Strona 11 z 25
: 21 lis 2007, o 19:37
autor: Staneq
@Marcin a jak kultura pracy na wolnych obr?
: 21 lis 2007, o 19:46
autor: Sław
Uhuhu, niezły wynik Porszak. Gratki!
: 21 lis 2007, o 23:54
autor: !markos
Staneq pisze:@Marcin a jak kultura pracy na wolnych obr?
na tak lajtowych walkach raczej bezproblemowo. poza tym po co komu wolne obroty? mozna je podciagnac 200rpm do gory i problem lekko nierownej pracy znika.
: 22 lis 2007, o 01:14
autor: GUMIS2000
Bardzo gratuluje wyniku
dobra robota Porszak
jednakże czy rzeczywiście można uzyskać 200 Nm z 1,8 ??
oby tak było życze Ci tego z całego serca
: 22 lis 2007, o 10:52
autor: Porszak
no coz 200Nm bylo by bardzo fajne, mysle ze to zasluga wymiarow silnika tzn duzego skoku, walkow i tego jeszcze dlugiego dolotu. wcale sie nie zdziwie jesli moment max spadnie z krotszym dolotem
@staneq na 9 lub 8 stronie sa filmiki, s atez wolne obroty. generalnie czasem zdarza im sie lekko plywac, ale zazwyczaj stoja w miejscu, tylko slychac ze silnik nierowno pracuje i widac jak sie na niego patrzy. szczerze mowiac jak widzialem jak mike silnik pracuje na kentach 252 to myslalem ze moj nie bedzie pracowal gorzej, a chyba tak jest. mike wpadnie do lodzi to obczaji
pozostaje strugac boxa zima
: 22 lis 2007, o 14:30
autor: Mihó
Gratuluję
Jak pisałem na OCFC, mam obawy odnośnie uszczelki pod głowicą - pomiędzy cylindrami. Rewelacyjnie rozkminiony projekt ze świetnym wykonaniem i nadspodziewanymi efektami
: 22 lis 2007, o 15:50
autor: -=m&m=-
emes125 pisze:Gratuluję
Jak pisałem na OCFC, mam obawy odnośnie uszczelki pod głowicą - pomiędzy cylindrami.
zupełnie niepotrzebnie
: 22 lis 2007, o 23:37
autor: arts
nie przegioles z drukowaniem tych cyferek
nie no mistrzostwo swiata z tym garazowym dlubaniem
bez kitu przy tych modach to c20xe to malo fajny tuning
gratulacje dla najfajniejszego moda
: 24 lis 2007, o 12:16
autor: AdamXXL
po zmianie dolotu moment może nieznacznie spaść, ale nie będzie to raczej duży spadek. skok tłoka, kolektor wychechowy i wyższy stopień sprężania robią swoje
.
dość dobre wyniki dla AFR upatrywałbym głównie w używaniu przez sterownik c16xe przepływki, która jednak dała sygnał większej ilości powietrza dla ecu i innych wtrysków niż x16xe (tu są czarne i może o innej wydajności)
: 24 lis 2007, o 13:12
autor: pirat
arts pisze:
gratulacje dla najfajniejszego moda
mowisz o mnie, czy o Stanqu
: 24 lis 2007, o 15:08
autor: Porszak
moment spadnie tutaj gdzie teraz jest max, ale za to wyzej bedzie go wiecej.
ciekaw jestem co najbardziej i w jakim stopniu przyczynilo sie do takiego wyniku. walki, zrobiona czapka, wydech
a to o czym adas piszesz to chyba glowna zaleta przpelywki. zobaczymy jak sobie poradzi z boxem
: 27 lis 2007, o 13:14
autor: !markos
Porszak pisze:ciekaw jestem co najbardziej i w jakim stopniu przyczynilo sie do takiego wyniku. walki, zrobiona czapka, wydech
stopien sprezania - zapomniales
: 29 lis 2007, o 22:51
autor: Porszak
no zapomnialem o tym, musze zmierzyc cisn na garkach, ciekawe jakie wyjedzie.
mala probka audio znowu
[youtube]VO82gboreHk[/youtube]
: 30 lis 2007, o 10:24
autor: Aro
ależ to lata
: 1 gru 2007, o 11:18
autor: Porszak
wczoraj wracajac z pracy na kawalku autobahn'a doszedlem do licznikowych 200 i ciagle przyspieszal, i obrotow rzedu 6200
, troche mi sie szkoda zrobilo ze to juz koniec skrzyni...
: 1 gru 2007, o 18:08
autor: Bear_
No nic...
Ja tak sledzilem watek od czasu do czasu przy chwili wolnego jak siadalem na forum...
