belke z CC gsi na 4 sruby

Z tego co patrzyłem to do tej belki pasują piasty z astry i teoretycznie wystarczy przekręcić wszystko z jej belki. Z przodem więcej zabawy.
wlasnie przymiarka byla i piasty z astry nie podejda pod belke z CC, jest inny rozstaw srob
z nastepnych czesci:
zimeringi i rolka
jak widac przegub byl w oplakanym stanie i koniecznosc wymiany na nowy
a i felga wrocila z naprawy
polosie raczej podejda z astry
ale jest jeszcze jeden problem: w astrze pedal gazu jest na linke, a w corsie pedal gazu jest na potenciometr, byl jakis model corsy CC na linki??
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 4 sie 2009, o 23:27
autor: marmi
Czester po co ty kupowałeś belkę z cc gsi..?? bo z tego co pamiętam dla tarcz z tyłu.... tyle że własnie gsi ma zwykłe ma piastę na 4 śroby... jesli zalezy ci na taczach z tyłu i piaście 5-cio srubowej.... to poszukaj z opla combo c 1,7 cdti one mają tez rozstaw 5x110 ale od corsy różnia sie właśnie tym że maja z tyłu tarcze nie bębny....
Acha w cc chyba nie było wogóle linki gazu w żadnym modelu.... choć głowy nie daje... choć nie wiem jak ze starymi dieslami dti i dt ale chyba tez potencjometr....
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 5 sie 2009, o 03:35
autor: Ans
chłopie felgi

MIÓD
masz moje błogosławieństwo!
Mam nadzieje ze coś wymyslisz z tymi piastami
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 5 sie 2009, o 11:12
autor: AdamXXL
czester 1 pisze:AdamXXL pisze:czester 1 pisze:
wlasnie tylko w 1.7 dieslu wystepowaly kola na 5 srub, a ja juz kupilem tylna belke z CC gsi na 4 sruby

Z tego co patrzyłem to do tej belki pasują piasty z astry i teoretycznie wystarczy przekręcić wszystko z jej belki. Z przodem więcej zabawy.
wlasnie przymiarka byla i piasty z astry nie podejda pod belke z CC, jest inny rozstaw srob
faktycznie

nie sprawdziłem, że te same piasty są w combo .. tyle, że tam belka jest inna i ma inne mocowania sprężyn
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 5 sie 2009, o 20:09
autor: czester 1
marmi pisze:jesli zalezy ci na taczach z tyłu i piaście 5-cio srubowej.... to poszukaj z opla combo c 1,7 cdti one mają tez rozstaw 5x110 ale od corsy różnia sie właśnie tym że maja z tyłu tarcze nie bębny....
corsa 1.7 cdti tez powinna miec tarcze z takim rozstawem, Tom jakie masz Ty?
w dalszej kolejnosci:
oslone wewnetrzna rozrzadu tez trzeba bylo wymienic
kolektor tez juz siedzi
oraz w/w rolka zamiast sprezarki klimy

Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 6 sie 2009, o 00:05
autor: marmi
czester 1 pisze:corsa 1.7 cdti tez powinna miec tarcze z takim rozstawem, Tom jakie masz Ty?
corsa ma roztaw tak samo 5x110 ale z tyłu w corsie są dane bębny, natomiast w combo są tarcze....
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 6 sie 2009, o 14:59
autor: Tom
Dokładnie tak jak pisze marmi. Z przodu mam tarcze 280mm, z tyłu duuuże bębny.
Rozstaw 5x110mm
Szukaj z piast do tyłu z Combo 1,7 cdti tylko ono miało z tyłu tarcze i rozstaw 5x110mm, natomiast czy to zpasuje do corsy tego już niewiem.
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 6 sie 2009, o 18:36
autor: czester 1
juz wiemy ze tylne piasty z CC 1.7 cdti nie podejda w zaden sposob

tez inny rozstaw srub :0
pozostaje: albo wejdzie cala belka z astry ( lub tez z CC 1.7 cdti

), a jak nie to rozwiert piast z gsi na 5 srob...
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 7 sie 2009, o 09:48
autor: -=kLaRi=-
czester 1 pisze:pozostaje rozwiert piast z gsi na 5 srob...
Innej opcji napewno nie ma ...
Tak sobie myślę ,po co kombinujecie tyle z tymi hamulcami ,jak można by poskładać ,żeby jeździło pierw a potem rzeźbić...
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 7 sie 2009, o 14:35
autor: Matex
tak oczywiscie ale z tylu bedom 15 a przodu 17 wiec jak to bedzie wygladac ?:)
Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 7 sie 2009, o 14:37
autor: -=kLaRi=-
trzeba bylo zlozyc na seryjnych heblach a potem kminic jakies dobre hamowanie

Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 7 sie 2009, o 14:41
autor: czester 1
-=kLaRi=- pisze:czester 1 pisze:pozostaje rozwiert piast z gsi na 5 srob...
Innej opcji napewno nie ma ...
Tak sobie myślę ,po co kombinujecie tyle z tymi hamulcami ,jak można by poskładać ,żeby jeździło pierw a potem rzeźbić...
rozwiert tez odpada, gdyz srenica roztawu 5-ciu srub wyszlaby na rantach

, ale jest jeszcze inny plan

.
a lepiej jak bedzie hamowalo niz na odwrot, malo tego - z przodu musi byc piasta ma 5 srub z powodu polosiek inaczj by nie weszly wiec z czym sie spieszyc
tu roznica w tylnich piastach
ale taki widok juz cieszy


tarcze przod zawitały 280mm delphi wraz z klockami ferodo, mysle ze z czasem bedzie cos lepszego



Re: Wizje czestera w srebnej CC :P
: 7 sie 2009, o 16:23
autor: Porszak
noo zaczyna wygladac groznie. hebel duzy, ale w 17 niestety wyglada na mikry

, rozumim ze odcoelowo i tak beda te z astry?
a ta rolka zastepujaca sprezarke klimy jest konieczna? czy ze wzg na ulozenie paska na rolkach nie da sie wlozyc krotszego paska?