
Porszakowe c10rsa - mozliwosci c16xe czyli c18xe smallblock
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No nic tylko pogratulować, że autko znalazło się na łamach prasy
Tylko proszę niech ktoś się zmiłuje i wrzuci skany albo zdjęcia w lepszej jakości tego artykułu bo w moim "wielkim" mieście nie ma tej gazety
a w Poznaniu będę dopiero za tydzień....a ciekawość mnie zżera tym bardziej że niektóre fragmenty udało mi się przeczytać z tego co wrzucił m&m 

Tylko proszę niech ktoś się zmiłuje i wrzuci skany albo zdjęcia w lepszej jakości tego artykułu bo w moim "wielkim" mieście nie ma tej gazety


- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
obiecuje ze skany beda jak tylko dostane gazete, tzn moze inaczej, jak tylko ja odbiore
bo łuna czeka na mnie 
EDIT:
dzis wieczorem tzn w srode beda skany a poki co tyle http://www.maxituning.pl/index.php?id=technika


EDIT:
dzis wieczorem tzn w srode beda skany a poki co tyle http://www.maxituning.pl/index.php?id=technika
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Mistrz !!!Jeszcze raz gratulacje Porszak!!!
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No i nawet mam sie dobrzeemes125 pisze:Ty żyjesz ?Hiv pisze:Gratulacje dla ziomka z Bełchatowa!
Długo trzeba było nam czekać ale jak owocnie
Jeszcze raz gratulacje!


Może znów corsa...
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
nooo, ja tez myslalem ze Hiv gdzies zaginał
poniewaz niewiele sie dzieje napisze jakies tam spostrzezenia po 4kkm.
skrzynia. F15 nawet po wiekszym przebiegu niz moja f13, jest od tej f13 pod kazdym wzgledem lepsza.szybka zmiana biegów w gore i w dol nie stanowi problemu. moze nie chodzi tak fajnie jak f20, ale jest wystarczajaco szybka, nie haczy. jedynie na zimno jest czasem problem z redukcja na 2, jak sie rozgrzeje problemu nie ma. nie bylo wymieniane nic w calym mechanizmie wybierania biegow.
byc moze, dobra praca polega tez na tym ze ja przy redukcjach robie miedzy gazy, wiec to znacznie ulatwia zycie synchronizatorom.
po wymianie cieknacych zimmeringow, teraz wyglada ze jest juz sucho.
problem mam tylko z wyborem hebli 288 czy 256.
teraz smigam na 155/70/13 Sava eskimo s2 i jestem w szoku ze te oponki w pewnych warunkach (temp 0-10st.C, suchy asfalt) slizgaja sie mniej niz 195/45/16 dunlop sp9000
i teraz poniewaz auto ciagle ma lekki przod nie wiem jaka szerkosoc zimowek wybrac, tym bardziej ze nawet z ta moca na sniegu jezdzi calkiem dobrze. mysle ze jak zloze cos jak np 185 to na sniegu i gestym troche zmrozonym snieznym blocie, na sliskiej drodze (gołoledz) bedzie gorzej. mysle ze wezsza opona zachowa sie lepiej przez to ze bedzie wiekszy nacisk na mniejsza powierzchnie
zonk jest taki ze jesli wybiore heble 288 to ciezko na 15" felge znalesc tak waska opone o niezbyt wysokim profilu, na 256 i 14", 165 znajde bez problemu
ewentualnie moze jkais dystans na 14" felge dac zeby zmiescic 288heble. bo jak patrze na ceny waskich zimowych 15" to sa troche chore przy np 165/65/14. odpowiedni 330zl vs. 150zl

poniewaz niewiele sie dzieje napisze jakies tam spostrzezenia po 4kkm.
skrzynia. F15 nawet po wiekszym przebiegu niz moja f13, jest od tej f13 pod kazdym wzgledem lepsza.szybka zmiana biegów w gore i w dol nie stanowi problemu. moze nie chodzi tak fajnie jak f20, ale jest wystarczajaco szybka, nie haczy. jedynie na zimno jest czasem problem z redukcja na 2, jak sie rozgrzeje problemu nie ma. nie bylo wymieniane nic w calym mechanizmie wybierania biegow.
byc moze, dobra praca polega tez na tym ze ja przy redukcjach robie miedzy gazy, wiec to znacznie ulatwia zycie synchronizatorom.
po wymianie cieknacych zimmeringow, teraz wyglada ze jest juz sucho.
problem mam tylko z wyborem hebli 288 czy 256.
teraz smigam na 155/70/13 Sava eskimo s2 i jestem w szoku ze te oponki w pewnych warunkach (temp 0-10st.C, suchy asfalt) slizgaja sie mniej niz 195/45/16 dunlop sp9000
i teraz poniewaz auto ciagle ma lekki przod nie wiem jaka szerkosoc zimowek wybrac, tym bardziej ze nawet z ta moca na sniegu jezdzi calkiem dobrze. mysle ze jak zloze cos jak np 185 to na sniegu i gestym troche zmrozonym snieznym blocie, na sliskiej drodze (gołoledz) bedzie gorzej. mysle ze wezsza opona zachowa sie lepiej przez to ze bedzie wiekszy nacisk na mniejsza powierzchnie
zonk jest taki ze jesli wybiore heble 288 to ciezko na 15" felge znalesc tak waska opone o niezbyt wysokim profilu, na 256 i 14", 165 znajde bez problemu
ewentualnie moze jkais dystans na 14" felge dac zeby zmiescic 288heble. bo jak patrze na ceny waskich zimowych 15" to sa troche chore przy np 165/65/14. odpowiedni 330zl vs. 150zl

- Mihó
- Nowy
- Posty: 498
- Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
A gdzie ja napisałem że złego ? Sam jeżdżę na 165/70R14Porszak pisze:a co w nich zlego?
wiem ze to dziwnie brzmi jak piesze ze 155/70/13 spisuje sie (W PEWNYCH warunkach) lepiej od 195/45/16, ale tak jest
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Mysle, ze 256 spokojnie Ci stracza!! Jakies dobre tarcze ,klocki i bedzie super!
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
dlatego ze nawet to 155 daje rade przy osrtym przyspieszaniu na suchym, na mokrym oczywiscie bylo by lepiej szerzej. natomiast kiedy juz snieg sie trafi to lepiej jest na wezszych gumach. wiesz zdazalo mi sie do skozly jezdzic 50km i czuc jak na dalekiej polnocy, cala droga na bialo w obie strony LOL
- endo
- Post Mistrz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
zaproponowalem ten rozmiar bo jest w rozsadnych pieniadzach w 15", wiec mozna zalozyc dobry hebel - jak ktos nie jezdzi w typowo sniegowej scenerii to nie sadze by byla porazka.emes125 pisze:195/50R15 to chyba by było nawet na Astrę za szeroko...
btw - grudzien przejezdzilem na letnich 235 i nie zauwazylem zeby sie jakos specjalnie zle zachowywaly na zwyklej, czasem wilgotnej nawierzchni i temp. ok. 0-5 st. C - tak jest w wawie