No i nie pozostaje mi nic innego jak tylko dopisac sie do gratulacji i zyczyc powodzenia w bezawaryjnosci i przyjemnosci z jazdy
no i jak wszyscy... niech to roznie w sile...
wielki szacunek i uznanie z mojej strony.
mam nadzieje ze bede mogl sie temu przyjzec na jakims spocie czy cos
AVE
: 2 gru 2007, o 20:24
autor: Porszak
dzieki, ja mam nadzije na to samo
pozdr
: 9 gru 2007, o 16:18
autor: Porszak
mialem ostatnio malego pecha. waz gumowy idacy z kolaktora wodnego z tylu silnika do pompy wody (podwojne kolanko czy tez S)peklo sobie przy opasce zaciskowej. troche ze starosci a troche pewnie z mojej winy. w kazdym razie jak sie skapnalem ze cos jest nie tak to w silnku nie bylo ok. 2.5-3L plynu. temp wtedy jeszcze nie doszla do czerwonego pola, ale przekorczyla 100
. zastanawiam sie jakie moga byc pozniejsze konsekwencje tego zdarzenia i czy na gorze w glowicy mogl jeszcze byc plyn cz tez juz nie?
wczoraj na zupelnie zimnym silniku zmierzylem cisn w garkach i wyszytkie 4 zawieraly sie miedzy 14.25-14.75 wiec jest ok i przy okazji widac ze trafielm chyba calkiem dobrze ze stopniem sprezania.
auto smiga juz tak jak wczesniej, mam tylko wrazenie ze rozrzad pracuje glosniej, a moze to tylko bardzo subiektywne moje odczucie
: 9 gru 2007, o 19:13
autor: Mihó
Pomiar ciśnienia sprężania na zimnym silniku jest miarodajny ?
: 9 gru 2007, o 20:54
autor: Marcin99
Porszak pisze:mialem ostatnio malego pecha. waz gumowy idacy z kolaktora wodnego z tylu silnika do pompy wody (podwojne kolanko czy tez S)peklo sobie przy opasce zaciskowej. troche ze starosci a troche pewnie z mojej winy. w kazdym razie jak sie skapnalem ze cos jest nie tak to w silnku nie bylo ok. 2.5-3L plynu. temp wtedy jeszcze nie doszla do czerwonego pola, ale przekorczyla 100
. zastanawiam sie jakie moga byc pozniejsze konsekwencje tego zdarzenia i czy na gorze w glowicy mogl jeszcze byc plyn cz tez juz nie?
wczoraj na zupelnie zimnym silniku zmierzylem cisn w garkach i wyszytkie 4 zawieraly sie miedzy 14.25-14.75 wiec jest ok i przy okazji widac ze trafielm chyba calkiem dobrze ze stopniem sprezania.
auto smiga juz tak jak wczesniej, mam tylko wrazenie ze rozrzad pracuje glosniej, a moze to tylko bardzo subiektywne moje odczucie
Gdyby to był silnik słynący z pękających głowic to jej przegrzanie przyczyniłoby się do tego znacznie a w przeciwnym razie jest szansa, ze się nic nie stanie czego Ci życzę.
Teraz się zacznie wsłuchiwanie w różne odgłosy hehe to jest cena jaką się płaci za samodzielne składanie silnika i znajomość konstrukcji silnika (zastanawiasz się co to i czym się to może skończyć
).
Nie ma jak !markosowa filozofia - silnik seria
: 10 gru 2007, o 10:31
autor: Bear_
Ja, jak mierzyliśmy cisnienie w swojej CB to tez na zimnym silniczku...
Ja podejrzewam ze nic sie raczej stac nie moglo. Takze spokojna glowa
Nie ma co sie za wczasu martwic
Moj szwagier, bardzo dobry mechanik posmiewa sie ze jesli nie wiesz czy cos sie spier&^&* to poczekaj az sie spier()&)(
: 21 gru 2007, o 21:45
autor: -=m&m=-
Marcin nic sie nie chwali a na łamach prasy motoryzacyjnej zagościła kolejna corsa ze stajni CTM
Ps.
Porszak z pewnoscia zamiesci artykuł w lepszej jakosci, to jest tylko na pobudzenie apetytu
: 22 gru 2007, o 00:31
autor: Porszak
nom zamieszcze kiedy dostane, bo michal chyba jest pierwsza osoba ktora oglada gazete, nawet jej chyba jeszcze wszedzie, albo w calej polsce nie ma, nawet ja nie mam
: 22 gru 2007, o 06:07
autor: szajboos
Nooo,
Porszak. Gratuluje :0
Chyba naprawdę nie ma co żałować tego SEH'a
: 22 gru 2007, o 13:12
autor: kamiloooo
gratulowac porszak
kolejna gwiazda tjuningowych gazet
: 22 gru 2007, o 14:36
autor: D12
Porszak czemu ty się nie chwalic.
Gratki
: 22 gru 2007, o 15:24
autor: -=kLaRi=-
Gratulacje!!!!
: 22 gru 2007, o 18:47
autor: Bear_
Również gratuluje
Jednak tego to można było się spodziewać
Jeszcze raz gratki!!!
: 22 gru 2007, o 21:25
autor: Staneq
Marcin zasluzyles sobie!!
Gratulacje... fajnie ze pisza tez o ciekawych pomyslach co do mechaniki a nie tylko stajling i stajling...
: 23 gru 2007, o 13:19
autor: endo
hehe, mega
co to za gazeta? bo Mike tak fotnal, ze nie mozna poczytac
EDIT: dobra, przeczytalem tytul tematu
niewazne