Strona 11 z 25

: 21 lis 2007, o 19:37
autor: Staneq
@Marcin a jak kultura pracy na wolnych obr?

: 21 lis 2007, o 19:46
autor: Sław
Uhuhu, niezły wynik Porszak. Gratki!

: 21 lis 2007, o 23:54
autor: !markos
Staneq pisze:@Marcin a jak kultura pracy na wolnych obr?
na tak lajtowych walkach raczej bezproblemowo. poza tym po co komu wolne obroty? mozna je podciagnac 200rpm do gory i problem lekko nierownej pracy znika.

: 22 lis 2007, o 01:14
autor: GUMIS2000
Bardzo gratuluje wyniku
dobra robota Porszak

jednakże czy rzeczywiście można uzyskać 200 Nm z 1,8 ??
oby tak było życze Ci tego z całego serca

: 22 lis 2007, o 10:52
autor: Porszak
no coz 200Nm bylo by bardzo fajne, mysle ze to zasluga wymiarow silnika tzn duzego skoku, walkow i tego jeszcze dlugiego dolotu. wcale sie nie zdziwie jesli moment max spadnie z krotszym dolotem

@staneq na 9 lub 8 stronie sa filmiki, s atez wolne obroty. generalnie czasem zdarza im sie lekko plywac, ale zazwyczaj stoja w miejscu, tylko slychac ze silnik nierowno pracuje i widac jak sie na niego patrzy. szczerze mowiac jak widzialem jak mike silnik pracuje na kentach 252 to myslalem ze moj nie bedzie pracowal gorzej, a chyba tak jest. mike wpadnie do lodzi to obczaji

pozostaje strugac boxa zima

: 22 lis 2007, o 14:30
autor: Mihó
Gratuluję :) Jak pisałem na OCFC, mam obawy odnośnie uszczelki pod głowicą - pomiędzy cylindrami. Rewelacyjnie rozkminiony projekt ze świetnym wykonaniem i nadspodziewanymi efektami

: 22 lis 2007, o 15:50
autor: -=m&m=-
emes125 pisze:Gratuluję :) Jak pisałem na OCFC, mam obawy odnośnie uszczelki pod głowicą - pomiędzy cylindrami.
zupełnie niepotrzebnie ;)

: 22 lis 2007, o 23:37
autor: arts
nie przegioles z drukowaniem tych cyferek :lol: :lol: nie no mistrzostwo swiata z tym garazowym dlubaniem :grin: bez kitu przy tych modach to c20xe to malo fajny tuning :lol:
gratulacje dla najfajniejszego moda :grin:

: 24 lis 2007, o 12:16
autor: AdamXXL
po zmianie dolotu moment może nieznacznie spaść, ale nie będzie to raczej duży spadek. skok tłoka, kolektor wychechowy i wyższy stopień sprężania robią swoje :).

dość dobre wyniki dla AFR upatrywałbym głównie w używaniu przez sterownik c16xe przepływki, która jednak dała sygnał większej ilości powietrza dla ecu i innych wtrysków niż x16xe (tu są czarne i może o innej wydajności)

: 24 lis 2007, o 13:12
autor: pirat
arts pisze: gratulacje dla najfajniejszego moda :grin:
mowisz o mnie, czy o Stanqu :-P

: 24 lis 2007, o 15:08
autor: Porszak
moment spadnie tutaj gdzie teraz jest max, ale za to wyzej bedzie go wiecej.

ciekaw jestem co najbardziej i w jakim stopniu przyczynilo sie do takiego wyniku. walki, zrobiona czapka, wydech

a to o czym adas piszesz to chyba glowna zaleta przpelywki. zobaczymy jak sobie poradzi z boxem

: 27 lis 2007, o 13:14
autor: !markos
Porszak pisze:ciekaw jestem co najbardziej i w jakim stopniu przyczynilo sie do takiego wyniku. walki, zrobiona czapka, wydech
stopien sprezania - zapomniales :oko:

: 29 lis 2007, o 22:51
autor: Porszak
no zapomnialem o tym, musze zmierzyc cisn na garkach, ciekawe jakie wyjedzie.

mala probka audio znowu
[youtube]VO82gboreHk[/youtube]

: 30 lis 2007, o 10:24
autor: Aro
ależ to lata :lol:

: 1 gru 2007, o 11:18
autor: Porszak
wczoraj wracajac z pracy na kawalku autobahn'a doszedlem do licznikowych 200 i ciagle przyspieszal, i obrotow rzedu 6200 :D , troche mi sie szkoda zrobilo ze to juz koniec skrzyni...

: 1 gru 2007, o 18:08
autor: Bear_
No nic...

Ja tak sledzilem watek od czasu do czasu przy chwili wolnego jak siadalem na forum...

No i nie pozostaje mi nic innego jak tylko dopisac sie do gratulacji i zyczyc powodzenia w bezawaryjnosci i przyjemnosci z jazdy :)

no i jak wszyscy... niech to roznie w sile...

wielki szacunek i uznanie z mojej strony.

mam nadzieje ze bede mogl sie temu przyjzec na jakims spocie czy cos :)

AVE

: 2 gru 2007, o 20:24
autor: Porszak
dzieki, ja mam nadzije na to samo :)
pozdr

: 9 gru 2007, o 16:18
autor: Porszak
mialem ostatnio malego pecha. waz gumowy idacy z kolaktora wodnego z tylu silnika do pompy wody (podwojne kolanko czy tez S)peklo sobie przy opasce zaciskowej. troche ze starosci a troche pewnie z mojej winy. w kazdym razie jak sie skapnalem ze cos jest nie tak to w silnku nie bylo ok. 2.5-3L plynu. temp wtedy jeszcze nie doszla do czerwonego pola, ale przekorczyla 100 :bardzozly: . zastanawiam sie jakie moga byc pozniejsze konsekwencje tego zdarzenia i czy na gorze w glowicy mogl jeszcze byc plyn cz tez juz nie?
wczoraj na zupelnie zimnym silniku zmierzylem cisn w garkach i wyszytkie 4 zawieraly sie miedzy 14.25-14.75 wiec jest ok i przy okazji widac ze trafielm chyba calkiem dobrze ze stopniem sprezania.

auto smiga juz tak jak wczesniej, mam tylko wrazenie ze rozrzad pracuje glosniej, a moze to tylko bardzo subiektywne moje odczucie

: 9 gru 2007, o 19:13
autor: Mihó
Pomiar ciśnienia sprężania na zimnym silniku jest miarodajny ?

: 9 gru 2007, o 20:54
autor: Marcin99
Porszak pisze:mialem ostatnio malego pecha. waz gumowy idacy z kolaktora wodnego z tylu silnika do pompy wody (podwojne kolanko czy tez S)peklo sobie przy opasce zaciskowej. troche ze starosci a troche pewnie z mojej winy. w kazdym razie jak sie skapnalem ze cos jest nie tak to w silnku nie bylo ok. 2.5-3L plynu. temp wtedy jeszcze nie doszla do czerwonego pola, ale przekorczyla 100 :bardzozly: . zastanawiam sie jakie moga byc pozniejsze konsekwencje tego zdarzenia i czy na gorze w glowicy mogl jeszcze byc plyn cz tez juz nie?
wczoraj na zupelnie zimnym silniku zmierzylem cisn w garkach i wyszytkie 4 zawieraly sie miedzy 14.25-14.75 wiec jest ok i przy okazji widac ze trafielm chyba calkiem dobrze ze stopniem sprezania.

auto smiga juz tak jak wczesniej, mam tylko wrazenie ze rozrzad pracuje glosniej, a moze to tylko bardzo subiektywne moje odczucie
Gdyby to był silnik słynący z pękających głowic to jej przegrzanie przyczyniłoby się do tego znacznie a w przeciwnym razie jest szansa, ze się nic nie stanie czego Ci życzę.
Teraz się zacznie wsłuchiwanie w różne odgłosy hehe to jest cena jaką się płaci za samodzielne składanie silnika i znajomość konstrukcji silnika (zastanawiasz się co to i czym się to może skończyć :oko: ).
Nie ma jak !markosowa filozofia - silnik seria :)

: 10 gru 2007, o 10:31
autor: Bear_
Ja, jak mierzyliśmy cisnienie w swojej CB to tez na zimnym silniczku...

Ja podejrzewam ze nic sie raczej stac nie moglo. Takze spokojna glowa ;) Nie ma co sie za wczasu martwic ;)

Moj szwagier, bardzo dobry mechanik posmiewa sie ze jesli nie wiesz czy cos sie spier&^&* to poczekaj az sie spier()&)( :P

: 21 gru 2007, o 21:45
autor: -=m&m=-
Marcin nic sie nie chwali a na łamach prasy motoryzacyjnej zagościła kolejna corsa ze stajni CTM :)2

Obrazek Obrazek

Ps.
Porszak z pewnoscia zamiesci artykuł w lepszej jakosci, to jest tylko na pobudzenie apetytu :oko:

: 22 gru 2007, o 00:31
autor: Porszak
nom zamieszcze kiedy dostane, bo michal chyba jest pierwsza osoba ktora oglada gazete, nawet jej chyba jeszcze wszedzie, albo w calej polsce nie ma, nawet ja nie mam :lol:

: 22 gru 2007, o 06:07
autor: szajboos
Nooo, Porszak. Gratuluje :0

Chyba naprawdę nie ma co żałować tego SEH'a :grin:

: 22 gru 2007, o 13:12
autor: kamiloooo
gratulowac porszak :grin:
kolejna gwiazda tjuningowych gazet :oko:

: 22 gru 2007, o 14:36
autor: D12
Porszak czemu ty się nie chwalic. :)

Gratki

: 22 gru 2007, o 15:24
autor: -=kLaRi=-
Gratulacje!!!!

: 22 gru 2007, o 18:47
autor: Bear_
Również gratuluje :)

Jednak tego to można było się spodziewać :)

Jeszcze raz gratki!!!

: 22 gru 2007, o 21:25
autor: Staneq
Marcin zasluzyles sobie!!
Gratulacje... fajnie ze pisza tez o ciekawych pomyslach co do mechaniki a nie tylko stajling i stajling...

: 23 gru 2007, o 13:19
autor: endo
hehe, mega :grin:
co to za gazeta? bo Mike tak fotnal, ze nie mozna poczytac ;)


EDIT: dobra, przeczytalem tytul tematu :lol: niewazne :grin: